Whehequote:
Vind ik ook. Maar ik vind ook dat ik daar niet mag posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef kwakveense het volgende:
helleu!
ik vrees dat ik ook een van de overlopers ben... ook al ben ik nog lang niet slank genoeg officieel, maar ik vind t gewoon erg gezellig om met wat mensen heel veel te slowchatten over vanalles buiten afvallen.
Gefeliciteerd! Echt fijn als je zo'n grens bereikt.quote:ik krijg echt een goeie impuls wat betreft afvallen ook hoor, trouwens, uit hoe fanatiek sommigen zijn. ik ben weer lekker aan t afvallen de laatste tijd. vandaag voor t eerst sinds mn 17e onder de 80 kilo![]()
Die ene batman acteur volgens mij ook, die was graatmager tot het bizarre af. Vel over knook als een anorexia patient zo ver was hij gegaan voor zijn rol. Christian Bale is zijn naam, even opgezocht op de moviedatabasequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ik las gister juist een stuk in een krantje over acteurs die enorm afvallen voor films. Bijvoorbeeld die jongen uit 'Into the Wild'. Lijkt me echt moeilijk.
Ze gaan ver daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Aankomen voor een film zou ik dus echt niet doen. Stel dat je het er niet meer af krijgt. Daarbij baal ik enorm dat ik van die scheurtjes onderhuids heb door het aankomen. Dat gaat nooit meer weg.
Je kon bij hem z'n ruggenwervels tellen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef teigan het volgende:
Er was toen ooit zo'n film waarvoor de acteur echt griezelig veel was afvallen. The Machinist ofzo? Dat was echt eng, die man was een wandelend skelet
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kon bij hem z'n ruggenwervels tellen.![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Ik had hem gezien en toen dacht ik: je zult maar met hem knuffelen en met je handen over z'n rug gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?Of heb ik nu een raar referentiekader?
nou, als je Tara als referentiekader neemt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?Of heb ik nu een raar referentiekader?
Lekker om eerder vrij te zijn dan gedacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik ben trouwens helemaal, ik ben morgen zomaar het laatste uur vrij, mijn klas wordt naar een eerder uur verplaatst, en een collega neemt hem over(ze hebben toch een toets)... Wat kan zo'n uurtje vrij toch heerlijk aanvoelen..
Even google geraadpleegd over hoe die Christian Bale het voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang zouden ze krijgen om zo ver af te vallen of aan te komen? Ik vraag me ook af hoe ze dat afvallen volhouden.
ik vrees dat ik nog wel zal moeten. Ik heb nog 55 verslagen liggen, en ik krijg nog 30 proefwerken mee morgen, maandag ook nog een stuk of 45, en de rest van de week nog 29 proefwerken en nog 24 verslagen. Als ik de herfstvakantie een beetje vrij wil hebben moet ik nu wel wat harder door gaan werken....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker om eerder vrij te zijn dan gedacht.![]()
En dan niet thuis dingen na gaan kijken en lessen voorbereiden hè.
Ik ga uit van het motto..." Het hoeft niet in 1 dag te gebeuren". Sporten ben ik al langer aan het uitstellen maar er komt vanzelf een moment dat ik het oppak als ik er echt zin in heb. Ik push mezelf dus niet al teveel want het verleden heeft aangetoond dat forceren tegendraads kan werken. Dan liever op mijn gemak zodat het langdurig resultaat betekend.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Dat is nog erger dan ik dacht.
Mij ontbreekt het vaak aan will power.
Ow? Hmm... nujaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
ik kan ze iig bij mijnniet allemaal tellen hoor, zelfs niet als hij gebukt staat...
Fannetje, hoe is het met jou dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga morgen voor een weekje naar Marveld in Groenlo. Dat komt sommigen van jullie vast bekend voor...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gek he? Ik wilde ze weggooien van de week en toen dacht ik 'waarom ook eigenlijk, ik kan er toch ook gewoon vanaf blijven.'![]()
Huh? Wat? Afblijven?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gek he? Ik wilde ze weggooien van de week en toen dacht ik 'waarom ook eigenlijk, ik kan er toch ook gewoon vanaf blijven.'![]()
Marveld. Dat was een cool weekend!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga morgen voor een weekje naar Marveld in Groenlo. Dat komt sommigen van jullie vast bekend voor...
Gisteren gegeten:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef omearos het volgende:
O: brinta met magere melk
T: cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, sprite
T: warme melk met honing
Ziet er wel goed uit, succes met de suikerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:06 schreef Puccini het volgende:
Mijn plan voor vandaag:
O: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Cappuccino / Appel
L: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Worteltjes
D: Pasta met boontjes, ui enz
T: ?? (moet ik nog over nadenken)
Tussendoor voldoende water drinken. Ik drink vaak cappucino maar altijd met suikerklontjes. Nu ben ik van 2 naar 1 suikerklontje gegaan, vandaag probeer ik het zonder suiker.
Maar dit is wel een goed menu toch?
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehitsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Dit topic staat er niet... maar wel het slank topic:quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehits.
Den Draeck
Ik wou nog even zeggen dat ik het heel leuk vond dat jij, pandorah en liejannuh er ook waren! Ik wist niet eens dat jullie kwamenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.![]()
Bedankt voor de steun.quote:
Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooien
Ach, boeiendquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef YPPY het volgende:
En eigenlijk hoor ik in geen enkel topic Goodbye, want ik ben niet bezig met afvallen.
9 maandenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de steun.![]()
![]()
Ik heb wel afleiding, aangezien ik een onderzoeksvoorstel moet schrijven. Maar als ik dan z'n stem hoor (hij belde net even) voel ik me weer rot.![]()
Damn woman! Het is maar een weekje!
![]()
Morgen moet ik in elk geval zelf werken en daarna heb ik het echt gek druk met schrijven, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij.
[..]
Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?
Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
En toen ineens had ik een hele berg biscuitjes op nog...
Waarom doe ik dat nou toch, doelloos, half onnadenkend, voor de tv zittend...
Ik heb vandaag 2 uur lang een enórme pot pepernoten weten te negeren hier op 't werk. En toen had ik er opeens een paar in mijn hand/mond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...
Gisteren de hele dag betrekkelijk netjes gegeten en toen kwam ik de droppot tegen. Pakte één handje.... Voor ik het wist was hij half leeg (en we hebben een GROTE droppot) Echt iets van 6 handen drop gehad oid, en bij mij zijn handjes best wel knotsen van handen
m&m'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef YPPY het volgende:
Met drop heb ik geen moeite, m&m's, of maltesers vind ik veel lastiger om af te blijven.
heb ik ook gedaan BE!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
30 kilo is dan ook echt wel heel netjes hoor!
Er stond vanmorgen in de metro een stuk over hardlopen.
En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.
Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
Dan doen we het maar wandelend en fietsend voorlopig.
Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet vielquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
30 kilo is dan ook echt wel heel netjes hoor!
Er stond vanmorgen in de metro een stuk over hardlopen.
En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.
Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
Dan doen we het maar wandelend en fietsend voorlopig.
Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet viel
Zwemmen is ook een goedeMaar sowieso moet je bij elke sport wel oppassen
tijd voor mezelf is er even niet lijkt het. Er ligt nog veel nakijkwerk te wachten, en ik ben moe... Vandaag na een lastige les in de pauze even uitgehuild bij een collega, en daarna in 7 minuten nog twee broodjes naar binnen gewerkt en overlegd met een andere collega.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:18 schreef appelsap het volgende:
Teigan, hoe gaat het bij jou? Heb je nog wat tijd voor jezelf?
Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van.Veel meer dan bij hardlopen.
Ik ben een streber, ik wil niet door omaatjes ingehaald worden en dus zwem ik zo hard als ik kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemtEn als je je hard afzet in het water komt er alsnog wel druk op je knieen ja
Jij woog geen 170 kilo BEquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Er is bij ons 2 keer dames-zwemmen. 1 keer met iig nog een 'snelle baan' afgebakend, 1 keer met een heel open bad. En ik ga toch ook liever met het baantjes zwemmen, dan schiet het nog een beetje op.
Ben al heel lang niet meer geweest. Moet even moed verzamelen.
Maar goed, gisteren 10km gefietst, dus toch nog aardig wat beweging gehad.
Enneh Troel, dat moddervet is hier ook wel van toepassing hoor.
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.![]()
Klinkt ook bekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Soempie het volgende:
Hier zwemmen ze gelukkig wel door.![]()
Ik heb juist een hekel aan de mensen met zwembrilletjes en vlinderslag.Die gaan geen millimeter aan de kant en veroorzaken golven.
Agossquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Kom ik in de les die ik daarna had, kreeg ik de vraag of het wel goed ging, ik zag zo bleek.. Toen ik zei dat ik heel moe was, reageerden ze daar wel heel lief op. (het was havo 4).
Rennen in de regen is vet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
Laat ze maar lekker lachen.Ik liep laatst door de stromende regen en ben ook keihard uitgelachen door mensen. Er waren ook mensen die hun duimen opstaken naar me. Dat was best tof.
voor freecell!
ja maar ik ben maar 1,60 lang he? bmi is nog steeds obees bij mij hoor! pas vanaf 76 kilo weer gewoon overgewicht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.![]()
Vooruitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk JX!
Mogen wij ook een voor en na kiekje zien?
Nou... geloof me. Ik lees wel alles. Heb momenteel echt geen fuck te doen op mijn werk en dat topic is echt net een soap om mee te lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:49 schreef kwakveense het volgende:
@ teigan en BE: het idee is dat we het slanktopic toch echt vooral zien als een "met elkaar meeleef" club. mensen zien t niet als ze niet vast meeposten, maar binnen de SC gaat zeker de helft van de posts toch echt over afvallen, eten en sport. een LIF SC reeks doet dat geen recht vind ik persoonlijk.
bovendien vind ik dat het SC gehalte echt schromelijk wordt overdreven. Dat zijn vaak korte bursts over 1 onderwerp als veel mensen tegelijk online zijn. bovendien zijn er een aantal mensen (o.a. ikzelf) die heel erg hun best doen altijd te reageren op inhoudelijke vragen die tussendoor voorbijkomen.
maar er werd delaatste tijd door een aantal mensen ALLEEN maar geklaagd dat we te hard gingen, dat ze geen zin hadden om topics door te spitten etc.
ik vind dat andere topic een prima manier om gericht vragen en tips te krijgen. als de SC in te slank topic niet meer mag sraks of verplaatst wordt naar een LIF SC is de lol er denk ik sel af, want de enige reden dat t slank topic voor mij zo goed werkt is dat ik er met álles terechtkan terwijl het óók over eten gaat.
sorry, maar hier moet ik echt even op reagerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef teigan het volgende:
Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom er nog een derde topic bijmoet, dan kun je beter een andere LIF SC openen voor jullie andere geklets..
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook flauw!!!!1!!
Ok, dan begrijpen we elkaar verkeerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehe ik ben niet op m'n teentjes getrapt
ik ben juist een van de weinige die de betweters geen betweters vind
waarom denk je dat ik de moeite neem een topic te openen?
Idd. Maak je druk om je eigenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
5 of 6 topics op een dag is dan ook redelijk overdreven
en als je het niet leest, waar maak je je dan druk om?
Ok. Ik ga weer naar mijn schatjes in Slankquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
eensch, Slank is al het kotstopic (deel 26nogwat?) Vikingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
mee eens..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lief dat iedereen het verdedigd/wil dat het per direct wordt gesloten maar, als het niet werkt, dan werkt het niet. En zo niet, dan toch
De tijd zal het leren schatjes!
Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Soempie het volgende:
Ben het helemaal met je eens.![]()
Ik vroeg het me gewoon af. Ik denk dat het topic vanzelf onderstoft. De mensen in slank zullen denk ik toch ook de nuttige tips in slank posten en er niet speciaal voor naar dat andere topic gaan. Misschien nu even, maar over een tijdje denk ik niet meer.
Maargoed, we zien wel.
Ik had liever gehad dat slank en dit topic voor de tips waren en er een apart SC topic zou komen.Ik voel me niet geroepen om in slank te posten, omdat ik gewoon veel te dik ben. Maar de SC is hier weer minimaal en dat vind ik wel jammer. Slank is wat dat betreft veel leuker. Maargoed, misschien moet ik het zien als stokachter de deur om af te vallen.
En een apart SC-topic zou ook weer discussie opleveren . Precies om de reden die jij al noemt.
Dat is waar. Maar er was ook al een topic geloof ik over fokkers die fit wilden worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaan!
wow! wat zie je er goed uit zeg!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:
[..]
Vooruit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel)
Midden is twee weken geleden op de boot IJmuiden-Newcastle
Rechts was gister, in een gekke bui![]()
Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de fotoToch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die huttenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:
[..]
Vooruit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel)
Midden is twee weken geleden op de boot IJmuiden-Newcastle
Rechts was gister, in een gekke bui![]()
Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de fotoToch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
jij past gewoon niet in één topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
ik post lekker in allebei, simultaan, met één en dezelfde dikke reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij past gewoon niet in één topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar moest ik dus echt heeeeel hard om lachen terwijl ik net heel erg chaggo was van een zojuist ontvangen mailtje.
ik zie nu zo'n grote surinaamse taaante voor me die zegt "weetje, één bil in de ene en één bil in de andere topic is ooooook lekker!"Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Ik zeg: 5 appeltaarten.quote:
Whehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Soempie het volgende:
En net belde mn vriend even. De katten horen z'n stem en kijken alletwee met ogen als schoteltjes naar de telefoon. Vervolgens gingen ze een zoekactie houden samen.
Toffe beesten.
Ik zeg: ik heb nog driekwart taart ingevroren staanquote:
Nee, gewóne cake!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
chocoladecake![]()
![]()
![]()
* neemt nog een cracker met rookvlees
Ruben eet het gewoon aan stukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf appelmoes maken!![]()
![]()
Invriezen voor Ruben en zelf een schaaltje warm met kaneel eten!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wow! wat zie je er goed uit zeg!
Slobbertruienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die hutten)
Wees blij dat jij dat niet kan, anders krijg je het pas door dat het toch niet zo gezond is als het al te laat isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aaaahhhhh ik HAAT afvallen!
Zo. Dat is eruit. Ik eet goed hoor, en gezond... maar men wat haat ik het om me in het zweet te werken. Ik wil ergens wel op de hometrainer, maar aan de andere kant dus absoluut niet.
*zucht* waarom bestaat overgewicht? Waarom hebben niet alle mensen het zo dat je kan eten wat je wilt maar dat je niet aankomt?
Mijn broer is zo, die eet alles wat hij kan eten, sport niks, en hij komt niks aan. Zelfde geldt voor mn schoonzusje. Bah!
je bedoelt als je maar iets slechts eet? tja dan moet je inderdaad meer gaan sporten dan kan je dat iets meer slechte dingen eten afentoequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, maar bij mij is het echt van, ik eet maar iets en hup, ik kom alweer aan.
Het punt is, ik doe heel erg mijn best, maar het gaat me niet snel genoeg
Pfffff. Kutkilo's.
Nee, lijkt er niet op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Is een Zeeuwse bolus zoiets als een Bosche bol?Dat stel ik me er bij voor.
...
heb m zaterdag gemaakt als basissaus voor mn lasagnequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
ha! bedankt voor de link!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ik woog net zowaar nog steeds onder de 80En ik snoep dus ook best veel voor m'n gevoel. Kennelijk verbruik ik dus meer dan ik denk.
Morgen voor nacontrole naar de gyn, dus daarna durf ik het sporten wel weer aan (als ze tenminste niets geks vindt, maar dat neem ik niet aan). Lekker, want ik kan af en toe wel even iets om m'n zinnen te verzetten gebruiken.
quote:
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even hoor MoBlo, die 1,5kg tomaten etc. is dan ipv de 3kg die SHE aangeeft neem ik aan?
Nou ja goed, ik hou eerst maar eens dit recept aan. Heb toch weinig plannen voor de middag.
Ik twijfel nog tussen pasta en chili, maar ik denk dat het het laatste wordt. Heb ik echt zo'n zin in!
ik zou het persoonlijk met het gehakt mee laten pruttelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nog een vraagje aan de mensen met ervaring met die saus.
Ik zou er graag nog iets van paprika ofzo doorheen doen om er wat meer groente in te hebben. Wanneer zouden jullie dat doen? Tegelijk met het gehakt? Net voor de tomaten dus?
Je valt iedere keer wel veel af, maar als je dan zo aankomt is het ook niet gezond en ook niet erg fijn voor jezelf. Maar je lijnt altijd zo fanatiek en dan opeens stop je ermee. Als ik jou was zou ik eens wat rustiger afvallen en niet gelijk overgaan op de magere shakes en de crakers. Probeer nu eens een dieet te vinden wat je vol kunt houden, dan is de kans dat je weer zo veel aankomt ook niet zo groot. Doodzonde van al die moeite die je gedaan hebt om de kilo's eraf te krijgen, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:53 schreef ymme het volgende:
Vandaag ontbeten met een heerlijke eigen gemaakte shake.
Heel veel aardbei, halve banaan en magere yogurt. HEERLIJK!
Ik heb zelfs nog over voor de lunch, waarbij ik dan nog ee cracker ga eten. (of twee, want denk dat 1 wel heel weinig is).
Vanochtend op de weegschaal gestaan... En toen schrok ik echt.. Maar he, eigen schuld dikke bult (of buik).
102,4 kilo. Dus.... Toen was mijn knop wel om hoor!!!!!!!!!!
Ik ga er samen voor, samen met mijn vriend. 3 jaar gelden heb ik het gered, dus waarom nu niet. En tja dat zeg ik vaker. Maar nu voelt het goed. En ook om niet meer te gaan jo-jo-en.
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom ook maar weer eens kijken hier
ik heb het afvallen de vorige keer twee maanden volgehouden ofzo ( iets van 6 kg eraf) en toen heb ik het weer een beetje opgegeven, vakantie, nieuwe opleiding, stappendus het is nu weer helemaal terug bij het oude.
ik was gisteren aan het shoppen met mn moeder en ik moest gewoon een grotere maat pakken dan eerst, en ik vind die speciale grote maten kleding vaak zo lelijk, ik wil niet als een of andere tent door het leven... dus ik wil er nu echt vanaf..zo das duidelijk.
Ik ga dit topic vooral weer gebruiken als motivatie, werkte de vorige keer best goed.
owjah die ook nog jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef ymme het volgende:
Ik vind dat MIss Ethan laatste tijd ook leuke kleren heeft hoor
lekker confronterend ding idd, ik zit op 35... ( wat inhoud dat ik 40!!! kg af moet vallen wil ik in de gezond gewicht categorie vallen)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef ymme het volgende:
Whohoooo ik heb gewoon een BMI van 37![]()
![]()
![]()
Ik ben dus defenitief ongezond!
Gelukkig ben ik op tijd gaan inzien dat het echt niet goed is zo!!!
Ik ken het probleem. Soms boeit het me wel, maar vaak ook helemaal niet. Soms vind ik het even vervelend als ik onflatteus op een foto sta of mezelf op een onverwacht moment op een video terugzie. Met name vind ik het vervelend als ik kleren moet gaan kopen. Toen ik afgevallen was en maat 42 bij de Esprit aan kon was het echt veel makkelijker kleding kopen, ik kon gewoon naar binnen lopen, iets passen en dan zat het ook nog. Nou, vergeet dat maar bij grote maten 'mode'. Je zoekt je een ongeluk en het zit nooit, omdat ze ofwel denken dat je borsten groter worden als je dikker wordt, of juist vergeten dat je borsten groter kunnen worden als je dikker wordt, ofwel omdat ze denken dat je armen meegroeien als je aankomt, of omdat ze vergeten dat je armen ook dikker kunnen worden als je aankomt. Of omdat ze er gewoon niet bij stilstaan dat lycra heel onflatteus is of er niet bij stilstaan dat een koeienvlekkenprint misschien niet zo tactisch is bij iemand met maat 48. Of ze staan er niet bij sitl dat doorschijnende stofjes en grofgehaakte of grofgebreide kleding misschien heel mooi zijn, maar dat het niet zo mooi staat als je daardoor iemands vetrollen en cellulitis kunt zien zitten. Of dat een truitje wat je dicht moet knopen een rolladeeffect op je rug veroorzaakt. Of dat als ze broeken maken, ze dat niet van een megadun stofje moeten doen omdat je cellulitis er anders weer doorheen komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
weet je wat stom is, de enige die niet echt problemen heeft met hoe ik eruitzie ben ik zelf. Ik ben nooit echt onzeker geweest, vind het helemaal niet erg op gefotografeerd/gefilmd te worden en ik zet rustig fotos van mezelf online enzo...
denk dat de grootste doodoener is voor het lijnen... ik weet wel dat ik te zwaar ben, maar het kan me zo verdomde weinig boeien..echt heel irritant, als ik mezelf nou een dik lelijk mormel had gevonden had het vast motiverender gewerkt
edit: maar desalniettemin ga ik het toch weer proberen hoor!
Maar een jaar geleden had je het toch ook ingezien? en toch weeg je nu weer meer dan dat je begon....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef ymme het volgende:
Whohoooo ik heb gewoon een BMI van 37![]()
![]()
![]()
Ik ben dus defenitief ongezond!
Gelukkig ben ik op tijd gaan inzien dat het echt niet goed is zo!!!
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef teigan het volgende:
ymme, met zo'n BMI is het niet gelijk zeker dat je op je 30ste dood gaat hoor, het risico is alleen een stuk hoger.
En natuurlijk is het beter voor jezelf, je zal je ws. ook weer beter over jezelf voelen enzo.
Ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over BMI en de waarde daarvan. Maar nu wel. En nu zie ik het, en wil ik het ook aanvaarden dat het gewoon slecht is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar een jaar geleden had je het toch ook ingezien? en toch weeg je nu weer meer dan dat je begon....
Maar in ieder geval weer succes gewensten ga het niet zoeken in dieten of wondermiddeltjes
Nouja als dat echt zo is dan heeft het nog een goede reden gehad dat je een BMI van 37 hebt gekregenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over BMI en de waarde daarvan. Maar nu wel. En nu zie ik het, en wil ik het ook aanvaarden dat het gewoon slecht is.
Is wel een goed plan Ymme. Je hebt doorzettingsvermogen genoeg, anders houd je het niet iedere keer vol om zo strict op je eten te letten, maar je kiest iedere keer voor een te extreme aanpak. Het zou inderdaad niet slecht zijn om je erbij te laten begeleiden zodat je écht gezond eet en dan ook op een manier die je vol kunt houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
ondanks dat ik het een ieder gun om af te vallen en door te zetten moet ik Miss_S gelijk geven ymme...
élke keer weer roep je dat het nu écht gaat gebeuren, dat je nu écht ziet dat je inziet dat het niet gezond is, en dat je nu écht HEEL je levenswijze gaat veranderen, maar tot nu toe is er alleen maar meer gewicht bijgekomen, en dat is natuurlijk doodzonde
is het geen idee om 's bij een dietiste langs te gaan die je kan helpen met het rustig aanpakken van dit probleem?
Succes iig..
klinkt goed en weldoordacht als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:38 schreef ymme het volgende:
Ik snap jullie soort van 'wantrouwen'.
En het is inderdaad elke keer een extreme aanpak geweest.
Door het gejojo zie ik nu ook in dat herbalife, pillen hier en daar en meer van dat soort dingen geen nut heeft.
Het zit hem gewoon in het etenspatroon.
Ik heb er lang over gedaan, en mezelf lang genoeg voor de gek gehouden.
Ik ben ook niet mijn hele leven dik geweest, dus ik weet dat het puur tussen mijn oren zit.
En doordat ik nu ook al een tijdje bij een pys. loop gaat alles stukken beter. Mijn leven is al meer regelmaat dan het geweest is afgelopen 6 jaar. Dus ik ben nu ook hiervoor klaar. Eerder wilde ik te graag. Nu is het gewoon een kwestie van gezond gaan leven.
het hangt van mijn stemming af of ik het goed vind of niet.... Maarja, gezien het feit dat het mijn eerste "echte" jaar in het onderwijs is kan ik weinig doen aan afvallen, zelfs al eet ik gezond, de stress zal mij vast niet zo goed doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:33 schreef ymme het volgende:
Bij mij is het dus ook echt te zien dat het te hoog is![]()
Maar als jij je lekker voelt zo Teigan, en je bent niet meer 'te' dik (met te bedoel ik dus dat ongezonde). Dan zou ik het lekker zo laten toch...
lekker hè?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:Die saus staat hier nu te pruttelen en het ruikt me toch lekker hier in huis!
Nu maar eens lunchen, dat is er nog niet van gekomen, heb om 12 uur 2 mandarijntjes op en that's it.
dat vond ik er ook zo fijn aan. Het deed mij qua smaak wel wat denken aan hachee, maar dat kwam waarschijnlijk door de laurier...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:Die saus staat hier nu te pruttelen en het ruikt me toch lekker hier in huis!
Nu maar eens lunchen, dat is er nog niet van gekomen, heb om 12 uur 2 mandarijntjes op en that's it.
Ik heb geen meetlint in huisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ymme, het is Miss Etam. Niet Miss Ethan.
Wat zijn jouw maten Ymme?
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Deze foto is met een BMI van 24 overigens.
Dat is dus:
Lengte 180 cm
Borst 99 cm
Onder de borst 81 cm
Taille (smalste deel) 76 cm
Heupen bij het heupbot: 100 cm
Heupen op het dikste punt: 113 cm
En ik kan idd niet painten.
Ik zal kijken of ik nog een voor en na Japan foto kan maken met afmetingen.
Koop je er een bij de Hema! Of je gaat naar de Ikea en daar jat je er eentje.quote:
Heupbot... hmmm...quote:
Optie, ja als ik weer eens in de stad kom, zal ik dit zeker doen. En optie b:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Koop je er een bij de Hema! Of je gaat naar de Ikea en daar jat je er eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |