quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, je drinkt toch niet veel dus wat dat betreft.
Ik snap em ook en moest stiekem ook een beetje lachenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Iedereen schijnt hem te snappen behalve ik?
Hoe laat ben je in Nijmegen met dat kreng, en hoe laat ga je de volgende dag weer weg? Als het >18.00u en <9.00u is, kun je 'm gewoon op de Hertogstraat kwijt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan hier nergens voor gratis parkeren
Dat is altijd vol johquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in Nijmegen met dat kreng, en hoe laat ga je de volgende dag weer weg? Als het >18.00u en <9.00u is, kun je 'm gewoon op de Hertogstraat kwijt.
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Tis wel koopzondag dus je moet niet tot zondag blijven hangen, want dan moet je betalen.
Overmorgen is het koopzondag. Volgende week niet (alleen autodealers e.d.).quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef LastRequest het volgende:
Tis wel koopzondag dus je moet niet tot zondag blijven hangen, want dan moet je betalen.
Zuipen, bitchquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa vraagt zich af waarom jullie mij zo graag met de fiets zien komen
Vol? Je moet gewoon goed en creatief kunnen parkerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is altijd vol joh
Maar goed, het idee met de auto en weer terug naar mijn ouders was ook zodat ik dan een beetje op tijd weg ga, aangezien ik dit weekend ook al niet werk ivm ziek zijn en ik toch geld nodig heb. Kan ik volgend weekend dus geen vrij vragen/later beginnen.
Tsja.......quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Vol? Je moet gewoon goed en creatief kunnen parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |