Gisteren gegeten:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef omearos het volgende:
O: brinta met magere melk
T: cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, sprite
T: warme melk met honing
Ziet er wel goed uit, succes met de suikerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:06 schreef Puccini het volgende:
Mijn plan voor vandaag:
O: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Cappuccino / Appel
L: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Worteltjes
D: Pasta met boontjes, ui enz
T: ?? (moet ik nog over nadenken)
Tussendoor voldoende water drinken. Ik drink vaak cappucino maar altijd met suikerklontjes. Nu ben ik van 2 naar 1 suikerklontje gegaan, vandaag probeer ik het zonder suiker.
Maar dit is wel een goed menu toch?
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehitsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Dit topic staat er niet... maar wel het slank topic:quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehits.
Den Draeck
Ik wou nog even zeggen dat ik het heel leuk vond dat jij, pandorah en liejannuh er ook waren! Ik wist niet eens dat jullie kwamenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |