abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62213686
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!

Originele grappen, wie houdt er niet van!?
-Terwijl de post rond te brengen, laat de blauwe brief maar zitten!
-Jij vult ik pak het weer weg
-En meeeeeeeer
HAHAHAHA
pi_62213759
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:21:36 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62213933
quote:
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
pi_62214008
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
pi_62214107
Ik ken het, maar wat denk je van die kl*te kassamutsen die bang zijn dat er rimpels te voorschijn komen als ze hoi zeggen of een glimlach laten zien en vergeet het zuchten niet na elk product.

Of de nekhijgers als je staat te shoppen..
zo heb je overal wat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:32:15 #6
189777 zagevent
what's in a name
pi_62214301
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
Ja ok, sommige pulpshows zijn wel leuk. Maar bij deze heb ik echt een neiging.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:37:28 #7
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62214493
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62214787
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
haha, deen?
Net alsof je verwacht dat die mensen zelf die stickers spaart. Zie het al voor me. Eeey truus, heb jij die nieuwe tijger sticker al? ik heb hem dubbel. Aii ruilen?
pi_62214815
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
Haha legendarisch. tegen een kassa pissen. Dan ben je echt totaal gestoord.
pi_62214829
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef -Marcel het volgende:
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
ja die zijn er
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:47:49 #11
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62214891
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?

Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:49:39 #12
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_62214956
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Snever het volgende:
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
Dat dus .
Software is like sex. It's better when it's free.
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:58:38 #13
169210 liesje1979
pi_62215326
geen horeca, wel kinderopvang:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
pi_62216090
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:

JAAAAAAAAAA IK KEN HEM NOG!
ik ga hem meteen downloaden
pi_62216771
Mensen die een open sollicitatie versturen van 3 zinnetjes. Pauper, doe 's moeite. Vooral ook omdat op de website van mijn bedrijf geen vacatures te vinden zijn en ze toch open sollicitaties versturen.
Omdat we altijd correct naar buiten willen treden sturen we dus wel elke keer een hele brief met alles erop en eraan. (via e-mail of post)
Happiness never comes in the way that we imagine.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:39:22 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62216816
TPV. Geen kutklanten, alleen boeren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_62216956
ik werk zelf op de afdeling groente van de plus

en daar lopen weleens van die betweterige klanten die het zogenaamd beter weten

betweter: wat is dit voor appel jongeman?
groenteknul: dat is een Jonagold mevrouw
betweter: nee dat is het niet hoor

Verkeerd verbonden
pi_62217038
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
geen horeca, wel kinderopvang:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
wat zei hij daarop?
Verkeerd verbonden
pi_62217142
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:03:44 #20
169210 liesje1979
pi_62217718
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

wat zei hij daarop?
Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
pi_62217946
tegenover de supermarkt waar ik werk bevindt zich een gezinsvervangend tehuis.

heb weleens 2 uur naar zon mongoloid z'n portemonnee lopen zoeken en toen had ie hem toch ineens in z'n zak zitten
pi_62217986
quote:

dat was zo'n geweldig nummer
pi_62218027
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
Dat deden ze ook bij Jackass
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62218789
quote:

Dit nummer was een feest van herkenning toen ik zelf nog vakkenvuller was
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:47:08 #25
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62219080
Waar ik me altijd aan erger...

Klant:

Waar hebben jullie product x verstopt?

Ok stelletje hokboeren
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 8 oktober 2008 @ 00:19:39 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62219889
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
yeah

Geweldig om te lezen.

Trouwens een ergernis de andere kant op... hoe krijgen ze het voor elkaar bij het kruidvat dat ze vandaag maar 1 kassamiep en 1 vuller aan het werk hebben en dus om 3 uur nog niet eens alle actieartikelen in de winkel???

Sjit he toen ik bij bij de Etos werkte hadden we 1 kassamiepen en 1 vuller aan het werk en dan nog 1 die beiden deed. Zodat alle artikelen om 11 uur ook uiterlijk in de winkel stonden.

Waar ik me dan weer aan ergerde aan die klanten die op de laatste dag van de aanbieding verwachten dat je de niet standaard artikelen nog volop in de winkel hebt liggen. Alsof je als winkel zijnde er op zit te wachten dat je na de aanbiedingsdag dat spul aan de straatstenen niet kwijt kan raken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 08-10-2008 00:31:37 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:19:59 #27
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62220354
Ik werk in de evenementenwereld, wat best leuk is, behalve als er publiek is. Dat is over 't algemeen te dom om te poepen (vaak vanwege de alcohol). Dan rij je met een Manitou (kruising tussen een heftruck en een tractor) of een Gator (groen golfkarretje on steroids) door publieksgebied en krijg je continu opmerkingen "heeee, mag ik effe mee rijden????".
Nee, dat mag, van de arbo niet, van mijn baas niet en van mij al helemaal niet! Ik vind 't al kut dat ik niet vol gas kan geven omdat er allemaal dronken idioten denken dat 't leuk is om effe vlak voor m'n lepels te springen en dan wil ik al helemaal niet iemand vlak naast me hebben, waarschijnlijk ook nog eens op een plek zodat ie makkelijk onder mn wielen komt.

Ook wel gehad dat ik m'n gator ergens backstage heb geparkeerd, ik kom terug en is de gator weg. Blijken er mee DJ's vandoor te zijn gegaan omdat ze geen zin hadden om te lopen met hun platenkoffer en ze toevallig een sleutel hadden die werkte.
pi_62220378
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:

Klant:

Zooo herkenbaar in de tijd dat ik nog bij de plaatselijke supermarkt (boni ftw) werkte.. Mijn grootste ergernis was klanten die bij de kassa flessen wijn lieten vallen en wie was dan de sjaak.. Exact..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62222842
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef padlarf het volgende:

Klant:

Zoo origineel zo herkenbaar
pi_62222895
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik ken het, maar wat denk je van die kl*te kassamutsen die bang zijn dat er rimpels te voorschijn komen als ze hoi zeggen of een glimlach laten zien en vergeet het zuchten niet na elk product.
Er valt niets te lachen als je achter de kassa zit.

Ergernis: wanneer een product niet in de computer staat "Oh! Dan is het zeker gratis! "
pi_62222956
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 07:47 schreef Palmer het volgende:

[..]

Er valt niets te lachen als je achter de kassa zit.

Ergernis: wanneer een product niet in de computer staat "Oh! Dan is het zeker gratis! "

Mee eens, er valt weinig te lachen. Maar een beetje vrolijk kijken, als service voor de klant is toch niet teveel gevraagt?
pi_62224559
Oh bij de kassa, daar heb ik ook leuke herinneringen aan.. Vooral:
Ik: Spaart u koopzegels?
Geinige klant: Nee ik spaar alleen briefjes van 1000!!een!elf!!

Lachen.
pi_62225301
Paupers die vakkenvullen bij de AH!

En hier nog ff gauw de klanten lopen af te zeiken.
pi_62225655
Te jong meisje bij de AH.
> Meneer, heeft u ook mini tampons?
< Nee, volgens mij niet. We hebben wel pampers...

Dat hoofd
pi_62225862
Natuurlijk mag de klassieker uit de CD-winkel niet ontbreken!

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
pi_62225968
Bonnetje erbij ?
- Nee kan ik toch niet terugvragen van de belasting.

Heb deze grap nooit begrepen, maar kan aan mij liggen. Vooral oud takkevolk met een scheiding meent deze grap te maken.
U MAD?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:39:51 #38
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62226028
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef afivi het volgende:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Ok stelletje hokboeren
pi_62226547
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
wij hadden iemand die in een stel regenlaarzen had gepist
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_62226620
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Bonnetje erbij ?
- Nee kan ik toch niet terugvragen van de belasting.

Heb deze grap nooit begrepen, maar kan aan mij liggen. Vooral oud takkevolk met een scheiding meent deze grap te maken.
Zelfstandig ondernemers die prive-aankopen doen kunnen d.m.v. bonnetjes aan de belastingdienst laten zien dat ze recht hebben op btw aftrek. Of zoiets. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.
pi_62227113
Laatst had ik ook een klant die een fles sinas liet stuiteren (na afgerekend te hebben). Serieus, 5 kassa's zaten onder de sinas, de vloer bleef plakken, klanten/caissieres nat. En die jongen was hem met zn vriendin gesmeerd

Of mensen die zeggen 'ik doe er vijf cent bij dan geef je 5 euro terug' 'daar zit korting op *fluisterend gezegd*' etc. Ik ben niet achterlijk hoor :/ Of de Bonuskorting, die gaat er aan het eind af, en dan tijdens het scannen schreeuwen MAAR DIE WAS IN DE AANBIEDING DAT SLA JE NIET GOED AAN!!!!! Ten eerste sla ik niets aan, gebeurt dat lekker allemaal voor me, en als je het dan ook nog eens uitlegt dan graaien ze de bon onder je neus vandaan en dan eerst alles opnoemen en controleren
pi_62227884
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Zelfstandig ondernemers die prive-aankopen doen kunnen d.m.v. bonnetjes aan de belastingdienst laten zien dat ze recht hebben op btw aftrek. Of zoiets. Geen idee of dat tegenwoordig nog zo is.
Ja. Maar alleen als de 'prive' aankopen voor hun bedrijf gebruikt worden.

Maarja een nieuwe computer thuis wordt natuurlijk ook gewoon 'voor de zaak' gebruikt, dus ik koop ook al mijn pc-spullen zonder btw
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62228279
Oew dit topic roept mooie herinneringen op..
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:00 schreef dollce het volgende:

[..]

wij hadden iemand die in een stel regenlaarzen had gepist
Die kan ik toppen.. Wij hadden bij Perry Sport iemand die het voor elkaar kreeg in een pashokje te poepen. Diegene was dan wel weer zo slim er tussenuit te knijpen voordat iemand erachter kwam.
Do your worst, for I will do mine..
pi_62229087
ik werk dus bij zo'n tijdelijke opslag verhuur, waar particulieren ruimtes kunnen huren.. hangt dus ook een krantenartikel dat een x aantal jaar geleden de douane een aantal ruimtes heeft doorzocht op drugs, en ik denk zeker 1/3e van de klanten maakt daar een opmerking over als:
"zoohoo, gelukkig hebben ze mijn ruimte niet doorzocht "
"hahah ze hebben in ieder geval die paar kilo niet gevonden in mijn ruimte :D:D"
pi_62229139
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:33 schreef afivi het volgende:

Is het een kadootje?
-Ja, voor mezelf!
Als ik 10 cent kreeg voor elke keer dat ik die zin hoorde, hoefde ik niet meer te werken.
pi_62230736
twee keer meegemaakt toen ik bij de supermarkt werkte.

Een paar meisjes van een jaar of 12/13 die naar de AH gaan om vuljongens te gaan bekijken. Dat is zo facking irritant! Sta je kaas te vullen, zie je twee van die breezahsletjes en die lopen dan vervolgens naar je toe waarna de een zegt "mijn vriendin vind jou knap". Ik zeg netjes dankjewel en ga verder met werken, maar vervolgens blijven die kutjes een half uur rond je gang hangen en giechelen enzo. Echt waar dit is godskolere irritant
pi_62230889
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef moby92 het volgende:

Een paar meisjes van een jaar of 12/13 die naar de AH gaan om vuljongens te gaan bekijken. Dat is zo facking irritant! Sta je kaas te vullen, zie je twee van die breezahsletjes en die lopen dan vervolgens naar je toe waarna de een zegt "mijn vriendin vind jou knap". Ik zeg netjes dankjewel en ga verder met werken, maar vervolgens blijven die kutjes een half uur rond je gang hangen en giechelen enzo. Echt waar dit is godskolere irritant
Ook wel eens mee te maken. Mijn baas zag dat ik me er duidelijk aan ergerde en schoot me te hulpt door ze weg te sturen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:47:49 #48
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62231019
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:37 schreef moby92 het volgende:

Komt me bekend voor. Ik sta altijd de frisdrank bij te vullen en dan gaan ze tien minuten voor de ES energy drank staan, een beetje doen alsof ze aantrekkelijk en mooi zijn. Het tegendeel is waar. Luid praten, hard lachen (met zo nu en dan een knorrend geluid er doorheen), in de weg staan... Die meiden hebben echt geen enkele klasse.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62231299
Dat expres hard op praten zodat je kan meegenieten van de hele conversatie die over je gaat.. "Ja ik vind die jongen met half lang haar wel leuk en welke wil jij?"

Het is zo tyfus irritant! Meid je bent kanslooooos!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:06:17 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_62231543
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:57 schreef moby92 het volgende:
Dat expres hard op praten zodat je kan meegenieten van de hele conversatie die over je gaat.. "Ja ik vind die jongen met half lang haar wel leuk en welke wil jij?"

Het is zo tyfus irritant! Meid je bent kanslooooos!
En waarschijnlijk graflelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')