abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62585299
Fok!Dieetclub #265 met Brinta zonder suiker

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_62585346
die meetlinten zijn maar een meter he? Daar red ik het bij mij al niet mee volgens mij
dan moet je er dus 2 jatten en ze netjes op elkaar plakken
Ja doei.
pi_62585369
Dit gaat het deel worden waarin ik me weer ga aansluiten bij deze club
pi_62585449
Het nadeel van het zelf opmeten vind ik dat ik als ik drie keer meet, ik drie verschillende waarden krijg die gewoon wel 5 cm kunnen afwijken.....
Maar toch vind ik het soms wel jammer dat ik het verschil tussen toen en nu niet kan zien in cijfertjes..

Fannetje, zet hem op! Ga je weer op je eten letten en meer bewegen, of heb je andere wapens die je in de strijd gooit?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:13:14 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62585493
Appelsap, vergat ik nog te zeggen, goed hoor, die 10 kilo!
pi_62585501
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap, vergat ik nog te zeggen, goed hoor, die 10 kilo!
eensch
Ja doei.
pi_62585586
Je moet ook niet te hard trekken met meetlinten Teigan. Gewoon losjes meten.
En speciaal voor Ymme: ik probeer je niet aan te zetten tot kleptomanie, maar die dingen zijn gewoon gratis bij de Ikea.

En Fannetje, welkom terug!
pi_62585673
Over die papieren meetlinten, Praxis heeft ze ook.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_62585688
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Fannetje het volgende:
succes!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62585763
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Mijn knopje moet ook nodig weer om... weegschaal gaf vanmorgen 94.8 aan. Zit enorm te snoepen en de hele dag te knagen. En ik heb 100.000 (al dan niet goede) excuses om zo door te blijven vreten. Feit is alleen wel dat de kgs er aan vliegen en ik écht écht écht weer aan de noodrem moet trekken. Belangrijkste probleem: Ik heb geen zin.
***Levi was here***
pi_62585879
* teigan schopt Levitation!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_62585933
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef teigan het volgende:
* teigan schopt Levitation!
Au!

* Levitation spuugt snoepje weer uit.
***Levi was here***
pi_62586001
Dankje! Op naar de volgende 10.
pi_62586041
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:

Mijn knopje moet ook nodig weer om... weegschaal gaf vanmorgen 94.8 aan. Zit enorm te snoepen en de hele dag te knagen. En ik heb 100.000 (al dan niet goede) excuses om zo door te blijven vreten. Feit is alleen wel dat de kgs er aan vliegen en ik écht écht écht weer aan de noodrem moet trekken. Belangrijkste probleem: Ik heb geen zin.
Ik begrijp en herken het helemaal

Ik heb al weken niet meer op de weegschaal gestaan omdat ik gewoon niet durf
pi_62586104
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:29 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik begrijp en herken het helemaal

Ik heb al weken niet meer op de weegschaal gestaan omdat ik gewoon niet durf
Laatste keer dat ik dat deed, woog ik plotseling 102.7 kg.
***Levi was here***
pi_62586118
overigens, heb wel een rolmaat, zou die ook wat nauwkeurig zijn (natuurlijk niet zo flexibel)

Succes Fannetje!
Ja doei.
pi_62586311
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, heb wel een rolmaat, zou die ook wat nauwkeurig zijn (natuurlijk niet zo flexibel)

Succes Fannetje!

rolmaat zou ik dan in combinatie met een touwtje gebruiken, met het touwtje opmeten, en die dan langs de rolmaat trekken...

Rolmaten zijn over het algemeen niet zo flexibel, en het voelt vervelend bij het opmeten(ding lijkt wat te snijden in je huid zeg maar).
pi_62586339
voelt vervelend? Dan weet ik niet hoe jij je daarmee opmeet. Heb het in het verleden wel 's gedaan, en totaal geen problemen hoor
Ja doei.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:42:06 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62586420
Levi en Fannetje, hopelijk vinden jullie toch snel het knopje weer.
Het heeft bij mij ook even geduurd, maar zowaar, ik geloof dat ik hem weer heb.
Beetje jammer dat ik aankomend weekend weer zo'n weekend heb waarin er vrijwel niks van terecht gaat komen. Dat hakt er bij mij altijd zo in. Dan moet ik echt weer even mezelf recht zetten.
Gelukkig daarna niet heel veel gekke dingen meer tot aan sint en kerst enzo.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:43:22 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62586451
Ik heb trouwens net mijn kuiten opgemeten nav een gesprek over laarzen voor mensen met 'sportieve' kuiten en dat was even schrikken.
De rest meten we maar gewoon even niet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:44:37 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62586489
Oh, en ik heb een dillemma.
Ik wil graag even buiten lopen met Sasha, maar nu staat die saus nog te pruttelen en die moet nog zeker 2 uur. Durf ik een blokje om terwijl het vuur, heeeeeeel laag, aan staat of niet...
Mijn verstand zegt van niet, maar mijn gevoel wil echt even naar buiten. 1
pi_62586533
ik zou t wel even durven hoor, wat kan er nou gebeuren, zegt mijn hoofd... maar dan zou ik wel de katten buiten de kamer houden.
Ja doei.
pi_62586547
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
voelt vervelend? Dan weet ik niet hoe jij je daarmee opmeet. Heb het in het verleden wel 's gedaan, en totaal geen problemen hoor
ik vond het altijd maar koud op de blote huid... Van die metalen rolmaten.. Plus dat mij dan altijd enorm zat uit te lachen, dus misschien dat ik het daarom ook maar verdrongen heb..
pi_62586595
hmkay, ieder z'n ding dan maar

doe dan overigens dat soort dingen dan in de slaapkamer/kamer waar je vent niet is, opgelost toch?
Ja doei.
pi_62586635
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb een dillemma.
Ik wil graag even buiten lopen met Sasha, maar nu staat die saus nog te pruttelen en die moet nog zeker 2 uur. Durf ik een blokje om terwijl het vuur, heeeeeeel laag, aan staat of niet...
Mijn verstand zegt van niet, maar mijn gevoel wil echt even naar buiten. 1
gewoon leker even doen als er idd geen mensen/dieren bij in de buurt kunnen komen en er geen ramen op staan ( wind ed) kan je best ff snel een rondje doen hoor
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')