abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62213686
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!

Originele grappen, wie houdt er niet van!?
-Terwijl de post rond te brengen, laat de blauwe brief maar zitten!
-Jij vult ik pak het weer weg
-En meeeeeeeer
HAHAHAHA
pi_62213759
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:21:36 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62213933
quote:
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
pi_62214008
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
pi_62214107
Ik ken het, maar wat denk je van die kl*te kassamutsen die bang zijn dat er rimpels te voorschijn komen als ze hoi zeggen of een glimlach laten zien en vergeet het zuchten niet na elk product.

Of de nekhijgers als je staat te shoppen..
zo heb je overal wat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:32:15 #6
189777 zagevent
what's in a name
pi_62214301
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
Ja ok, sommige pulpshows zijn wel leuk. Maar bij deze heb ik echt een neiging.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:37:28 #7
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62214493
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62214787
quote:

[..]

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
haha, deen?
Net alsof je verwacht dat die mensen zelf die stickers spaart. Zie het al voor me. Eeey truus, heb jij die nieuwe tijger sticker al? ik heb hem dubbel. Aii ruilen?
pi_62214815
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
Haha legendarisch. tegen een kassa pissen. Dan ben je echt totaal gestoord.
pi_62214829
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef -Marcel het volgende:
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
ja die zijn er
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:47:49 #11
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62214891
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?

Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:49:39 #12
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_62214956
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Snever het volgende:
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
Dat dus .
Software is like sex. It's better when it's free.
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:58:38 #13
169210 liesje1979
pi_62215326
geen horeca, wel kinderopvang:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
pi_62216090
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:

JAAAAAAAAAA IK KEN HEM NOG!
ik ga hem meteen downloaden
pi_62216771
Mensen die een open sollicitatie versturen van 3 zinnetjes. Pauper, doe 's moeite. Vooral ook omdat op de website van mijn bedrijf geen vacatures te vinden zijn en ze toch open sollicitaties versturen.
Omdat we altijd correct naar buiten willen treden sturen we dus wel elke keer een hele brief met alles erop en eraan. (via e-mail of post)
Happiness never comes in the way that we imagine.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:39:22 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62216816
TPV. Geen kutklanten, alleen boeren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_62216956
ik werk zelf op de afdeling groente van de plus

en daar lopen weleens van die betweterige klanten die het zogenaamd beter weten

betweter: wat is dit voor appel jongeman?
groenteknul: dat is een Jonagold mevrouw
betweter: nee dat is het niet hoor

Verkeerd verbonden
pi_62217038
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef liesje1979 het volgende:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

wat zei hij daarop?
Verkeerd verbonden
pi_62217142
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:03:44 #20
169210 liesje1979
pi_62217718
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

wat zei hij daarop?
Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
pi_62217946
tegenover de supermarkt waar ik werk bevindt zich een gezinsvervangend tehuis.

heb weleens 2 uur naar zon mongoloid z'n portemonnee lopen zoeken en toen had ie hem toch ineens in z'n zak zitten
pi_62217986
quote:

dat was zo'n geweldig nummer
pi_62218027
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
Dat deden ze ook bij Jackass
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62218789
quote:

Dit nummer was een feest van herkenning toen ik zelf nog vakkenvuller was
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:47:08 #25
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62219080
Waar ik me altijd aan erger...

Klant:

Waar hebben jullie product x verstopt?

Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 8 oktober 2008 @ 00:19:39 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62219889
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
yeah

Geweldig om te lezen.

Trouwens een ergernis de andere kant op... hoe krijgen ze het voor elkaar bij het kruidvat dat ze vandaag maar 1 kassamiep en 1 vuller aan het werk hebben en dus om 3 uur nog niet eens alle actieartikelen in de winkel???

Sjit he toen ik bij bij de Etos werkte hadden we 1 kassamiepen en 1 vuller aan het werk en dan nog 1 die beiden deed. Zodat alle artikelen om 11 uur ook uiterlijk in de winkel stonden.

Waar ik me dan weer aan ergerde aan die klanten die op de laatste dag van de aanbieding verwachten dat je de niet standaard artikelen nog volop in de winkel hebt liggen. Alsof je als winkel zijnde er op zit te wachten dat je na de aanbiedingsdag dat spul aan de straatstenen niet kwijt kan raken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 08-10-2008 00:31:37 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:19:59 #27
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62220354
Ik werk in de evenementenwereld, wat best leuk is, behalve als er publiek is. Dat is over 't algemeen te dom om te poepen (vaak vanwege de alcohol). Dan rij je met een Manitou (kruising tussen een heftruck en een tractor) of een Gator (groen golfkarretje on steroids) door publieksgebied en krijg je continu opmerkingen "heeee, mag ik effe mee rijden????".
Nee, dat mag, van de arbo niet, van mijn baas niet en van mij al helemaal niet! Ik vind 't al kut dat ik niet vol gas kan geven omdat er allemaal dronken idioten denken dat 't leuk is om effe vlak voor m'n lepels te springen en dan wil ik al helemaal niet iemand vlak naast me hebben, waarschijnlijk ook nog eens op een plek zodat ie makkelijk onder mn wielen komt.

Ook wel gehad dat ik m'n gator ergens backstage heb geparkeerd, ik kom terug en is de gator weg. Blijken er mee DJ's vandoor te zijn gegaan omdat ze geen zin hadden om te lopen met hun platenkoffer en ze toevallig een sleutel hadden die werkte.
pi_62220378
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:

Klant:

Zooo herkenbaar in de tijd dat ik nog bij de plaatselijke supermarkt (boni ftw) werkte.. Mijn grootste ergernis was klanten die bij de kassa flessen wijn lieten vallen en wie was dan de sjaak.. Exact..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62222842
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:

Klant:

Zoo origineel zo herkenbaar
pi_62222895
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik ken het, maar wat denk je van die kl*te kassamutsen die bang zijn dat er rimpels te voorschijn komen als ze hoi zeggen of een glimlach laten zien en vergeet het zuchten niet na elk product.
Er valt niets te lachen als je achter de kassa zit.

Ergernis: wanneer een product niet in de computer staat "Oh! Dan is het zeker gratis! "
pi_62222956
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 07:47 schreef Palmer het volgende:

[..]

Ergernis: wanneer een product niet in de computer staat "Oh! Dan is het zeker gratis! "

Mee eens, er valt weinig te lachen. Maar een beetje vrolijk kijken, als service voor de klant is toch niet teveel gevraagt?
pi_62224559
Oh bij de kassa, daar heb ik ook leuke herinneringen aan.. Vooral:
Ik: Spaart u koopzegels?
Geinige klant: Nee ik spaar alleen briefjes van 1000!!een!elf!!

Lachen.
pi_62225301
Paupers die vakkenvullen bij de AH!

En hier nog ff gauw de klanten lopen af te zeiken.
pi_62225655
Te jong meisje bij de AH.
> Meneer, heeft u ook mini tampons?
< Nee, volgens mij niet. We hebben wel pampers...

Dat hoofd
pi_62225862
Natuurlijk mag de klassieker uit de CD-winkel niet ontbreken!

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
pi_62225968
Bonnetje erbij ?
- Nee kan ik toch niet terugvragen van de belasting.

Heb deze grap nooit begrepen, maar kan aan mij liggen. Vooral oud takkevolk met een scheiding meent deze grap te maken.
U MAD?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:39:51 #38
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62226028
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef afivi het volgende:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Ok stelletje hokboeren
pi_62226547
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
wij hadden iemand die in een stel regenlaarzen had gepist
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_62226620
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Bonnetje erbij ?
- Nee kan ik toch niet terugvragen van de belasting.

Heb deze grap nooit begrepen, maar kan aan mij liggen. Vooral oud takkevolk met een scheiding meent deze grap te maken.
Zelfstandig ondernemers die prive-aankopen doen kunnen d.m.v. bonnetjes aan de belastingdienst laten zien dat ze recht hebben op btw aftrek. Of zoiets. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.
pi_62227113
Laatst had ik ook een klant die een fles sinas liet stuiteren (na afgerekend te hebben). Serieus, 5 kassa's zaten onder de sinas, de vloer bleef plakken, klanten/caissieres nat. En die jongen was hem met zn vriendin gesmeerd

Of mensen die zeggen 'ik doe er vijf cent bij dan geef je 5 euro terug' 'daar zit korting op *fluisterend gezegd*' etc. Ik ben niet achterlijk hoor :/ Of de Bonuskorting, die gaat er aan het eind af, en dan tijdens het scannen schreeuwen MAAR DIE WAS IN DE AANBIEDING DAT SLA JE NIET GOED AAN!!!!! Ten eerste sla ik niets aan, gebeurt dat lekker allemaal voor me, en als je het dan ook nog eens uitlegt dan graaien ze de bon onder je neus vandaan en dan eerst alles opnoemen en controleren
pi_62227884
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Zelfstandig ondernemers die prive-aankopen doen kunnen d.m.v. bonnetjes aan de belastingdienst laten zien dat ze recht hebben op btw aftrek. Of zoiets. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.
Ja. Maar alleen als de 'prive' aankopen voor hun bedrijf gebruikt worden.

Maarja een nieuwe computer thuis wordt natuurlijk ook gewoon 'voor de zaak' gebruikt, dus ik koop ook al mijn pc-spullen zonder btw
pi_62228279
Oew dit topic roept mooie herinneringen op..
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:00 schreef dollce het volgende:

[..]

wij hadden iemand die in een stel regenlaarzen had gepist
Die kan ik toppen.. Wij hadden bij Perry Sport iemand die het voor elkaar kreeg in een pashokje te poepen. Diegene was dan wel weer zo slim er tussenuit te knijpen voordat iemand erachter kwam.
Do your worst, for I will do mine..
pi_62229087
ik werk dus bij zo'n tijdelijke opslag verhuur, waar particulieren ruimtes kunnen huren.. hangt dus ook een krantenartikel dat een x aantal jaar geleden de douane een aantal ruimtes heeft doorzocht op drugs, en ik denk zeker 1/3e van de klanten maakt daar een opmerking over als:
"zoohoo, gelukkig hebben ze mijn ruimte niet doorzocht "
"hahah ze hebben in ieder geval die paar kilo niet gevonden in mijn ruimte :D:D"
pi_62229139
quote:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Als ik 10 cent kreeg voor elke keer dat ik die zin hoorde, hoefde ik niet meer te werken.
pi_62230736
twee keer meegemaakt toen ik bij de supermarkt werkte.

Een paar meisjes van een jaar of 12/13 die naar de AH gaan om vuljongens te gaan bekijken. Dat is zo facking irritant! Sta je kaas te vullen, zie je twee van die breezahsletjes en die lopen dan vervolgens naar je toe waarna de een zegt "mijn vriendin vind jou knap". Ik zeg netjes dankjewel en ga verder met werken, maar vervolgens blijven die kutjes een half uur rond je gang hangen en giechelen enzo. Echt waar dit is godskolere irritant
pi_62230889
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef moby92 het volgende:

Een paar meisjes van een jaar of 12/13 die naar de AH gaan om vuljongens te gaan bekijken. Dat is zo facking irritant! Sta je kaas te vullen, zie je twee van die breezahsletjes en die lopen dan vervolgens naar je toe waarna de een zegt "mijn vriendin vind jou knap". Ik zeg netjes dankjewel en ga verder met werken, maar vervolgens blijven die kutjes een half uur rond je gang hangen en giechelen enzo. Echt waar dit is godskolere irritant
Ook wel eens mee te maken. Mijn baas zag dat ik me er duidelijk aan ergerde en schoot me te hulpt door ze weg te sturen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:47:49 #48
171357 Rikketik
pi_62231019
quote:

Komt me bekend voor. Ik sta altijd de frisdrank bij te vullen en dan gaan ze tien minuten voor de ES energy drank staan, een beetje doen alsof ze aantrekkelijk en mooi zijn. Het tegendeel is waar. Luid praten, hard lachen (met zo nu en dan een knorrend geluid er doorheen), in de weg staan... Die meiden hebben echt geen enkele klasse.
pi_62231299
Dat expres hard op praten zodat je kan meegenieten van de hele conversatie die over je gaat.. "Ja ik vind die jongen met half lang haar wel leuk en welke wil jij?"

Het is zo tyfus irritant! Meid je bent kanslooooos!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:06:17 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_62231543
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef moby92 het volgende:
Dat expres hard op praten zodat je kan meegenieten van de hele conversatie die over je gaat.. "Ja ik vind die jongen met half lang haar wel leuk en welke wil jij?"

Het is zo tyfus irritant! Meid je bent kanslooooos!
En waarschijnlijk graflelijk.
pi_62231723
Als ik iets te eten heb gekocht:
"Wilt u het bonnetje?"
"Nee bedankt, dat smaakt hier niet bij"

LOLLER! OMG! EINZ!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62232869
quote:

Sukkel. Zo krijg je natuurlijk nooit je pedopas
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62233019
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:06 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk graflelijk.
Dat is juist vaak het probleem. Als er nou een lekkere meid van je eigen leeftijd stond, was het een heel ander verhaal. Maar een meisje van 4 jaar jonger met een dikke grafkop wordt je ook niet blijer van.
pi_62233088
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Sukkel. Zo krijg je natuurlijk nooit je pedopas
Hij wil misschien wel de pedopas voor de leeftijd 2tot6 en niet 10 tot 14? die 12 jarige meisjes zijntegenwoordig ook al hele beste sletjes.
pi_62233138
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Hij wil misschien wel de pedopas voor de leeftijd 2tot6 en niet 10 tot 14? die 12 jarige meisjes zijntegenwoordig ook al hele beste sletjes.
Pics?
pi_62233241
Bij mij komt altijd zo'n kutkind in de winkel en hij moet altijd poepen en dan moet ik altijd meelopen naar de WC en zit hij daar 10 minuten en ben ik te laat met mijn werk
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62233390
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Pics?
als jij daar behoefte aan hebt: google-->afbeelding--> jonge sletjes
Vind je vast wel wat als je safesearch uit zet.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:13:58 #58
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62233394
Even een tvp
pi_62233637
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:13 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

als jij daar behoefte aan hebt: google-->afbeelding--> jonge sletjes
Vind je vast wel wat als je safesearch uit zet.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Even een tvp
Dat dacht ik wel
pi_62235701
Oldskool:
Spaart u ook zegeltjes?
-Nee, jij?

pi_62235945
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:38 schreef 1337aldi het volgende:
Oldskool:
Spaart u ook zegeltjes?
-Nee, jij?

Weetje welk liedje me nu ineens tebinnen schiet?

Spaar u ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles

allemaal supermarkt klassiekertjes hierzo
pi_62236067
In de horeca:
Mensen die mij om iets vragen (extra mayonaise, verse peper, een leesbril, een suikerpotje, etc), en dat vervolgens ook nog aan ál mijn andere collega's gaan vragen, omdat ze mij niet vertrouwen ofzo
Mensen die om uitleg bij een bepaald ingrediënt ofzo vragen, en dan na de uitleg nog even naar de kok lopen om het na te vragen
Etc.
pi_62236449
Of mensen die rustig hun portefeuille in hun tas gaan zoeken als je het bedrag dat ze moeten betalen opnoemt. Dat snap ik ook nooit, ik sta altijd al klaar met mijn geld of pinpas.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:41:36 #64
171357 Rikketik
pi_62237312
Nog even terugkomend op die breezersletjes trouwens; net gewerkt en ik heb er geen één gezien. Wel liepen er een heleboel lekkere wijven rond en na zorgvuldige observatie ben ik tot de volgende conclusie gekomen:

's Middags gaan de lekkere wijven boodschappen doen, vaak met hun moeders. Twee voor de prijs van één dus, leuke bonusaanbieding. Wanneer de zon onder is komen de lichtgevoelige breezersletjes uit hun holen gekropen, wanhopig op zoek naar energydrank. Zoals wel duidelijk is houdt de aanwezigheid van de zon dus verband met de aanwezigheid van welk type meisje in de supermarkt. Waarbij ik iedereen kan aanraden om 's middags te gaan werken.
pi_62238439
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:41 schreef Rikketik het volgende:
Nog even terugkomend op die breezersletjes trouwens; net gewerkt en ik heb er geen één gezien. Wel liepen er een heleboel lekkere wijven rond en na zorgvuldige observatie ben ik tot de volgende conclusie gekomen:

's Middags gaan de lekkere wijven boodschappen doen, vaak met hun moeders. Twee voor de prijs van één dus, leuke bonusaanbieding. Wanneer de zon onder is komen de lichtgevoelige breezersletjes uit hun holen gekropen, wanhopig op zoek naar energydrank. Zoals wel duidelijk is houdt de aanwezigheid van de zon dus verband met de aanwezigheid van welk type meisje in de supermarkt. Waarbij ik iedereen kan aanraden om 's middags te gaan werken.

Haha geweldig, ik zal aankomende zaterdag kijken of ik je verhaal kan gaan bevestigin
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:29:09 #66
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62238490
quote:

Rond 7 uur loopt er altijd wel wat lekkers door de winkel
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62239362
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:07 schreef On het volgende:
Of mensen die rustig hun portefeuille in hun tas gaan zoeken als je het bedrag dat ze moeten betalen opnoemt. Dat snap ik ook nooit, ik sta altijd al klaar met mijn geld of pinpas.
Ik heb ook meestal m'n pinpas al door de gleuf gehaald als 't 2e artikel nog gescand moet worden.. en daarna 's rustig inpakken... (Bij sommige supers gaat dat makkelijker en blijven ze niet wachten tot jij weg bent en helpen ze de volgende klant alvast)
pi_62239591
Ik haha probeer altijd dat plastic plankje dat jouw boodschappen van de volgende klant scheid ook te kopen.
"nee dat ding heb ik echt nodig" "je weet niet hoe het er bij ons aan toe gaat"
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_62239659
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef steeg het volgende:
Ik haha probeer altijd dat plastic plankje dat jouw boodschappen van de volgende klant scheid ook te kopen.
wat een kutgrap
pi_62239737
ik doe van alles om iemands dag te verzieken
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_62240173
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef steeg het volgende:
ik doe van alles om iemands dag te verzieken
Dat is te merken
pi_62242277
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 07:47 schreef Palmer het volgende:

[..]

Kies je zelf voor
ik hoef je tanden ook niet te zien maar een fatsoenlijke hallo zonder gekreun zou leuk zijn
pi_62242553
quote:

Verrek, mooie ontdekking heb je daar gedaan! Dit verband is mij nog nooit opgevallen.. maar nu je het zo zegt. Toen ik om 5 uur begon.. liepen er altijd echt ontzettend mooie vrouwen door de AH. De kuttekoppen komen altijd rond een uur of half 8 aansjokken. HULDE voor deze ontdekking.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 20:59:12 #74
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62243012
Waar ik me aan erger bij winkelmedewerkers is dat ze vaak geen verstand hebben van wat ze verkopen. Als ik een bepaald product niet kan vinden en ik vraag hulp dan gaan de winkelmedewerkers ook zoeken. Alsof ik zelf niet al gezocht heb ! En als ik product-informatie wil hebben gaan ze zelf ook op de verpakking kijken. En nee, ik sjouw geen witte stok met rode strepen met me mee ...
quote:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Dat heb ik wel eens gezegd toen ik een doos Lego kocht. De desbetreffende kassamevrouw keek me stomverbaasd aan.
pi_62243409
quote:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Ik heb een keer voor iemand een keer een homoporno-dvd gekocht als kadootje (voor de gein). Dus ik sta bij de kassa, schuif de dvd naar voren "uh, ja, het is een kadootje".
Verkoper: "Ja, tuurlijk"
Toen kwam m'n vriendin naast me staan: "Heb je 't kunnen vinden?"
Daarna kwam haar huisgenoot naast haar staan, slaat een arm om 'r heen "Ah, het is gelukt??"
ik:
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 21:13:58 #76
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62243541
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef Rocho het volgende:

[..]

Ik heb een keer voor iemand een keer een homoporno-dvd gekocht als kadootje (voor de gein). Dus ik sta bij de kassa, schuif de dvd naar voren "uh, ja, het is een kadootje".
Daarna kwam haar huisgenoot naast haar staan, slaat een arm om 'r heen "Ah, het is gelukt??"
ik:
pi_62243935
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

schandalig je eigen kind niet herkennen !
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:29:06 #78
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62244123
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef 2cv het volgende:
Waar ik me aan erger bij winkelmedewerkers is dat ze vaak geen verstand hebben van wat ze verkopen. Als ik een bepaald product niet kan vinden en ik vraag hulp dan gaan de winkelmedewerkers ook zoeken. Alsof ik zelf niet al gezocht heb ! En als ik product-informatie wil hebben gaan ze zelf ook op de verpakking kijken. En nee, ik sjouw geen witte stok met rode strepen met me mee ...
[..]

Dat heb ik wel eens gezegd toen ik een doos Lego kocht. De desbetreffende kassamevrouw keek me stomverbaasd aan.
He wat raar, ik weet namelijk precies waar elk van de 9999 producten liggen, zelfs alle ingredienten ken ik uit mijn kop! Zelfs nadat elke week dingen weer een andere plek krijgen weet ik alles zo te vinden.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 21:31:45 #79
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_62244219
Oei hier moet ik mijn handtekening even kwijt

Sinterklaaskapoentje.
:')
pi_62244369
quote:
Ben je sarcastisch of ben je gewoon ongelooflijk dom?
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 21:50:03 #81
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62244896
Vermoeden bevestigd: het is heel normaal als een winkelmedewerker niet weet wat hij verkoopt en ook net weet waar het ligt.
pi_62245006
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef steeg het volgende:

Maar ik moest wel lachen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 21:53:51 #83
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62245039
En even voor de duidelijkheid: het gebeurt ook nog wel eens dat ik vraag waar iets ligt en dat een winkelmedewerker wel weet waar het product ligt. En die winkelmedewerker is dan een doodgewone vakkenvuller. Het moet dus kunnen.
pi_62245328
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef 2cv het volgende:
En even voor de duidelijkheid: het gebeurt ook nog wel eens dat ik vraag waar iets ligt en dat een winkelmedewerker wel weet waar het product ligt. En die winkelmedewerker is dan een doodgewone vakkenvuller. Het moet dus kunnen.
Je bent echt gewoon dom. Daar kan je verder niets aan doen, dus ik neem het je verder niet kwalijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fakkan op 08-10-2008 22:07:43 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:47:19 #85
171357 Rikketik
pi_62246865
quote:
De supermarkt waar ik werk is redelijk klein en ons assortiment bestaat alleen al uit 10.000 producten. Ik weet het meeste echt wel te vinden, maar vooral als mensen met merknamen gaan strooien moet ik ook even zoeken. Komt nog bij dat ze tegenwoordig medewerkers vaste gangen geven. Ik heb nu al een half jaar niks anders gedaan dan frisdrank vullen bijvoorbeeld. Ja, vind je het dan gek dat ik niet helemaal de koekjesgang uit mijn hoofd ken.

Overigens vraag ik altijd even of mensen überhaupt zelf in het vak gekeken hebben. Soms komen mensen naar me toe met de vraag of ik iets uit het magazijn wil ophalen terwijl het vak nog vol staat. Hoezo lui?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:04:55 #86
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62247490
Pff, moest vandaag ff boodschappen doen, kon iets niet vinden dus stap op een willekeurige vakkenvuller af. Echt zo'n ongeinteresseerde snotneus. Was nota bene z'n eerste dag, dus hij wist het niet. Oké, das niet erg. Ging hij het aan nog een vakkenvuller vragen, was het ook zijn eerste dag. En van de derde vakkenvuller OOK! (ik verzin het niet). Zegt ie echt zo: "Joaahhh je moet het maar effuh aan de kassa vraguh " dus ik doe dat, een heel aardig meisje wijst me het product. Dus ik loop later nog langs die vakkenvuller en zeg "bedankt, het is gelukt hoor", krijg ik echt zo'n "mjoahh "' terug, dacht echt van naja zeg , beetje meer interesse in je klant mag wel.
pi_62247889
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Pff, moest vandaag ff boodschappen doen, kon iets niet vinden dus stap op een willekeurige vakkenvuller af. Echt zo'n ongeinteresseerde snotneus. Was nota bene z'n eerste dag, dus hij wist het niet. Oké, das niet erg. Ging hij het aan nog een vakkenvuller vragen, was het ook zijn eerste dag. En van de derde vakkenvuller OOK! (ik verzin het niet). Zegt ie echt zo: "Joaahhh je moet het maar effuh aan de kassa vraguh " dus ik doe dat, een heel aardig meisje wijst me het product. Dus ik loop later nog langs die vakkenvuller en zeg "bedankt, het is gelukt hoor", krijg ik echt zo'n "mjoahh "' terug, dacht echt van naja zeg , beetje meer interesse in je klant mag wel.
Vakkenvullers zijn dom en jong want dan zijn ze goedkoop.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:59:57 #88
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62249128
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_62249480
Klant: mag ik een patatje
Ik: Wilt u een kleine, normale of een puntzak
Klant: hoe bedoelt u?
Ik U kunt kiezen tussen een klein of normaal bakje of een puntzak
Klant: ow, doe maar een grote dan
Ik normale dus:s
Ik: wilt u er ook saus op
Klant: ja lekker
Ik WELKE SAUS!!!
Klant: mayo, mag ik het ook meenemen?
Ik, beetje zonde als je het laat staan

dit heb je dan de hele dag door, ben al op zoek naar wat anders
pi_62249667
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:47 schreef Rikketik het volgende:
Overigens vraag ik altijd even of mensen überhaupt zelf in het vak gekeken hebben. Soms komen mensen naar me toe met de vraag of ik iets uit het magazijn wil ophalen terwijl het vak nog vol staat. Hoezo lui?
Zo herkenbaar
quote:
Je weet half niet hoe irritant dat wel niet is. Ik flikker altijd het product in een zak en geef het zo mee ook al willen ze het ingepakt hebben. Oprotten!

Trouwens, mensen die de pinpas al door de gleuf halen terwijl je nog bezig bent met het aanslaan van de producten
pi_62249808
quote:
Trouwens, mensen die de pinpas al door de gleuf halen terwijl je nog bezig bent met het aanslaan van de producten
idd wat irritant. is er hier iemand die dit ook doet, en mag ik daar dan de reden van weten???
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 00:30:58 #92
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62249814
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:23 schreef Snever het volgende:

[..]

Zo herkenbaar
[..]

Je weet half niet hoe irritant dat wel niet is. Ik flikker altijd het product in een zak en geef het zo mee ook al willen ze het ingepakt hebben. Oprotten!
Wie heeft het over inpakken
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:37:45 #93
171357 Rikketik
pi_62249907
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:30 schreef mrsjaak2 het volgende:

[..]

idd wat irritant. is er hier iemand die dit ook doet, en mag ik daar dan de reden van weten???
Wat is daar nou weer irritant aan?

Ik doe het zelf ook. Meteen pas er doorheen halen, vervolgens mijn producten inpakken en zodra de caissière klaar is hoef ik alleen nog even op oké te drukken.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:05:16 #94
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62250316
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik doe het zelf ook. Meteen pas er doorheen halen, vervolgens mijn producten inpakken en zodra de caissière klaar is hoef ik alleen nog even op oké te drukken.
Ja precies. Het is ook nooit goed blijkbaar. Er wordt geklaagd over mensen die staan te wachten tot alles gescand is en dan pas hun portemonnee (damn hoe spel je dat?)pakken, en nu ook dus over mensen die gewoon praktisch zijn en meteen gaan pinnen.
Ik haal ook meteen zodra het kan de pinpas erdoor zodat je zo snel mogelijk weer weg bent.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 02:57:08 #95
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_62251267
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ze zijn jong dus goedkoop en dom want anders ga je niet in een supermarkt werken
pi_62251687
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 02:57 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Ze zijn jong dus goedkoop en dom want anders ga je niet in een supermarkt werken
Ik werk als vakkenvuller, weet niet alle producten vanaf hier uit mijn stoel precies waar ze staan. En ik ben 16. Dus 3 dingen kloppen. Mag jij raden welk niveau school ik doe
pi_62252591
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

wat daar irritant aan is? je KUNT gewoon nog niet de pas er doorheen halen als je nog bezig bent met aanslaan, dat snap je wel toch?
pi_62252759
Bij AH etc kan dat wel. Dan kan er gepind worden zodra het eerste product gescand is.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_62252837
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef mrsjaak2 het volgende:

[..]

wat daar irritant aan is? je KUNT gewoon nog niet de pas er doorheen halen als je nog bezig bent met aanslaan, dat snap je wel toch?
Nou, volgens mij kan dat bij sommige supermarkten wel hoor. Goedenmorgen zeggen, kassa dame , begint te scannen. Pasje er door, pincode toetsen, boodschappen inpakken. Kassa dame is klaar met scannen, zegeltjes bonnetjes en weetiveel wat, totaal bedrag staat op pinautomaat, ok drukken en prettig weekeinde aan de kassa dame
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:24:33 #100
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62252977
Toen ik nog vakken vulde was er altijd een man die wachtte tot iemand wat liet vallen, zodat hij kon zeggen 'tis maar goed dat het naar beneden valt he, want daarboven kan je er niet bij!'

Als ik mijn flessen heb ingeleverd ga ik overigens wel altijd naar de caissiere om ze in te leveren en zeg dan 'Dat is dan 5 euro 40 alstublieft. Zegeltjes erbij?' Leuke koppen trekken ze dan, waarschijnlijk vooral omdat het zo'n afgezaagde kutgrap is
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:30:22 #101
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62253109
Wtf, ik als klant weet zelfs waar alle producten staan, dan mag je dat toch wel van een medewerker verwachten zeg. Weinig potentie loopt er weer rond.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_62253614
Dat zou ik knap vinden als jij weet waar alle producten staan. Vooral als er voor de zoveelste keer een nieuwe worp of iets dergelijks is geweest.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_62253901
Het valt me op dat er weinig negers in supermarkten werken
pi_62253933
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het valt me op dat er weinig negers in supermarkten werken
Inkopper
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:37:05 #105
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_62254487
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef Flauriana het volgende:
Oh bij de kassa, daar heb ik ook leuke herinneringen aan.. Vooral:
Ik: Spaart u koopzegels?
Geinige klant: Nee ik spaar alleen briefjes van 1000!!een!elf!!

Lachen.
Die is goed !!!111!111!!1 ; ;d;d;dd d; d;
&gt;&lt;(({°&gt;
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:45:50 #106
171357 Rikketik
pi_62256034
quote:

[..]

Overal waar ik kom kan het dus wel. Zodra het eerste product aangeslagen is, kan er gepind worden. Je moet alleen wachten met op oké drukken totdat alles gescand is.

Je werkt gewoon bij een inferieure winkel.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:52:15 #107
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62256155
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:54 schreef Dwyn het volgende:
Dat zou ik knap vinden als jij weet waar alle producten staan. Vooral als er voor de zoveelste keer een nieuwe worp of iets dergelijks is geweest.
Je weet toch wel tot op de meter nauwkeurig waar producten staan? Wellicht moet je even 20 cm naar boven of naar onder kijken, maar dan heb je het toch zo gevonden?
Als ik mijn ogen dichtdoe kan ik zo mijn supermarkt voor de geest halen en in gedachten elk pad afkijken, en ik kom er hoogstens twee keer per week
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:55:00 #108
171357 Rikketik
pi_62256220
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Je weet toch wel tot op de meter nauwkeurig waar producten staan? Wellicht moet je even 20 cm naar boven of naar onder kijken, maar dan heb je het toch zo gevonden?
Als ik mijn ogen dichtdoe kan ik zo mijn supermarkt voor de geest halen en in gedachten elk pad afkijken, en ik kom er hoogstens twee keer per week
Weet je ook waar de vermicelli staat? En het paneermeel?

Krijg ik elke dag wel een vraag over.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:56:42 #109
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62256254
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Weet je ook waar de vermicelli staat? En het paneermeel?

Krijg ik elke dag wel een vraag over.
Ja maar ik ben dan ook b100
en de supermarkt is logisch ingedeeld
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:15:04 #110
81894 godigita
Trollercoaster
pi_62256657
quote:

[..]

Bij supermarkten dus wel en zo ook bij steeds meer winkels. Het scheelt echt tijd. Ik doe het niet als de automaat nog niet om mijn pas vraagt, maar doet hij dat wel dan ga ik rustig alvast pinnen. Ik werd laatst uitgekafferd door een kassamiep bij de Bruna toen ik gelijk begon met pinnen. Ik zo mijn pas door de automaat halen he, kijkt dat mens me aan of ik van Mars kom vallen, en zegt heel bits, "Ik ben nog niet klaar, mevrouw!"

Maar het kon daar dus gewoon, en de automaat vroeg om mijn pin, dus ik stug intoetsen. "IK BEN NOG NIET EENS KLAAR, MEVROUW!!" "Waar heb je het over, het kan toch gewoon." "Ik ben nog niet klaar met inscannen!" Ja, die janktrien was nog niet helemaal klaar voor de 21ste eeuw. En dan mij behandelen of ik iets vreselijks doe.

Dus heel omslachtig alleen op OK gedrukt toen ze wel het totaal had aangeslagen. Echt,
pi_62257601
Ik heb ruim 2 jaar in de computerretail gewerkt. Veel verhalen uit dit topic herken ik wel, maar de reacties van het personeel vallen me erg tegen. Werken binnen de retail of horeca is nu eenmaal dienstverlenend, onvriendelijk worden of klanten belachelijk maken kan nu eenmaal nooit. Klanten gaan soms ook te ver, maar dan moet je dat op een neutrale toon duidelijk maken. Iemand sigaren uit z'n mond trekken (vorige topic) of suggereren dat ze 'dan maar naar de markt moeten' vind ik echt not done.

Waar ik me aan erger: mensen die een product kopen, gebruiken en 2 weken later graag hun geld terug willen omdat het toch niet bevalt, het geld ergens anders voor nodig hebben, etc.. Dat sommige winkels dat doen, prima, maar wij doen dat nu eenmaal niet. Ruilen is een gunst, geen recht. En dan toch heel erg hard gaan roepen dat ze ons gaan aanklagen

Vragen om korting: de winkel waar ik werkte concurreert op service, niet op prijs. We zijn niet goedkoop. Toch kan er gezien onze marges niet veel af. Mensen vinden dat heel erg raar, maar wat ik eigenlijk veel vreemder vind is dat er bij kledingzaken nooit om korting wordt gevraagd: marges binnen kleding liggen soms wel rond de 50%!

En nog iets opvallends, hoewel het niet echt een bron van ergernis vragen: mensen die inkopen doen voor een bedrijf die om een BTW-bon vragen. Alle bonnen moeten wettelijk voorzien zijn van een aparte BTW-berekening, je hoeft er dus niet om te vragen...

[ Bericht 9% gewijzigd door dotKoen op 09-10-2008 12:59:03 ]
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 13:02:03 #112
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_62257790
tvp
pi_62259655
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:53 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb ruim 2 jaar in de computerretail gewerkt. Veel verhalen uit dit topic herken ik wel, maar de reacties van het personeel vallen me erg tegen. Werken binnen de retail of horeca is nu eenmaal dienstverlenend, onvriendelijk worden of klanten belachelijk maken kan nu eenmaal nooit. Klanten gaan soms ook te ver, maar dan moet je dat op een neutrale toon duidelijk maken. Iemand sigaren uit z'n mond trekken (vorige topic) of suggereren dat ze 'dan maar naar de markt moeten' vind ik echt not done.

...
Ik vind het belachelijk dat een klant een sigaar aansteekt in een winkel, waarna de betreffende meneer erop geattendeerd wordt dat dit ten strengste verboden is in een supermarkt(en terecht, brengt schade toe aan van alles en nog wat in de supermarkt) En dan lacht die meneer de werknemer vierkant uit. Dan zou deze meneer een verbod voor deze winkel moeten krijgen, en is het volledig terecht om de sigaar uit te stampen. Op dat soort mensen draaien winkels verlies, ze zijn vervelend, andere klanten hebben last van ze.

Kortom, prima actie van degene die die sigaar uit die meneers mond trok.
pi_62259786
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 07:30 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik werk als vakkenvuller, weet niet alle producten vanaf hier uit mijn stoel precies waar ze staan. En ik ben 16. Dus 3 dingen kloppen. Mag jij raden welk niveau school ik doe
Alsof iemand die op het VWO zit per definitie niet dom kan zijn!
pi_62260415
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

Alsof iemand die op het VWO zit per definitie niet dom kan zijn!
Ligt eraan in welk opzicht dom. Natuurlijk kan een VWOer sociaal dom zijn, niet intelligent zijn, of op een andere manier. Maar volgens mij is weten waar alles staat toch gewoon leren en onthouden, precies hetzelfde wat je op school doet.
pi_62260701
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk opzicht dom. Natuurlijk kan een VWOer sociaal dom zijn, niet intelligent zijn, of op een andere manier. Maar volgens mij is weten waar alles staat toch gewoon leren en onthouden, precies hetzelfde wat je op school doet.
Dom als in een gebrek aan IQ-punten.
  † In Memoriam † donderdag 9 oktober 2008 @ 15:09:17 #117
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_62260915
Hier een site over kut klanten en originele oplossingen.
http://notalwaysright.com/creative-ways-to-use-google-earth/621
pi_62261656
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dom als in een gebrek aan IQ-punten.
Hm, volgens de laatste tekst 126. En in mijn AH werken gewoon redelijk slimme mensen. Maar niemans weet waar alles precies staat uit zijn hoofd. Dat is bijna onmogelijk aangezien alles bijna elke 2 weken verandert. En natuurlijk weet ik ongeveer 98% van de vragen te beantwoorden, maarja, niet altijd, zeker met me bepaalde merken wordt het lastig. Of bijvoorbeeld bij de afdeling vers, waar ik nooit sta, weet ik ook niet alles.
pi_62264187
Klopt je weet het gangpad en ongeveer maar precies is altijd zoeken.

Overigens leest 9 van de 10 klanten de verpakking niet maar gaan ze meteen vragen terwijl op de verpakking zo`n beetje alles staat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:37:09 #120
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62273328
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:09 schreef Sebasser het volgende:
Vermakelijk, thx
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:58:34 #121
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_62274171
Ik heb een tijdje bij de AH gewerkt. Natuurlijk lag die AH tussen een daklozen opvang, een RoC, een tiental kantoren en het Jellinek.
Wat ik daar allemaal meegemaakt heb is een boek over te schrijven.

- Een zwerver die in zn broek gescheten had, met zn net betaalde blikje ES bier naar de uitgang liep en uitgleed in zn eigen stront.

- Junken die pakketjes coke aan de inpaktafel inpakte. (en dan verbaasd zijn als de politie erbij werd gehaald)

- Op dagelijkse basis werden er bedelaars te winkel uitgetrapt.

- Ongelooflijk stinkende mensen.

- Stinkende zwervers die de cassieres probeerde te versieren terwijl ze hun ES bier betaalden.

- RoC studentjes die het personeel aanvielen omdat er gevraagd werd of ze de ingang wilden gebruiken en niet steeds tussen de kassa's door te lopen.

- Een vieze oude vent van 50 die de cassieres van 16 tot 21 een gratis massage aanbood in zijn "massage salon"

- Bedreigingen richting het personeel was daar de normaalste zaak van de wereld. Dat gebeurde vooral veel wanneer de ES bier op was.

- Klanten die al begonnen te gillen om een extra kassa als er wel 1 persoon voor hun stond. (veelal met mandjes gevuld met ES bier).

- Gewoon als de winkel open is met je bestel wagen de winkel in rijden om de sigaretten te jatten.

- Mandjes naar het personeel gooien als de ES bier op was.

- Met zn 10en de beveiliger aanvallen is natuurlijk ook mega stoer.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een ding was zeker, daar werken was nooit saai.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:01:42 #122
171357 Rikketik
pi_62274277
Dat ES-bier inderdaad. Het was een keer op en die avond kregen we ook niks binnen. Dat hebben we geweten zeg.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:26:30 #123
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_62274971
waarom verwacht iedereen dat het personeel van ALLES weet waar het staat, bij ons stonden de pijnboompitten tussen de noten, hartstikke onlogisch toch?
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
  FOK!fotograaf donderdag 9 oktober 2008 @ 23:30:39 #124
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_62275094
tvp
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:35:44 #125
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62275223
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Hm, volgens de laatste tekst 126. En in mijn AH werken gewoon redelijk slimme mensen. Maar niemans weet waar alles precies staat uit zijn hoofd. Dat is bijna onmogelijk aangezien alles bijna elke 2 weken verandert. En natuurlijk weet ik ongeveer 98% van de vragen te beantwoorden, maarja, niet altijd, zeker met me bepaalde merken wordt het lastig. Of bijvoorbeeld bij de afdeling vers, waar ik nooit sta, weet ik ook niet alles.
Ik zal wel een uitzondering zijn dan. Maar ik verwacht wel dat je bijna alles weet te staan ja.
En als de indeling bijna elke twee weken verandert, is je baas ook dom
pi_62276319
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 07:30 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

LWOO
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:23:25 #127
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_62276331
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef liesje1979 het volgende:

Pessimist. Die man is waarschijnlijk niet zo goed in smalltalk met lager opgeleiden en probeert iets vriendelijks te zeggen, wat natuurlijk niet bijzonder vriendelijk is, maar hoogstwaarschijnlijk vriendelijk is bedoeld. En dat jij dan zegt, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u,.... totaal kansloos. Je weet hoogstwaarschijnlijk niet wat die man doet, maar 99% kans dat-ie een betere en meer verantwoordelijkheid vragende baan heeft t.o.v. jou. En vergeet niet: hij betaalt jouw salaris.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_62277676
We hadden een keer bij de pizzaria een gozer die ging klagen over de dubbel belegde salami pizza.
Namelijk dat er zoveel oranje sap op zat, en hij was overtuigd dat wij er wat mee hadden gedaan.

Manager handelt het af, en maakt een nieuwe om te laten zien dat het alleen natuurlijk is dat dit gebeurt.
Had ie voor 2 pizza's moeten dokken, wat een eikel
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62277817
quote:
En nog iets opvallends, hoewel het niet echt een bron van ergernis vragen: mensen die inkopen doen voor een bedrijf die om een BTW-bon vragen. Alle bonnen moeten wettelijk voorzien zijn van een aparte BTW-berekening, je hoeft er dus niet om te vragen...
Met BTW-bon wordt niet zomaar een bon bedoeld waar de BTW op gespecificeerd staat, maar een bon die voldoet aan de wettelijke factuurvereisten. Kassabonnen doen dat vrijwel nooit.
pi_62278075
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik heb een tijdje bij de AH gewerkt. Natuurlijk lag die AH tussen een daklozen opvang, een RoC, een tiental kantoren en het Jellinek.
Wat ik daar allemaal meegemaakt heb is een boek over te schrijven.

- Een zwerver die in zn broek gescheten had, met zn net betaalde blikje ES bier naar de uitgang liep en uitgleed in zn eigen stront.

- Junken die pakketjes coke aan de inpaktafel inpakte. (en dan verbaasd zijn als de politie erbij werd gehaald)

- Op dagelijkse basis werden er bedelaars te winkel uitgetrapt.

- Ongelooflijk stinkende mensen.

- Stinkende zwervers die de cassieres probeerde te versieren terwijl ze hun ES bier betaalden.

- RoC studentjes die het personeel aanvielen omdat er gevraagd werd of ze de ingang wilden gebruiken en niet steeds tussen de kassa's door te lopen.

- Een vieze oude vent van 50 die de cassieres van 16 tot 21 een gratis massage aanbood in zijn "massage salon"

- Bedreigingen richting het personeel was daar de normaalste zaak van de wereld. Dat gebeurde vooral veel wanneer de ES bier op was.

- Klanten die al begonnen te gillen om een extra kassa als er wel 1 persoon voor hun stond. (veelal met mandjes gevuld met ES bier).

- Gewoon als de winkel open is met je bestel wagen de winkel in rijden om de sigaretten te jatten.

- Mandjes naar het personeel gooien als de ES bier op was.

- Met zn 10en de beveiliger aanvallen is natuurlijk ook mega stoer.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een ding was zeker, daar werken was nooit saai.

Zo, en wij hier allemaal denken dat wij kut klanten tegenkomen. Jij spant echt de kroon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62279661
Nog een leuke van gisteravond.

Klanten die, alsjeblieft, aaaah, toe dan, 1 pakje marlboro! willen als het alarm al ingesteld is en ik de deur op het slot aan het draaien ben. Wat denk je zelf?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_62280988
Of van die sukkels die zelf in een winkel werken en daardoor denken dat ze God op aarde zijn in een andere winkel. Maar wel gelijk compleet over de plas gaan en agressief worden als er iets gebeurd wat ze niet aanstaan.
Verandering is het enige constante
pi_62282999
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef Dwyn het volgende:
Nog een leuke van gisteravond.

Klanten die, alsjeblieft, aaaah, toe dan, 1 pakje marlboro! willen als het alarm al ingesteld is en ik de deur op het slot aan het draaien ben. Wat denk je zelf?
Ik denk zelf dat je gewoon 1 minuut te vroeg was met afsluiten.
U MAD?
pi_62283151
Neuh, het was al een kwartier na sluitingstijd.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:14:18 #135
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_62283754
quote:
Kan wel zo zijn maar ik wil ook in mijn waarde gelaten worden als dienstverlenende.
quote:
Iemand sigaren uit z'n mond trekken (vorige topic) of suggereren dat ze 'dan maar naar de markt moeten' vind ik echt not done.
Geloof mij maar als je daarna aan de puffer moet omdat je de hele dag al kortademig bent praat je wel anders. Vooral als er daarnaast nog een arrogante kwal tegenover je staat die niet naar je luistert wanneer je het vriendelijk vraagt.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_62295470
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:14 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn maar ik wil ook in mijn waarde gelaten worden als dienstverlenende.
[..]

Geloof mij maar als je daarna aan de puffer moet omdat je de hele dag al kortademig bent praat je wel anders. Vooral als er daarnaast nog een arrogante kwal tegenover je staat die niet naar je luistert wanneer je het vriendelijk vraagt.

Helemaal mee eens!
pi_62296612
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef FB14 het volgende:

[..]

Pessimist. Die man is waarschijnlijk niet zo goed in smalltalk met lager opgeleiden en probeert iets vriendelijks te zeggen, wat natuurlijk niet bijzonder vriendelijk is, maar hoogstwaarschijnlijk vriendelijk is bedoeld. En dat jij dan zegt, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u,.... totaal kansloos. Je weet hoogstwaarschijnlijk niet wat die man doet, maar 99% kans dat-ie een betere en meer verantwoordelijkheid vragende baan heeft t.o.v. jou. En vergeet niet: hij betaalt jouw salaris.
Je kunt toch wel nagaan dat dat na een zware dag met die kut kinderen aardig irritant overkomt, ook al is het goed bedoeld
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:21:06 #138
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_62297463
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 06:59 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Zo, en wij hier allemaal denken dat wij kut klanten tegenkomen. Jij spant echt de kroon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik om de een of andere reden weer achter de kassa mocht belanden zou ik daar zo weer gaan werken.
Ik doe er zelf ook nog wel eens mn boodschappen. Er werken toffe mensen, de manager is ook tof. Die verwacht niet dat je alles maar van de klanten pikt, we mochten gewoon antwoord geven, en als ze bij hem gingen janken trapte hij ze zelf de winkel uit met de woorden "ik laat mn jongens en meiden niet beledigen".

Ook zijn er camera beelden van de manager die een vrouw aan haar voeten de winkel uitsleept omdat ze hem begon uit te schelden omdat haar winkelwagentje een beetje vies was.

Van die bedreigingen werden we niet meer warm of koud. We zeiden hooguit een keertje "Alweer?" Vorige week zou je me ook al afmaken"
Heb er echt super gewerkt.
pi_62297497
Deze ga ik morgen eens doorlezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_62299751
Whehe

Ik werk bij de Makro (lekker groot), maar weet wel ongeveer waar alles staat

--

Een keer komt er zo'n klant naar mij toe.
Klant: Hallo, er was kattenvoer in de aanbieding, 4 halen 2 betalen.
Ik: Dat kan.
Klant: Nou staat er alleen een verkeerde aanbieding bij.
Ik: Ok, ik loop wel even mee
<bij de dierenafdeling aangekomen>
Ik zie daar zo'n bord staan:
Kattenvoer. 10 euro per pak. Bij afname van 4 pakken, 5 euro per pak
Ik: Kijk, hier staat de aanbieding.
Klant: Nee, kijk dan, die aanbieding is verkeerd!
Ik: Ik zal de folder er even bijpakken dan.
<in de folder staat gewoon bij dat kattenvoer 4 halen 2 betalen, zelfde dus>
Ik: Meneer, 4 halen 2 betalen is hetzelfde als wat hier op het bord staat hoor!
Klant: Nee!
Ik: Ja hoor
Klant: <denkt even na> Oooooh ja, oh ja, klopt ( )

--

<andere keer>
Klant: Hoi, ik had hier net boven in het restaurant een saus en die vond ik lekker. Waar hebben jullie die staan?
Ik: Ehm, wat voor saus was het?
Klant: Het was iets met een R. Remia-saus geloof ik ( )
Ik: Nou, Remia is een merk...

--

Of een keer een man met een chinees restaurant die zocht naar de flietsaus

--

Klanten die je aanspreken met 'chef'

--

Mensen die grappige opmerkingen maken. Bv. als je iets opruimt wat een of andere kutklant heeft laten vallen. (zo, heb jij soms een alcoholprobleem? als je een kapotte wijnfles op zit te ruimen). Of als je aan het spiegelen bent, iets van 'Haha, zet jij het mooi recht haal ik het weer door elkaar!

--

De Makro is een groothandel, op prijskaartjes staat vaak de stuksprijs (bv. prijs per blikje), en dan in het klein eronder de totaalprijs (prijs per 24 blikjes in één verpakking). Je hoort echt de hele dag door van die domme mensen bij zo'n grootverpakking 'Oh, kijk eens wat goedkoop! 1,50 voor 24 pakjes kauwgom!'

Ook staat er op zo'n aanbiedingsbord de prijs zonder BTW in het groot, met de prijs inclusief BTW eronder. Komt er zo'n klant naar mij toe, die vraagt welke prijs hij nou moet betalen. Ik zeg zo, die onderste prijs, dat is inclusief de belasting die er bovenop komt. Wordt 'ie helemaal boos 'Wat is dat nou weer voor onzin! Ik wil hem voor die andere prijs!
pi_62301787
quote:

[..]

Veel supermarkten hebben er zelfs een bordje of een sticker bijhangen? "U kunt direct beginnen met pinnen!"
pi_62302083
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 02:57 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Nee, daarintegen kan je beter in de kinderprostitutie gaan, net zoals jij, dat verdient bakken meer geld!
JanusAnus zal maar vakkenvuller worden.
pi_62302169
Vaak denken klanten ook dat je nog een extra winkel in het magazijn heb staan ofzo. Als ze vragen of het achter ook niet staat en je heb het niet (meer).
pi_62302348
toffe topic reeks

Zelf aantal jaar in de retail gewerkt, met veel plezier maar toch ook veel ergenissen. Lees veel herkenbare dingen hier

Beste tijd was toch wel bij een V&D vestiging. Zelf jaartje of 17-18 zijn, veel collega's van dezelfde leeftijd en een chef die exact weet hoe je met jongeren om moet gaan.

Werkte toen op de cd afdeling en vooral tijdens de circus dagen gebeurde er nog wel eens wat met klanten (vooral mbt de gewilde aanbiedingen die na een uur waren uitverkocht, mooi inkoop beleid daar ). Dan kan je dus 3-4 dagen lang elke 5 minuten uitleggen dat een product niet meer beschikbaar is...nadat mensen een uur of meer in de rij hebben gestaan.
In zo'n situatie heb je begrip voor de frustratie van de klant (zelfs als je jong bent) maar op een gegeven moment bereik je zelf ook een kookpunt, zeker als continu de volle laag krijgt van klanten.

De oplossing was dan dat een collega het overnam en jij even je hart kon luchten in de scan ruimte vlak achter de balie. Deze werd afgesloten met een deur maar was niet tot het plafond afgesloten. Ik heb mij kostelijk vermaakt met hard vloekende collega's die dachten ongehoord hun echte mening over klanten te kunnen uiten terwijl iedereen incl. de rijen kon meegenieten

Ik heb toen der tijd vaak op de zaterdagen op de tijdschriften/sigaretten afdeling gewerkt waar het zeker in de ochtend razend druk was. Druk maar leuk. Door de drukte werd er een nieuwe collega op de afdeling gezet om mij te ondersteunen. Toen ik terug kwam van een toiletpauze werd mijn nieuwe collega flink uitgescholden door een klant met het verwijt dat hij 'niet eens wist waar de HP de tijd lag en wat hij eigelijk op die afdeling deed'. Om verdere rijen te voorkomen heb ik voor die klant even snel dat tijdschrift gepakt, afgerekend en hem toen hij het pand wilde verlaten aangesproken op zijn gedrag richting mij collega.

De vraag was simpel: ik neem aan dat u werkt of gewerkt heeft, wist u de eerste dag dat u begon met uw werk exact waar alles lag en hoe alles werkte op die afdeling? Nee? Wilt u dan voortaan mijn collega waarvan het zijn eerste dag voortaan wat meer in zijn waarde laten? Veel plezier met uw tijdschrift.

Een van de weinige keren dat ik een klant echt heb aangesproken op zijn onbeschofte gedrag en zelf het gevoel had dat ik op het randje zat wat kon als werknemer. Leidinggevende hoorde later van het incident en vond dat ik uitermate correct gehandeld had.

Maar eerlijk is eerlijk, als medewerker van V&D was ik ook niet altijd even netjes richting klanten.

Op andere dagen (zeker avonden) was het op die afdeling relatief saai, schoonmaken had je binnen een paar minuten gedaan, het bijvullen van de producten (zowel tijdschriften als sigaretten) was snel gedaan en voor de rest kon je gaan lezen tot er een klant kwam.

Als er dan een klant kwam dan kon je uit verveling nog wel eens bijdehand zijn

een paar voorbeelden:

- Twee meisjes komen bij de kassa. Het eerste meisje wilt een pakje Marlboro, waarvan je netjes vermeld dat het bedrag uitkomt op 3 euro. Meisje rekent af en meisje 2 wilt ook een pakje Marlboro. Waarvan je vermeld dat het dan 8 euro wordt voor haar. Het gezicht wat ze trok was priceless

- Een welgeklede meneer van de rond de 50 komt bij je aan de kassa en wilt graag een doosje sigaren. Je pakt het doosje en vraagt vervolgens om zijn legitimatie. Stom verbaasd vraagt de persoon in kwestie waarom jij zijn legitimatie wilt zien. Vervolgens wijs je naar de sticker 'Tabak? Bij twijfel vragen wij om legitimatie' en ik deelde hem mee dat ik twijfelde Toen hij dreigde de manager erbij te halen na een paar minuten bood ik mijn excuses aan maar hij kon de 'grap' absoluut niet waarderen

- Samen met een collega elke klant van het tegenovergestelde geslacht beoordelen met een groen of rood. Vanzelfsprekend was groen goed te doen en rood niet. Een vrouw in een rolstoel met rood haar kwam een tijdschrift afrekenen en de collega zegt tegen mij, reken jij maar af, waarop ik NET iets te hard antwoordde 'omdat ze rood is zeker'. Werd niet in dank afgenomen.

Dit waren natuurlijk slechts incidenten...voor de rest heb ik mij altijd voorbeeldig gedragen in de retail sector
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:12:16 #145
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62305026
quote:
[b]Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07
Ook staat er op zo'n aanbiedingsbord de prijs zonder BTW in het groot, met de prijs inclusief BTW eronder. Komt er zo'n klant naar mij toe, die vraagt welke prijs hij nou moet betalen. Ik zeg zo, die onderste prijs, dat is inclusief de belasting die er bovenop komt. Wordt 'ie helemaal boos 'Wat is dat nou weer voor onzin! Ik wil hem voor die andere prijs!
Whehe
pi_62324992
Nog even over de breezersletjes theorie.
Gister bevestiging dat hij klopt;D

S'middags allemaal lekker dames, vaak met hun moeder boodschappen doen.
En s'avonds van die verleptje sletjes die 2 breezers een smirnoff en 5 blikjes engerydrink komen halen. En die zijn vrijwel allemaal lelijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:08:02 #147
171357 Rikketik
pi_62326583
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef Silentalarm het volgende:
Nog even over de breezersletjes theorie.
Gister bevestiging dat hij klopt;D

S'middags allemaal lekker dames, vaak met hun moeder boodschappen doen.
En s'avonds van die verleptje sletjes die 2 breezers een smirnoff en 5 blikjes engerydrink komen halen. En die zijn vrijwel allemaal lelijk.
Hehe, ik had gisteren ook weer precies hetzelfde. 's Middags leuke meiden en 's avonds lelijke hoertjes.
pi_62327290
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 14:08 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hehe, ik had gisteren ook weer precies hetzelfde. 's Middags leuke meiden en 's avonds lelijke hoertjes.
Officieel bewezen dus. We zouden er een profielwerkstuk over moeten maken ofzo.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:11:29 #149
231170 Vakkenvulkoning
First in first out
pi_62328975
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 01:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vaak denken klanten ook dat je nog een extra winkel in het magazijn heb staan ofzo. Als ze vragen of het achter ook niet staat en je heb het niet (meer).
Vaak loop ik nog wel even naar het magazijn terwijl ik weet dat het er niet staat, lijkt het tenminste of je je best doet voor de klant

Wat ook vervelend is zijn klanten (lees asociale scholieren) die er halverwege het winkelen achterkomen iets niet te kunnen betalen en het dan maar in het dichtsbijzijnde vak proppen.
* Niet lullen maar vullen
* Past het niet dan past het toch
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:12:51 #150
231170 Vakkenvulkoning
First in first out
pi_62329003
Domste klantenvraag ooit was trouwens of we geen energy drink hebben "met light er in"
* Niet lullen maar vullen
* Past het niet dan past het toch
pi_62329226
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:11 schreef Vakkenvulkoning het volgende:

[..]

Vaak loop ik nog wel even naar het magazijn terwijl ik weet dat het er niet staat, lijkt het tenminste of je je best doet voor de klant

Wat ook vervelend is zijn klanten (lees asociale scholieren) die er halverwege het winkelen achterkomen iets niet te kunnen betalen en het dan maar in het dichtsbijzijnde vak proppen.
Als jij gewoon uit je hoofd weet of iets in het magazijn staat of niet, vind ik niet dat je hoeft te kijken. Ze zouden juist blij moeten zijn dat je dat weet.
pi_62329248
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:12 schreef Vakkenvulkoning het volgende:
Domste klantenvraag ooit was trouwens of we geen energy drink hebben "met light er in"
Haha, hij is dom, maar ik heb op dit forum NOG dommere vragen gehoord.
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:11:27 #153
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62341345
Vandaag een groep gasten in het restaurant die om 8 uur 's avonds binnenkwamen. Helemaal geen probleem natuurlijk.
Ware het niet dat ze twee jonge kindjes bij zich hadden. Die mensen bestelden hun eten, en even later werd hun voorgerecht gebracht. Toen ze uitgegeten waren gaf in de keuken door dat ze konden beginnen met het klaarmaken van het hoofdgerecht.
Nog geen 5 minuten nadat ik dat had gedaan werd ik door die debielen geroepen Ze vroegen: "Duurt het nog lang voordat het eten er een keer is?". Ik uitleggen dat de keuken met hun gerecht bezig is, krijg ik terug: "Maar ik heb twee kinderen bij me die heel moe zijn". Ik bedoel, kom dan godverdomme om 5 of 6 uur eten, als die kindjes vroeg naar bed moeten. Je kunt niet verwachten dat je om half 9 weer buiten staat als je om 8 uur in een stampvol restaurant binnen komt zetten.

Ow, en na het eten nog wel uitgebreid twee cocktails naar binnen werken. Wat loop je nou te zeiken, trut?!

* Koenholio voegt weer 5 mensen toe aan de lijst met mensen die hij iets vreselijks heeft toegewenst tijdens zijn werk

[ Bericht 0% gewijzigd door Koenholio op 13-10-2008 01:19:23 ]
Guanine en Cytosine! *O*
  Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 02:23:39 #154
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62341975
En maar opkroppen die ergernissen allemaal, ondertussen
Tevens -purist.
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:12:22 #155
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62343559
Nee, daar is dit topic voor.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62348089
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 02:23 schreef NoBody122 het volgende:
En maar opkroppen die ergernissen allemaal, ondertussen
Je moet klantvriendelijk blijven he .

Maar inderdaad die kutgrapjes zijn heel herkenbaar. Op de opmerking: "bewijs van goed gedrag" nadat ik heb gevraagd of desbetreffende klant het bonnetje wil, reageer ik al geeneens meer.
Uiterst vermakelijk topic btw!

Waar ik altijd wel om moet lachen zijn de bijdehante bejaarden. Een klant nam een blikje frisdank dat normaal alleen in sixpack verkocht wordt, geen probleem even door 6 delen. Nu ben ik niet zo sterk in hoofdrekenen ( ) dus een vriendelijke (jonge) klant hielp mee. Nadat de (jonge) klant mij zijn uitkomst vertelt reageert er een graftak met: de jeugd kan ook niet meer rekenen he. Waarop de (jonge) klant reageert met: nou ik heb 't net toch uitgerekend waarom heeft u het niet even uitgerekend dan? Toen stond de graftak met de mond vol tanden, geweldig .

Ook zoiets. Ik scan volgens een graftak een product voor de verkeerde prijs, ik dit controleren en jawel dat klopt. Geen probleem ik haal het foutieve bedrag eraf en sla het voor het juiste bedrag aan. Geef de graftak nog het bonnetje mee, maar toen begon het gezeik. Op het bonnetje stond namelijk eerst het afgehaalde bedrag erop daarna het foutieve bedrag en ten slotte het correcte bedrag, wat in wezen op hetzelfde neerkomt maar dat was te moeilijk voor haar .

Zoiets dus:

- 1,50
1,50
1,30

Heb ik wel iets van een kwartier aan haar zitten uitleggen dat het klopt maar mevrouw wilde niet luisteren. Ondertussen groeide de rij uit tot enorme proporties en begonnen de klanten toch wat ongeduldig te worden. Uiteindelijk ging ze weg met de mededeling het thuis nog wel even na te controleren want het klopte toch echt niet. Het erge vond ik nog dat de klanten na haar mij behandelden alsof ik een dom kipje was want ik als caissiere kon het toch niet bij het juiste eind hebben .
Toen ik klaar was met werken vertelde de leidinggevende aan mij dat er een vrouw had opgebeld om haar excuses aan me aan te bieden. Dat vond ik dan wel weer aardig van haar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:04:07 #157
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62366469
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef Fascination het volgende:Toen ik klaar was met werken vertelde de leidinggevende aan mij dat er een vrouw had opgebeld om haar excuses aan me aan te bieden. Dat vond ik dan wel weer aardig van haar.
Inderdaad. Dat vind ik dan wel weer netjes: als je fout zit, mag je het best even toegeven.

Irritant inderdaad dat vooroordeel dat caissieres geen hersenen hebben. In elk geval, denk ik, want ik ben nooit caissiere geweest

ennugaikslapenjagodverdommeikbenmemoegekgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapweltrusten!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62366743
Ik blijf nog steeds van mening dat als het verplicht wordt om een x aantal weken in een supermarkt/winkel/restaurant te werken dat dat een HOOP gezeur scheelt.

Merk bij mijzelf dat ik dankzij dat verleden een stuk geduldiger ben met personeel als ik wat koop
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:28:22 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62367498
Respect voor de lui in de bediening die al die schijtklanten helpen moeten en hun kalmte weten te bewaren.

Ik zou het niet kunnen
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:07:28 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62367718
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 03:11:17 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62367923
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef Rocho het volgende:

[..]

ik:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_62367983
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:09 schreef Sebasser het volgende:
geweldig, dat mensen het ook echt geloven
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:50:18 #163
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62369840
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:28 schreef Biogarde het volgende:
Respect voor de lui in de bediening die al die schijtklanten helpen moeten en hun kalmte weten te bewaren.

Ik zou het niet kunnen
Dank je
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Zeurberus het volgende:
Ik blijf nog steeds van mening dat als het verplicht wordt om een x aantal weken in een supermarkt/winkel/restaurant te werken dat dat een HOOP gezeur scheelt.

Merk bij mijzelf dat ik dankzij dat verleden een stuk geduldiger ben met personeel als ik wat koop
Ja dat heb ik ook! Hoewel het niet altijd werkt. Mijn vriendin heeft zelf een tijdje in een kledingwinkel gewerkt, maar ze kan soms alsnog best afgeven op winkelpersoneel (maar dan niet tegen het personeel zelf, dus het valt mee ). Maar goed, sommige mensen zijn sowieso wat ongeduldiger.
Ik denk wel dat het inderdaad scheelt als ze eens weten hoe kut het is als je het al knetterdruk hebt en er dan ook nog zo'n kutklant aan je kop komt lopen zeiken.
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:01:22 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62370114
quote:

Aan de ene kant heb je gelijk, maar soms heb je daardoor ook juist helemaal geen begrip voor sommige acties van winkelpersoneel. Als ik soms bijvoorbeeld hoor wat medewerkers van een AH in de buurt allemaal uitkramen in de buurt van klanten heb ik echt zoiets van: dat had ik vroeger in de supermarkt waar ik werkte niet moeten proberen...
Don't let my username fool you...
pi_62379154
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:28 schreef Biogarde het volgende:

Ik zou het niet kunnen
Dankje
quote:

Ja, goed idee. Vroeger had ik ook vaak zelf dat ik ongeduldig was, of dat ik verwachtte dat een vakkenvuller hoort te weten waar elk specifiek product staat. Maar nu je ik er zelf werk, merk ik dat ook vakkenvullers gewone mensen zijn, die geen fotografisch geheugen hebben of thuis uren winkelindeling zitten te blokken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:20:35 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_62429358
Mijn ervaringen met klanten toen ik bij een redelijk bekende computerwinkel heb gewerkt:

Een klant wilde spullen kopen om een systeem zelf te bouwen, maar kreeg een waarschuwing dat de spullen die hij had uitgezocht niet echt een stabiele systeem zou opleveren.
Maar klant eigenwijs en neemt toch de spullen, bouwt een systeem en vindt het vreemd dat het niet stabiel werkt.
Dus hij gaat op eigen houtje de bios flashen met een verkeerde image, dus bios naar de klote en hij boos.
Kregen wij de schuld dat we geen goeie spullen hadden verkocht...

Een andere klant bouwt een systeem, maar het werkt niet en het rookt een beetje en stinkt.
Brengt het systeem naar ons toe en wij maken de kast open.
Tot onze verbazing zit het moederbord zonder afstandhouders in de kast gemonteerd, dus het maakte zwaar kortsluiting...

Weer een andere klant, koopt een tweedehands modem, gaat naar huis en belt op dat er geen drivers bij zitten.
Een collega van me zegt dat hij wel een cd maakt met de drivers en dat wilt opsturen naar de klant.
Vraagt de klant of we het kunnen faxen naar hem zodat hij de drivers kan overtypen in kladblok....
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_62429595
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Mijn ervaringen met klanten toen ik bij een redelijk bekende computerwinkel heb gewerkt:

Een klant wilde spullen kopen om een systeem zelf te bouwen, maar kreeg een waarschuwing dat de spullen die hij had uitgezocht niet echt een stabiele systeem zou opleveren.
Maar klant eigenwijs en neemt toch de spullen, bouwt een systeem en vindt het vreemd dat het niet stabiel werkt.
Dus hij gaat op eigen houtje de bios flashen met een verkeerde image, dus bios naar de klote en hij boos.

Een andere klant bouwt een systeem, maar het werkt niet en het rookt een beetje en stinkt.
Tot onze verbazing zit het moederbord zonder afstandhouders in de kast gemonteerd, dus het maakte zwaar kortsluiting...

Weer een andere klant, koopt een tweedehands modem, gaat naar huis en belt op dat er geen drivers bij zitten.
Een collega van me zegt dat hij wel een cd maakt met de drivers en dat wilt opsturen naar de klant.
Vraagt de klant of we het kunnen faxen naar hem zodat hij de drivers kan overtypen in kladblok....

donderdag 16 oktober 2008 @ 12:44:15 #168
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62431559
Je hebt toch geen drivers nodig om een modem te laten werken?
pi_62431647
tvp
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:45:24 #170
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62436364
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Je hebt toch geen drivers nodig om een modem te laten werken?
Je weet van het bestaan van analoge modems af die gewoon via de telefoonlijn werken he? (dus geen ADSL)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:23:19 #171
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_62437409
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Je weet van het bestaan van analoge modems af die gewoon via de telefoonlijn werken he? (dus geen ADSL)
Denk het niet, anders zou hij niet zo'n reply geven.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_62441017
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

Ge-wel-dig.
pi_62450247
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:24 schreef Litso het volgende:
Toen ik nog vakken vulde was er altijd een man die wachtte tot iemand wat liet vallen, zodat hij kon zeggen 'tis maar goed dat het naar beneden valt he, want daarboven kan je er niet bij!'

Als ik mijn flessen heb ingeleverd ga ik overigens wel altijd naar de caissiere om ze in te leveren en zeg dan 'Dat is dan 5 euro 40 alstublieft. Zegeltjes erbij?' Leuke koppen trekken ze dan, waarschijnlijk vooral omdat het zo'n afgezaagde kutgrap is
Doe dat nooit meer... Arme cassières
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
pi_62498827
Gister weer gewerkt, heb weer een ongelovelijk originele grap meegemaakt.

Een klant staat voor het flessen inlever apparaat zijn lege kratjes in de automaat te zetten, dit doet hij met een enorme noodgang, dus dat apparaat stuurt het 2e kratje dat hij erinzet terug, omdat het te snel gaat.
Zegt de klant tegen mij: Kun je even tegen de medewerker achter het appraat zeggen dat hij de restjes sneller moet drinken.

Ik vond het zo'n droevige grap, dus heb er maar op geantwoord met meneer, we hebben niemand achter dat apparaat.
pi_62499204
Haha dat is er nou een die ik nog nooit gehoord heb, ook wel eens leuk. Gisteren was het weer een feest met 'nee ik hoef de bon niet mee ik kom het niet ruilen hihi' 'nee ik kan het niet terugkrijgen bij de belasting dus hou de bon maar*knipoog*'.. Zouden mensen niet moe worden van alleen dezelfde grap maken?
pi_62499663
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef EdmondDantes het volgende:
Oew dit topic roept mooie herinneringen op..
[..]

Die kan ik toppen.. Wij hadden bij Perry Sport iemand die het voor elkaar kreeg in een pashokje te poepen. Diegene was dan wel weer zo slim er tussenuit te knijpen voordat iemand erachter kwam.
hoe zou die zich zelf hebben afgeveegd .
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:40:48 #177
232050 mr_shaggy
boombastic!
pi_62499802
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Hm, volgens de laatste tekst 126.
Juist.
they call me mr lover lover!
pi_62499840
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:40 schreef mr_shaggy het volgende:

[..]

Juist.
Oke, ik geef het toe, er kwam iets van 40 uit de laatste test. Dit is wel heel ernstig
pi_62499865
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

hoe zou die zich zelf hebben afgeveegd .
Aan het gordijn.
pi_62499983
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.

Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen

Gister ook weer vaak gehoord

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 11:55:03 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:19:32 #181
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62501450
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
Gister weer gewerkt, heb weer een ongelovelijk originele grap meegemaakt.

Een klant staat voor het flessen inlever apparaat zijn lege kratjes in de automaat te zetten, dit doet hij met een enorme noodgang, dus dat apparaat stuurt het 2e kratje dat hij erinzet terug, omdat het te snel gaat.
Zegt de klant tegen mij: Kun je even tegen de medewerker achter het appraat zeggen dat hij de restjes sneller moet drinken.
Ok stelletje hokboeren
pi_62502223
Je heb ook van de 15 jarige medewerkers in de supermarkt. Vraag je beleefd waar iets staat. Gaan ze met hun bek vol tanden hulpeloos om zich heen kijken alsof je een pistool tegen hun slaap aan zet.
pi_62502309
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.

Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen

Ik snap de grap niet . Zal wel te moeilijk voor me zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:11:41 #184
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62502621
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik snap de grap niet . Zal wel te moeilijk voor me zijn.
Ik moest ook even nadenken, maar hij bedoelt dat het vervelend is om tijdens het uitgaan door de klanten van zijn bijbaantje lastig gevallen te worden met die flauwe grap.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:45:39 #185
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62503462
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:

Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaal
Zelfs hier op FOK!, mensen die constant om big macs gaan vragen

Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with sauce maar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
pi_62503873
quote:

Ach, ik heb zelf 1,5 jaar in de Super de Boer gewerkt, en juist daardoor ga ik me nog meer ergeren als het traag/dom gaat bij andere winkels. Ik weet gewoon dat het veel makkelijker/sneller etc. kan. Mensen die echt serieus vijf minuten zitten te prutsen om de bonrol te vervangen...
  Moderator / Redactie FP zondag 19 oktober 2008 @ 15:18:10 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62504232
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with sauce maar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
genaaid
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_62507892
quote:

[..]

Als je je schaamt voor je werk, waarom werk je er dan in godsnaam?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:55:17 #189
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_62532266
Toen ik nog in de supermarkt werkte:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente
- Meneer: "Hebben jullie de koffie uit het assortiment gehaald?"
"Ja."
- Kwam eens om half 9 's ochtends een kerel binnen die 2 flessen wij kocht (minder da ¤10 totaal) en dat wilde betalen met ¤500. Hij snapte niet dat ik een half uur na openingstijd geen ¤490 aan wisselgeld had in de kassa en dat ik bovendien een biljet van ¤500 niet mocht aannemen

In de speelgoedwinkel, waar sommige kindjes heel bijdehand zijn:
"Papa, ik wil dat stoeltje van spiderman."
"Maar lieverd, jij wilt alles."
*kind wijst iets aan* "Neej hoor, dat wil ik niet."
(gelukkig begon ze niet te brullen toen ze het niet kreeg. Sommigen die dat dus wel doen. En dan kijken die ouders een beetje schaapachtig om zich heen. Wel grappig!!)

Tijdens stage:
- vrouw belt superboos op, begint een halve scheldkannonade en wordt dan pislink omdat ik geen idee had waar het over ging. Kan het ook niet helpen als ze de dag daarvoor met een collega had gesproken. Toen ik eindelijk tussen die spraakwaterval wat in kon brengen, kwam ze een beetje tot bedaren. Legde uit dat ze met een collega had gesproken en vroeg of ze wilde uitleggen wat er nou precies was, omdat die collega nu dus niet aanwezig was en ik d'r wel wilde helpen. Niks geen excuses oid, neej, een verwijt dat het een kutbedrijf was. Mjah, whatever. Moest zeker ongesteld worden ofzo
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_62562382
Ik moet nu gegevens van bepaalde mensen overtypen van een inschrijf formulier naar de computer.
Sommige mensen zijn echt zo lui.
Voorbeeldjes:

- Onleesbaar handschrift
- Dingen gewoon niet invullen
- verkeerde invullen, bijv. Postcode die niet bij het adres past.

Daar wordt je echt helemaal gek van, aangezien er bij de helft van de mensen wel iets niet klopt.
pi_62563301
Ochja, bij de Super werd een klant een keer boos omdat we een product uit het assortiment hadden gehaald. Helemaal boos op mij omdat het een schande is dat haar koffiechocolaatjes door Laurus niet meer worden geleverd, waar wij dus niets aan konden doen! En maar zeiken, en maar zeuren
pi_62563356
Klanten die dreigen naar Kassa te stappen, DOEEEEN!
Whoop whoop, politie.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:38:13 #193
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62563739
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente
Dit. Vandaag kwam er een dikke neger naar me toe stampen, vroeg ze waar de chocolade was. Ik dacht bij mezelf kijk eens in de spiegel trol
© Bafnek
pi_62564644
Ik werk in een coffeeshop en ergernis nummer 1 is: hebben jullie ook stuff?
ik bedoel HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO ???
COFFEESHOP?!

~Be the change you want to see in the world~
pi_62566867
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
COFFEESHOP?!

haha, dat is wel een van de meest slimme vragen die ik ooit gehoord heb
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:11:53 #196
171357 Rikketik
pi_62567175
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
Schijtirritant inderdaad. En dan niet eens obscure spullen, maar gewoon de eieren die nog geen tien meter verderop vol in zicht staan.
pi_62567645
quote:
COFFEESHOP?!

miss een domme vraag maar wat betekend stuff?
en noem me geen noob want ik kom er zo ongeveer elke week
pi_62567732
"Hebben jullie nog een spa rood?"
- "Ik zal even voor u kijken meneer."
*Checkt het magazijn
-"Sorry meneer, het is er vandaag nog niet."
"Wanneer is het er dan wel?!"
- "Waarschijnlijk morgen"
"OH NOU.. DAT VIND IK DUS NIET KUNNEN HE"
- "Sorry meneer."
"KAN JE HET DAN NIET EVEN OPSTUREN?!"
-"Daarvoor zal ik even mijn baas moe..."
"AGHHAHAAHGA"
- " ?"
"GRAPJEEEE!!!"

.
pi_62567788
quote:

Grappig nummer

OT: Vanmiddag had ik een oude oma. Waarom heet dit halfvolle melk, het is toch een vol pak?

En dan maar lachen alsof ze die grap ter plaatse verzonnen heeft.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:31:24 #200
171357 Rikketik
pi_62567853
Wat me trouwens ook opvalt: Ik woon in Enschede en zit dus vlak bij de Duitse grens. Zodoende komen er ook wel eens Duitsers boodschappen doen, die je altijd in het Duits aanspreken. Ik heb daar zo'n hekel aan. Als ik in Duitsland naar de winkel ga zal ik ook Duits proberen te praten tegen een winkelbediende.
pi_62567942
" zijn er nog 'krassantjes' ?" om 9 uur s' ochtends

vaak hebben we ook klanten die denken toestemming te hebben om onze werkvloer te inspecteren op zoek naar het brood wat ontbreekt in de schappen. Staat er ineens een ouwe knaap naast te koekeloeren
pi_62568044
Vraag je ze: Wilt u thee of koffie?
Antwoorden ze: Ja
"Music washes away from the soul the dust of everyday life"
pi_62568051
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef B_ernd het volgende:

[..]

Grappig nummer

OT: Vanmiddag had ik een oude oma. Waarom heet dit halfvolle melk, het is toch een vol pak?

En dan maar lachen alsof ze die grap ter plaatse verzonnen heeft.

Die is wel heel slecht

Toen ik net bij AH werkte als 17-jarige, was net dat nummer van de Kassameisjes een hit. Hoevaak ik dat nummer niet heb moeten aanhoren
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62571285
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt: Ik woon in Enschede en zit dus vlak bij de Duitse grens. Zodoende komen er ook wel eens Duitsers boodschappen doen, die je altijd in het Duits aanspreken. Ik heb daar zo'n hekel aan. Als ik in Duitsland naar de winkel ga zal ik ook Duits proberen te praten tegen een winkelbediende.
Och, dat doe ik dus wel... naja.. probeer ik. 't Zelfde doe ik met Fransen.
En als er duitsers of fransen bij mij in de kroeg zijn, dan lul ik in 't engels terug.

Overigens, ik was laatst in een bakkerij in Gronou en toen het meisje achter de balie doorhad dat ik Nederlands was, begon ze direct in 't Nederlands terug te praten
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 oktober 2008 @ 01:01:23 #205
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62571645
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:37 schreef Rocho het volgende:

[..]

Och, dat doe ik dus wel... naja.. probeer ik. 't Zelfde doe ik met Fransen.
En als er duitsers of fransen bij mij in de kroeg zijn, dan lul ik in 't engels terug.

Overigens, ik was laatst in een bakkerij in Gronou en toen het meisje achter de balie doorhad dat ik Nederlands was, begon ze direct in 't Nederlands terug te praten
Werk tegenwoordig niet meer in de detailhandel... maar toen en nu ook in mn huidige werk praat ik in t nederlands als ze me niet vragen of ik engels duits of frans kan spreken.
Als ze vragen dan ligt t aan mn bui of ik ja of nee zeg... kom op zeg ze willen ook dat wij hun aanspreken in hun taal.. dan ook ons aanspreken in onze taal...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_62571689
IK : Wat Kan Ik voor u doen?
Klant : Ik kijk alleen.maar je mag wel meekijken hoor
pi_62572075
quote:
Misschien vragen ze dat omdat het zou kunnen dat je alleen weed hebt?
pi_62572131
Restaurant

"Wilt u iets drinken?"
Ja lekker!
"..."
pi_62572423
Of van die klanten die janken dat je net voor hun neus afsluit.

*telefoon gaat*
goedenavond, kan ik nog wat bestellen?
-nee, het is al over 23:00, we zijn dicht
Maar ik heb op mijn klok 22:55! Jullie sloten gewoon 5 minuten eerder af!
-In uw geval zijn we dan ook morgen 5 minuten eerder open, tot ziets meneer

[/quote]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 03:16:02 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62572497
"Waar kan ik de eieren vinden?"
Achter u doos!

En als mensen op vrijdagavond/zaterdagmorgen de winkel net binnenkomen om te vragen waar iets staat, want ze "hebben de hele winkel al doorzocht". Sure! Ze komen pas net op het park aan

Bovengetekende werkt in een supermarkt op een groot vakantiepark
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62572971
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:55 schreef CrssY het volgende:
Restaurant

"Wilt u iets drinken?"
Ja lekker!
"..."
pi_62581008
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
'Oh, kijk eens wat goedkoop! 1,50 voor 24 pakjes kauwgom!'

1,50 voor een pakje kauwgom ja echt, sukkel. en dan vooral bij de makro kneus
looooooooooooooooool lol
pi_62593681
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Pino07 het volgende:

[..]

miss een domme vraag maar wat betekend stuff?
en noem me geen noob want ik kom er zo ongeveer elke week

dan zou je dat moeten weten whoehahaha

rookwaar 'met een apart geurtje en werking'
hash..

en sorry weet even niet wie dat heeft gezegd: 'misschien omdat je misschien alleen weed had?'
elke coffeeshop die ik ken heeft beide..volgens mij zijn er weinig tot geen shops die alleen maar weed verkopen..
grtz

[ Bericht 14% gewijzigd door Alba-Gu-Brath op 22-10-2008 20:58:46 ]
~Be the change you want to see in the world~
pi_62593810
Of wat te denken van klanten die je inhuren vanwege je expertise, maar vervolgens wel denken dat ze jouw vak beter verstaan. Daar heb ik altijd maar één eenvoudig antwoord op: prima, dan doe je het zelf toch? Ik kan mijn tijd dan wel beter gebruiken.
pi_62607575
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:

[..]

en sorry weet even niet wie dat heeft gezegd: 'misschien omdat je misschien alleen weed had?'
elke coffeeshop die ik ken heeft beide..volgens mij zijn er weinig tot geen shops die alleen maar weed verkopen..
grtz

Nou die schijtshop hier is altijd out of hasj.
Whoop whoop, politie.
pi_62607639
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:55 schreef CrssY het volgende:
Restaurant

"Wilt u iets drinken?"
Ja lekker!
"..."
Ik werk in een pizzeria:
"Heeft u een keuze kunnen maken?"
Ja! Doe maar een lekkere pizza!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:12:48 #217
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62607784
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef servus_universitas het volgende:
Of wat te denken van klanten die je inhuren vanwege je expertise, maar vervolgens wel denken dat ze jouw vak beter verstaan. Daar heb ik altijd maar één eenvoudig antwoord op: prima, dan doe je het zelf toch? Ik kan mijn tijd dan wel beter gebruiken.
Daar heb je als ICT-er redelijk vaak last van, want ze hebben weer wat in de Computer Idee gelezen
pi_62617131
Waar ik me ook dood aan kan ergeren.. Klanten die het bonnetje mee willen en er ALTIJD aan toevoegen 'ja er zit wat van een ander bij..' Echt niet normaal hoe vaak. Je mag best zeggen dat je controleren wil hoor
pi_62617230
Vandaag werd er een vrouw helemaal boos op mij omdat ik haar het product nog niet zou hebben gegeven, terwijl ze het tasje in haar andere hand had.
pi_62620946
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:59 schreef On het volgende:
Vandaag werd er een vrouw helemaal boos op mij omdat ik haar het product nog niet zou hebben gegeven, terwijl ze het tasje in haar andere hand had.
huh?
pi_62621405
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef raaavi het volgende:

[..]

huh?
Wat ik zeg, een vrouw werd boos omdat ze dacht dat ik haar haar product (in dit geval een cd) niet heb gegeven terwijl ze wel heeft betaald, terwijl ze het tasje die ik aan haar gaf gewoon in haar hand had.
I know, echt te debiel voor woorden.
pi_62626362
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:40 schreef On het volgende:

[..]

Wat ik zeg, een vrouw werd boos omdat ze dacht dat ik haar haar product (in dit geval een cd) niet heb gegeven terwijl ze wel heeft betaald, terwijl ze het tasje die ik aan haar gaf gewoon in haar hand had.
I know, echt te debiel voor woorden.
heb ze zich nog verontschuldigt ?

WAAR IS ME CD KUDTVERKEUPER!
V: die heeft u al!
OHW!
V : :L ?
DANKJE DAAG!
V: <denkt : STIK ERIN!>

zoiets?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:29:34 #223
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62627815
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef raaavi het volgende:

[..]

OHW!
DANKJE DAAG!

zoiets?
Aaargh dat is altijd zo erg. Klanten die wel even stennis gaan lopen schoppen om niks, maar als ze vervolgens -terecht- op hun ongelijk wordt gewezen kan er nog geen "sorry" of wat dan ook vanaf. Afschieten, tegen de muur. Klaar.
SPOILER
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62629370
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef raaavi het volgende:

[..]

OHW!
DANKJE DAAG!

zoiets?
Nee het ging zo:

Vrouw: waar is mijn tasje! Ik heb mijn tasje nog niet?
Ik: In uw andere hand misschien?
Vrouw: Oh ... gaat snel weg.*
pi_62640594
Ik had gisteren een vrouw over de rooie vanwege het bordje:

Gesloten?
Wij helpen u graag verder bij een van onze andere kassa's.

OFWEL: indien gesloten, dan..

En die vrouw vond het niet kunnen dat er een VRAAGTEKEN stond er moest een PUNT. PUNTPUNTPUNT! Want nu werd aan haar de vraag gesteld of de kassa gesloten was en dat vond ze van niet en blabla, ging ze op hoge poten naar mijn teamleidster, JAAAAAAAAAAAAAAAA en DIT *wijstwijstwijst* KAN niet, dien JIJ een klacht in of doe IK het en blabla. Echt waar, dan heb je gewoon geen leven, doeg.
  Spellchecker vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:05:31 #226
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62645291
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Nouwk het volgende:
Ik had gisteren een vrouw over de rooie vanwege het bordje:

Gesloten?
Wij helpen u graag verder bij een van onze andere kassa's.

OFWEL: indien gesloten, dan..

En die vrouw vond het niet kunnen dat er een VRAAGTEKEN stond er moest een PUNT. PUNTPUNTPUNT! Want nu werd aan haar de vraag gesteld of de kassa gesloten was en dat vond ze van niet en blabla, ging ze op hoge poten naar mijn teamleidster, JAAAAAAAAAAAAAAAA en DIT *wijstwijstwijst* KAN niet, dien JIJ een klacht in of doe IK het en blabla. Echt waar, dan heb je gewoon geen leven, doeg.
Wat een achterlijk volk loopt er ook rond in dit land
Tevens -purist.
pi_62662842
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:

[..]

dan zou je dat moeten weten whoehahaha

rookwaar 'met een apart geurtje en werking'
hash..

grtz

tja geen id dat dat ook stuff wordt genoemd ...echt een kutnaam
maar wel chill whoehahaha
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:13:19 #228
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_62663407
TVP'tje
pi_62663677
Ooit moest het NL elftal voetballen terwijl ik aan het werk was in de supermarkt. Alle medewerkers dus in het oranje gekleed, gastoeters en alles erbij. En over de intercom stond het voetbal op. Winkel was gewoon open, zodra een kassa doos weer wat door de intercom riep, werd er in de winkel flink gevloekt, door zowel medewerkers als klanten.

Maar we hadden dus ook klanten die het niet snapte:"
"Nederland scoort"
"Wij: Gastoeters en juichen"
"Vrouw: Wat is er aan de hand? Is dit een bonus actie?"
"Collega: Ja, de sperzieboontjes zijn in de aanbieding."

"Nederland scoort 2e goal"
"Gastoeters weer de winkel door"
"Andere collega: Luchtalarm!!! De Duitser vallen aan!"
"Vrouw duikt verschrikt weg"

"Man en vrouw in de winkel"
"Vrouw: Kom, we gaan afrekenen. We hebben alles."
"Man: Nee, nog even wachten. Normaal ben je boos omdat ik zo snel weg wil uit de winkel, maar nu wil ik nog 10 minuten blijven! (Helft duurde nog 10 minuten)"
"Vrouw boos naar kassa.."

Mooie dag was dat .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:33:58 #230
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62673944
quote:

[..]

JIj werkt bij de Deen !

- edit- oh iemand was me al voor op pagina 1
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_62674281
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef Elfy het volgende:

[..]

JIj werkt bij de Deen !

- edit- oh iemand was me al voor op pagina 1
Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naar
Whoop whoop, politie.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:55:56 #232
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62674494
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef Sjaaaak het volgende:

[..]

Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naar

Mwah vandaag wel weer lekker gewerkt bij de Deen dus (kassa ofcourse).
Maar bah, in het weekend, mensen die zuipen en dan zon hele walm verspreiden
en die blijven dan nog het langst hangen ook
pi_62676195
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:

Klanten die je aanspreken met 'chef'
Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:35:07 #234
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62676890
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.
haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jong
Ondertussen heb ik het allemaal gehad :

mevrouw, kind, lief kind, lieverd, schat, moppie
pi_62676999
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef Elfy het volgende:

[..]

haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jong
Ondertussen heb ik het allemaal gehad :

mevrouw, kind, lief kind, lieverd, schat, moppie
Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaa Mijn god mens, het is gewoon Danielle hoor.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:53:49 #236
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62677288
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaa Mijn god mens, het is gewoon Danielle hoor.
WEHEHEHEHE
als ik 1 van je vriendinnen was zou dat je nicknaam voor de rest van je leven zijn.
Daniella die je me daar bent !

Wel herkenbaar ook weer btw
Vaste klanten die elke keer aankomen lopen als oude oorlogsmakkers
'Heey.. Claudia '
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:57:12 #237
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62677365
Ik vraag nog wel een aan zo'n doos achter de kassa met n naambordje op dr rechter tiet:: "als de rechter Janneke heet, hoe heet dan je linker?"
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62678082
Had vanmiddag een dik wijf aan de kassa die overal wel een mening over heeft.
Ik scan haar producten, zegt ze, nadat ze de pinpas door de gleuf heeft gehaald en haar pincode heeft ingetoetst, : "Ik wil zegels".

Ik had toen al op de knop pin gedrukt, dus moest het eerst weer afbreken, wijf helemaal boos, blaablalbal je moet het eerst vragen blalbalblalbalba, daarna moest de dus opnieuw pinnen.

Ik werk in een grote winkel met 20 kassa's, het is er altijd druk en om nou iedereen om zegels te vragen lijkt me te veel van het goede.

Ik vraag namelijk al genoeg, bij oudere mensen vraag ik het meestal wel.
Wat een kutleven heb je als je daar boos om kan worden :x

kutwijf
pi_62678525
Ik heb bij een groothandel gewerkt waar je dus met een pasje binnen moet.
Krijg je van die mensen aan de kassa, als je het pasje moet scannen en m kwijt zijn "Hij moet hier ergens zijn hoor, ben er ook mee binnen gekomen" vonden ze heel grappig.
Of dat ze denken dat de prijs niet klopt omdat bij ons de exbtw prijzen stonden. Echt van die vermoeiende dingen.

En de mooiste vind ik nog een mevrouw die in de winkel kwam en een cartridge nodig had, maar niks wist, zelfs niet van welk merk. En daarna terugkomen met alleen het typenummer van de printer, want schijnbaar moet je elke cartridge aan een printer kunnen matchen Oke, tuurlijk staat het op de doosjes, maar zoek dat dan zelf maar uit
pi_62678559
Vandaag het 'wilt u het bonnetje? nee want ik kan toch niet declareren! ' weer gehoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:59:14 #241
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62678575
goed kassa miepie topique btw
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62678726
Ik heb een bijbaan in een vrij luxe delicatessenzaak, en krijg dus wekelijks te maken met klanten zonder kennis van de producten, die vragen hoe zus of zo smaakt. Vervolgens leg ik het vriendelijk uit, vaak met een aantal alternatieven. Dit vind ik hartstikke leuk om te doen. Heel regelmatig gebeurt het echter dat klanten in een stampvolle winkel luidkeels 'gatverdamme, dat is smerig/ranzig' roepen, als ze de beschrijving van een of andere kaas horen. Nee dom wicht, jij vindt het misschien niet lekker (let wel: ze hebben het nog niet eens geproefd!). Met die kaas is niets mis. Je hoeft de andere klanten niet te laten weten dat je item x niet lekker vindt.
Ook vervelend zijn de mensen die altijd platte stukken kaas willen. Soms kan het, maar lang niet altijd. Een kaas is rond, en wordt gesneden als een taart. Uit een ronde kaas komen doorgaans geen vierkante stukken, zonder tien onverkoopbare stukken over te houden. Het is ongelofelijk hoeveel mensen niet voor rede vatbaar zijn, als je dit hen vriendelijk uitlegt.
Ten slotte de klanten die verwachten dat ik precies weet wat zij willen hebben! Uiteraard zijn er een aantal vaste klanten met standaard producten, maar keer op keer word ik geconfronteerd met mensen die zeggen:
Ik wil een stuk kaas!
Welke kaas had u in gedachten meneer/mevrouw?
Jah! Dat weet ik niet hoor. Dat weten jullie altijd!
(Vervolgens vraag ik het andere personeel of zij ergens van af weten, in de meeste gevallen niet)
Uhm.. nee.. wij weten het niet... Hoe smaakt de kaas?
Joah, uhhmm, dat weet ik niet hoor! Ik kom een andere keer wel terug (ondertussen mopperend de winkel uitlopend)

Eigenlijk moet dit topic een tegenhanger hebben, want er zijn ook voldoende klanten die je dag er wel een stuk leuker op maken! Zoals een klant die laatst op vrijdagavond (koopavond) zelf naar de Burger King was geweest en een hamburgertje voor me had meegenomen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:09:19 #243
189777 zagevent
what's in a name
pi_62683066
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef existenz het volgende:
Ooit moest het NL elftal voetballen terwijl ik aan het werk was in de supermarkt. Alle medewerkers dus in het oranje gekleed, gastoeters en alles erbij. En over de intercom stond het voetbal op. Winkel was gewoon open, zodra een kassa doos weer wat door de intercom riep, werd er in de winkel flink gevloekt, door zowel medewerkers als klanten.

Maar we hadden dus ook klanten die het niet snapte:"
"Nederland scoort"
"Wij: Gastoeters en juichen"
"Vrouw: Wat is er aan de hand? Is dit een bonus actie?"
"Collega: Ja, de sperzieboontjes zijn in de aanbieding."

"Nederland scoort 2e goal"
"Gastoeters weer de winkel door"
"Andere collega: Luchtalarm!!! De Duitser vallen aan!"
"Vrouw duikt verschrikt weg"

"Man en vrouw in de winkel"
"Vrouw: Kom, we gaan afrekenen. We hebben alles."
"Man: Nee, nog even wachten. Normaal ben je boos omdat ik zo snel weg wil uit de winkel, maar nu wil ik nog 10 minuten blijven! (Helft duurde nog 10 minuten)"
"Vrouw boos naar kassa.."

Mooie dag was dat .

Ik wil ook zoiets in de winkel! Dat hadden wij nou weer niet tijdens het EK ofzo.

Gister ook weer een klant, kwam kratjes inleveren. Nou is naast de kratjes inlever automaat zo'n hele duidelijk zichbare bel waar je op moet drukken als er iets mis is met dat ding. Die band \at dus vol, en die man wil zijn kratje eropzetten, wat dus niet lukt. Deze meneer drunkt niet rustig op het belletje, nee, hij rent woest stampend het hele magazijn door opzoek naar de eerstvolgende medewerker, en dat terwijl het magazijn verboden is voor klanten, toevallig heb ik het geluk die eerste medewerker te zijn. Begint die man me even een potje te schelden van GODVERDOMME DIE TERING BAND STAAT WEER VOL IN DEZE KUT WINKEL, ALTIJD HETZELFDE IN DEZE KUT WINKEN!
Ik zeg heel rustig: meneer wat zei U, ik verstond het niet zo goed. Toen keek hij me even raar aan en zei een heel stuk rustiger, die band staat vol en ik kan dat krat er niet op zetten. Toen heb ik de kratten er even afgehaald en kon meneer zn kratje erin stoppen. Eind goed al goed.
pi_62724393
-"Goedemiddag mevrouw, werkt u hier?"
-"Nee meneer, het is mijn hobby in bedrijfskleding door een willekeurige winkel te lopen."

Of van die mensen die zonder ook maar iets van eigen initiatief te tonen dingen vragen.
-"Mevrouw, hoe duur is dit?"
- *Pakt product, wijst op prijssticker* "¤12.95 mevrouw."
-"Klopt dat wel? Kunt u dat nazoeken?"
- "U heeft gelijk, ik doe de hele dag niets anders dan stickertjes op random producten plakken."
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_62725709
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef Casparovvv het volgende:

Eigenlijk moet dit topic een tegenhanger hebben, want er zijn ook voldoende klanten die je dag er wel een stuk leuker op maken! Zoals een klant die laatst op vrijdagavond (koopavond) zelf naar de Burger King was geweest en een hamburgertje voor me had meegenomen
Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?
pi_62726795
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:21 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?
Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topic
pi_62727858
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef GieJay het volgende:

[..]

Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topic
Haha, daar dacht ik laatst ook al overna. Is er idd ook. Wij hadden zo'n meisje in de winkel, en als die iets omriep begon iedereen te lachen. Alleen maar omdat ze zo'n ongelovelijke kutstem heeft. Wij als personeel weer allemaal beetje te gniffelen, zag je de klanten zo kijken van, is dit weer een grappige reclame actie of een grapje ofzo? Maar nee, het was serieus
pi_62790504
SPOILER
omdat ik dan iets te lezen heb.
pi_62793970
Los van klanten heb je ook kutleiding. Mensen die denken je elke week te moeten vertellen wat je al 4 jaar 2x per week doet
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:40:33 #251
81894 godigita
Trollercoaster
pi_62804944
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef stijn_ het volgende:
Los van klanten heb je ook kutleiding. Mensen die denken je elke week te moeten vertellen wat je al 4 jaar 2x per week doet
Ja, maar dat heb je overal.
pi_62811066
Mijn leiding gevenden zijn wel aardig. Vaak op zaterdag mooi even een biertje nadrinken enzo, en ze geven je het gevoel dat ze je vertrouwen door je zelf dingen te laten kiezen en doen zonder controle.

En als iemand nog tijd over heeft deze week. Leuk Spelletje, we zoeken nog wat deelnemers!

FOK! maffiaspel
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:25:03 #253
171357 Rikketik
pi_62811142
De bedrijfsleiders van mijn filiaal zijn nogal verschillend. Eentje is echt heel tof en heeft ook vertrouwen in je, terwijl de andere zich continu bemoeit met wat je doet. En hij is nog een regeltjesneuker ook, waar ik helemaal een hekel aan heb.
pi_62812519
Leuk topic!! Heel veel bekende dingen

heb 4 jaar in het weekend bij een winkel gewerkt en wij moeten er dan bijvermelden als een artikel verwijderingsbijdrage heeft

Zijn nog steeds een aantal klanten die dan 'leuk' willen zijn, door te vragen: 'O ga je naar de McDonalds...' en dan helemaal in een scheur liggen van hun eigen 'briljante' grap...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_62812578
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
Leuk topic!! Heel veel bekende dingen

heb 4 jaar in het weekend bij een winkel gewerkt en wij moeten er dan bijvermelden als een artikel verwijderingsbijdrage heeft

Zijn nog steeds een aantal klanten die dan 'leuk' willen zijn, door te vragen: 'O ga je naar de McDonalds...' en dan helemaal in een scheur liggen van hun eigen 'briljante' grap...
Ik snap hem niet
pi_62812742
De McDonalds reclame met de verwijderingsbijdrage?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:23:09 #257
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62812847
Lijkt me echt een keer super om bij zo'n kutgrap zo naar voren te buigen, zodat je gezicht vlak bij dat van de klant is en dan zo heel hard
"HAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!1!!!!! DIE KENDE IK NOG NIET!!!! Met je kuthumor."

te zeggen.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62818472
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Koenholio het volgende:
Lijkt me echt een keer super om bij zo'n kutgrap zo naar voren te buigen, zodat je gezicht vlak bij dat van de klant is en dan zo heel hard
"HAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!1!!!!! DIE KENDE IK NOG NIET!!!! Met je kuthumor."

te zeggen.
En dan een nieuwe baan zoeken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62821705
van toen ik nog in een bouwmarkt werkte ;

Wilt u een tasje om uw blikje verf?
klant ; nee hoor meisje, ik eet hem gelijk op.

En dán moet je ook nog doen alsof je het grappig vind. Pijnlijk!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:59:38 #260
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62821729
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Koenholio het volgende:

te zeggen.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_62821735
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef Silentalarm het volgende:

-Terwijl de post rond te brengen, laat de blauwe brief maar zitten!
- Jij vult ik pak het weer weg
- Kom je de honderdduizend brengen?
- De rekeningen mag je mee terug nemen!
- Vandaag alleen maar goed nieuws he!

Wel leuk: een oma van een jaar of 80, die vroeg of ik geen 'vrijersbrief' voor haar had
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:01:10 #262
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62821773
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:59 schreef Samcali het volgende:

[..]

- Kom je de honderdduizend brengen?
- De rekeningen mag je mee terug nemen!
- Vandaag alleen maar goed nieuws he!

Wel leuk: een oma van een jaar of 80, die vroeg of ik geen 'vrijersbrief' voor haar had
En dat in Horst?
pi_62822078
Wat ook erg was! Als wij een retourbon uit moesten draaien, moesten we een handtekening hebben op het duplicaat. Nou was er een man, die denkt dat hij enorm goed kan zingen, én ook nog eens denkt dat hij erg bekend is in ons dorp.

Collega : Mag ik even een handtekening van u meneer?
'BN-er' : Tuurlijk meissie! waar wil je 'em hebben?
Collega : Hm, ik bedoelde eigenlijk op de bon.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:17:46 #264
232843 Koena2008
Hakoena Matata
pi_62822182
Waar staat de witte Cabernet Sauvignon de L'Estaque? .... Naast de rode Chateauneuf du Rhone meneer.
Je hebt geen zorgen, zorg maar dat je geniet!
pi_62822209
Dat is best wel eeen kut opmerking.'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:19:23 #266
232843 Koena2008
Hakoena Matata
pi_62822230
Het lijkt potverdikkeme d'n oorlog wel hier....met die lege vakken.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:22:58 #267
232843 Koena2008
Hakoena Matata
pi_62822321
Bij de Chinees...

Wilt u menu?

Nee, eerst ff eten.
pi_62824416
Ik kreeg 2 euro fooi

Godverdomme 500 italiaanse oude valuta

Lijkt enorm veel op een 2 euro munt Kutklanten die me dat flikken.
[/quote]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:12:34 #269
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62825237
quote:

[..]

Hehheeh met een klasgenoot in het buitenland ging hij altijd naar de mac en om 1 of andere reden kwam altijd dezelfde gozer tevoorschijn om m te helpen.

Ik heb teveel mee gemaakt in mijn 3 jarige carriere bij een supermarkt om hier neer te plempen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_62828921
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef Sjibble het volgende:
Ik kreeg 2 euro fooi

Godverdomme 500 italiaanse oude valuta

Lijkt enorm veel op een 2 euro munt Kutklanten die me dat flikken.
Wij hebben op school ook wel eens van die nep 2 euro muntjes uit turkije/italie en andere vreemde landen waar mensen vandaan komen of op vakantie zijn geweest.
Gewoon uitgeven bij de winkel, als je het zelf in het begin niet door hebt, heeft een kassa medewerker het vast ook niet door. En anders zeg je: O' Sorry verkeerde.
pi_62836547
Oude bazen die je roepen met: hey chef! of hey maestro! (gebeurde 1/2 keer per dag toen ik nog part-time bij Halfords werkte)

[ Bericht 38% gewijzigd door A.M.S.G op 31-10-2008 13:43:25 ]
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_62837381
Jongens met halflang haar, en sowieso mensen die in een supermarkt werken of hebben gewerkt... EPIC FAIL
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_62838003
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Jongens met halflang haar, en sowieso mensen die in een supermarkt werken of hebben gewerkt... EPIC FAIL
Jij kreeg natuurlijk alles van pappie & mammie. Zonder die jongeren runt een supermarkt voor geen meter, dus heb jij ook geen brood.
pi_62840556
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef Koena2008 het volgende:
Bij de Chinees...

Wilt u menu?

Nee, eerst ff eten.
Die is alleen grappig als Jochem Myjer het zegt.

In jouw geval: Fail.

Maar verder is dit een erg leuke topic
pi_62857751
weet iemand leuke TT voor volgende topic, we zitten nu alweer bijna vol.

Straks weer werken. Ik ben benieuwd
pi_62878150
gister was echt niet normaal. Ik heb van 3 tot 7 gewerkt, en de HELE tijd waren er kinderen aan het janken. Een nieuw record!
pi_62878474
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
pi_62878536
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
Ik kloot die gastjes altijd met mijn kutopmerking: Kijk uit voor die bom, hè.
Vreemd genoeg lachen ze meestal gemeend terug, en dan denk ik: zo grappig was het nou ook weer niet.
Ze gunde me het pleziertje van hun kloten gewoon niet...
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
  zondag 2 november 2008 @ 12:07:12 #279
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62878887
Whehehe, grappig. Bijna elk weekend wordt er hier wel weer wat gepost
Gisteren was het druk: veel grote groepen (25 - 30 mensen) die (you guessed it) allemaal apart wilden afrekenen. Op zich is dat niet zo erg (ons kassasysteem heeft daar een hele handige functie voor), maar dan moet iedereen wel weten WAT HIJ HEEFT GEGETEN EN GEDRONKEN!!
"En, wat wilt u graag afrekenen? "
-"Euhm.... ik weet niet meer wat ik heb gehad"
" "
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
" "
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 2 november 2008 @ 12:07:58 #280
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62878901
owja: sterf.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62879097
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Koenholio het volgende:
Whehehe, grappig. Bijna elk weekend wordt er hier wel weer wat gepost
Gisteren was het druk: veel grote groepen (25 - 30 mensen) die (you guessed it) allemaal apart wilden afrekenen. Op zich is dat niet zo erg (ons kassasysteem heeft daar een hele handige functie voor), maar dan moet iedereen wel weten WAT HIJ HEEFT GEGETEN EN GEDRONKEN!!
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
Zooo irritant inderdaad. Ik vraag altijd of mensen alles samen of apart willen afrekenen voordat ik de bon maak. Dan willen ze alles samen, ik maak de bon en vervolgens is het van: Ohh, maar we wilde eigenlijk allemaal apart betalen. ZEG DAT DAN METEEN!

zondag 2 november 2008 @ 12:25:53 #282
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_62879250

Vrouw: "Meneer, waar staat de Alpro Soya in kleine pakjes?"
IK: "Die verkopen wij niet mevrouw"
Vrouw: "Nou ja zeg, ik haal die pakjes hier al 3 jaar, en nu wil jij mij vertellen dat jullie dat niet verkopen?"
Ik:"Jazeker, ik werk hier al 5 jaar, en ik weet zeker dat wij dat nog nooit verkocht hebben"
Vrouw:
Ik:

Gaat die vrouw klagen bij mijn leidinggevende die toevallig net langs kwam lopen.
Zegt hij precies het zelfde als mij, we hebben dat nog nooit gehad.
De kop van die vrouw die er op volgde, echt onbetaalbaar
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_62879521
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:05 schreef tonja het volgende:

[..]

Ja precies. Het is ook nooit goed blijkbaar. Er wordt geklaagd over mensen die staan te wachten tot alles gescand is en dan pas hun portemonnee (damn hoe spel je dat?)pakken, en nu ook dus over mensen die gewoon praktisch zijn en meteen gaan pinnen.
Ik haal ook meteen zodra het kan de pinpas erdoor zodat je zo snel mogelijk weer weg bent.
Op zich is dat helemaal niet erg, maar er zijn zo veel mensen die eerst het pasje door het apparaat halen en dat zo tergend traag doen, dat ondertussen de hele boodschappenkar al gescand is en dan moeten ze nog gaan inpakken.

Hoe dan ook, je moet toch je boodschappen inpakken, dus of je nou eerst inpakt en dan betaalt, of eerst je pinpas erdoor haalt en dan inpakt, het duurt even lang want je moet hetzelfde doen, alleen de volgorde is omgekeerd.

En met dat geld pakken denk ik ook niet dat ze hier bedoelen dat je met je pinpas in je hand moet staan, maar er zijn mensen, met name oude vrouwtjes, die eerst gaan staan kijken hoe je de boodschappen scant (om te zien of je geen fouten maakt), dan tergend traag gaan staan inpakken (inpaktafel! oprotten!) en vervolgens hun jas moeten openmaken, hun binnenzak open moeten maken, daar hun portemonnee uit moeten graven, dan hun hoesje uit de portemonnee moeten halen en dan het pasje nog uit het hoesje moeten zien te krijgen, om dan vervolgens het pasje drie keer op z'n kop door het apparaat te gaan halen. En dan denk je wel, je wéét toch van tevoren dat je moet gaan betalen? Haal je pinpas er dan vast uit als je in de rij staat te wachten. Geldt overigens ook voor mensen die pas bedenken dat ze een tas nodig hebben als de boodschappen al gescand zijn - ofwel ze moeten dan nog een tasje gaan kopen terwijl jij al aan de volgende klant begonnen bent, of ze hebben zelf tassen en kratten bij zich die ze opgevouwen ind e kar laten liggen tot alles is betaald.
Sanity is (not) statistical
pi_62879802
Heb ik alles gescant van de band, zegt zo'n oude man, doelend op zn vrouw:
De Minister van Financien komt eraan hoor

vond m wel origineel, had m nog niet eerder gehoord
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 2 november 2008 @ 13:24:22 #285
171357 Rikketik
pi_62880512
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:25 schreef Ezechielk het volgende:

Vrouw: "Meneer, waar staat de Alpro Soya in kleine pakjes?"
IK: "Die verkopen wij niet mevrouw"
Vrouw: "Nou ja zeg, ik haal die pakjes hier al 3 jaar, en nu wil jij mij vertellen dat jullie dat niet verkopen?"
Ik:"Jazeker, ik werk hier al 5 jaar, en ik weet zeker dat wij dat nog nooit verkocht hebben"
Vrouw:
Ik:

Gaat die vrouw klagen bij mijn leidinggevende die toevallig net langs kwam lopen.
Zegt hij precies het zelfde als mij, we hebben dat nog nooit gehad.
De kop van die vrouw die er op volgde, echt onbetaalbaar
Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.

Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
  zondag 2 november 2008 @ 13:52:17 #286
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62881182
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Blegh, dat mensen niet snappen dat ze totaal niet origineel en laat staan grappig zijn.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62881265
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
alleen paneermeel kreeg ik van die 3 vaak.
pi_62881455
quote:

[..]

Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.

Bij ons ook altijd vermicelli. Verder de eieren en de suiker. die kan ook niemand vinden, en ze staan toch echt niet zo goed verstopt.
pi_62882069
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Koenholio het volgende:

dat is zoo kut he!
Vooral als het druk is en je eigenlijk geen tijd hebt
pi_62882101
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb ik alles gescant van de band, zegt zo'n oude man, doelend op zn vrouw:
De Minister van Financien komt eraan hoor

vond m wel origineel, had m nog niet eerder gehoord
Hehe die vind ik wél grappig hoor
pi_62882754
die is idd nog wel origineel, niet zo eentje die je al 2000 keer gehoord hebt.
pi_62883271
Whehe, gister:

Klant: Hebben jullie ook chocolademelkpoeder van 'balco'?
Ik: Weet ik zo niet (dacht zelf van niet). Ik zoek het wel even op. Schrijf je dat met een c of een k?
Klant: Nee, met een b
Ik:
pi_62883995
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, gister:

Klant: Hebben jullie ook chocolademelkpoeder van 'balco'?
Ik: Weet ik zo niet (dacht zelf van niet). Ik zoek het wel even op. Schrijf je dat met een c of een k?
Klant: Nee, met een b
Ik:
Flauw. Heel flauw.
pi_62886709
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Flauw. Heel flauw.
Whehe, maar het was niet eens als grapje bedoelt
pi_62886771
quote:

[..]

Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.

Maar die minister-van-financiën-grap vond ik nog wel leuk
  zondag 2 november 2008 @ 17:59:06 #296
171357 Rikketik
pi_62886876
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.
Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.

Van de andere kant: veel klanten zijn half-blind. Het eerste wat je ziet als je binnenkomt is de soep, maar daar krijg ik ook altijd wel vragen over.
'Waar staat de kippensoep?'
'In de eerste gang mevrouw, ik zal het u even wijzen.'
*wijst aan
'Oh gut, daar zo. Helemaal overheen gekeken.'
'Volkomen begrijpelijk mevrouw.'
  zondag 2 november 2008 @ 21:52:43 #297
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62893950
edit
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 2 november 2008 @ 22:09:06 #298
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62894442
Nog eentje van een tijdje terug:

Groep van een stuk of 10 mensen komt binnen. Hierbij zitten een stuk of 5 kindjes (jaar of 10 denk ik). De kindjes waren snel uitgegeten en -zoals dat altijd zo is met kleintjes- verveelden ze zich. Daarop gingen ze mooi buiten spelen. Helemaal top, want je hebt ook van die ouders die hun kinderen gewoon in het restaurant laten rondrennen
Alles goed en wel, het restaurant begint nu aardig vol te raken. En dan opeens komen die kindjes weer naar binnen gerend, terwijl ze lachend schreeuwen "Snel! Snel! Verstop je!". Ik denk "oke, zal wel" en ga gewoon verder met werken. Totdat er 5 minuten later een jongetje binnenkomt lopen met een rood en betraand gezicht, hand in hand met een man (zijn vader, zo zal later blijken).

Wat bleek nou? De kindjes die bij die groep hoorden hadden ruzie gekregen met dat jongetje wat later binnenkwam, en hem behoorlijk in elkaar gestampt. Dat kon ik opmaken uit het volgende "gesprek":
-kindje nummer 1: JIJ HEBT ME IN MIJN BUIK GESCHOPT!!!
-kindje nummer 2: JA MAAR JIJ HEBT ME KEIHARD AAN MIJN HAREN GETROKKEN!!
-kindje nummer 1: EN JIJ DAN?! JIJ DUWT ME ZOMAAR VAN DAT MUURTJE AF!! JIJ BENT BEGONNEN!!
-kindje nummer 2: NIETES!! JIJ BENT BEGONNEN!!!
[enzovoorts]

Vervolgens gingen de twee vaders zich ook nog eens mengen in deze discussie, waardoor het er niet beter op werd. Dit alles gebeurde dus in een behoorlijk vol restaurant.
Mensen stopten met eten. Mensen waren muisstil. Mensen keken met open mond naar het tafereel, en het enige wat nog te horen was, was de "discussie" en Mexicaanse achtergrondmuziek (ik werk bij een Mexicaans restaurant).

Op een gegeven moment vond ik het wel welletjes, en ik vroeg op mijn vriendelijkste toon aan de vader van het kindje wat net binnenkwam:
"Meneer, ik begrijp dat u het belangrijk vindt om dit allemaal even uit te praten, maar ik zou u toch willen vragen om dat buiten te doen. Mensen hebben namelijk nogal last van de discussie die hier gevoerd wordt" (ofzoiets zei ik)
Waarop die eikel doodleuk antwoord: "Ja dit is inderdaad belangrijk ja en als mensen er last van hebben dan gaan ze maar naar huis."

Nou goed, daar was dus weinig aan te beginnen (ik kan moeilijk een glas kapot slaan en die tegen de keel van die gast zetten ), en gelukkig gingen ze redelijk snel weer weg. Daarna heb ik nog wel even mijn verontschuldigingen aangeboden voor de mensen die aanwezig waren. Natuurlijk kon ik er weinig aan doen, maar ik schaamde me toch dood om de een of andere reden. Gelukkig waren dat wél redelijke mensen, ze vonden die gast ook maar een eikel dat hij me zo afsnauwde.

Tot zo ver Jerry Springer. Take care of yourself and eachother.
Guanine en Cytosine! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 november 2008 @ 22:09:47 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62894463
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.
paneermeel in de gang van de pasta??
ow dus... dan zoek ik altijd onlogisch
pi_62894495
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Van de andere kant: veel klanten zijn half-blind. Het eerste wat je ziet als je binnenkomt is de soep, maar daar krijg ik ook altijd wel vragen over.
'Waar staat de kippensoep?'
'In de eerste gang mevrouw, ik zal het u even wijzen.'
*wijst aan
'Oh gut, daar zo. Helemaal overheen gekeken.'
'Volkomen begrijpelijk mevrouw.'
Luiaards bestaan altijd natuurlijk
  maandag 3 november 2008 @ 09:00:04 #301
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_62900591
quote:

[..]

Nee bij ons alleen de paneermeel. Was ook altijd zo mooi met kerst. Op de een of andere manier was, hoeveel ze ook bestelden, altijd de verse slagroom op. En dan alsnog 1000 mensen die durven te vragen of we nog slagroom hebben...
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')