abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62278452
Mijn plan voor vandaag:

O: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Cappuccino / Appel
L: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Worteltjes
D: Pasta met boontjes, ui enz
T: ?? (moet ik nog over nadenken)

Tussendoor voldoende water drinken. Ik drink vaak cappucino maar altijd met suikerklontjes. Nu ben ik van 2 naar 1 suikerklontje gegaan, vandaag probeer ik het zonder suiker.

Maar dit is wel een goed menu toch?
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_62278982
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef omearos het volgende:

O: brinta met magere melk
T: cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, sprite
T: warme melk met honing
Gisteren gegeten:

T: cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
T: 2x cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, warme ham
T: pannekoek met spek, noodles, crystal clear

Lijstje voor vandaag:
T: 2x cappuccino met suiker
L: drinkontbijt
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: kippenpoten uit de oven, gebakken aardappeltjes, groente moet ik nog kiezen, yoghurt met cruesli

En nu snel naar school. Vanmiddag bijlezen. Fijne vrijdag allemaal
pi_62279059
Marveld is tof idd
Huisje met bad en sauna ook weer?
pi_62279151
O: 2 boterhammen met kipfilet
T: kwark
L: 2 gekookte eieren
T: 2 boterhammen met pindakaas
T: fruit
D: mexicaanse groente met kip en rijst
T: soep
pi_62279200
Dat weet je al snel van te voren
Ik kom nu op:
O: 2 krackers met rauwe ham, 2 koffie
T: veel thee en een appel

Geen idee wat lunch wordt
pi_62279232
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:06 schreef Puccini het volgende:
Mijn plan voor vandaag:

O: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Cappuccino / Appel
L: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Worteltjes
D: Pasta met boontjes, ui enz
T: ?? (moet ik nog over nadenken)

Tussendoor voldoende water drinken. Ik drink vaak cappucino maar altijd met suikerklontjes. Nu ben ik van 2 naar 1 suikerklontje gegaan, vandaag probeer ik het zonder suiker.

Maar dit is wel een goed menu toch?
Ziet er wel goed uit, succes met de suiker
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:33:58 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62282720
Hmmmm, ik weet dat ik het niet moet doen, elke dag op de weegschaal, maar ik kan het toch niet laten.
Nu weer ietsje meer dan gisteren.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen met 1 eitje en een plak kaas
T: 1 kiwi
L: 2 boterhammen met... nog niet bekend, smeerkaas ofzo
T: appel
D: Geen idee, wrsch een sandwich van het bezinestation, heb een softbalwedstrijd en moet om 18.00 al verzamelen...
pi_62284880
O: 4 brintacrackers met kaas
L: 4 x brood met kaas en mosterd
D: salade, aardappeltjes en een gehaktbal.
T: niks
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62289323
Zo, mijn uitgevallen uur heb ik kunnen besteden aan vier nakomers die met propjes zaten te gooien..

Maarja, uiteindelijk wel nuttig geweest denk ik, ik hoop dat de sfeer in de klas nu wat leuker gaat worden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62295104
Yep, huisje met bubbelbad en sauna weer En het bevalt wederom erg goed.

@Lianne: Het gaat goed hoor, alleen op dieetgebied erg slecht, vandaar dat ik hier ook al een hele tijd niet meer geweest ben. Maar na de herfstvakantie ben ik van plan om me weer actief bij jullie te gaan voegen, dus zul je ook weer wat meer van me lezen
pi_62295264
Fannetje, ga eens genieten van je vakantie joh!!

en alvast weer welkom terug dan maar!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62295462
Nou ja, ik heb de laptop dus meegenomen en je kunt hier gewoon gebruik maken van wifi. Kost ¤5 per week, valt mee dus

Maar ik ga 'm nu uitzetten en wat anders doen. En alvast bedankt voor het welkom
pi_62295714
Juist als het niet goed gaat op dieetgebied moet je hier zijn Fannetje! Dat weet je toch wel? En je moet weer eens naar een meeting komen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62297556
Fijne vakantie nog fannetje!

Mijn lijstje is toch wat anders geworden.

O: 2 boterhammen met kipfilet
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: 2 boterhammen met kipfilet
T: meloen
D: indonesische wokgroenteschotel
T: soep
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:11:33 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62299838
Fannetje, veel plezier met bubbelen nog!

Mijn avondeten is uiteindelijk geworden 2 eierkoeken, een half zakje wortelbolletjes en 2 tosti's bruin brood met kaas.
pi_62301490
Ik wil ook een (bubbel)bad.

Me weer aan m'n lijstje gehouden. Zelfs net chocolade en pizza geweigerd. Was wel moeilijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62302161
Ik ben vandaag uit wezen eten en had een toetje op en omdat het niet lekker was en ik het niet helemaal op had, heb ik ergens anders nog maar een stukje citroentaart genomen. Maar goed, ik zit alsnog maar rond de 2100 kcal vandaag, dus dat valt mee. Het eten was overigens helemaal niet lekker =/ Zonde van het geld, ik had beter thuis iets gezonds, lekkers en goedkopers kunnen eten.
Sanity is (not) statistical
pi_62303315
Ik kan ondertussen ook wel eens een saunaatje gebruiken, misschien tijd om weer eens een meeting te plannen?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:58:49 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_62303345
Voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:54:36 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62304052
Oeh, sauna is altijd wel lekker idd! Hmmm...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:58:04 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62304077
Lijstje van vandaag.

O: 2 boterhammen, 1 met osseworst, 1 met ei
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen met ?
T: liga of fruit
D: rundvleesreepjes met Atjar en rijst (recept van de haar-wiens-naam-we-niet-mogen-noemen)
pi_62304170
Ik ga brinta zonder suiker proberen.

M'n vriend zit te gruwelen naast me.
pi_62308397
Eindelijk, ik val weer af...

Stiekem was ik nadat ik ineens 96,7 ofzo woog weer wat aangekomen... hoe dat komt weet ik niet, maar ik zei er maar niks van, hehe... anyways, ik bleef maar op de 98 hangen dus maar eindelijk is het weer naar beneden aan het gaan. Weeg nu 96,9. Dus hopelijk snel weer wat eraf. Misschien dat mn lichaam moet wennen aan het nieuwe eetpatroon en niet meer dat gesnaai erbij?
Tralalalaaa
pi_62308628
TAP, ik las laatst dat minder eten alleen vaak gewoon niet opschiet, omdat je lichaam zich aanpast. De snelheid van je stofwisseling in rust gaat dan naar beneden. Die moet je dus zo hoog mogelijk zien te houden. Als je van 2000 naar 1200 kcal per dag gaat, dan is het gewoon zo dat je gewicht makkelijk stabiel kan blijven, helaas.

De snelheid van je stofwisseling kun je opvoeren door te bewegen en door 's morgens te eten. 6 keer wat eten per dag is ook gunstig. Maargoed, ik weet niet of je dat al doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Soempie op 11-10-2008 14:52:17 ]
pi_62308689
M'n lijstje van vandaag:

T: gekookt ei
L: 4 broodjes met kaas
D: sla, aardappeltjes en gehakt
T: niks
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:49:38 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62312108
Soempie, is de brinta bevallen?

Hier ook nog steeds een goeie dag. Het tussendoortje vanmorgen werd een eierkoek en vanmiddag dus 2 mandarijntjes.
Brood met osseworst tussen de middag. So far still good!
pi_62313045
De brinta is zeker bevallen. Met suiker vind ik het toch nog lekkerder, maar ik kan me voorstellen dat dat nog omdraait. Dat had ik met koffie en thee namelijk ook. Nu vind ik thee met suiker maar vies zoet.

Net avondeten gehad en zo neem ik nog een bakje chocoladevla.

Volgende week is m'n vriend er steeds niet met avondeten, dus dan kan ik mooi eens zalm eten met pasta en andere dingen die hij niet lust.
pi_62313322
Wat ik vandaag heb gegeten:

Ontbijt: niet, heb te lang uitgeslapen
Lunch: 3 boterhammen, 1 met brie, 1 met krabsalade en 1 met tomaat tapenade
T: banaan
Diner: aardappelen met bietjes, kipfilet en appelcompote

Normaal doe ik geen tapenade of brie op mn brood, maargoed, tis weekend...
Tralalalaaa
pi_62314287
Rampzalige dag. Alles opeten wat los en vast zit en ook nog veel te veel in huis hebben.
Maandag vol goede moed weer starten dan maar.
pi_62314886
Ik doe met freecell mee en dan heb ik morgen ook nog eens een workshop bonbons maken morgen maar lang uitslapen
pi_62315183
deel de bonbons maar lekker uit op je werk/studie/stage omearos.

Vandaag ging wel ok, nog naar de bios geweest, maar daar alleen dubbel fris gehad.
Eens zien of dit morgen ook zo kan zijn..
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:03:32 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62316301
Het ging bij mij vandaag heel goed, maar ik heb nu toch wel heel erg veel snack-trek.
De pepernoten liggen nog in de kast, maar ik heb wel een stapeltje biscuitjes naast me liggen, of eigenlijk niet meer.
pi_62318194
Ik heb eindelijk eens geen snack-trek. Dat is ook voor het eerst deze week.
Wel moeilijk om dan niks lekkers in huis te halen!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas
L: bruin broodje gezond van de Hema
T: ananas en meloen
D: groente ,kip en rijst
T: soepje
pi_62320687
Ik zat vandaag netjes rond de 1600. Vitamientjes waren iets te weinig, maar dat komt omdat ik vanavond brood heb gegeten - daar zit nu eenmaal weer niet hetzelfde in als in aardappels en groente. Morgen beter
Sanity is (not) statistical
  zondag 12 oktober 2008 @ 08:57:35 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62322584
Wat zullen we er vandaag eens van maken...

O: Brinta
L: 2 boterhammen met iets van rollade
D: nog niet bekend...
pi_62322621
De weegschaal viel tegen vanmorgen..

Ik had het er gisteren met nog over, dat ik eerst mezelf weer wat liever moet vinden, en dat ik dan waarschijnlijk wel weer verder ga afvallen.. tot die tijd ga ik in ieder geval gewoon weer netjes eten, en kijken of dat misschien ook al wat onsjes gaat schelen..
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:01:47 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62336945
We zijn uit etgen gegaan vanwege onze trouwdag. Heerlijk gegeten en tot aan het toetje ook nog redelijk verantwoord met voornamelijk vis.
Maar toen... kwam het lauwwarme chocoladetaartje.
Nou ja, we zullen het morgen wel zien.
pi_62344328
Nieuwe week, frisse start Chocoladeworkshop was leuk (en lekker ), de helft van de chocola is al uitgedeeld, vanavond nog meer uitdelen en dan komt het wel op.

Lijstje voor vandaag:
T: cappuccino met zoetstof
L: drinkontbijt
T: cappuccino met zoetstof
D: geen idee, wordt weer studentenrestaurant
T: thee, koek, (chocola?)
pi_62344528
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.

Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
pi_62344738
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.

Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:53:15 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62347046
Soempie.

Lijstje voor vandaag:

O: 1 boterham, 2 eitjes
T: 2 kiwi's en 1 mandarijn (nu net)
L: 2 boterhammen met ??
D: Ovenschotel met kip en groente, en aardappeltjes erbij
pi_62347359
So far:

O: 2 boterhammen met halvajam, 1 glas (light) sap
T: 1 banaan*
L: 3 boterhammen, 2 met kaas (48+) en 1 met kipfilet
T: 1 banaan*
D: Spaghetti met tomaten-groentesaus
T: koekje

* ik heb geen ander fruit in huis, vanmiddag maar ff naar de supermarkt.
***Levi was here***
pi_62348149
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus. Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:48:45 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_62348343
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:

Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:46:55 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62349902
lijstje:
O: geroosterde bruine bio boterham met cervelaat
T: ontbijtkoekreep
L: miniportie pastasalade, drie vitalu crackers en 2 plakjes parmaham
T: 200 gram wortel
D: vissticks uit de oven, aardappelblokjes (vers) gebakken in een eetl. olijfolie en iets van rauwkostsalade
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:07:02 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62350366
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus. Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehits .

Den Draeck
Niet meer actief op Fok!
pi_62350469
O ja, het was idd Den Draeck aan de Oude Gracht. In Utrecht dus.
*OUD heilige*
pi_62350982
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehits .

Den Draeck
Dit topic staat er niet... maar wel het slank topic:

***Levi was here***
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:14 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62351269
LOL! /
Niet meer actief op Fok!
pi_62351514
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat ik het heel leuk vond dat jij, pandorah en liejannuh er ook waren! Ik wist niet eens dat jullie kwamen maar jullie waren gezellig
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')