quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dusHelaas het wordt er voor mij niet duidelijker op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
http://wiki.fok.nl/index.php/Posticonquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Helaas het wordt er voor mij niet duidelijker op...
Manhattanquote:Arnhems 'Manhattan' is Nederlands beste club
Uitgegeven: 22 oktober 2008 17:13
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2008 17:35
De Arnhemse club Manhattan heeft Revu's Nachttempel Award 2008 gewonnen. Meer dan 11.000 stemmen kwamen binnen voor de prijs die jaarlijks aan de beste club van Nederland wordt uitgereikt.
Manhattan hield Club Noa in Leeuwarden en Escape Venue in Amsterdam achter zich. De club aan de Korenmarkt wordt door de stemmers regelmatig dé club van Gelderland genoemd. Ze prijzen het grote aanbod aan aanstormend dj-talent. De voormalige paardentramremise biedt gemoedelijke avonden aan met vooral house, maar ook soul en lichte R&B.
De bezoekers zijn enthousiast over de omvang van de club: niet te groot en daardoor gezellig. Ook de klantvriendelijke prijzen en het geschikte personeel vallen in de smaak.
Paradiso
Buiten de top drie vielen onder andere clubs zoals Paradiso uit Amsterdam en de Effenaar uit Eindhoven.
Manhattan is de vijfde winnaar van de Nachttempel award. Eerder wonnen Patronaat in Haarlem (2007), Doornroosje in Nijmegen (2006), Paard van Troje in Den Haag (2005) en Las Palmas in Rotterdam (2004). De winnaar ontvangt naast de titel 'Nachttempel 2008' ook een geldbedrag waarmee een speciaal feest neergezet kan worden.
Ik snap hem!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:49 schreef Joesse het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Posticon
whoahahaha... ok, ik heb het wel naar mijn zin gehad hier maar.... wat? Eerste waar ze iets aan zouden moeten doen zijn die achterlijke vieze racistische uitsmijters (of is dit een pleonasme?) of zijn die het afgelopen jaar veranderd?quote:Arnhems 'Manhattan' is Nederlands beste club
Had z'n programma nog niet gezien, geinige aflevering wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:04 schreef Adelante het volgende:
Iemand gisteren Westermans Nieuwe Wereld gezien, hij was op bezoek in prachtig Arnhem
http://westermansnieuwewereld.kro.nl
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.quote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand enig idee bij welk restaurant in Arnhem je kunt (steen) grillen met z'n tweenen bijvoorbeeld?
Studiegenoot zei dat ergens aan de rijnkade zo'n soort restaurant zou zitten, maar ik kan er niks van op internet vinden.
ah top, die Rubens is precies wat ik zocht! Thnx!quote:Op maandag 3 november 2008 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.
Steengrillen kan wel op het Jansplein: www.eetcaferubens.nl
Daar ben ik nooit geweest tho, dus weet niet hoe het is.
Niemand die dit inkoppertje pakt?quote:
Allang irl gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niemand die dit inkoppertje pakt?
Ik zal eens zien...quote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:23 schreef kwoth het volgende:
* kwoth meldt zich!
Sinds een paar maanden al, maar nu ook met een inschrijving bij de gemeente! Helemaal officieel dus!
Ah, Nijmegen-noordquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:34 schreef kwoth het volgende:
Nou, eerst aan de amsterdamseweg, maar we zijn nu afgezakt naar Nijmegen.
Het valt nog mee eigenlijk, woon nu aan de gelderse rooslaan.
Bedankt voor het welkom geven.
quote:Op maandag 3 november 2008 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Rijnkade weet ik niet, zit wel een goeie turk: www.rijnmozaik.nl - geloof alleen niet dat je daar kan steengrillen.
Steengrillen kan wel op het Jansplein: www.eetcaferubens.nl
Daar ben ik nooit geweest tho, dus weet niet hoe het is.
Gelukkig maar, anders ben je ook zo afgesneden van de bewoonde wereld he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er gaat straks ook een "Rijnsprinter" rijden tussen Arnhem en Nijmegen, dus je bent er zo
Ohjah, en de beste binnenstad zal waarschijnlijk onverlicht blijven tijdens de feestdagen omdat de grote ondernemers niet willen meebetalen aan de kerstverlichting
Waar nou weer?quote:In Arnhem zijn twee mannen opgepakt
die betrokken zouden zijn geweest bij
een schietpartij in de flatwoning van
een vrouw.De mannen (47 en 50) zijn
zwaargewond naar ziekenhuizen gebracht.
Ook de vrouw is aangehouden.Zij is
ongedeerd.Het schietincident was rond
half negen na onenigheid in de flat.De
mannen konden nog niet worden verhoord
Welke wijk is dat? Rosendaalsestraat? ben slecht met straatnamen.quote:ARNHEM - Bij een schietpartij in een woning aan de Rosendaalsestraat in Arnhem-Noord zijn zondagavond twee mannen gewond geraakt. Het gaat om beide schutters.
Waarom de mannen elkaar onder vuur namen, is niet bekend. De twee konden na de schietpartij worden aangehouden. Door hun verwondingen moesten ze naar het ziekenhuis worden afgevoerd.
De politie is een onderzoek begonnen en vraagt getuigen zich te melden. De identiteit van de mannen is nog niet bekendgemaakt. Volgens de politie gaat het niet om de bewoners.
Dat is de straat in het zuidelijk gedeelte van Klarendal, parallel met de Velperweg. Het Posttheater zit daar.quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waar nou weer?
Ah:
[..]
Welke wijk is dat? Rosendaalsestraat? ben slecht met straatnamen.
bronquote:Politie onderzoekt schietpartij in woning
Publicatiedatum: 9-11-2008 23:01:02
ARNHEM - De politie is een onderzoek gestart naar een schietpartij in een woning aan de Rosendaalsestraat in Arnhem op 9 november rond 20.30 uur.
Bij deze schietpartij zijn twee mannen gewond geraakt; een 47-jarige man uit Didam werd overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen, terwijl een 50-jarige man uit Ulft werd overgebracht naar het Rijnstateziekenhuis in Arnhem. Beide gewonden worden verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij en zijn derhalve ook aangehouden.
Onderzoek
Mogelijk ontstond er tussen beiden een conflict, waarna er geschoten werd. De exacte toedracht en het motief zal nader worden onderzocht. Zo wordt er technisch onderzoek in de woning gedaan en zal er zo snel mogelijk gesproken worden met de verdachten/slachtoffers. Mogelijk leidt dit morgen tot meer inzicht.
Overigens is ook de 45-jarige bewoonster van de woning aangehouden. Zij zal worden gehoord over haar mogelijke betrokkenheid.
Getuigenoproep
Mensen die meer denken te weten of meer informatie hebben, kunnen bellen met de politie op 0900-8844. Men kan ook anoniem informatie kwijt via 0800-7000 (Meld Misdaad Anoniem).
voor nadere informatie:
Persloket Bureau Communicatie
Politie Gelderland-Midden
026 376 3050 tot 23.30 uur
Bron: Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?quote:Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?
Aankomende zaterdag zal Sinterklaas met zijn Pieten aanmeren in Arnhem, maar kan de Rijnkade dit wel aan? De PvdA in de Arnhemse gemeenteraad zegt haar hart vast te houden wanneer de honderden kinderen die met hun ouders naar de intocht van de Sint komen kijken op de kade staan.
"Dit is een groot evenement en dat zorgt voor extra druk op de kade. Sinterklaas komt op zijn paard met allemaal Zwarte Pieten. Er loopt een muziekkorps en dan heb je nog iedereen die komt kijken. Je moet er toch niet aan denken dat er net als eerder dit jaar weer iemand doorheen zakt", aldus PvdA-raadslid Truus Vink-Schutte.
Ter hoogte van de Nieuwstraat viel in mei dit jaar een jong stelletje plotseling twee meter naar beneden toen de kade het onder hun voeten begaf en eind vorige maand ontstond er weer een nieuw gat in de kade. Bij de PvdA is het vertrouwen in de veiligheid van de kade helemaal gedaald sinds er vorige week ook nog een lekkage werd ontdekt in de waterleiding onder de Rijnkade. Deze lekkage is dan inmiddels wel gedicht, maar Vink is van mening dat de situatie niet verbeterd is.
De gemeente Arnhem stelt dat er absoluut geen sprake is van een onveilige situatie. Zij ziet de komst van Sinterklaas aankomende zaterdag dan ook vol vertrouwen tegemoet. "Als er ook maar enig gevaar zou zijn, dan zouden wij Sinterklaas nooit op die plaats laten aankomen", zegt een woordvoerder. De verzakkingen hebben op een ander deel van de Rijnkade plaatsgevonden, zo laat de woordvoerder weten. "Daar is de wand gewoon slecht en daardoor spoelt wel eens wat zand weg. Dat probleem wordt volgend jaar aangepakt. Maar waar de Sint aankomt is een nieuwe damwand geplaatst."
Ondanks het verweer van de woordvoerder en de getroffen maatregelen blijft de PvdA haar twijfels houden. "Ik hoop dat de gemeente gelijk heeft. Maar je zou zeggen: neem het zekere voor het onzekere en zoek een alternatieve locatie", aldus Vink.
Met dank aan hartje69 voor de submit.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, de trein nemen is ook geen optie, want amerigo het paard komt het tijdelijk station natuurlijk niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |