Ik zeg: ik heb nog driekwart taart ingevroren staanquote:
Nee, gewóne cake!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
chocoladecake![]()
![]()
![]()
* neemt nog een cracker met rookvlees
Ruben eet het gewoon aan stukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zelf appelmoes maken!![]()
![]()
Invriezen voor Ruben en zelf een schaaltje warm met kaneel eten!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wow! wat zie je er goed uit zeg!
Slobbertruienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij mag best leuker kleren aan doen dan die slobbertrui op de middelste foto! Looking good! (herkenbaar ook, die hutten)
Wees blij dat jij dat niet kan, anders krijg je het pas door dat het toch niet zo gezond is als het al te laat isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Aaaahhhhh ik HAAT afvallen!
Zo. Dat is eruit. Ik eet goed hoor, en gezond... maar men wat haat ik het om me in het zweet te werken. Ik wil ergens wel op de hometrainer, maar aan de andere kant dus absoluut niet.
*zucht* waarom bestaat overgewicht? Waarom hebben niet alle mensen het zo dat je kan eten wat je wilt maar dat je niet aankomt?
Mijn broer is zo, die eet alles wat hij kan eten, sport niks, en hij komt niks aan. Zelfde geldt voor mn schoonzusje. Bah!
je bedoelt als je maar iets slechts eet? tja dan moet je inderdaad meer gaan sporten dan kan je dat iets meer slechte dingen eten afentoequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja, maar bij mij is het echt van, ik eet maar iets en hup, ik kom alweer aan.
Het punt is, ik doe heel erg mijn best, maar het gaat me niet snel genoeg
Pfffff. Kutkilo's.
Nee, lijkt er niet op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Is een Zeeuwse bolus zoiets als een Bosche bol?Dat stel ik me er bij voor.
...
heb m zaterdag gemaakt als basissaus voor mn lasagnequote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
ha! bedankt voor de link!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
T: 2 mandarijntjes
O: yoghurt met all bran
T: 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met ??
T: wortelbolletjes
D: chili of spaghetti met SHE's basissaus. Daar ga ik me vanmiddag eens op storten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ik woog net zowaar nog steeds onder de 80En ik snoep dus ook best veel voor m'n gevoel. Kennelijk verbruik ik dus meer dan ik denk.
Morgen voor nacontrole naar de gyn, dus daarna durf ik het sporten wel weer aan (als ze tenminste niets geks vindt, maar dat neem ik niet aan). Lekker, want ik kan af en toe wel even iets om m'n zinnen te verzetten gebruiken.
quote:
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even hoor MoBlo, die 1,5kg tomaten etc. is dan ipv de 3kg die SHE aangeeft neem ik aan?
Nou ja goed, ik hou eerst maar eens dit recept aan. Heb toch weinig plannen voor de middag.
Ik twijfel nog tussen pasta en chili, maar ik denk dat het het laatste wordt. Heb ik echt zo'n zin in!
ik zou het persoonlijk met het gehakt mee laten pruttelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Nog een vraagje aan de mensen met ervaring met die saus.
Ik zou er graag nog iets van paprika ofzo doorheen doen om er wat meer groente in te hebben. Wanneer zouden jullie dat doen? Tegelijk met het gehakt? Net voor de tomaten dus?
Je valt iedere keer wel veel af, maar als je dan zo aankomt is het ook niet gezond en ook niet erg fijn voor jezelf. Maar je lijnt altijd zo fanatiek en dan opeens stop je ermee. Als ik jou was zou ik eens wat rustiger afvallen en niet gelijk overgaan op de magere shakes en de crakers. Probeer nu eens een dieet te vinden wat je vol kunt houden, dan is de kans dat je weer zo veel aankomt ook niet zo groot. Doodzonde van al die moeite die je gedaan hebt om de kilo's eraf te krijgen, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:53 schreef ymme het volgende:
Vandaag ontbeten met een heerlijke eigen gemaakte shake.
Heel veel aardbei, halve banaan en magere yogurt. HEERLIJK!
Ik heb zelfs nog over voor de lunch, waarbij ik dan nog ee cracker ga eten. (of twee, want denk dat 1 wel heel weinig is).
Vanochtend op de weegschaal gestaan... En toen schrok ik echt.. Maar he, eigen schuld dikke bult (of buik).
102,4 kilo. Dus.... Toen was mijn knop wel om hoor!!!!!!!!!!
Ik ga er samen voor, samen met mijn vriend. 3 jaar gelden heb ik het gered, dus waarom nu niet. En tja dat zeg ik vaker. Maar nu voelt het goed. En ook om niet meer te gaan jo-jo-en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |