Inkopperquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het valt me op dat er weinig negers in supermarkten werken
Die is goed !!!111!111!!1quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef Flauriana het volgende:
Oh bij de kassa, daar heb ik ook leuke herinneringen aan.. Vooral:
Ik: Spaart u koopzegels?
Geinige klant: Nee ik spaar alleen briefjes van 1000!!een!elf!!
Lachen.
Overal waar ik kom kan het dus wel. Zodra het eerste product aangeslagen is, kan er gepind worden. Je moet alleen wachten met op oké drukken totdat alles gescand is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
wat daar irritant aan is? je KUNT gewoon nog niet de pas er doorheen halen als je nog bezig bent met aanslaan, dat snap je wel toch?
Je weet toch wel tot op de meter nauwkeurig waar producten staan? Wellicht moet je even 20 cm naar boven of naar onder kijken, maar dan heb je het toch zo gevonden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:54 schreef Dwyn het volgende:
Dat zou ik knap vinden als jij weet waar alle producten staan. Vooral als er voor de zoveelste keer een nieuwe worp of iets dergelijks is geweest.
Weet je ook waar de vermicelli staat? En het paneermeel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Je weet toch wel tot op de meter nauwkeurig waar producten staan? Wellicht moet je even 20 cm naar boven of naar onder kijken, maar dan heb je het toch zo gevonden?
Als ik mijn ogen dichtdoe kan ik zo mijn supermarkt voor de geest halen en in gedachten elk pad afkijken, en ik kom er hoogstens twee keer per week
Ja maar ik ben dan ook b100quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet je ook waar de vermicelli staat? En het paneermeel?
Krijg ik elke dag wel een vraag over.
Bij supermarkten dus wel en zo ook bij steeds meer winkels. Het scheelt echt tijd. Ik doe het niet als de automaat nog niet om mijn pas vraagt, maar doet hij dat wel dan ga ik rustig alvast pinnen. Ik werd laatst uitgekafferd door een kassamiep bij de Bruna toen ik gelijk begon met pinnen. Ik zo mijn pas door de automaat halen he, kijkt dat mens me aan of ik van Mars kom vallen, en zegt heel bits, "Ik ben nog niet klaar, mevrouw!"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
wat daar irritant aan is? je KUNT gewoon nog niet de pas er doorheen halen als je nog bezig bent met aanslaan, dat snap je wel toch?
Ik vind het belachelijk dat een klant een sigaar aansteekt in een winkel, waarna de betreffende meneer erop geattendeerd wordt dat dit ten strengste verboden is in een supermarkt(en terecht, brengt schade toe aan van alles en nog wat in de supermarkt) En dan lacht die meneer de werknemer vierkant uit. Dan zou deze meneer een verbod voor deze winkel moeten krijgen, en is het volledig terecht om de sigaar uit te stampen. Op dat soort mensen draaien winkels verlies, ze zijn vervelend, andere klanten hebben last van ze.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:53 schreef dotKoen het volgende:
Ik heb ruim 2 jaar in de computerretail gewerkt. Veel verhalen uit dit topic herken ik wel, maar de reacties van het personeel vallen me erg tegen. Werken binnen de retail of horeca is nu eenmaal dienstverlenend, onvriendelijk worden of klanten belachelijk maken kan nu eenmaal nooit. Klanten gaan soms ook te ver, maar dan moet je dat op een neutrale toon duidelijk maken. Iemand sigaren uit z'n mond trekken (vorige topic) of suggereren dat ze 'dan maar naar de markt moeten' vind ik echt not done.
...
Alsof iemand die op het VWO zit per definitie niet dom kan zijn!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik werk als vakkenvuller, weet niet alle producten vanaf hier uit mijn stoel precies waar ze staan. En ik ben 16. Dus 3 dingen kloppen. Mag jij raden welk niveau school ik doe
Ligt eraan in welk opzicht dom. Natuurlijk kan een VWOer sociaal dom zijn, niet intelligent zijn, of op een andere manier. Maar volgens mij is weten waar alles staat toch gewoon leren en onthouden, precies hetzelfde wat je op school doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alsof iemand die op het VWO zit per definitie niet dom kan zijn!
Dom als in een gebrek aan IQ-punten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht dom. Natuurlijk kan een VWOer sociaal dom zijn, niet intelligent zijn, of op een andere manier. Maar volgens mij is weten waar alles staat toch gewoon leren en onthouden, precies hetzelfde wat je op school doet.
Hm, volgens de laatste tekst 126. En in mijn AH werken gewoon redelijk slimme mensen. Maar niemans weet waar alles precies staat uit zijn hoofd. Dat is bijna onmogelijk aangezien alles bijna elke 2 weken verandert. En natuurlijk weet ik ongeveer 98% van de vragen te beantwoorden, maarja, niet altijd, zeker met me bepaalde merken wordt het lastig. Of bijvoorbeeld bij de afdeling vers, waar ik nooit sta, weet ik ook niet alles.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dom als in een gebrek aan IQ-punten.
Vermakelijk, thxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:09 schreef Sebasser het volgende:
Hier een site over kut klanten en originele oplossingen.
http://notalwaysright.com/creative-ways-to-use-google-earth/621
Ik zal wel een uitzondering zijn dan. Maar ik verwacht wel dat je bijna alles weet te staan ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, volgens de laatste tekst 126. En in mijn AH werken gewoon redelijk slimme mensen. Maar niemans weet waar alles precies staat uit zijn hoofd. Dat is bijna onmogelijk aangezien alles bijna elke 2 weken verandert. En natuurlijk weet ik ongeveer 98% van de vragen te beantwoorden, maarja, niet altijd, zeker met me bepaalde merken wordt het lastig. Of bijvoorbeeld bij de afdeling vers, waar ik nooit sta, weet ik ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |