hoe zou die zich zelf hebben afgeveegdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef EdmondDantes het volgende:
Oew dit topic roept mooie herinneringen op..
[..]
Die kan ik toppen.. Wij hadden bij Perry Sport iemand die het voor elkaar kreeg in een pashokje te poepen. Diegene was dan wel weer zo slim er tussenuit te knijpen voordat iemand erachter kwam.
Juist.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, volgens de laatste tekst 126.
Aan het gordijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hoe zou die zich zelf hebben afgeveegd.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
Gister weer gewerkt, heb weer een ongelovelijk originele grap meegemaakt.
Een klant staat voor het flessen inlever apparaat zijn lege kratjes in de automaat te zetten, dit doet hij met een enorme noodgang, dus dat apparaat stuurt het 2e kratje dat hij erinzet terug, omdat het te snel gaat.
Zegt de klant tegen mij: Kun je even tegen de medewerker achter het appraat zeggen dat hij de restjes sneller moet drinken.
Ik snap de grap nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.
Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen![]()
Gister ook weer vaak gehoord
Ik moest ook even nadenken, maar hij bedoelt dat het vervelend is om tijdens het uitgaan door de klanten van zijn bijbaantje lastig gevallen te worden met die flauwe grap.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet. Zal wel te moeilijk voor me zijn.
Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ik werk dus als bijbaan in een snackbar en iedere week als ik uitga komen er weer minstens 10 van die lolbroeken naar me toe: doe mij 2 patat met en een kroket hahahahaah. het ergste is dan nog die gasten die het iedere week zeggen en dan denken noog orgineel te zijn ook.
Helemaal erg als ik met die collega's op stap ga, dan blijf je het constant horen![]()
Gister ook weer vaak gehoord
Ach, ik heb zelf 1,5 jaar in de Super de Boer gewerkt, en juist daardoor ga ik me nog meer ergeren als het traag/dom gaat bij andere winkels. Ik weet gewoon dat het veel makkelijker/sneller etc. kan. Mensen die echt serieus vijf minuten zitten te prutsen om de bonrol te vervangen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Zeurberus het volgende:
Ik blijf nog steeds van mening dat als het verplicht wordt om een x aantal weken in een supermarkt/winkel/restaurant te werken dat dat een HOOP gezeur scheelt.
Merk bij mijzelf dat ik dankzij dat verleden een stuk geduldiger ben met personeel als ik wat koop
genaaidquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaal
Zelfs hier op FOK!, mensen die constant om big macs gaan vragen
Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with saucemaar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werkte bij McDonalds, zelfde verhaal
Zelfs hier op FOK!, mensen die constant om big macs gaan vragen
Wel een keer een toerist geholpen omdat mijn collega achter de kassa geen woord engels sprak (wat valt er níet te begrijpen aan one big mac, one large coke and a french fries with saucemaar dat terzijde). Vent uitgebreid geholpen, even mee staan kletsen, en hij gaat eten. Loop ik de volgende dag in de stad, loopt hij daar weer rond en roept keihard "Heeey!! Mister macdonalds!!"
Dit. Vandaag kwam er een dikke neger naar me toe stampen, vroeg ze waar de chocolade was. Ik dacht bij mezelf kijk eens in de spiegel trolquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
Toen ik nog in de supermarkt werkte:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente![]()
haha, dat is wel een van de meest slimme vragen die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
Ik werk in een coffeeshop en ergernis nummer 1 is: hebben jullie ook stuff?
ik bedoel HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO ???
COFFEESHOP?!
Schijtirritant inderdaad. En dan niet eens obscure spullen, maar gewoon de eieren die nog geen tien meter verderop vol in zicht staan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:55 schreef Relin het volgende:
Toen ik nog in de supermarkt werkte:
- Als mensen dan net 2 passen binnen zijn direct al vragen waar dit en dat en zus en zo staat. Anders kijk je even rond, je staat nu nl pas bij de groente![]()
miss een domme vraag maar wat betekend stuff?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Alba-Gu-Brath het volgende:
Ik werk in een coffeeshop en ergernis nummer 1 is: hebben jullie ook stuff?
ik bedoel HAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO ???
COFFEESHOP?!
Grappig nummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Rikketik het volgende:
Kent iemand Simon - Vakkenvuller nog?
Vond hem vroeger nogal matig, maar sinds ik zelf vakkenvuller ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |