Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk.quote:
Ja ok, sommige pulpshows zijn wel leuk. Maar bij deze heb ik echt eenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk.Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
haha, deen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk.Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
Haha legendarisch. tegen een kassa pissen. Dan ben je echt totaal gestoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
ja die zijn erquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef -Marcel het volgende:
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
Dat dus .quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Snever het volgende:
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?
Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
wat zei hij daarop?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
geen horeca, wel kinderopvang:
Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:
Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!
Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.
En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.quote:
dat was zo'n geweldig nummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Dat deden ze ook bij Jackassquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
Dit nummer was een feest van herkenning toen ik zelf nog vakkenvuller wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:
yeahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
Zooo herkenbaar in de tijd dat ik nog bij de plaatselijke supermarkt (boni ftw) werkte.. Mijn grootste ergernis was klanten die bij de kassa flessen wijn lieten vallen en wie was dan de sjaak.. Exact..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:
Waar ik me altijd aan erger...
Klant:
Waar hebben jullie product x verstopt?
Zoo origineelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:
Waar ik me altijd aan erger...
Klant:
Waar hebben jullie product x verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |