quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.![]()
Bedankt voor de steun.quote:
Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooien
Ach, boeiendquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef YPPY het volgende:
En eigenlijk hoor ik in geen enkel topic Goodbye, want ik ben niet bezig met afvallen.
9 maandenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de steun.![]()
![]()
Ik heb wel afleiding, aangezien ik een onderzoeksvoorstel moet schrijven. Maar als ik dan z'n stem hoor (hij belde net even) voel ik me weer rot.![]()
Damn woman! Het is maar een weekje!
![]()
Morgen moet ik in elk geval zelf werken en daarna heb ik het echt gek druk met schrijven, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij.
[..]
Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?
Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
En toen ineens had ik een hele berg biscuitjes op nog...
Waarom doe ik dat nou toch, doelloos, half onnadenkend, voor de tv zittend...
Ik heb vandaag 2 uur lang een enórme pot pepernoten weten te negeren hier op 't werk. En toen had ik er opeens een paar in mijn hand/mond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...
Gisteren de hele dag betrekkelijk netjes gegeten en toen kwam ik de droppot tegen. Pakte één handje.... Voor ik het wist was hij half leeg (en we hebben een GROTE droppot) Echt iets van 6 handen drop gehad oid, en bij mij zijn handjes best wel knotsen van handen
m&m'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef YPPY het volgende:
Met drop heb ik geen moeite, m&m's, of maltesers vind ik veel lastiger om af te blijven.
heb ik ook gedaan BE!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
30 kilo is dan ook echt wel heel netjes hoor!
Er stond vanmorgen in de metro een stuk over hardlopen.
En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.
Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
Dan doen we het maar wandelend en fietsend voorlopig.
Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet vielquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
30 kilo is dan ook echt wel heel netjes hoor!
Er stond vanmorgen in de metro een stuk over hardlopen.
En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.
Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
Dan doen we het maar wandelend en fietsend voorlopig.
Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet viel
Zwemmen is ook een goedeMaar sowieso moet je bij elke sport wel oppassen
tijd voor mezelf is er even niet lijkt het. Er ligt nog veel nakijkwerk te wachten, en ik ben moe... Vandaag na een lastige les in de pauze even uitgehuild bij een collega, en daarna in 7 minuten nog twee broodjes naar binnen gewerkt en overlegd met een andere collega.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:18 schreef appelsap het volgende:
Teigan, hoe gaat het bij jou? Heb je nog wat tijd voor jezelf?
Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van.Veel meer dan bij hardlopen.
Ik ben een streber, ik wil niet door omaatjes ingehaald worden en dus zwem ik zo hard als ik kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemtEn als je je hard afzet in het water komt er alsnog wel druk op je knieen ja
Jij woog geen 170 kilo BEquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Er is bij ons 2 keer dames-zwemmen. 1 keer met iig nog een 'snelle baan' afgebakend, 1 keer met een heel open bad. En ik ga toch ook liever met het baantjes zwemmen, dan schiet het nog een beetje op.
Ben al heel lang niet meer geweest. Moet even moed verzamelen.
Maar goed, gisteren 10km gefietst, dus toch nog aardig wat beweging gehad.
Enneh Troel, dat moddervet is hier ook wel van toepassing hoor.
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.![]()
Klinkt ook bekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Soempie het volgende:
Hier zwemmen ze gelukkig wel door.![]()
Ik heb juist een hekel aan de mensen met zwembrilletjes en vlinderslag.Die gaan geen millimeter aan de kant en veroorzaken golven.
Agossquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Kom ik in de les die ik daarna had, kreeg ik de vraag of het wel goed ging, ik zag zo bleek.. Toen ik zei dat ik heel moe was, reageerden ze daar wel heel lief op. (het was havo 4).
Rennen in de regen is vet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
Laat ze maar lekker lachen.Ik liep laatst door de stromende regen en ben ook keihard uitgelachen door mensen. Er waren ook mensen die hun duimen opstaken naar me. Dat was best tof.
voor freecell!
ja maar ik ben maar 1,60 lang he? bmi is nog steeds obees bij mij hoor! pas vanaf 76 kilo weer gewoon overgewicht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |