abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62213686
Werk jij in de horeca, of ergens anders waar je veel in aanraking met klanten komt? Dan maak je vast ook wel eens van die klanten mee die ongelovelijk vervelend zijn!

-Klanten die 20 keer hetzelfde vragen,
-Klanten die staan te bellen tijdens het afrekenen waardoor ze de hele rij ophouden
-Klanten die alles wat jij net netjes op een stapeltje hebt gezet omgooien.
-Enz. Enz. Enz.

Hier kun je al je frustraties, klachten, en verhalen even lekker kwijt!

Originele grappen, wie houdt er niet van!?
-Terwijl de post rond te brengen, laat de blauwe brief maar zitten!
-Jij vult ik pak het weer weg
-En meeeeeeeer
HAHAHAHA
pi_62213759
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:21:36 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_62213933
quote:
Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
pi_62214008
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
pi_62214107
Ik ken het, maar wat denk je van die kl*te kassamutsen die bang zijn dat er rimpels te voorschijn komen als ze hoi zeggen of een glimlach laten zien en vergeet het zuchten niet na elk product.

Of de nekhijgers als je staat te shoppen..
zo heb je overal wat.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:32:15 #6
189777 zagevent
what's in a name
pi_62214301
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Ik vind ze wel leuk ondanks dat ik zelf in een supermarkt werk. Krijg ineens weer zin om alle pulpshows te kijken terwijl ik ze al 4x heb gezien.
Ja ok, sommige pulpshows zijn wel leuk. Maar bij deze heb ik echt een neiging.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:37:28 #7
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_62214493
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_62214787
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Wat ook typisch is is; bij onze supermarkt krijg je deze weken zo'n dierenstickers of zo en als zo'n klan ze wil hebben is het ALTIJD voor de kleinkinderen, nooit eens "ja doe er maar bij" maar "ja wil ik wel VOOR DE KLEINKINDEREN HEUR!!"
haha, deen?
Net alsof je verwacht dat die mensen zelf die stickers spaart. Zie het al voor me. Eeey truus, heb jij die nieuwe tijger sticker al? ik heb hem dubbel. Aii ruilen?
pi_62214815
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Mr_DG het volgende:
Wij hadden vorig jaar zo'n zwerver en die begon tegen kassa 8 aan te pissen, werd wel opgepakt door politie. Maar dat was wel te ranzig
Haha legendarisch. tegen een kassa pissen. Dan ben je echt totaal gestoord.
pi_62214829
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef -Marcel het volgende:
Zouden er ook vervelende werknemers zijn?
ja die zijn er
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:47:49 #11
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62214891
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?

Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:49:39 #12
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_62214956
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Snever het volgende:
Werkt u hier?
Nee, ik heb dit uniform gestolen!
Dat dus .
Software is like sex. It's better when it's free.
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:58:38 #13
169210 liesje1979
pi_62215326
geen horeca, wel kinderopvang:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
pi_62216090
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:

JAAAAAAAAAA IK KEN HEM NOG!
ik ga hem meteen downloaden
pi_62216771
Mensen die een open sollicitatie versturen van 3 zinnetjes. Pauper, doe 's moeite. Vooral ook omdat op de website van mijn bedrijf geen vacatures te vinden zijn en ze toch open sollicitaties versturen.
Omdat we altijd correct naar buiten willen treden sturen we dus wel elke keer een hele brief met alles erop en eraan. (via e-mail of post)
Happiness never comes in the way that we imagine.
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:39:22 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_62216816
TPV. Geen kutklanten, alleen boeren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_62216956
ik werk zelf op de afdeling groente van de plus

en daar lopen weleens van die betweterige klanten die het zogenaamd beter weten

betweter: wat is dit voor appel jongeman?
groenteknul: dat is een Jonagold mevrouw
betweter: nee dat is het niet hoor

Verkeerd verbonden
pi_62217038
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
geen horeca, wel kinderopvang:

Dan ben je aan het eind van de dag even met de kinderen aan het buiten spelen, en dan zit je even op een bankje, zodat je alle kinderen in de gaten kan houden, komt er zo'n ouder zijn kind ophalen met de woorden:

Nou! Zo'n baantje wil ik ook wel hoor, de hele dag lekker in het zonnetje zitten!

Nee meneer, ik zit niet de hele dag op mijn luie reet, zoals u, sterker nog dit is voor het eerst vandaag dat ik even zit. ik had het namelijk een beetje druk ziet u? Met dat lieve zoontje van u. Ik heb hem namelijk vandaag: 2x van een ander kind af moeten trekken, want hij bijt nog al. Verder heeft zoonlief 1x zijn melk laten vallen, gaf niets, wij hebben hier reservekleertjes genoeg. Neemt u de 12 broeken, 7 shirts, en 4 paar sokken weer eens mee die u nog van ons thuis hebt liggen? U kunt vandaag weer 1 setje van ons reservegoed meenemen naar huis om weer te wassen. De 3 andere setjes, (uw kind moet van u zindelijk worden, maar is daar nog niet aan toe, wat vandaag resulteerde in 2 plasongelukjes en 1 poep ongelukje) wassen wij zelf wel even.

En zoals uw zoon? Daar hebben we er 14 van op een dag....Meneer!
wat zei hij daarop?
Verkeerd verbonden
pi_62217142
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  One tough cookie dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:03:44 #20
169210 liesje1979
pi_62217718
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

wat zei hij daarop?
Mijn zoontje? Die doet dat soort dingen niet! Waarop hij vervolgens op een jongetje afloopt en zegt: kom jochie, gaan we lekker naar huis. Waarop het kind begint te huilen en ik de vader moet vertellen dat niet dat jongetje die hij bij de hand heeft, maar dat het jongetje wat, net een ander kind van een fietsje schopt, zijn zoontje is.
pi_62217946
tegenover de supermarkt waar ik werk bevindt zich een gezinsvervangend tehuis.

heb weleens 2 uur naar zon mongoloid z'n portemonnee lopen zoeken en toen had ie hem toch ineens in z'n zak zitten
pi_62217986
quote:

dat was zo'n geweldig nummer
pi_62218027
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier heeft een kindje een keer in 1 van de wc potten gescheten (die we verkochten dus he)
Dat deden ze ook bij Jackass
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62218789
quote:

Dit nummer was een feest van herkenning toen ik zelf nog vakkenvuller was
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:47:08 #25
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62219080
Waar ik me altijd aan erger...

Klant:

Waar hebben jullie product x verstopt?

Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo