Vooruitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk JX!
Mogen wij ook een voor en na kiekje zien?
Nou... geloof me. Ik lees wel alles. Heb momenteel echt geen fuck te doen op mijn werk en dat topic is echt net een soap om mee te lezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:49 schreef kwakveense het volgende:
@ teigan en BE: het idee is dat we het slanktopic toch echt vooral zien als een "met elkaar meeleef" club. mensen zien t niet als ze niet vast meeposten, maar binnen de SC gaat zeker de helft van de posts toch echt over afvallen, eten en sport. een LIF SC reeks doet dat geen recht vind ik persoonlijk.
bovendien vind ik dat het SC gehalte echt schromelijk wordt overdreven. Dat zijn vaak korte bursts over 1 onderwerp als veel mensen tegelijk online zijn. bovendien zijn er een aantal mensen (o.a. ikzelf) die heel erg hun best doen altijd te reageren op inhoudelijke vragen die tussendoor voorbijkomen.
maar er werd delaatste tijd door een aantal mensen ALLEEN maar geklaagd dat we te hard gingen, dat ze geen zin hadden om topics door te spitten etc.
ik vind dat andere topic een prima manier om gericht vragen en tips te krijgen. als de SC in te slank topic niet meer mag sraks of verplaatst wordt naar een LIF SC is de lol er denk ik sel af, want de enige reden dat t slank topic voor mij zo goed werkt is dat ik er met álles terechtkan terwijl het óók over eten gaat.
sorry, maar hier moet ik echt even op reagerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef teigan het volgende:
Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom er nog een derde topic bijmoet, dan kun je beter een andere LIF SC openen voor jullie andere geklets..
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook flauw!!!!1!!
Ok, dan begrijpen we elkaar verkeerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehe ik ben niet op m'n teentjes getrapt
ik ben juist een van de weinige die de betweters geen betweters vind
waarom denk je dat ik de moeite neem een topic te openen?
Idd. Maak je druk om je eigenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
5 of 6 topics op een dag is dan ook redelijk overdreven
en als je het niet leest, waar maak je je dan druk om?
Ok. Ik ga weer naar mijn schatjes in Slankquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
eensch, Slank is al het kotstopic (deel 26nogwat?) Vikingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
mee eens..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lief dat iedereen het verdedigd/wil dat het per direct wordt gesloten maar, als het niet werkt, dan werkt het niet. En zo niet, dan toch
De tijd zal het leren schatjes!
Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Soempie het volgende:
Ben het helemaal met je eens.![]()
Ik vroeg het me gewoon af. Ik denk dat het topic vanzelf onderstoft. De mensen in slank zullen denk ik toch ook de nuttige tips in slank posten en er niet speciaal voor naar dat andere topic gaan. Misschien nu even, maar over een tijdje denk ik niet meer.
Maargoed, we zien wel.
Ik had liever gehad dat slank en dit topic voor de tips waren en er een apart SC topic zou komen.Ik voel me niet geroepen om in slank te posten, omdat ik gewoon veel te dik ben. Maar de SC is hier weer minimaal en dat vind ik wel jammer. Slank is wat dat betreft veel leuker. Maargoed, misschien moet ik het zien als stokachter de deur om af te vallen.
En een apart SC-topic zou ook weer discussie opleveren . Precies om de reden die jij al noemt.
Dat is waar. Maar er was ook al een topic geloof ik over fokkers die fit wilden worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaan!
wow! wat zie je er goed uit zeg!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:
[..]
Vooruit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel)
Midden is twee weken geleden op de boot IJmuiden-Newcastle
Rechts was gister, in een gekke bui![]()
Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de fotoToch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die huttenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:
[..]
Vooruit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel)
Midden is twee weken geleden op de boot IJmuiden-Newcastle
Rechts was gister, in een gekke bui![]()
Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de fotoToch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
jij past gewoon niet in één topicquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
ik post lekker in allebei, simultaan, met één en dezelfde dikke reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij past gewoon niet in één topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar moest ik dus echt heeeeel hard om lachen terwijl ik net heel erg chaggo was van een zojuist ontvangen mailtje.
ik zie nu zo'n grote surinaamse taaante voor me die zegt "weetje, één bil in de ene en één bil in de andere topic is ooooook lekker!"Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Ik zeg: 5 appeltaarten.quote:
Whehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Soempie het volgende:
En net belde mn vriend even. De katten horen z'n stem en kijken alletwee met ogen als schoteltjes naar de telefoon. Vervolgens gingen ze een zoekactie houden samen.
Toffe beesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |