abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62499663
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef EdmondDantes het volgende:
Oew dit topic roept mooie herinneringen op..
[..]

Die kan ik toppen.. Wij hadden bij Perry Sport iemand die het voor elkaar kreeg in een pashokje te poepen. Diegene was dan wel weer zo slim er tussenuit te knijpen voordat iemand erachter kwam.
hoe zou die zich zelf hebben afgeveegd .
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:40:48 #177
232050 mr_shaggy
boombastic!
pi_62499802
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Hm, volgens de laatste tekst 126.
Juist.
they call me mr lover lover!
pi_62499840
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:40 schreef mr_shaggy het volgende:

[..]

Juist.
Oke, ik geef het toe, er kwam iets van 40 uit de laatste test. Dit is wel heel ernstig
pi_62499865
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

hoe zou die zich zelf hebben afgeveegd .
Aan het gordijn.
pi_62499983
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.

Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen

Gister ook weer vaak gehoord

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 11:55:03 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:19:32 #181
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_62501450
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
Gister weer gewerkt, heb weer een ongelovelijk originele grap meegemaakt.

Een klant staat voor het flessen inlever apparaat zijn lege kratjes in de automaat te zetten, dit doet hij met een enorme noodgang, dus dat apparaat stuurt het 2e kratje dat hij erinzet terug, omdat het te snel gaat.
Zegt de klant tegen mij: Kun je even tegen de medewerker achter het appraat zeggen dat hij de restjes sneller moet drinken.
Ok stelletje hokboeren
pi_62502223
Je heb ook van de 15 jarige medewerkers in de supermarkt. Vraag je beleefd waar iets staat. Gaan ze met hun bek vol tanden hulpeloos om zich heen kijken alsof je een pistool tegen hun slaap aan zet.
pi_62502309
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.

Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen

Ik snap de grap niet . Zal wel te moeilijk voor me zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:11:41 #184
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62502621
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik snap de grap niet . Zal wel te moeilijk voor me zijn.
Ik moest ook even nadenken, maar hij bedoelt dat het vervelend is om tijdens het uitgaan door de klanten van zijn bijbaantje lastig gevallen te worden met die flauwe grap.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:45:39 #185
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62503462
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:

Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaal
Zelfs hier op FOK!, mensen die constant om big macs gaan vragen

Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with sauce maar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62503873
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Zeurberus het volgende:
Ik blijf nog steeds van mening dat als het verplicht wordt om een x aantal weken in een supermarkt/winkel/restaurant te werken dat dat een HOOP gezeur scheelt.

Merk bij mijzelf dat ik dankzij dat verleden een stuk geduldiger ben met personeel als ik wat koop
Ach, ik heb zelf 1,5 jaar in de Super de Boer gewerkt, en juist daardoor ga ik me nog meer ergeren als het traag/dom gaat bij andere winkels. Ik weet gewoon dat het veel makkelijker/sneller etc. kan. Mensen die echt serieus vijf minuten zitten te prutsen om de bonrol te vervangen...
  Moderator / Redactie FP zondag 19 oktober 2008 @ 15:18:10 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62504232
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with sauce maar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
genaaid
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62507892
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Als je je schaamt voor je werk, waarom werk je er dan in godsnaam?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:55:17 #189
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_62532266
Toen ik nog in de supermarkt werkte:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente
- Meneer: "Hebben jullie de koffie uit het assortiment gehaald?"
"Ja."
- Kwam eens om half 9 's ochtends een kerel binnen die 2 flessen wij kocht (minder da ¤10 totaal) en dat wilde betalen met ¤500. Hij snapte niet dat ik een half uur na openingstijd geen ¤490 aan wisselgeld had in de kassa en dat ik bovendien een biljet van ¤500 niet mocht aannemen

In de speelgoedwinkel, waar sommige kindjes heel bijdehand zijn:
"Papa, ik wil dat stoeltje van spiderman."
"Maar lieverd, jij wilt alles."
*kind wijst iets aan* "Neej hoor, dat wil ik niet."
(gelukkig begon ze niet te brullen toen ze het niet kreeg. Sommigen die dat dus wel doen. En dan kijken die ouders een beetje schaapachtig om zich heen. Wel grappig!!)

Tijdens stage:
- vrouw belt superboos op, begint een halve scheldkannonade en wordt dan pislink omdat ik geen idee had waar het over ging. Kan het ook niet helpen als ze de dag daarvoor met een collega had gesproken. Toen ik eindelijk tussen die spraakwaterval wat in kon brengen, kwam ze een beetje tot bedaren. Legde uit dat ze met een collega had gesproken en vroeg of ze wilde uitleggen wat er nou precies was, omdat die collega nu dus niet aanwezig was en ik d'r wel wilde helpen. Niks geen excuses oid, neej, een verwijt dat het een kutbedrijf was. Mjah, whatever. Moest zeker ongesteld worden ofzo
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_62562382
Ik moet nu gegevens van bepaalde mensen overtypen van een inschrijf formulier naar de computer.
Sommige mensen zijn echt zo lui.
Voorbeeldjes:

- Onleesbaar handschrift
- Dingen gewoon niet invullen
- verkeerde invullen, bijv. Postcode die niet bij het adres past.

Daar wordt je echt helemaal gek van, aangezien er bij de helft van de mensen wel iets niet klopt.
pi_62563301
Ochja, bij de Super werd een klant een keer boos omdat we een product uit het assortiment hadden gehaald. Helemaal boos op mij omdat het een schande is dat haar koffiechocolaatjes door Laurus niet meer worden geleverd, waar wij dus niets aan konden doen! En maar zeiken, en maar zeuren
pi_62563356
Klanten die dreigen naar Kassa te stappen, DOEEEEN!
Whoop whoop, politie.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:38:13 #193
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62563739
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente
Dit. Vandaag kwam er een dikke neger naar me toe stampen, vroeg ze waar de chocolade was. Ik dacht bij mezelf kijk eens in de spiegel trol
© Bafnek
pi_62564644
Ik werk in een coffeeshop en ergernis nummer 1 is: hebben jullie ook stuff?
ik bedoel HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO ???
COFFEESHOP?!

~Be the change you want to see in the world~
pi_62566867
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
COFFEESHOP?!

haha, dat is wel een van de meest slimme vragen die ik ooit gehoord heb
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:11:53 #196
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62567175
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
Schijtirritant inderdaad. En dan niet eens obscure spullen, maar gewoon de eieren die nog geen tien meter verderop vol in zicht staan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62567645
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
COFFEESHOP?!

miss een domme vraag maar wat betekend stuff?
en noem me geen noob want ik kom er zo ongeveer elke week
pi_62567732
"Hebben jullie nog een spa rood?"
- "Ik zal even voor u kijken meneer."
*Checkt het magazijn
-"Sorry meneer, het is er vandaag nog niet."
"Wanneer is het er dan wel?!"
- "Waarschijnlijk morgen"
"OH NOU.. DAT VIND IK DUS NIET KUNNEN HE"
- "Sorry meneer."
"KAN JE HET DAN NIET EVEN OPSTUREN?!"
-"Daarvoor zal ik even mijn baas moe..."
"AGHHAHAAHGA"
- " ?"
"GRAPJEEEE!!!"

.
pi_62567788
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?

Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
Grappig nummer

OT: Vanmiddag had ik een oude oma. Waarom heet dit halfvolle melk, het is toch een vol pak?

En dan maar lachen alsof ze die grap ter plaatse verzonnen heeft.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:31:24 #200
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62567853
Wat me trouwens ook opvalt: Ik woon in Enschede en zit dus vlak bij de Duitse grens. Zodoende komen er ook wel eens Duitsers boodschappen doen, die je altijd in het Duits aanspreken. Ik heb daar zo'n hekel aan. Als ik in Duitsland naar de winkel ga zal ik ook Duits proberen te praten tegen een winkelbediende.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')