Ik kloot die gastjes altijd met mijn kutopmerking: Kijk uit voor die bom, hè.quote:Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
Zooo irritant inderdaad. Ik vraag altijd of mensen alles samen of apart willen afrekenen voordat ik de bon maak. Dan willen ze alles samen, ik maak de bon en vervolgens is het van: Ohh, maar we wilde eigenlijk allemaal apart betalen. ZEG DAT DAN METEEN!quote:Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Koenholio het volgende:
Whehehe, grappig. Bijna elk weekend wordt er hier wel weer wat gepost
Gisteren was het druk: veel grote groepen (25 - 30 mensen) die (you guessed it) allemaal apart wilden afrekenen. Op zich is dat niet zo erg (ons kassasysteem heeft daar een hele handige functie voor), maar dan moet iedereen wel weten WAT HIJ HEEFT GEGETEN EN GEDRONKEN!!
"En, wat wilt u graag afrekenen?"
-"Euhm.... ik weet niet meer wat ik heb gehad"
""
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
""
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
""
*Volgende in de groep*
""
*Volgende in de groep*
""
*Volgende in de groep*
Op zich is dat helemaal niet erg, maar er zijn zo veel mensen die eerst het pasje door het apparaat halen en dat zo tergend traag doen, dat ondertussen de hele boodschappenkar al gescand is en dan moeten ze nog gaan inpakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja precies. Het is ook nooit goed blijkbaar. Er wordt geklaagd over mensen die staan te wachten tot alles gescand is en dan pas hun portemonnee (damn hoe spel je dat?)pakken, en nu ook dus over mensen die gewoon praktisch zijn en meteen gaan pinnen.
Ik haal ook meteen zodra het kan de pinpas erdoor zodat je zo snel mogelijk weer weg bent.
Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.quote:Op zondag 2 november 2008 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik nog in de supermarkt werkte:
Vrouw: "Meneer, waar staat de Alpro Soya in kleine pakjes?"
IK: "Die verkopen wij niet mevrouw"
Vrouw: "Nou ja zeg, ik haal die pakjes hier al 3 jaar, en nu wil jij mij vertellen dat jullie dat niet verkopen?"
Ik:"Jazeker, ik werk hier al 5 jaar, en ik weet zeker dat wij dat nog nooit verkocht hebben"
Vrouw:![]()
Ik:![]()
Gaat die vrouw klagen bij mijn leidinggevende die toevallig net langs kwam lopen.
Zegt hij precies het zelfde als mij, we hebben dat nog nooit gehad.
De kop van die vrouw die er op volgde, echt onbetaalbaar
Blegh, dat mensen niet snappen dat ze totaal niet origineel en laat staan grappig zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
alleen paneermeel kreeg ik van die 3 vaak.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
Bij ons ook altijd vermicelli. Verder de eieren en de suiker. die kan ook niemand vinden, en ze staan toch echt niet zo goed verstopt.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.
Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
Hehe die vind ik wél grappig hoorquote:Op zondag 2 november 2008 12:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb ik alles gescant van de band, zegt zo'n oude man, doelend op zn vrouw:
De Minister van Financien komt eraan hoorvond m wel origineel, had m nog niet eerder gehoord
Flauw. Heel flauw.quote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, gister:
Klant: Hebben jullie ook chocolademelkpoeder van 'balco'?
Ik: Weet ik zo niet (dacht zelf van niet). Ik zoek het wel even op. Schrijf je dat met een c of een k?
Klant: Nee, met een b
Ik:
Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.quote:Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.
Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.quote:Op zondag 2 november 2008 17:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.
paneermeel in de gang van de pasta??quote:Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.
Luiaards bestaan altijd natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.
Van de andere kant: veel klanten zijn half-blind. Het eerste wat je ziet als je binnenkomt is de soep, maar daar krijg ik ook altijd wel vragen over.
'Waar staat de kippensoep?'
'In de eerste gang mevrouw, ik zal het u even wijzen.'
*wijst aan
'Oh gut, daar zo. Helemaal overheen gekeken.'
'Volkomen begrijpelijk mevrouw.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |