Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Welke buurt? Ik wil naar Neerbos, is namelijk wel iets leuks particulier te huur(en dicht bij mijn werk)
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen Berg en Dalse Weg en iets vlakbij de Goffert. Beide over 3 maanden.
Ik ben nu een beetje prijs, lokatie en grootte aan het afwegen.
En wie weet wat er nog op m'n pad komt in die 3 maanden
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Berg en dal zit je dichter bij het centrum. Goffert is ook wel oke te doen.(zolang je maar geen dukenburg/lindenholt aandoet) Moet je ook even kijken hoe de staat van de kamer?woning? is, als je veel moet opknappen dan is het ook weer een grote kostenpost.
NEUH!1quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NEUH!1Oké.. ik kom ook altijd in Nijmegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te rijlessen en op doortocht naar het busstation
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Heb je weer bier op remlof?quote:
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoorquote:
Nog geen half kratjequote:
Ja ik ook, maar ik hoor hier nooit "Arnhem de gekste!!11!!" zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, veel (merendeel, gok ik zelfs) Arnhemmers hebben ook een zachte G, hoor
quote:
080?quote:
Ja dat was het voordat het 024 werdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
080?
Maar ik kom nog wel vaak naar Arnhem, hoor
We moeten sowieso weer eens binnenkort een biertje doen
Vrijdag verjaardag en zaterdag Drum 'n Bass ding in Luxorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was het voordat het 024 werd
Vrijdagavond 2:00, Cavern, of anders misschien de volgende avond laat in Bosch
Denk het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja, Luxor moet ik ook nog steeds heen. Mag je daar ondertussen ook alweer roken?
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaanderquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:52 schreef donroyco het volgende:
Anders ga even naar het Nijmegen-topic toe
Groter en een betere ligging... Ik zou het zeker overwegen als je die 90 euro (makkelijk) kan missen... Zijn er ook nog andere pluspunten (balkonnetje ofzo)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kamers zijn beide in goede staat. Zijn van vrienden die er binnenkort uit gaan, dus dat zit wel goed.
Die op de Berg en Dalse Weg is ruimer en heeft een betere ligging, maar is ook 90 per maand duurder.
Moeilijk, moeilijk...
Lees je ook PI's?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet eens te zitten, ben een Edenaar.... Maar wat Skippybal zegt, daar gaat het verrekte snel en kom je moeilijk in als buitenstaander
Sowieso alles beneden de rivier praat te triest voor woorden... (ik haat de zachte G)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:01 schreef remlof het volgende:
Ik kom er wel eens om te lachen om dat domme taaltje van ze
PI, que?quote:
Nee, dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |