abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62403837
Het hoeft niet hoor Ik zeg het alleen maar!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:29:10 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62404418
Er zullen altijd betweters langs komen. Hier, daar, in een nieuw topic. Gewoon negeren die handel. Zo'n extra topic aanmaken geeft ze alleen maar meer aandacht dan ze zouden moeten krijgen.

Freecell, ik kreeg wel nog te horen van iemand dat je, door het voorover lopen, eerder blessuregevoelig zou zijn. Althans, nee, ik moet het anders zeggen. Toen ik zei dat ik zo'n last van mijn schenen had zei diegene dat ik moest proberen wat meer rechtop te lopen, maar ja... dat is dus wel lastig achter de wagen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:44:51 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_62408759
M'n lijstje:

O: brinta met magere melk
T: niks
L: 4 volkorenbroodjes. 2 met een gekookt ei en 2 met kaas
T: 2 plakjes ontbijtkoek
D: prutje van zalm, olijven, courgette, uitje en pasta
T: niks.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:49:22 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62412036
@ teigan en BE: het idee is dat we het slanktopic toch echt vooral zien als een "met elkaar meeleef" club. mensen zien t niet als ze niet vast meeposten, maar binnen de SC gaat zeker de helft van de posts toch echt over afvallen, eten en sport. een LIF SC reeks doet dat geen recht vind ik persoonlijk.

bovendien vind ik dat het SC gehalte echt schromelijk wordt overdreven. Dat zijn vaak korte bursts over 1 onderwerp als veel mensen tegelijk online zijn. bovendien zijn er een aantal mensen (o.a. ikzelf) die heel erg hun best doen altijd te reageren op inhoudelijke vragen die tussendoor voorbijkomen.

maar er werd delaatste tijd door een aantal mensen ALLEEN maar geklaagd dat we te hard gingen, dat ze geen zin hadden om topics door te spitten etc.

ik vind dat andere topic een prima manier om gericht vragen en tips te krijgen. als de SC in te slank topic niet meer mag sraks of verplaatst wordt naar een LIF SC is de lol er denk ik sel af, want de enige reden dat t slank topic voor mij zo goed werkt is dat ik er met álles terechtkan terwijl het óók over eten gaat.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:31:42 #155
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62413093
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk JX!
Mogen wij ook een voor en na kiekje zien?
Vooruit

Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel )
Midden is twee weken geleden op de boot IJmuiden-Newcastle
Rechts was gister, in een gekke bui

Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de foto Toch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:03:32 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62413922
JX! Goed joh!
Echt superknap hoor!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:49 schreef kwakveense het volgende:
@ teigan en BE: het idee is dat we het slanktopic toch echt vooral zien als een "met elkaar meeleef" club. mensen zien t niet als ze niet vast meeposten, maar binnen de SC gaat zeker de helft van de posts toch echt over afvallen, eten en sport. een LIF SC reeks doet dat geen recht vind ik persoonlijk.

bovendien vind ik dat het SC gehalte echt schromelijk wordt overdreven. Dat zijn vaak korte bursts over 1 onderwerp als veel mensen tegelijk online zijn. bovendien zijn er een aantal mensen (o.a. ikzelf) die heel erg hun best doen altijd te reageren op inhoudelijke vragen die tussendoor voorbijkomen.

maar er werd delaatste tijd door een aantal mensen ALLEEN maar geklaagd dat we te hard gingen, dat ze geen zin hadden om topics door te spitten etc.

ik vind dat andere topic een prima manier om gericht vragen en tips te krijgen. als de SC in te slank topic niet meer mag sraks of verplaatst wordt naar een LIF SC is de lol er denk ik sel af, want de enige reden dat t slank topic voor mij zo goed werkt is dat ik er met álles terechtkan terwijl het óók over eten gaat.
Nou... geloof me. Ik lees wel alles. Heb momenteel echt geen fuck te doen op mijn werk en dat topic is echt net een soap om mee te lezen.
En ja, het gaat ook echt wel over eten en afvallen. Maar het gaat in zo'n razend tempo en dan zit er ook nog een behoorlijk gehalte 'ons-kent-ons' bij (geeft niet, heel begrijpelijk en ook niet erg, maar het is er wel) en dan is het dus echt heel lastig om er tussen te komen. Hoe open jullie ook zijn.

En, en I hate to say it, maar er wordt soms, in the heat of the moment, wel over vragen/opmerkingen van nieuwkomers heen gesjeesd. Soms komt er alsnog een antwoord, soms niet.

Nogmaals, het is niet erg, ik veroordeel niks, maar jullie gaan echt heel snel en het is amper bij te houden voor de mensen die niet hele dagen kunnen meelezen/posten. Echt!

Dus ik ben wat dat betreft een voorstander van een apart topic, ik vind alleen de TT erg flauw. Maar goed, dat is ook iets persoonlijks.
pi_62414266
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef teigan het volgende:
Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom er nog een derde topic bijmoet, dan kun je beter een andere LIF SC openen voor jullie andere geklets..
sorry, maar hier moet ik echt even op reageren
nu doe je net alsof het hier nooit zo geweest is én dat het nergens over gaat en dat je het maar onzin vindt zeg... dat het hier nu weer rustiger is (en godzijdank weer wat drukker wordt) zegt niet dat het bij 'ons' een en al 'geklets' is. Het grootste deel van de posts gaat nog steeds over (gezond) eten, sporten en de combinatie hiervan. En ook de sores van een ieder die hier ook regelmatig voorbij zijn gekomen...

ik vind het een prima initiatief van PF Zolang ze het, zoals Miss_S al in het andere topic zei, maar wel draaiend houdt, is dat een prima topic voor mensen die alleen droge tips willen en geen zin hebben in 'geklets' eromheen en discussies over of pindakaas nu goed of slecht voor je is

De 'betweters' kunnen daar hun tips kwijt en wij kunnen in beide topics óók over koetjes en kalfjes blijven praten, goed toch?

En de betweters zijn eigenlijk mensen die het allemaal wel goed hebben (dat je gewoon minder moet eten en meer moet sporten ) maar die het net wat ontactisch brengen én ook nog eens een beetje mosterd na de maaltijd brengen, omdat iedereen hier en daar precies weet wat er nodig is om succes te boeken )

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 15-10-2008 20:41:52 ]
Ja doei.
pi_62414279
Ik ben ook flauw !!!!1!!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:26:56 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62414579
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook flauw !!!!1!!
Dat heb je mij niet horen zeggen.
Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor!
pi_62414617
Mwhehe ik ben niet op m'n teentjes getrapt
ik ben juist een van de weinige die de betweters geen betweters vind
waarom denk je dat ik de moeite neem een topic te openen?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:33:19 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62414759
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mwhehe ik ben niet op m'n teentjes getrapt
ik ben juist een van de weinige die de betweters geen betweters vind
waarom denk je dat ik de moeite neem een topic te openen?
Ok, dan begrijpen we elkaar verkeerd.
My bad. Toch niet goed genoeg meegelezen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:36:15 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62414841
Oh, en MoBlo heeft ook wel een beetje gelijk dat dit topic ooit bijna hetzelfde was.
Ook hier las ik mee en ook hier ging het soms over van alles behalve dieeten en afvallen.
Ach, it comes and goes en zolang er ruimte is voor nieuwkomers en vragen is er toch geen man overboord?
pi_62414957
Oh en nu is de TT ook anders! Dus iedereen weer aan de chill pills !
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:44:27 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62415085
Ja, dat zag ik ook net.
pi_62415137
Ik kan me niet herinneren dat er hier 5 of 6 topics per dag doorgingen, zelfs niet met de ruzies hier.

Ik vond alleen de TT van dat derde topic nogal flauw, en ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand ook een dergelijk topic opende omdat ze het geruzie in slank zat was, en dat topic zat binnen drie minuten op slot.

Ik vind het daarom raar dat dit nu wel zomaar open kan blijven, ook al is de reden nu anders.

Ik lees Slank eigenlijk bijna nooit, gewoonweg omdat het zo snel gaat, en ik daar geen tijd meer voor heb.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62415233
5 of 6 topics op een dag is dan ook redelijk overdreven

en als je het niet leest, waar maak je je dan druk om?
Ja doei.
pi_62415246
Chill, de TT is al lang anders
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:49:58 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62415300
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
5 of 6 topics op een dag is dan ook redelijk overdreven

en als je het niet leest, waar maak je je dan druk om?
Idd. Maak je druk om je eigen :R ;r
Niet meer actief op Fok!
pi_62415357
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:52:52 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62415405
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Laten we hier dan niet gaan rellen.. Er zijn nu drie topics om elkaar te ontlopen dus maak je allemaal maar niet zo druk
Ok. Ik ga weer naar mijn schatjes in Slank .
Niet meer actief op Fok!
pi_62415412
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
eensch, Slank is al het kotstopic (deel 26nogwat?) Viking dus gaarne dat niet hier doen
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:55:15 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_62415503
Ik vraag me af of dat derde topic wel gaat lopen. belangrijkste reden dat ik in dit topic post is toch vooral om de sc om het afvallen heen, zeg maar. Ik begrijp niet dat er een ander topic nodig is, omdat je de tips tussendoor toch wel mee kan krijgen. Ook als het snel gaat, dan vraag je er toch gewoon om? In mijn ogen horen de tips én de sc gewoon in 1 topic. Als mensen welkom blijven en het niet alleen 'ons kent ons' is, dan zie ik het probleem gewoon niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62415725
nou ja, er zijn wel mensen die nu zich daar hebben gemeld die normaal niet in de andere topics komen.... dus wie weet werpt het zijn vruchten af.

Als wel, nou, mooi, dan kunnen wij in beide topics blijven SC-en en als niet, dan bloedt het vanzelf dood en stoft het onder..

het 'probleem' lost zich vanzelf op... voor zover het al een probleem is.
het is niet aan ons om te oordelen of een topic waardevol is of niet, simpelweg omdat het ook over afvallen gaat.
Geef toe: hier gaat het (ook) over koetjes en kalfjes, in Slank de ** in ook, en de grote lijn is afvallen. Maar sommige mensen hebben geen zin in koetjes en kalfjes en willen allen de droge tips, en die zijn zowel in Slank als hier tussen de eetlijstjes van anderen door moeilijk te filteren als je hier nooit komt...

Daarbij is de scheiding ooit met een reden in het leven geroepen, en dat is hier ook een tijdje geleden nog gepost geloof ik.
Toen ik 18kg geleden hier postte had ik ook niet echt behoefte aan mensen die toen naar mijn idee 'zeurden' over die 3kg terwijl ze al een BMI van 21 hadden, een droom-iets voor mij. Kan motiverend zijn, maar ook confronterend.

De scheiding is erg gelegd, maar ook kwam post er mee, en die past niet in het 'rijtje' van mensen met een lager BMI, maar ook die heeft haar plekje daar gevonden. Als je wilt kun je in beide topics meeposten, dat is meerdere keren bewezen (freecell, Isa, Liejannuh, YPPY, Pandorah) en als je dat niet wilt en niet wilt horen dat iemand die in jouw ogen al prachtig slank is loopt te miepen over een snoepje meer of minder dan blijf je hier hangen, simpel
Ben zelf ook pas overgestapt toen het 'officieel' mocht en ik een BMI van 26,9 had

Snappie?
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:01:40 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62415774
volgens mij s iedereen welkom. alleen t kost soms een beetje moeite om er tussen te komen. had ik ook in t begin, maar ben gewoon drastisch door blijven posten (had ik trws ook toen ik net in t dieet topic kwam toen t hier nog drukker was ) en dan ben je er zomaar tussen hoor... ook als je niet zo vaak post. ik mis ook weleens een topic...of twee
pi_62415828
Lief dat iedereen het verdedigd/wil dat het per direct wordt gesloten maar, als het niet werkt, dan werkt het niet. En zo niet, dan toch
De tijd zal het leren schatjes!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:12 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62416021
Wat zij hierboven zegt.

Het is sowieso al helemaal zonde dat het nu hier in dit topic uitloopt op een discussie over iets wat helemaal niets met dit topic te maken heeft.
Is het hier een keer rustig, komt er alsnog weer iets.

Zooo...

En nu weer on-topic...
Ik heb vanmiddag weer een nieuwe voorraad amandelen gehaald en het is weer even slikken om niet gewoon maar lekker door te blijven eten.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:23 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_62416032
Ben het helemaal met je eens.

Ik vroeg het me gewoon af. Ik denk dat het topic vanzelf onderstoft. De mensen in slank zullen denk ik toch ook de nuttige tips in slank posten en er niet speciaal voor naar dat andere topic gaan. Misschien nu even, maar over een tijdje denk ik niet meer.

Maargoed, we zien wel.

Ik had liever gehad dat slank en dit topic voor de tips waren en er een apart SC topic zou komen. Ik voel me niet geroepen om in slank te posten, omdat ik gewoon veel te dik ben. Maar de SC is hier weer minimaal en dat vind ik wel jammer. Slank is wat dat betreft veel leuker. Maargoed, misschien moet ik het zien als stokachter de deur om af te vallen. En een apart SC-topic zou ook weer discussie opleveren . Precies om de reden die jij al noemt.
pi_62416041
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lief dat iedereen het verdedigd/wil dat het per direct wordt gesloten maar, als het niet werkt, dan werkt het niet. En zo niet, dan toch
De tijd zal het leren schatjes!
mee eens..
Als ik meer tijd had, dan zou het voor mij ook anders liggen denk ik, dan zou ik misschien ook wel in slank te vinden zijn...

Alleen slurpt mijn werk veel tijd op, en is dat ook de oorzaak dat ik toch steeds terughoudener probeer te zijn met wat ik op inet neerzet, je weet nooit wie het kan vinden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:09:50 #179
30252 Soempie
Procreating
pi_62416042
Mijn post is voor MoBlo. Trage trut ben ik af en toe ook.
pi_62416058
amandelen

* motorbloempje huppelt weer terug naar Slank de ** in

succes allen!
Ja doei.
pi_62416131
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Soempie het volgende:
Ben het helemaal met je eens.

Ik vroeg het me gewoon af. Ik denk dat het topic vanzelf onderstoft. De mensen in slank zullen denk ik toch ook de nuttige tips in slank posten en er niet speciaal voor naar dat andere topic gaan. Misschien nu even, maar over een tijdje denk ik niet meer.

Maargoed, we zien wel.

Ik had liever gehad dat slank en dit topic voor de tips waren en er een apart SC topic zou komen. Ik voel me niet geroepen om in slank te posten, omdat ik gewoon veel te dik ben. Maar de SC is hier weer minimaal en dat vind ik wel jammer. Slank is wat dat betreft veel leuker. Maargoed, misschien moet ik het zien als stokachter de deur om af te vallen. En een apart SC-topic zou ook weer discussie opleveren . Precies om de reden die jij al noemt.
Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaan !
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:14:11 #182
30252 Soempie
Procreating
pi_62416192
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hier en bij slank voelen jongens die gespierder willen worden zich bijv. weer niet thuis tussen al die dametjes die alleen maar leven op een blaadje sla en niet gewoon het krachthonk ingaan !
Dat is waar. Maar er was ook al een topic geloof ik over fokkers die fit wilden worden?

Maargoed, ik gun jullie het topic wel hoor. Alleen als iedereen hier de tips daar gaat posten loopt het hier leeg.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:14:35 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62416209
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:

[..]

Vooruit

[ afbeelding ]

Links is van ruim een half jaar geleden (en gemaakt in een oude, vlekkerige spiegel )

Oudere foto's heb ik jammergenoeg niet, want ik wil(de) nooit op de foto Toch wel jammer dat ik van toen ik net begon met afvallen geen voor-foto heb.
wow! wat zie je er goed uit zeg!
pi_62416261
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef JX het volgende:

[..]

Vooruit

[ afbeelding ]

jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die hutten )

en nu echt weg
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:17:06 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62416286
* Viking84 sleurt PF, MoBlo en Kwak weer mee naar Slank.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:20:11 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62416387
ik post lekker in allebei, simultaan, met één en dezelfde dikke reet
pi_62416436
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef kwakveense het volgende:
ik post lekker in allebei, simultaan, met één en dezelfde dikke reet
jij past gewoon niet in één topic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_62416497
nu écht weg

voor kwakkie
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:43:05 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62417073
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij past gewoon niet in één topic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar moest ik dus echt heeeeel hard om lachen terwijl ik net heel erg chaggo was van een zojuist ontvangen mailtje.

ik zie nu zo'n grote surinaamse taaante voor me die zegt "weetje, één bil in de ene en één bil in de andere topic is ooooook lekker!"
pi_62417145
verkeerde topic
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:46:59 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62417188
lief PFje, verkeerde topic
pi_62425466
Ja, ik weet het Goodmorning!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:19:40 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_62426398
Mogguh

Heerlijk een verse Waldkornbol voor het ontbijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62426510
Appels zijn lekker
pi_62426681
Gisteren geen kruidnootjes gegeten.
En nu zijn ze gelukkig op. (Mijn collega's hebben gisteren wél goed doorgegeten)

Gisteren Evy les 1 gelopen. Was toch stiekem wel weer pittig. Conditieopbouwen gaat best vlot, afbouwen helaas nog véél sneller. Anyway, mijn streven is weer de CPC loop in Den Haag op 14 maart komend jaar. Denk wel dat het weer gaat lukken: spieren voelen goed, enkels ook, lijkt weer een goed moment om weer te beginnen... ben alleen wel 6km zwaarder dan vorig jaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62426691
Hoe gaat het zonder je man, Troel?

Hier zijn zelfs de katten uit hun doen nu m'n vriend er niet is. Zijn kat wilde de eerste dagen niks van me weten, maar na twee dagen heeft ie maar geaccepteerd dat hij een nieuw baasje heeft. Nu krijg ik kopjes en knuffels en likjes van hem waar de andere kat (die van mij) heel pissed van wordt. Geeft ze hem een pets voor z'n snufferd en vervolgens valt ze lief, kopjes gevend tegen mij aan.

En net belde mn vriend even. De katten horen z'n stem en kijken alletwee met ogen als schoteltjes naar de telefoon. Vervolgens gingen ze een zoekactie houden samen.

Toffe beesten.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:32:14 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_62426701
Ik heb nog 5 kilo goudreinetten thuis liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62426737
Ik zeg: appeltaart.
pi_62426759
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg: appeltaart.
Ik zeg: 5 appeltaarten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62427114
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef Soempie het volgende:

En net belde mn vriend even. De katten horen z'n stem en kijken alletwee met ogen als schoteltjes naar de telefoon. Vervolgens gingen ze een zoekactie houden samen.

Toffe beesten.
Whehe
Gisteren had ik een cake gebakken met stukjes chocola er in en met chocoladeglazuur.
Gelukkig heeft de kerk-schoonmaakploeg van gisteren hem zonder moeite op gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')