eenschquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap, vergat ik nog te zeggen, goed hoor, die 10 kilo!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Dit gaat het deel worden waarin ik me weer ga aansluiten bij deze club
Mijn knopje moet ook nodig weer om... weegschaal gaf vanmorgen 94.8 aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Dit gaat het deel worden waarin ik me weer ga aansluiten bij deze club
Au!quote:
Ik begrijp en herken het helemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
Mijn knopje moet ook nodig weer om... weegschaal gaf vanmorgen 94.8 aan.Zit enorm te snoepen en de hele dag te knagen. En ik heb 100.000 (al dan niet goede) excuses om zo door te blijven vreten.
Feit is alleen wel dat de kgs er aan vliegen en ik écht écht écht weer aan de noodrem moet trekken. Belangrijkste probleem: Ik heb geen zin.
![]()
Laatste keer dat ik dat deed, woog ik plotseling 102.7 kg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik begrijp en herken het helemaal
Ik heb al weken niet meer op de weegschaal gestaan omdat ik gewoon niet durf
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, heb wel een rolmaat, zou die ook wat nauwkeurig zijn (natuurlijk niet zo flexibel)
Succes Fannetje!![]()
ik vond het altijd maar koud op de blote huid... Van die metalen rolmaten.. Plus datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
voelt vervelend? Dan weet ik niet hoe jij je daarmee opmeet. Heb het in het verleden wel 's gedaan, en totaal geen problemen hoor
gewoon leker even doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik heb een dillemma.
Ik wil graag even buiten lopen met Sasha, maar nu staat die saus nog te pruttelen en die moet nog zeker 2 uur. Durf ik een blokje om terwijl het vuur, heeeeeeel laag, aan staat of niet...
Mijn verstand zegt van niet, maar mijn gevoel wil echt even naar buiten.1
ik doe het gewoon niet meer, ik hou het wel bij de weegschaal...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
hmkay, ieder z'n ding dan maar
doe dan overigens dat soort dingen dan in de slaapkamer/kamer waar je vent niet is, opgelost toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet ook niet te hard trekken met meetlinten Teigan.Gewoon losjes meten.
En speciaal voor Ymme: ik probeer je niet aan te zetten tot kleptomanie, maar die dingen zijn gewoon gratis bij de Ikea.![]()
gewoon prakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
En weer terug. Huis is niet afgebrand, saus pruttelt nog lekker.
Denk alleen dat ik het gast niet hoog genoeg had. Het pruttelt nu bijna 3 uur en de bovenste tomaten zijn nog in vorm. Wel gebarsten, maar nog steeds onderscheidbaar als tomaat.
Heb de boel nu ietsjes hoger staan.
Jojo, fijn dat het zo lekker gaat thuis.
Enneh... ziet er goed uit hoor, ook al was je zwanger.
gewoon ff doorroeren en prutten erinquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
En weer terug. Huis is niet afgebrand, saus pruttelt nog lekker.
Denk alleen dat ik het gast niet hoog genoeg had. Het pruttelt nu bijna 3 uur en de bovenste tomaten zijn nog in vorm. Wel gebarsten, maar nog steeds onderscheidbaar als tomaat.
Heb de boel nu ietsjes hoger staan.
Jojo, fijn dat het zo lekker gaat thuis.
Enneh... ziet er goed uit hoor, ook al was je zwanger.
Dat zou best kunnen, maar ik ga het eerst aankijken of ik iets af ga vallen als ik dit eetpatroon aanhoud. Zo niet, dan moet ik maar weer iets anders zoeken. In die Baked zit 70% minder vet trouwens hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:Je moet wel heel veel hardlopen wil je die pepernoten en die chips voor blijven hoor!
minder vet, maar bijna net zoveel calorieën:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:13 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar ik ga het eerst aankijken of ik iets af ga vallen als ik dit eetpatroon aanhoud. Zo niet, dan moet ik maar weer iets anders zoeken. In die Baked zit 70% minder vet trouwens hoor.![]()
Tsja, ik weet dat het eigenlijk beter is om om de dag hard te gaan lopen. Dan ben ik echter bang dat ik de motivatie ga verliezen en het niet meer vol ga kunnen houden. Als ik klachten krijg ga ik wel rust nemen, ook al is het dan misschien al te laat.
Ter compensatie zit in een zak gewone chips 200 gram en in een zak baked zit maar 150 gram. Dus dat is dan een verschil van 1020 calorieen of 600 calorieen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
minder vet, maar bijna net zoveel calorieën:
in gewone chips zitten per 100 gram 510 kcal en 32 gram vet, in baked per 100 gram 9,5 gram vet en 400 ckal
er zitten dus echt bijna evenveel calorieën in!!
dat is nog steeds ongeveer een avondmaaltijd... de 70% minder vet suggereert dat t een low-calorie snack is, en dat is t gewoon niet, jusit bij light producten loont het om etiketten te lezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ter compensatie zit in een zak gewone chips 200 gram en in een zak baked zit maar 150 gram. Dus dat is dan een verschil van 1020 calorieen of 600 calorieen.En dan maakt het ineens wel uit.
Het knopje nog steeds niet echt gevonden dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:23 schreef Levitation het volgende:
Op een mini-bossche-bol na heb ik me tot nu toe vanmorgen netjes gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |