Dit zou de intocht wel een stuk interessanter maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bron: Zakt Sinterklaas door de Rijnkade?
Dat kkan nog makkelijk, vooral op een donderdagavond.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Ik las pooien, maar dat kan natuurlijk helemaal niet meer.
quote:(ik pooide, heb gepooid), drinken, zuipen, zwelgen.
Aanslag? Niet een zelfmoordpoging/actie?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:47 schreef Smeich het volgende:
Iemand het nieuws gelezen over die gasexplosie op de Kastanjelaan? Blijkt een zelfmoordaanslag geweest te zijn.....
Krikke ? wie is krikke ?quote:Op maandag 17 november 2008 10:08 schreef Vork het volgende:
Kastanjelaan? Poging tot aanslag op Krikke?
Leuk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is hier al melding gemaakt van het feit dat het bij FOK!kers populaire Café Bosch gewoon De Kift heeft weten te boeken voor 9 januari?
heb je een site of iets ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is hier al melding gemaakt van het feit dat het bij FOK!kers populaire Café Bosch gewoon De Kift heeft weten te boeken voor 9 januari?
Ja leuk, maar daar had je al veel eerder de kans voor gehad natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuk!
Misschien ontmoet ik dan eindelijk eens wat Arnhemse fokkers.
Gaan we je verjaardag vieren met FOK!kers in Boschquote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef LasTeR het volgende:
Hooohhhh, dit mag niet langer doorgaan zonder mij!
Oké, ga maar weer verder!
Zul je nog wel een maand of 7 moeten wachten.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we je verjaardag vieren met FOK!kers in Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |