abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62352616
En eigenlijk hoor ik in geen enkel topic Goodbye, want ik ben niet bezig met afvallen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:52:34 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_62354968
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:

Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Soempie.
Bedankt voor de steun.

Ik heb wel afleiding, aangezien ik een onderzoeksvoorstel moet schrijven. Maar als ik dan z'n stem hoor (hij belde net even) voel ik me weer rot. Damn woman! Het is maar een weekje!

Morgen moet ik in elk geval zelf werken en daarna heb ik het echt gek druk met schrijven, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij.
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooien
Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62355083

ik zal mijn lijstje zo ook even posten tot nu toe:

O: 2 boterhammen met kipfilet en kaas
T: grote kop koffie met suiker
T: 1 appel
L: 3 boterhammen met kipfilet, kaas en jam, beker melk
T: 1 peer
T: 1 augurk, stukje extra pure chocola

En nu besef ik me pas hoe weinig ik nog maar gedronken heb vandaag.... Ik ga snel een pot thee zetten voor mijzelf..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62359330
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef YPPY het volgende:
En eigenlijk hoor ik in geen enkel topic Goodbye, want ik ben niet bezig met afvallen.
Ach, boeiend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:06:17 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62361429
En het is geworden:

O: 1 boterham, 2 eitjes
T: 2 kiwi's en 1 mandarijn
L: 3 boterhammen met een half onsje mosterdrollade
T: plakje ontbijtkoek
D: Ovenschotel met kip en groente, en aardappeltjes erbij
T: 2 mandarijntjes

En dan kom ik, grof gerekend op 1300Kcal uit. Da's niet echt veel... Maar ja, ik heb ook niet echt zin om nu bewust iets te gaan snoepen ofzo...

Oh wacht, ik heb bij een vriendinnetje nog een chocolaatje op. Dat zijn er nog een paar erbij.

[ Bericht 24% gewijzigd door BE op 13-10-2008 21:17:53 ]
pi_62364265
Mijn lijstje is geworden:

O: brinta met magere melk (om 9:30)
T: 2x cappuccino met zoetstof
L: noodles, cruesli met yoghurt (om 15:30)
D: Gebakken aardappeltjes, gemengde groente (wortel, doperwtjes, boontjes, en nog meer)cordon bleu, vla (om 18:45)
T: cappuccino met suiker, glace-koek

Tussen ontbijt en lunch zat teveel tijd, dat kon ik behoorlijk merken aan mijn lijf. Niet meer doen dus.
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:46:18 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62364597

En toen ineens had ik een hele berg biscuitjes op nog...

Waarom doe ik dat nou toch, doelloos, half onnadenkend, voor de tv zittend...

Nou ja goed, het had erger gekund, de pepernoten liggen nog steeds in de kast, als statement of zo.
  maandag 13 oktober 2008 @ 22:55:15 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_62364846
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de steun.

Ik heb wel afleiding, aangezien ik een onderzoeksvoorstel moet schrijven. Maar als ik dan z'n stem hoor (hij belde net even) voel ik me weer rot. Damn woman! Het is maar een weekje!

Morgen moet ik in elk geval zelf werken en daarna heb ik het echt gek druk met schrijven, dus hopelijk vliegt de tijd voorbij.
[..]

Lijkt me helemaal zwaar. Hoe oud is Ruben?
9 maanden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62369847
Gelukkig heb je idd geen pepernoten op BE. Dat is nog iets. Ruim je de rest op als je een koekje pakt voor bij de tv? Wanneer je steeds op moet staan om iets nieuws te halen, doe je dat minder snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_62369975
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Brighteyes het volgende:

En toen ineens had ik een hele berg biscuitjes op nog...

Waarom doe ik dat nou toch, doelloos, half onnadenkend, voor de tv zittend...
Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...
Gisteren de hele dag betrekkelijk netjes gegeten en toen kwam ik de droppot tegen. Pakte één handje.... Voor ik het wist was hij half leeg (en we hebben een GROTE droppot) Echt iets van 6 handen drop gehad oid, en bij mij zijn handjes best wel knotsen van handen
pi_62370436
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Raar is dat hè? Gewoon, onnadenkend, uit gewoonte...
Gisteren de hele dag betrekkelijk netjes gegeten en toen kwam ik de droppot tegen. Pakte één handje.... Voor ik het wist was hij half leeg (en we hebben een GROTE droppot) Echt iets van 6 handen drop gehad oid, en bij mij zijn handjes best wel knotsen van handen
Ik heb vandaag 2 uur lang een enórme pot pepernoten weten te negeren hier op 't werk. En toen had ik er opeens een paar in mijn hand/mond.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:17:24 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62370464
Nou ja, ondanks de biscuitjes toch een beetje afgevallen nog.
Maar idd Yppy, ik moet ze ook gewoon in de kast laten liggen. Dat werkt wel beter.

Oeh, en dropjes zijn ook wel heel fataal freecell. Daar kan ik er ook niet 'maar eentje' van nemen.
Een collega van mij is geslaagd voor haar inburgering en haar buren hebben haar gefêteerd met allerhande Nederlandse zooi en dus ook flinke zakken drop en die heeft ze nu maar meegenomen.
Ik ga er maar gewoon niet eens een nemen, want dan ben ik echt reddeloos verloren.

Lijstje:
T: appel
O: drinkontbijt (niet goed, maar weinig brood in huis en haast, dus geen tijd voor brinta)
T: 1 mandarijn, 1 kiwi
L: 2 sneden mueslibrood met boter
T: worteltjes
D: wrsch iets van spaghetti ofzo
pi_62371425
Ik ben bang dat ik hetzelfde effect krijg als ik aan de chocola begin, dus ik heb nog steeds niks gehad van wat ik zondag gemaakt heb.

Lijstje:
O: brinta met magere melk
T: cappuccino
L: 4x boterham met??
T: appel met kaneel
D: ovenschotel met gehakt en prei, vla
T: chocola??
pi_62373532
O ja Levi, een tijdje terug ging het om eten op je werk. Wat voor mij goed werkt, is om het eten dat ik meeneem in een kast te leggen die niet bij mijn bureau staat. Ik moet dus opstaan en een kast opendoen om iets te pakken en tegen die tijd dat ik dat heb gedaan, realiseer ik me dat het geen lunchtijd is, of dat ik al genoeg op het. Het 'eten zonder dat je het doorhebt' doorbreek je dan.

Lekker BE! Toch nog afgevallen.

Met drop heb ik geen moeite, m&m's, of maltesers vind ik veel lastiger om af te blijven.
*OUD heilige*
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:30:10 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62374043
Ik vind je tips wel heel handig Yppy. Duidelijk ervaring in streng zijn voor jezelf.

Hier dus weer een ruggegraatloos momentje.
Onze kantine wordt beheerd door La Place... en toen ik dus net een kuipje boter ging halen bezweek ik voor een superlekker uitziende focacia met brie. Gelukkig zit er ook een enorme berg courgette en sla bij, dus het is niet alleen slecht, maar toch... het is precies de reden dat ik die plek in principe echt mijd!
pi_62374166
Die 30 kilo is niet voor niks gelukt.

En vanaf januari ga ik het weer proberen. Hoop ik, als de psychiater meewerkt.

Zorg dat je iets in je hand hebt (telefoon, tas, agenda) als je naar de kantine loopt en in je andere hand geld/pasje om te betalen. Je kunt dan niet zomaar iets extra's meenemen zonder ook weer een dienblad te halen of zonder te klungelen met teveel spullen in je handen.
*OUD heilige*
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:44:14 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62374389
30 kilo is dan ook echt wel heel netjes hoor!

Er stond vanmorgen in de metro een stuk over hardlopen.
En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.

Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
Dan doen we het maar wandelend en fietsend voorlopig.
pi_62375254
Ik vind dat ook niet echt fijn klinken, veel te dik. Maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel zo.

En over het teveel snoepen in 1 keer.. Dat probleem had ik ook.
Ik durf nu ook nog niks in huis te halen omdat ik bang ben dat ik dan alles opeet.
Ik merk wel dat ik er steeds minder behoefte aan heb, aan het snoepen zelf, maar ook het idee dat het niet meteen veel hoeft te zijn in 1 keer.

Teigan, hoe gaat het bij jou? Heb je nog wat tijd voor jezelf?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:24:50 #119
30252 Soempie
Procreating
pi_62380162
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef YPPY het volgende:

Met drop heb ik geen moeite, m&m's, of maltesers vind ik veel lastiger om af te blijven.
m&m's

Zo'n grote zak eet ik soms wel in 1 keer leeg.

Vandaag heb ik gewerkt, terwijl ik eigenlijk nog best ziek ben. De dames hebben me in elk geval heel veel kopjes thee gegeven. Nu heb ik dus een klotsbuik. Met moeite twee broodjes en een bord brinta naar binnen gewerkt. Straks maar even zien of ik nog trek heb in avondeten.

Voel me best rot. Moet vanavond een onderzoeksvoorstel schrijven en kwam er gister achter dat m'n idee een paar maanden terug uitgewerkt is. Echt een enorme tegenvaller.

Rotweek zo zonder vriend en met mislukt voorstel. Gelukkig ben ik te misselijk om me vol te proppen met chocolade. !
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:27:39 #120
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62380241
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:

En daar stond bij onder het (uiterst vleiende kopje) Veel te dik? Dan even niet.
Of iets dergelijks. Maak er dan van te zwaar of zo, maar te dik vind ik zo naar klinken.

Anyway, daar stond bij dat je beter eerst kon fietsen en/of wandelen om wat gewicht te verliezen omdat je anders te zeer blessuregevoelig bent.
Dat was ik al van plan, maar dit was het laatste zetje want dat hardlopen doet me echt zo'n zeer aan mijn benen, dat kan ik beter nog even minimaal 10 kilo uitstellen.
heb ik ook gedaan BE!
Ik deed mn eerste poging op 92 kilo, en toen had ik echt pijn met lopen. met 85 ging t al veel makkelijker.
ben nu wel weer even gestopt door omstadnigheden, en ik ben nog steeds obees dus zou ik miss. niet moeten hardlopen, maar ik had nu écht geen klachten meer met lopen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:28:53 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_62380279
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:

Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet viel

Zwemmen is ook een goede Maar sowieso moet je bij elke sport wel oppassen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62380648
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind te dik nog wel meevallen, maar dat kwam omdat ik onder moddervet viel

Zwemmen is ook een goede Maar sowieso moet je bij elke sport wel oppassen
Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van. Veel meer dan bij hardlopen.
***Levi was here***
pi_62381373
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:18 schreef appelsap het volgende:

Teigan, hoe gaat het bij jou? Heb je nog wat tijd voor jezelf?
tijd voor mezelf is er even niet lijkt het. Er ligt nog veel nakijkwerk te wachten, en ik ben moe... Vandaag na een lastige les in de pauze even uitgehuild bij een collega, en daarna in 7 minuten nog twee broodjes naar binnen gewerkt en overlegd met een andere collega.

Kom ik in de les die ik daarna had, kreeg ik de vraag of het wel goed ging, ik zag zo bleek.. Toen ik zei dat ik heel moe was, reageerden ze daar wel heel lief op. (het was havo 4).

Ik ga dus morgen ook maar even rustig aan doen, en vooral losse eindjes wegwerken, dat geeft al een boel rust..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:36:20 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_62382143
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zwemmen wordt altijd aangedragen als een "veilige sport", maar toen ik 2 a 3 keer per week baantjes zwom (schoolslag) had ik wel degelijk klachten daarvan. Kreeg er enorme pijn in mijn knieën van. Veel meer dan bij hardlopen.
Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemt En als je je hard afzet in het water komt er alsnog wel druk op je knieen ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62384441
Klopt, ik kan als hypermobieltje dus absoluut niet zwemmen; iedere keer kom ik het zwembad uit met blessures, overbelaste polsen, gesubluxeerde vingers of inderdaad pijn in m'n knieen.
Sanity is (not) statistical
pi_62385295
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dat kan ook aan je tempo liggen en aan hoeveel je zwemt En als je je hard afzet in het water komt er alsnog wel druk op je knieen ja
Ik ben een streber, ik wil niet door omaatjes ingehaald worden en dus zwem ik zo hard als ik kan.
Al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik in juni voor het laatst gezwommen heb. Heb er op 't moment gewoon geen tijd en energie voor. Werken en naar 's avonds naar school kost een boel energie. Ben zelfs afgelopen vrijdag met de auto naar mijn werk gegaan, omdat ik gewoon te moe was om te fietsen.
Maar, ik heb Evy weer op mijn MP3 speler gezet en ga mezelf weer dwingen om hard te lopen... dat vind ik toch wel heerlijk om te doen ... zodra ik eenmaal er aan begonnen ben.
***Levi was here***
pi_62385396
Ik heb vorige week voor het eerst in tijden weer eens gezwommen. Ik zit te twijfelen om morgen weer te gaan, alleen is het open dag in het zwembad, en het zwemmen is gratis.. Maw, het zal wel flink druk zijn en ik weet niet of ik daar zin in heb...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:50:20 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_62385503
Stelletje fanatiekelingen!

Ik zwem altijd aan de kant van de omaatjes.
pi_62385598
Ik probeer de omaatjes altijd te ontwijken.. Na 5 baantjes gaan ze namelijk in het ondiepe gedeelte staan teuten, en dan blokkeren ze gewoon 3 banen..
En o wee als je er wat van zegt, dan is het zwembad te klein...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:59:50 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_62385707
Hier zwemmen ze gelukkig wel door.

Ik heb juist een hekel aan de mensen met zwembrilletjes en vlinderslag. Die gaan geen millimeter aan de kant en veroorzaken golven.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:11:47 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62386016
Er is bij ons 2 keer dames-zwemmen. 1 keer met iig nog een 'snelle baan' afgebakend, 1 keer met een heel open bad. En ik ga toch ook liever met het baantjes zwemmen, dan schiet het nog een beetje op.
Ben al heel lang niet meer geweest. Moet even moed verzamelen.
Maar goed, gisteren 10km gefietst, dus toch nog aardig wat beweging gehad.

Enneh Troel, dat moddervet is hier ook wel van toepassing hoor.
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:27:26 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_62386405
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Er is bij ons 2 keer dames-zwemmen. 1 keer met iig nog een 'snelle baan' afgebakend, 1 keer met een heel open bad. En ik ga toch ook liever met het baantjes zwemmen, dan schiet het nog een beetje op.
Ben al heel lang niet meer geweest. Moet even moed verzamelen.
Maar goed, gisteren 10km gefietst, dus toch nog aardig wat beweging gehad.

Enneh Troel, dat moddervet is hier ook wel van toepassing hoor.
Kwakkie, als ik 85 zou wegen zou ik als een hinde de weg over dartelen, ondanks nog steeds een weinig over gewicht dan.
Jij woog geen 170 kilo BE
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:30:47 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62386480
Nee, dat niet. Maar ik ben wel heel vet.
pi_62391162
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:59 schreef Soempie het volgende:
Hier zwemmen ze gelukkig wel door.

Ik heb juist een hekel aan de mensen met zwembrilletjes en vlinderslag. Die gaan geen millimeter aan de kant en veroorzaken golven.
Klinkt ook bekend.
***Levi was here***
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:57:14 #135
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_62393825
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Kom ik in de les die ik daarna had, kreeg ik de vraag of het wel goed ging, ik zag zo bleek.. Toen ik zei dat ik heel moe was, reageerden ze daar wel heel lief op. (het was havo 4).
Agoss Soms kunnen ze toch wel lief zijn he Succes met rustig aan doen en neem er de tijd voor!

Troel Van 170 zoveel afgevallen? Wat een prestatie

Ik had vandaag voor de gein wat foto's van mezelf gemaakt en zag nu ineens pas dat het ook heel erg in mijn gezicht te zien is dat ik ben afgevallen. Weg onderkin Was best een schok, maar wel een positieve. Geeft mijn zelfvertrouwen ook weer een flink boost
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:48:54 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62395876
Leuk JX!
Mogen wij ook een voor en na kiekje zien?

Ik doe hier weer heel goed mee met de TT, lekker bakkie brinta zo op mijn werk.

Lijstje:

T: appel
O: brinta
T: 1 kiwi, 1 mandarijn
L: 2 boterhammen met kipfilet, 1 appel
T: Liga?
D: Hachee met bietjes
pi_62396140
Ik heb gisteren wel brinta gehad, omdat het brood op was.. Maar ik heb er wel suiker ingedaan..

Ik hield de afgelopen dagen vocht vast kwam ik achter, het scheelde ruim 2 kilo....
Mijn gewicht ziet er dus nu weer een stukje rooskleuriger uit.
Vandaag ga ik denk ik maar met een grote pot thee zitten nakijken, zodat ik in de vakantie wat minder te doen heb.
pi_62398427
Ha, mooi dat dat zoveel scheelde Teigan!

Ik heb vanmorgen Evy-1 les 1 gelopen achter de kinderwagen (ik heb zo'n hippe die bedoeld is om mee te joggen )
Ging best prima, had er geen moeite mee. Alleen héél hard uitgelachen door wat VMBOjeugd
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:02:55 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_62398680
Laat ze maar lekker lachen. Ik liep laatst door de stromende regen en ben ook keihard uitgelachen door mensen. Er waren ook mensen die hun duimen opstaken naar me. Dat was best tof.

voor freecell!
pi_62398746
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
Laat ze maar lekker lachen. Ik liep laatst door de stromende regen en ben ook keihard uitgelachen door mensen. Er waren ook mensen die hun duimen opstaken naar me. Dat was best tof.

voor freecell!
Rennen in de regen is vet. Dan heb je helemaal het gevoel super stoer en goed bezig te zijn.
***Levi was here***
pi_62399139
Laat ze inderdaad maar lachen, voor pubers is alles lollig, en dat is in de klas soms echt lastig.. Alleen al een ouderwetse koortsthermometer noemen is al genoeg om de hele klas weer in een deuk te hebben liggen...

ik ga iig vandaag niet zwemmen, en ik moet nog even kijken of ik misschien nog even ga hardlopen, hangt ervanaf hoe hard ik opschiet met nakijken. Ik heb er iig 1 proefwerk door. Nu nog van twee andere klassen even globaal wat dingen bekijken, en dan nog een stapel verslagen.....
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:42:42 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62399664
Wat goed van je Freecell!
De keren dat ik liep was ook achter de wagen en dat ging idd prima.
pi_62399773
Ik kijk deze week niet naar mijn weegschaal en doe lekker rustig aan. Ben ongesteld en dan wil ik alleen maar slapen, ben zó moe! Gelukkig werk ik nu nog maar part-time en op therapeutische basis. Dus over een kwartiertje mag ik weer naar huis... en dan ga ik lekker mn mandje in.

Ik wil wel fietsen op de hometrainer maar ik heb er gewoon geen puf voor. Ik laat het even voor wat het is, en als mijn ongesteldheid over is dan ga ik weer.
Tralalalaaa
pi_62400024
Vanochtend was ik van plan om een uur te gaan fietsen om Anna weg te brengen, maar dat is aangepast naar een half uur fietsen in de regen, een half uur wandelen (naar de fietsenmaker voor een fietspomp) en toen een uur wisselend mijn band opgepompt en gefietst. Wat een ochtend. Dadelijk werken, gelukkig heb ik nu weer droge kleren aan.

Lopen in de regen is zo fijn.
*OUD heilige*
pi_62401447
Pff yppy, ben blij dat ik jou niet ben Wel moe nu zeker?

Rennen in de regen vind ik eigenlijk véél lekkerder dan wanneer het droog is. Ok, een hoosbui is niet ideaal, maar zo'n bui dat jij nat wordt en je voeten nèt droog blijven in je schoenen

Achter de wagen gaat idd prima, maar ik moet nog wel even wat aan mijn houding doen. heb de neiging dan mijn kont naar achteren te steken.

En de VMBO-ers mogen wat mij betreft lachen hoor Ze doen het me vast niet na een paar weken na een bevalling
  woensdag 15 oktober 2008 @ 12:46:39 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62401508
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
ja maar ik ben maar 1,60 lang he? bmi is nog steeds obees bij mij hoor! pas vanaf 76 kilo weer gewoon overgewicht...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:15:47 #147
30252 Soempie
Procreating
pi_62402281
Ik ben 88 kg en bij 72 heb ik een gezond gewicht. Dat moet toch te doen zijn.
pi_62403378
Hoi! Ik kom even binnevallen! Ik weet niet of jullie last hebben van "betweters" maar die kunnen jullie voortaan verwijzen naar dit topic: "Slanke tips voor het hele jaar! #1 - Betweters zijn welkom!
En jullie zijn zelf ook van harte welkom! Maar let op, geen slowchat!!!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:02:38 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_62403609
Ik geloof dat dit topic juist al wat weinig SC heeft. Als we voor tips en eetpatronen naar het andere topic gaan loopt het hier helemaal leeg.
pi_62403788
Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom er nog een derde topic bijmoet, dan kun je beter een andere LIF SC openen voor jullie andere geklets..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')