Ik zeg: ik heb nog driekwart taart ingevroren staanquote:
Nee, gewóne cake!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
chocoladecake![]()
![]()
![]()
* neemt nog een cracker met rookvlees
Ruben eet het gewoon aan stukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf appelmoes maken!![]()
![]()
Invriezen voor Ruben en zelf een schaaltje warm met kaneel eten!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wow! wat zie je er goed uit zeg!
Slobbertruienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die hutten)
Wees blij dat jij dat niet kan, anders krijg je het pas door dat het toch niet zo gezond is als het al te laat isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aaaahhhhh ik HAAT afvallen!
Zo. Dat is eruit. Ik eet goed hoor, en gezond... maar men wat haat ik het om me in het zweet te werken. Ik wil ergens wel op de hometrainer, maar aan de andere kant dus absoluut niet.
*zucht* waarom bestaat overgewicht? Waarom hebben niet alle mensen het zo dat je kan eten wat je wilt maar dat je niet aankomt?
Mijn broer is zo, die eet alles wat hij kan eten, sport niks, en hij komt niks aan. Zelfde geldt voor mn schoonzusje. Bah!
je bedoelt als je maar iets slechts eet? tja dan moet je inderdaad meer gaan sporten dan kan je dat iets meer slechte dingen eten afentoequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, maar bij mij is het echt van, ik eet maar iets en hup, ik kom alweer aan.
Het punt is, ik doe heel erg mijn best, maar het gaat me niet snel genoeg
Pfffff. Kutkilo's.
Nee, lijkt er niet op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Is een Zeeuwse bolus zoiets als een Bosche bol?Dat stel ik me er bij voor.
...
heb m zaterdag gemaakt als basissaus voor mn lasagnequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
ha! bedankt voor de link!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ik woog net zowaar nog steeds onder de 80En ik snoep dus ook best veel voor m'n gevoel. Kennelijk verbruik ik dus meer dan ik denk.
Morgen voor nacontrole naar de gyn, dus daarna durf ik het sporten wel weer aan (als ze tenminste niets geks vindt, maar dat neem ik niet aan). Lekker, want ik kan af en toe wel even iets om m'n zinnen te verzetten gebruiken.
quote:
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even hoor MoBlo, die 1,5kg tomaten etc. is dan ipv de 3kg die SHE aangeeft neem ik aan?
Nou ja goed, ik hou eerst maar eens dit recept aan. Heb toch weinig plannen voor de middag.
Ik twijfel nog tussen pasta en chili, maar ik denk dat het het laatste wordt. Heb ik echt zo'n zin in!
ik zou het persoonlijk met het gehakt mee laten pruttelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nog een vraagje aan de mensen met ervaring met die saus.
Ik zou er graag nog iets van paprika ofzo doorheen doen om er wat meer groente in te hebben. Wanneer zouden jullie dat doen? Tegelijk met het gehakt? Net voor de tomaten dus?
Je valt iedere keer wel veel af, maar als je dan zo aankomt is het ook niet gezond en ook niet erg fijn voor jezelf. Maar je lijnt altijd zo fanatiek en dan opeens stop je ermee. Als ik jou was zou ik eens wat rustiger afvallen en niet gelijk overgaan op de magere shakes en de crakers. Probeer nu eens een dieet te vinden wat je vol kunt houden, dan is de kans dat je weer zo veel aankomt ook niet zo groot. Doodzonde van al die moeite die je gedaan hebt om de kilo's eraf te krijgen, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:53 schreef ymme het volgende:
Vandaag ontbeten met een heerlijke eigen gemaakte shake.
Heel veel aardbei, halve banaan en magere yogurt. HEERLIJK!
Ik heb zelfs nog over voor de lunch, waarbij ik dan nog ee cracker ga eten. (of twee, want denk dat 1 wel heel weinig is).
Vanochtend op de weegschaal gestaan... En toen schrok ik echt.. Maar he, eigen schuld dikke bult (of buik).
102,4 kilo. Dus.... Toen was mijn knop wel om hoor!!!!!!!!!!
Ik ga er samen voor, samen met mijn vriend. 3 jaar gelden heb ik het gered, dus waarom nu niet. En tja dat zeg ik vaker. Maar nu voelt het goed. En ook om niet meer te gaan jo-jo-en.
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom ook maar weer eens kijken hier
ik heb het afvallen de vorige keer twee maanden volgehouden ofzo ( iets van 6 kg eraf) en toen heb ik het weer een beetje opgegeven, vakantie, nieuwe opleiding, stappendus het is nu weer helemaal terug bij het oude.
ik was gisteren aan het shoppen met mn moeder en ik moest gewoon een grotere maat pakken dan eerst, en ik vind die speciale grote maten kleding vaak zo lelijk, ik wil niet als een of andere tent door het leven... dus ik wil er nu echt vanaf..zo das duidelijk.
Ik ga dit topic vooral weer gebruiken als motivatie, werkte de vorige keer best goed.
owjah die ook nog jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef ymme het volgende:
Ik vind dat MIss Ethan laatste tijd ook leuke kleren heeft hoor
lekker confronterend ding idd, ik zit op 35... ( wat inhoud dat ik 40!!! kg af moet vallen wil ik in de gezond gewicht categorie vallen)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef ymme het volgende:
Whohoooo ik heb gewoon een BMI van 37![]()
![]()
![]()
Ik ben dus defenitief ongezond!
Gelukkig ben ik op tijd gaan inzien dat het echt niet goed is zo!!!
Ik ken het probleem. Soms boeit het me wel, maar vaak ook helemaal niet. Soms vind ik het even vervelend als ik onflatteus op een foto sta of mezelf op een onverwacht moment op een video terugzie. Met name vind ik het vervelend als ik kleren moet gaan kopen. Toen ik afgevallen was en maat 42 bij de Esprit aan kon was het echt veel makkelijker kleding kopen, ik kon gewoon naar binnen lopen, iets passen en dan zat het ook nog. Nou, vergeet dat maar bij grote maten 'mode'. Je zoekt je een ongeluk en het zit nooit, omdat ze ofwel denken dat je borsten groter worden als je dikker wordt, of juist vergeten dat je borsten groter kunnen worden als je dikker wordt, ofwel omdat ze denken dat je armen meegroeien als je aankomt, of omdat ze vergeten dat je armen ook dikker kunnen worden als je aankomt. Of omdat ze er gewoon niet bij stilstaan dat lycra heel onflatteus is of er niet bij stilstaan dat een koeienvlekkenprint misschien niet zo tactisch is bij iemand met maat 48. Of ze staan er niet bij sitl dat doorschijnende stofjes en grofgehaakte of grofgebreide kleding misschien heel mooi zijn, maar dat het niet zo mooi staat als je daardoor iemands vetrollen en cellulitis kunt zien zitten. Of dat een truitje wat je dicht moet knopen een rolladeeffect op je rug veroorzaakt. Of dat als ze broeken maken, ze dat niet van een megadun stofje moeten doen omdat je cellulitis er anders weer doorheen komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
weet je wat stom is, de enige die niet echt problemen heeft met hoe ik eruitzie ben ik zelf. Ik ben nooit echt onzeker geweest, vind het helemaal niet erg op gefotografeerd/gefilmd te worden en ik zet rustig fotos van mezelf online enzo...
denk dat de grootste doodoener is voor het lijnen... ik weet wel dat ik te zwaar ben, maar het kan me zo verdomde weinig boeien..echt heel irritant, als ik mezelf nou een dik lelijk mormel had gevonden had het vast motiverender gewerkt
edit: maar desalniettemin ga ik het toch weer proberen hoor!
Maar een jaar geleden had je het toch ook ingezien? en toch weeg je nu weer meer dan dat je begon....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:12 schreef ymme het volgende:
Whohoooo ik heb gewoon een BMI van 37![]()
![]()
![]()
Ik ben dus defenitief ongezond!
Gelukkig ben ik op tijd gaan inzien dat het echt niet goed is zo!!!
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef teigan het volgende:
ymme, met zo'n BMI is het niet gelijk zeker dat je op je 30ste dood gaat hoor, het risico is alleen een stuk hoger.
En natuurlijk is het beter voor jezelf, je zal je ws. ook weer beter over jezelf voelen enzo.
Ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over BMI en de waarde daarvan. Maar nu wel. En nu zie ik het, en wil ik het ook aanvaarden dat het gewoon slecht is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar een jaar geleden had je het toch ook ingezien? en toch weeg je nu weer meer dan dat je begon....
Maar in ieder geval weer succes gewensten ga het niet zoeken in dieten of wondermiddeltjes
Nouja als dat echt zo is dan heeft het nog een goede reden gehad dat je een BMI van 37 hebt gekregenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over BMI en de waarde daarvan. Maar nu wel. En nu zie ik het, en wil ik het ook aanvaarden dat het gewoon slecht is.
Is wel een goed plan Ymme. Je hebt doorzettingsvermogen genoeg, anders houd je het niet iedere keer vol om zo strict op je eten te letten, maar je kiest iedere keer voor een te extreme aanpak. Het zou inderdaad niet slecht zijn om je erbij te laten begeleiden zodat je écht gezond eet en dan ook op een manier die je vol kunt houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
ondanks dat ik het een ieder gun om af te vallen en door te zetten moet ik Miss_S gelijk geven ymme...
élke keer weer roep je dat het nu écht gaat gebeuren, dat je nu écht ziet dat je inziet dat het niet gezond is, en dat je nu écht HEEL je levenswijze gaat veranderen, maar tot nu toe is er alleen maar meer gewicht bijgekomen, en dat is natuurlijk doodzonde
is het geen idee om 's bij een dietiste langs te gaan die je kan helpen met het rustig aanpakken van dit probleem?
Succes iig..
klinkt goed en weldoordacht als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:38 schreef ymme het volgende:
Ik snap jullie soort van 'wantrouwen'.
En het is inderdaad elke keer een extreme aanpak geweest.
Door het gejojo zie ik nu ook in dat herbalife, pillen hier en daar en meer van dat soort dingen geen nut heeft.
Het zit hem gewoon in het etenspatroon.
Ik heb er lang over gedaan, en mezelf lang genoeg voor de gek gehouden.
Ik ben ook niet mijn hele leven dik geweest, dus ik weet dat het puur tussen mijn oren zit.
En doordat ik nu ook al een tijdje bij een pys. loop gaat alles stukken beter. Mijn leven is al meer regelmaat dan het geweest is afgelopen 6 jaar. Dus ik ben nu ook hiervoor klaar. Eerder wilde ik te graag. Nu is het gewoon een kwestie van gezond gaan leven.
het hangt van mijn stemming af of ik het goed vind of niet.... Maarja, gezien het feit dat het mijn eerste "echte" jaar in het onderwijs is kan ik weinig doen aan afvallen, zelfs al eet ik gezond, de stress zal mij vast niet zo goed doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:33 schreef ymme het volgende:
Bij mij is het dus ook echt te zien dat het te hoog is![]()
Maar als jij je lekker voelt zo Teigan, en je bent niet meer 'te' dik (met te bedoel ik dus dat ongezonde). Dan zou ik het lekker zo laten toch...
lekker hè?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:Die saus staat hier nu te pruttelen en het ruikt me toch lekker hier in huis!
Nu maar eens lunchen, dat is er nog niet van gekomen, heb om 12 uur 2 mandarijntjes op en that's it.
dat vond ik er ook zo fijn aan. Het deed mij qua smaak wel wat denken aan hachee, maar dat kwam waarschijnlijk door de laurier...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:Die saus staat hier nu te pruttelen en het ruikt me toch lekker hier in huis!
Nu maar eens lunchen, dat is er nog niet van gekomen, heb om 12 uur 2 mandarijntjes op en that's it.
Ik heb geen meetlint in huisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ymme, het is Miss Etam. Niet Miss Ethan.
Wat zijn jouw maten Ymme?
Zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Deze foto is met een BMI van 24 overigens.
Dat is dus:
Lengte 180 cm
Borst 99 cm
Onder de borst 81 cm
Taille (smalste deel) 76 cm
Heupen bij het heupbot: 100 cm
Heupen op het dikste punt: 113 cm
En ik kan idd niet painten.
Ik zal kijken of ik nog een voor en na Japan foto kan maken met afmetingen.
Koop je er een bij de Hema! Of je gaat naar de Ikea en daar jat je er eentje.quote:
Heupbot... hmmm...quote:
Optie, ja als ik weer eens in de stad kom, zal ik dit zeker doen. En optie b:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Koop je er een bij de Hema! Of je gaat naar de Ikea en daar jat je er eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |