Wat een achterlijk volk loopt er ook rond in dit landquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Nouwk het volgende:
Ik had gisteren een vrouw over de rooie vanwege het bordje:
Gesloten?
Wij helpen u graag verder bij een van onze andere kassa's.
OFWEL: indien gesloten, dan..
En die vrouw vond het niet kunnen dat er een VRAAGTEKEN stond er moest een PUNT. PUNTPUNTPUNT! Want nu werd aan haar de vraag gesteld of de kassa gesloten was en dat vond ze van niet en blabla, ging ze op hoge poten naar mijn teamleidster, JAAAAAAAAAAAAAAAA en DIT *wijstwijstwijst* KAN niet, dien JIJ een klacht in of doe IK het en blabla. Echt waar, dan heb je gewoon geen leven, doeg.
tja geen id dat dat ook stuff wordt genoemdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
[..]
![]()
dan zou je dat moeten weten whoehahaha
![]()
rookwaar 'met een apart geurtje en werking'![]()
hash..
grtz
![]()
JIj werkt bij de Deen !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk.Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef Elfy het volgende:
[..]
JIj werkt bij de Deen !
- edit- oh iemand was me al voor op pagina 1![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef Sjaaaak het volgende:
[..]
Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naar
Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Klanten die je aanspreken met 'chef'![]()
haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jongquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.
Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef Elfy het volgende:
[..]
haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jong
Ondertussen heb ik het allemaal gehad :
mevrouw, kind, lief kind, lieverd, schat, moppie
WEHEHEHEHEquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaaMijn god mens, het is gewoon Danielle hoor.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef existenz het volgende:
Ooit moest het NL elftal voetballen terwijl ik aan het werk was in de supermarkt. Alle medewerkers dus in het oranje gekleed, gastoeters en alles erbij. En over de intercom stond het voetbal op. Winkel was gewoon open, zodra een kassa doos weer wat door de intercom riep, werd er in de winkel flink gevloekt, door zowel medewerkers als klanten.
Maar we hadden dus ook klanten die het niet snapte:"
"Nederland scoort"
"Wij: Gastoeters en juichen"
"Vrouw: Wat is er aan de hand? Is dit een bonus actie?"
"Collega: Ja, de sperzieboontjes zijn in de aanbieding."
"Nederland scoort 2e goal"
"Gastoeters weer de winkel door"
"Andere collega: Luchtalarm!!! De Duitser vallen aan!"
"Vrouw duikt verschrikt weg"
"Man en vrouw in de winkel"
"Vrouw: Kom, we gaan afrekenen. We hebben alles."
"Man: Nee, nog even wachten. Normaal ben je boos omdat ik zo snel weg wil uit de winkel, maar nu wil ik nog 10 minuten blijven! (Helft duurde nog 10 minuten)"
"Vrouw boos naar kassa.."Mooie dag was dat
.
Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef Casparovvv het volgende:
Eigenlijk moet dit topic een tegenhanger hebben, want er zijn ook voldoende klanten die je dag er wel een stuk leuker op maken! Zoals een klant die laatst op vrijdagavond (koopavond) zelf naar de Burger King was geweest en een hamburgertje voor me had meegenomen
Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topicquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?
Haha, daar dacht ik laatst ook al overna. Is er idd ook. Wij hadden zo'n meisje in de winkel, en als die iets omriep begon iedereen te lachen. Alleen maar omdat ze zo'n ongelovelijke kutstem heeft. Wij als personeel weer allemaal beetje te gniffelen, zag je de klanten zo kijken van, is dit weer een grappige reclame actie of een grapje ofzo? Maar nee, het was serieusquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat ik dan iets te lezen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |