abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:05:31 #226
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_62645291
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Nouwk het volgende:
Ik had gisteren een vrouw over de rooie vanwege het bordje:

Gesloten?
Wij helpen u graag verder bij een van onze andere kassa's.

OFWEL: indien gesloten, dan..

En die vrouw vond het niet kunnen dat er een VRAAGTEKEN stond er moest een PUNT. PUNTPUNTPUNT! Want nu werd aan haar de vraag gesteld of de kassa gesloten was en dat vond ze van niet en blabla, ging ze op hoge poten naar mijn teamleidster, JAAAAAAAAAAAAAAAA en DIT *wijstwijstwijst* KAN niet, dien JIJ een klacht in of doe IK het en blabla. Echt waar, dan heb je gewoon geen leven, doeg.
Wat een achterlijk volk loopt er ook rond in dit land
Tevens -purist.
pi_62662842
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:49 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:

[..]

dan zou je dat moeten weten whoehahaha

rookwaar 'met een apart geurtje en werking'
hash..

grtz

tja geen id dat dat ook stuff wordt genoemd ...echt een kutnaam
maar wel chill whoehahaha
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:13:19 #228
88651 Lybo
Fryslân Boppe!
pi_62663407
TVP'tje
pi_62663677
Ooit moest het NL elftal voetballen terwijl ik aan het werk was in de supermarkt. Alle medewerkers dus in het oranje gekleed, gastoeters en alles erbij. En over de intercom stond het voetbal op. Winkel was gewoon open, zodra een kassa doos weer wat door de intercom riep, werd er in de winkel flink gevloekt, door zowel medewerkers als klanten.

Maar we hadden dus ook klanten die het niet snapte:"
"Nederland scoort"
"Wij: Gastoeters en juichen"
"Vrouw: Wat is er aan de hand? Is dit een bonus actie?"
"Collega: Ja, de sperzieboontjes zijn in de aanbieding."

"Nederland scoort 2e goal"
"Gastoeters weer de winkel door"
"Andere collega: Luchtalarm!!! De Duitser vallen aan!"
"Vrouw duikt verschrikt weg"

"Man en vrouw in de winkel"
"Vrouw: Kom, we gaan afrekenen. We hebben alles."
"Man: Nee, nog even wachten. Normaal ben je boos omdat ik zo snel weg wil uit de winkel, maar nu wil ik nog 10 minuten blijven! (Helft duurde nog 10 minuten)"
"Vrouw boos naar kassa.."

Mooie dag was dat .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:33:58 #230
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62673944
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
JIj werkt bij de Deen !

- edit- oh iemand was me al voor op pagina 1
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_62674281
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef Elfy het volgende:

[..]

JIj werkt bij de Deen !

- edit- oh iemand was me al voor op pagina 1
Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naar
Whoop whoop, politie.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:55:56 #232
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62674494
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:47 schreef Sjaaaak het volgende:

[..]

Ach pagina 1, wie kijkt daar nou naar

Mwah vandaag wel weer lekker gewerkt bij de Deen dus (kassa ofcourse).
Maar bah, in het weekend, mensen die zuipen en dan zon hele walm verspreiden
en die blijven dan nog het langst hangen ook
pi_62676195
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:

Klanten die je aanspreken met 'chef'
Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:35:07 #234
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62676890
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:09 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ik heb vaste klanten die me constant "kind" of (nog erger) "mijn kind" noemen. Echt vreselijk.
haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jong
Ondertussen heb ik het allemaal gehad :

mevrouw, kind, lief kind, lieverd, schat, moppie
pi_62676999
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:35 schreef Elfy het volgende:

[..]

haha mwah, liever dat dan mevrouw eigenlijk. Ik voel me liever jong
Ondertussen heb ik het allemaal gehad :

mevrouw, kind, lief kind, lieverd, schat, moppie
Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaa Mijn god mens, het is gewoon Danielle hoor.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:53:49 #236
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62677288
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:39 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Of mensen die me bij m'n naam noemen, maar hem dan verkeerd en zeurderig uitspreken: Daaaani-jeeeellaaaa Mijn god mens, het is gewoon Danielle hoor.
WEHEHEHEHE
als ik 1 van je vriendinnen was zou dat je nicknaam voor de rest van je leven zijn.
Daniella die je me daar bent !

Wel herkenbaar ook weer btw
Vaste klanten die elke keer aankomen lopen als oude oorlogsmakkers
'Heey.. Claudia '
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:57:12 #237
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62677365
Ik vraag nog wel een aan zo'n doos achter de kassa met n naambordje op dr rechter tiet:: "als de rechter Janneke heet, hoe heet dan je linker?"
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62678082
Had vanmiddag een dik wijf aan de kassa die overal wel een mening over heeft.
Ik scan haar producten, zegt ze, nadat ze de pinpas door de gleuf heeft gehaald en haar pincode heeft ingetoetst, : "Ik wil zegels".

Ik had toen al op de knop pin gedrukt, dus moest het eerst weer afbreken, wijf helemaal boos, blaablalbal je moet het eerst vragen blalbalblalbalba, daarna moest de dus opnieuw pinnen.

Ik werk in een grote winkel met 20 kassa's, het is er altijd druk en om nou iedereen om zegels te vragen lijkt me te veel van het goede.

Ik vraag namelijk al genoeg, bij oudere mensen vraag ik het meestal wel.
Wat een kutleven heb je als je daar boos om kan worden :x

kutwijf
pi_62678525
Ik heb bij een groothandel gewerkt waar je dus met een pasje binnen moet.
Krijg je van die mensen aan de kassa, als je het pasje moet scannen en m kwijt zijn "Hij moet hier ergens zijn hoor, ben er ook mee binnen gekomen" vonden ze heel grappig.
Of dat ze denken dat de prijs niet klopt omdat bij ons de exbtw prijzen stonden. Echt van die vermoeiende dingen.

En de mooiste vind ik nog een mevrouw die in de winkel kwam en een cartridge nodig had, maar niks wist, zelfs niet van welk merk. En daarna terugkomen met alleen het typenummer van de printer, want schijnbaar moet je elke cartridge aan een printer kunnen matchen Oke, tuurlijk staat het op de doosjes, maar zoek dat dan zelf maar uit
pi_62678559
Vandaag het 'wilt u het bonnetje? nee want ik kan toch niet declareren! ' weer gehoord
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:59:14 #241
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62678575
goed kassa miepie topique btw
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62678726
Ik heb een bijbaan in een vrij luxe delicatessenzaak, en krijg dus wekelijks te maken met klanten zonder kennis van de producten, die vragen hoe zus of zo smaakt. Vervolgens leg ik het vriendelijk uit, vaak met een aantal alternatieven. Dit vind ik hartstikke leuk om te doen. Heel regelmatig gebeurt het echter dat klanten in een stampvolle winkel luidkeels 'gatverdamme, dat is smerig/ranzig' roepen, als ze de beschrijving van een of andere kaas horen. Nee dom wicht, jij vindt het misschien niet lekker (let wel: ze hebben het nog niet eens geproefd!). Met die kaas is niets mis. Je hoeft de andere klanten niet te laten weten dat je item x niet lekker vindt.
Ook vervelend zijn de mensen die altijd platte stukken kaas willen. Soms kan het, maar lang niet altijd. Een kaas is rond, en wordt gesneden als een taart. Uit een ronde kaas komen doorgaans geen vierkante stukken, zonder tien onverkoopbare stukken over te houden. Het is ongelofelijk hoeveel mensen niet voor rede vatbaar zijn, als je dit hen vriendelijk uitlegt.
Ten slotte de klanten die verwachten dat ik precies weet wat zij willen hebben! Uiteraard zijn er een aantal vaste klanten met standaard producten, maar keer op keer word ik geconfronteerd met mensen die zeggen:
Ik wil een stuk kaas!
Welke kaas had u in gedachten meneer/mevrouw?
Jah! Dat weet ik niet hoor. Dat weten jullie altijd!
(Vervolgens vraag ik het andere personeel of zij ergens van af weten, in de meeste gevallen niet)
Uhm.. nee.. wij weten het niet... Hoe smaakt de kaas?
Joah, uhhmm, dat weet ik niet hoor! Ik kom een andere keer wel terug (ondertussen mopperend de winkel uitlopend)

Eigenlijk moet dit topic een tegenhanger hebben, want er zijn ook voldoende klanten die je dag er wel een stuk leuker op maken! Zoals een klant die laatst op vrijdagavond (koopavond) zelf naar de Burger King was geweest en een hamburgertje voor me had meegenomen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:09:19 #243
189777 zagevent
what's in a name
pi_62683066
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef existenz het volgende:
Ooit moest het NL elftal voetballen terwijl ik aan het werk was in de supermarkt. Alle medewerkers dus in het oranje gekleed, gastoeters en alles erbij. En over de intercom stond het voetbal op. Winkel was gewoon open, zodra een kassa doos weer wat door de intercom riep, werd er in de winkel flink gevloekt, door zowel medewerkers als klanten.

Maar we hadden dus ook klanten die het niet snapte:"
"Nederland scoort"
"Wij: Gastoeters en juichen"
"Vrouw: Wat is er aan de hand? Is dit een bonus actie?"
"Collega: Ja, de sperzieboontjes zijn in de aanbieding."

"Nederland scoort 2e goal"
"Gastoeters weer de winkel door"
"Andere collega: Luchtalarm!!! De Duitser vallen aan!"
"Vrouw duikt verschrikt weg"

"Man en vrouw in de winkel"
"Vrouw: Kom, we gaan afrekenen. We hebben alles."
"Man: Nee, nog even wachten. Normaal ben je boos omdat ik zo snel weg wil uit de winkel, maar nu wil ik nog 10 minuten blijven! (Helft duurde nog 10 minuten)"
"Vrouw boos naar kassa.."

Mooie dag was dat .

Ik wil ook zoiets in de winkel! Dat hadden wij nou weer niet tijdens het EK ofzo.

Gister ook weer een klant, kwam kratjes inleveren. Nou is naast de kratjes inlever automaat zo'n hele duidelijk zichbare bel waar je op moet drukken als er iets mis is met dat ding. Die band \at dus vol, en die man wil zijn kratje eropzetten, wat dus niet lukt. Deze meneer drunkt niet rustig op het belletje, nee, hij rent woest stampend het hele magazijn door opzoek naar de eerstvolgende medewerker, en dat terwijl het magazijn verboden is voor klanten, toevallig heb ik het geluk die eerste medewerker te zijn. Begint die man me even een potje te schelden van GODVERDOMME DIE TERING BAND STAAT WEER VOL IN DEZE KUT WINKEL, ALTIJD HETZELFDE IN DEZE KUT WINKEN!
Ik zeg heel rustig: meneer wat zei U, ik verstond het niet zo goed. Toen keek hij me even raar aan en zei een heel stuk rustiger, die band staat vol en ik kan dat krat er niet op zetten. Toen heb ik de kratten er even afgehaald en kon meneer zn kratje erin stoppen. Eind goed al goed.
pi_62724393
-"Goedemiddag mevrouw, werkt u hier?"
-"Nee meneer, het is mijn hobby in bedrijfskleding door een willekeurige winkel te lopen."

Of van die mensen die zonder ook maar iets van eigen initiatief te tonen dingen vragen.
-"Mevrouw, hoe duur is dit?"
- *Pakt product, wijst op prijssticker* "¤12.95 mevrouw."
-"Klopt dat wel? Kunt u dat nazoeken?"
- "U heeft gelijk, ik doe de hele dag niets anders dan stickertjes op random producten plakken."
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_62725709
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:09 schreef Casparovvv het volgende:

Eigenlijk moet dit topic een tegenhanger hebben, want er zijn ook voldoende klanten die je dag er wel een stuk leuker op maken! Zoals een klant die laatst op vrijdagavond (koopavond) zelf naar de Burger King was geweest en een hamburgertje voor me had meegenomen
Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?
pi_62726795
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:21 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Mee eens, er zijn ook hele leuke klanten. Misschien leuke TT voor deel 3: Zijn er ook leuke klanten?
Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topic
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62727858
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef GieJay het volgende:

[..]

Ik zat dan weer aan een hele andere tegenhanger te denken... Kut personeel topic
Haha, daar dacht ik laatst ook al overna. Is er idd ook. Wij hadden zo'n meisje in de winkel, en als die iets omriep begon iedereen te lachen. Alleen maar omdat ze zo'n ongelovelijke kutstem heeft. Wij als personeel weer allemaal beetje te gniffelen, zag je de klanten zo kijken van, is dit weer een grappige reclame actie of een grapje ofzo? Maar nee, het was serieus
pi_62790504
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik dan iets te lezen heb.
pi_62793970
Los van klanten heb je ook kutleiding. Mensen die denken je elke week te moeten vertellen wat je al 4 jaar 2x per week doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')