Ja, maar dat heb je overal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef stijn_ het volgende:
Los van klanten heb je ook kutleiding. Mensen die denken je elke week te moeten vertellen wat je al 4 jaar 2x per week doet
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
Leuk topic!! Heel veel bekende dingen![]()
heb 4 jaar in het weekend bij een winkel gewerkt en wij moeten er dan bijvermelden als een artikel verwijderingsbijdrage heeft
Zijn nog steeds een aantal klanten die dan 'leuk' willen zijn, door te vragen: 'O ga je naar de McDonalds...'![]()
en dan helemaal in een scheur liggen van hun eigen 'briljante' grap...
En dan een nieuwe baan zoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Koenholio het volgende:
Lijkt me echt een keer super om bij zo'n kutgrap zo naar voren te buigen, zodat je gezicht vlak bij dat van de klant is en dan zo heel hard
"HAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!1!!!!! DIE KENDE IK NOG NIET!!!! Met je kuthumor."
te zeggen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:23 schreef Koenholio het volgende:
Lijkt me echt een keer super om bij zo'n kutgrap zo naar voren te buigen, zodat je gezicht vlak bij dat van de klant is en dan zo heel hard
"HAHAHAHAAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!1!!!!! DIE KENDE IK NOG NIET!!!! Met je kuthumor."
te zeggen.
- Kom je de honderdduizend brengen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef Silentalarm het volgende:
-Terwijl de post rond te brengen, laat de blauwe brief maar zitten!
- Jij vult ik pak het weer weg![]()
En dat in Horst?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:59 schreef Samcali het volgende:
[..]
- Kom je de honderdduizend brengen?
- De rekeningen mag je mee terug nemen!
- Vandaag alleen maar goed nieuws he!
Wel leuk: een oma van een jaar of 80, die vroeg of ik geen 'vrijersbrief' voor haar had
Hehheeh met een klasgenoot in het buitenland ging hij altijd naar de mac en om 1 of andere reden kwam altijd dezelfde gozer tevoorschijn om m te helpen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaal
Zelfs hier op FOK!, mensen die constant om big macs gaan vragen
Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with saucemaar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
Wij hebben op school ook wel eens van die nep 2 euro muntjes uit turkije/italie en andere vreemde landen waar mensen vandaan komen of op vakantie zijn geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:42 schreef Sjibble het volgende:
Ik kreeg 2 euro fooi
Godverdomme 500 italiaanse oude valuta
Lijkt enorm veel op een 2 euro muntKutklanten die me dat flikken.
Jij kreeg natuurlijk alles van pappie & mammie. Zonder die jongeren runt een supermarkt voor geen meter, dus heb jij ook geen brood.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef MoneyTalks het volgende:
Jongens met halflang haar, en sowieso mensen die in een supermarkt werken of hebben gewerkt... EPIC FAIL
Die is alleen grappig als Jochem Myjer het zegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef Koena2008 het volgende:
Bij de Chinees...
Wilt u menu?
Nee, eerst ff eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |