Whehequote:
Vind ik ook. Maar ik vind ook dat ik daar niet mag posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef kwakveense het volgende:
helleu!
ik vrees dat ik ook een van de overlopers ben... ook al ben ik nog lang niet slank genoeg officieel, maar ik vind t gewoon erg gezellig om met wat mensen heel veel te slowchatten over vanalles buiten afvallen.
Gefeliciteerd! Echt fijn als je zo'n grens bereikt.quote:ik krijg echt een goeie impuls wat betreft afvallen ook hoor, trouwens, uit hoe fanatiek sommigen zijn. ik ben weer lekker aan t afvallen de laatste tijd. vandaag voor t eerst sinds mn 17e onder de 80 kilo![]()
Die ene batman acteur volgens mij ook, die was graatmager tot het bizarre af. Vel over knook als een anorexia patient zo ver was hij gegaan voor zijn rol. Christian Bale is zijn naam, even opgezocht op de moviedatabasequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ik las gister juist een stuk in een krantje over acteurs die enorm afvallen voor films. Bijvoorbeeld die jongen uit 'Into the Wild'. Lijkt me echt moeilijk.
Ze gaan ver daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Aankomen voor een film zou ik dus echt niet doen. Stel dat je het er niet meer af krijgt. Daarbij baal ik enorm dat ik van die scheurtjes onderhuids heb door het aankomen. Dat gaat nooit meer weg.
Je kon bij hem z'n ruggenwervels tellen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef teigan het volgende:
Er was toen ooit zo'n film waarvoor de acteur echt griezelig veel was afvallen. The Machinist ofzo? Dat was echt eng, die man was een wandelend skelet
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kon bij hem z'n ruggenwervels tellen.![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Ik had hem gezien en toen dacht ik: je zult maar met hem knuffelen en met je handen over z'n rug gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?Of heb ik nu een raar referentiekader?
nou, als je Tara als referentiekader neemt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet héél dun voor te zijn?Of heb ik nu een raar referentiekader?
Lekker om eerder vrij te zijn dan gedacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik ben trouwens helemaal, ik ben morgen zomaar het laatste uur vrij, mijn klas wordt naar een eerder uur verplaatst, en een collega neemt hem over(ze hebben toch een toets)... Wat kan zo'n uurtje vrij toch heerlijk aanvoelen..
Even google geraadpleegd over hoe die Christian Bale het voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang zouden ze krijgen om zo ver af te vallen of aan te komen? Ik vraag me ook af hoe ze dat afvallen volhouden.
ik vrees dat ik nog wel zal moeten. Ik heb nog 55 verslagen liggen, en ik krijg nog 30 proefwerken mee morgen, maandag ook nog een stuk of 45, en de rest van de week nog 29 proefwerken en nog 24 verslagen. Als ik de herfstvakantie een beetje vrij wil hebben moet ik nu wel wat harder door gaan werken....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker om eerder vrij te zijn dan gedacht.![]()
En dan niet thuis dingen na gaan kijken en lessen voorbereiden hè.
Ik ga uit van het motto..." Het hoeft niet in 1 dag te gebeuren". Sporten ben ik al langer aan het uitstellen maar er komt vanzelf een moment dat ik het oppak als ik er echt zin in heb. Ik push mezelf dus niet al teveel want het verleden heeft aangetoond dat forceren tegendraads kan werken. Dan liever op mijn gemak zodat het langdurig resultaat betekend.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Dat is nog erger dan ik dacht.
Mij ontbreekt het vaak aan will power.
Ow? Hmm... nujaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef teigan het volgende:
ik kan ze iig bij mijnniet allemaal tellen hoor, zelfs niet als hij gebukt staat...
Fannetje, hoe is het met jou dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga morgen voor een weekje naar Marveld in Groenlo. Dat komt sommigen van jullie vast bekend voor...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gek he? Ik wilde ze weggooien van de week en toen dacht ik 'waarom ook eigenlijk, ik kan er toch ook gewoon vanaf blijven.'![]()
Huh? Wat? Afblijven?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Gek he? Ik wilde ze weggooien van de week en toen dacht ik 'waarom ook eigenlijk, ik kan er toch ook gewoon vanaf blijven.'![]()
Marveld. Dat was een cool weekend!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga morgen voor een weekje naar Marveld in Groenlo. Dat komt sommigen van jullie vast bekend voor...
Gisteren gegeten:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:22 schreef omearos het volgende:
O: brinta met magere melk
T: cappuccino met suiker
L: 4x boterham, 1x pindakaas, 1x eiersalade, 1x halvarine en hagelslag/vruchtenhagel, 1x kipkerriesalade, optimel drink
T: cappuccino met suiker, appel met kaneel
D: wit bolletje met frikandel en mayonaise, sprite
T: warme melk met honing
Ziet er wel goed uit, succes met de suikerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:06 schreef Puccini het volgende:
Mijn plan voor vandaag:
O: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Cappuccino / Appel
L: Twee bruine boterhammen met Milner kaas (30+)
T: Worteltjes
D: Pasta met boontjes, ui enz
T: ?? (moet ik nog over nadenken)
Tussendoor voldoende water drinken. Ik drink vaak cappucino maar altijd met suikerklontjes. Nu ben ik van 2 naar 1 suikerklontje gegaan, vandaag probeer ik het zonder suiker.
Maar dit is wel een goed menu toch?
Dat ken ik wel. Je ben gewoon net even sneller uit je evenwicht als je je niet helemaal lekker voelt. Alleen zijn als je niet lekker bent is gewoon balen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Bert gaat vanavond ook voor een werkweekje weg, zie hem dan vrijdagavond pas weer. Zie er best tegenop, maar vooral omdat ik het met Ruben alleen moet rooienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Soempie het volgende:
Blegh, ik ben ziek. Daarbij was ik vanmorgen helemaal huilerig, omdat m'n vriend deze week weg is voor z'n werk.![]()
Terwijl we het afgelopen jaar elkaar echt wel vaker een weekje niet gezien hebben.
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehitsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Dit topic staat er niet... maar wel het slank topic:quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant nog even noemen. Hopelijk staan we bovenaan in de googlehits.
Den Draeck
Ik wou nog even zeggen dat ik het heel leuk vond dat jij, pandorah en liejannuh er ook waren! Ik wist niet eens dat jullie kwamenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag uit eten geweest met het andere topic. Ga vooral nooooit naar dat restaurant. Het enige dat lekker was, waren de frietjes, de mayo en de satesaus.Zat dus zeker over de 2000kcal heen. Normaal gesproken zit ik tussen de 1200 en 1500 en dat lijkt genoeg om op gewicht te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |