abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62878150
gister was echt niet normaal. Ik heb van 3 tot 7 gewerkt, en de HELE tijd waren er kinderen aan het janken. Een nieuw record!
pi_62878474
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
pi_62878536
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik heb een paar jaar geleden in de evenementbeveiliging gewerkt. Daar hoorde je bij de toegangscontrole altijd dezelfde grap: "ik heb wapens bij me, mag dat?" En ik was dan zo beleefd om daar niet op in te gaan, maar collega's van mij maakten die mensen helemaal zwart. Dat was de gastvrijheid van evenementenbeveiligers....
Ik kloot die gastjes altijd met mijn kutopmerking: Kijk uit voor die bom, hè.
Vreemd genoeg lachen ze meestal gemeend terug, en dan denk ik: zo grappig was het nou ook weer niet.
Ze gunde me het pleziertje van hun kloten gewoon niet...
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
  zondag 2 november 2008 @ 12:07:12 #279
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62878887
Whehehe, grappig. Bijna elk weekend wordt er hier wel weer wat gepost
Gisteren was het druk: veel grote groepen (25 - 30 mensen) die (you guessed it) allemaal apart wilden afrekenen. Op zich is dat niet zo erg (ons kassasysteem heeft daar een hele handige functie voor), maar dan moet iedereen wel weten WAT HIJ HEEFT GEGETEN EN GEDRONKEN!!
"En, wat wilt u graag afrekenen? "
-"Euhm.... ik weet niet meer wat ik heb gehad"
" "
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
" "
*5 minuten geklooi om die gast te helpen terwijl het binnen een minuut gedaan kan zijn*
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 2 november 2008 @ 12:07:58 #280
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62878901
owja: sterf.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_62879097
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Koenholio het volgende:
Whehehe, grappig. Bijna elk weekend wordt er hier wel weer wat gepost
Gisteren was het druk: veel grote groepen (25 - 30 mensen) die (you guessed it) allemaal apart wilden afrekenen. Op zich is dat niet zo erg (ons kassasysteem heeft daar een hele handige functie voor), maar dan moet iedereen wel weten WAT HIJ HEEFT GEGETEN EN GEDRONKEN!!
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
" "
*Volgende in de groep*
Zooo irritant inderdaad. Ik vraag altijd of mensen alles samen of apart willen afrekenen voordat ik de bon maak. Dan willen ze alles samen, ik maak de bon en vervolgens is het van: Ohh, maar we wilde eigenlijk allemaal apart betalen. ZEG DAT DAN METEEN!

zondag 2 november 2008 @ 12:25:53 #282
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_62879250
Toen ik nog in de supermarkt werkte:

Vrouw: "Meneer, waar staat de Alpro Soya in kleine pakjes?"
IK: "Die verkopen wij niet mevrouw"
Vrouw: "Nou ja zeg, ik haal die pakjes hier al 3 jaar, en nu wil jij mij vertellen dat jullie dat niet verkopen?"
Ik:"Jazeker, ik werk hier al 5 jaar, en ik weet zeker dat wij dat nog nooit verkocht hebben"
Vrouw:
Ik:

Gaat die vrouw klagen bij mijn leidinggevende die toevallig net langs kwam lopen.
Zegt hij precies het zelfde als mij, we hebben dat nog nooit gehad.
De kop van die vrouw die er op volgde, echt onbetaalbaar
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_62879521
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 01:05 schreef tonja het volgende:

[..]

Ja precies. Het is ook nooit goed blijkbaar. Er wordt geklaagd over mensen die staan te wachten tot alles gescand is en dan pas hun portemonnee (damn hoe spel je dat?)pakken, en nu ook dus over mensen die gewoon praktisch zijn en meteen gaan pinnen.
Ik haal ook meteen zodra het kan de pinpas erdoor zodat je zo snel mogelijk weer weg bent.
Op zich is dat helemaal niet erg, maar er zijn zo veel mensen die eerst het pasje door het apparaat halen en dat zo tergend traag doen, dat ondertussen de hele boodschappenkar al gescand is en dan moeten ze nog gaan inpakken.

Hoe dan ook, je moet toch je boodschappen inpakken, dus of je nou eerst inpakt en dan betaalt, of eerst je pinpas erdoor haalt en dan inpakt, het duurt even lang want je moet hetzelfde doen, alleen de volgorde is omgekeerd.

En met dat geld pakken denk ik ook niet dat ze hier bedoelen dat je met je pinpas in je hand moet staan, maar er zijn mensen, met name oude vrouwtjes, die eerst gaan staan kijken hoe je de boodschappen scant (om te zien of je geen fouten maakt), dan tergend traag gaan staan inpakken (inpaktafel! oprotten!) en vervolgens hun jas moeten openmaken, hun binnenzak open moeten maken, daar hun portemonnee uit moeten graven, dan hun hoesje uit de portemonnee moeten halen en dan het pasje nog uit het hoesje moeten zien te krijgen, om dan vervolgens het pasje drie keer op z'n kop door het apparaat te gaan halen. En dan denk je wel, je wéét toch van tevoren dat je moet gaan betalen? Haal je pinpas er dan vast uit als je in de rij staat te wachten. Geldt overigens ook voor mensen die pas bedenken dat ze een tas nodig hebben als de boodschappen al gescand zijn - ofwel ze moeten dan nog een tasje gaan kopen terwijl jij al aan de volgende klant begonnen bent, of ze hebben zelf tassen en kratten bij zich die ze opgevouwen ind e kar laten liggen tot alles is betaald.
Sanity is (not) statistical
pi_62879802
Heb ik alles gescant van de band, zegt zo'n oude man, doelend op zn vrouw:
De Minister van Financien komt eraan hoor

vond m wel origineel, had m nog niet eerder gehoord
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 2 november 2008 @ 13:24:22 #285
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62880512
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik nog in de supermarkt werkte:

Vrouw: "Meneer, waar staat de Alpro Soya in kleine pakjes?"
IK: "Die verkopen wij niet mevrouw"
Vrouw: "Nou ja zeg, ik haal die pakjes hier al 3 jaar, en nu wil jij mij vertellen dat jullie dat niet verkopen?"
Ik:"Jazeker, ik werk hier al 5 jaar, en ik weet zeker dat wij dat nog nooit verkocht hebben"
Vrouw:
Ik:

Gaat die vrouw klagen bij mijn leidinggevende die toevallig net langs kwam lopen.
Zegt hij precies het zelfde als mij, we hebben dat nog nooit gehad.
De kop van die vrouw die er op volgde, echt onbetaalbaar
Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.

Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 2 november 2008 @ 13:52:17 #286
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_62881182
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:46 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Blegh, dat mensen niet snappen dat ze totaal niet origineel en laat staan grappig zijn.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62881265
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:24 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Oh, en ik krijg werkelijk elke dag wel een vraag over de vermicelli, de paneermeel en de erwten in pak. Staan die bij andere filialen ook zo goed verstopt dat niemand ze kan vinden?
alleen paneermeel kreeg ik van die 3 vaak.
pi_62881455
quote:

[..]

Herkenbaar. Ik krijg vaak te horen dat de broer van hun achterneef hier ook een keer product X heeft gekocht, maar negen van de tien keer is de broer van hun achterneef bij een andere vestiging geweest.

Bij ons ook altijd vermicelli. Verder de eieren en de suiker. die kan ook niemand vinden, en ze staan toch echt niet zo goed verstopt.
pi_62882069
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:07 schreef Koenholio het volgende:

dat is zoo kut he!
Vooral als het druk is en je eigenlijk geen tijd hebt
pi_62882101
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb ik alles gescant van de band, zegt zo'n oude man, doelend op zn vrouw:
De Minister van Financien komt eraan hoor

vond m wel origineel, had m nog niet eerder gehoord
Hehe die vind ik wél grappig hoor
pi_62882754
die is idd nog wel origineel, niet zo eentje die je al 2000 keer gehoord hebt.
pi_62883271
Whehe, gister:

Klant: Hebben jullie ook chocolademelkpoeder van 'balco'?
Ik: Weet ik zo niet (dacht zelf van niet). Ik zoek het wel even op. Schrijf je dat met een c of een k?
Klant: Nee, met een b
Ik:
pi_62883995
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Whehe, gister:

Klant: Hebben jullie ook chocolademelkpoeder van 'balco'?
Ik: Weet ik zo niet (dacht zelf van niet). Ik zoek het wel even op. Schrijf je dat met een c of een k?
Klant: Nee, met een b
Ik:
Flauw. Heel flauw.
pi_62886709
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Flauw. Heel flauw.
Whehe, maar het was niet eens als grapje bedoelt
pi_62886771
quote:

[..]

Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.

Maar die minister-van-financiën-grap vond ik nog wel leuk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 2 november 2008 @ 17:59:06 #296
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62886876
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat men dat niet zo vaak koopt; vooral met paneermeel doe je toch best wel lang.
Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.

Van de andere kant: veel klanten zijn half-blind. Het eerste wat je ziet als je binnenkomt is de soep, maar daar krijg ik ook altijd wel vragen over.
'Waar staat de kippensoep?'
'In de eerste gang mevrouw, ik zal het u even wijzen.'
*wijst aan
'Oh gut, daar zo. Helemaal overheen gekeken.'
'Volkomen begrijpelijk mevrouw.'
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 2 november 2008 @ 21:52:43 #297
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62893950
edit
Guanine en Cytosine! *O*
  zondag 2 november 2008 @ 22:09:06 #298
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_62894442
Nog eentje van een tijdje terug:

Groep van een stuk of 10 mensen komt binnen. Hierbij zitten een stuk of 5 kindjes (jaar of 10 denk ik). De kindjes waren snel uitgegeten en -zoals dat altijd zo is met kleintjes- verveelden ze zich. Daarop gingen ze mooi buiten spelen. Helemaal top, want je hebt ook van die ouders die hun kinderen gewoon in het restaurant laten rondrennen
Alles goed en wel, het restaurant begint nu aardig vol te raken. En dan opeens komen die kindjes weer naar binnen gerend, terwijl ze lachend schreeuwen "Snel! Snel! Verstop je!". Ik denk "oke, zal wel" en ga gewoon verder met werken. Totdat er 5 minuten later een jongetje binnenkomt lopen met een rood en betraand gezicht, hand in hand met een man (zijn vader, zo zal later blijken).

Wat bleek nou? De kindjes die bij die groep hoorden hadden ruzie gekregen met dat jongetje wat later binnenkwam, en hem behoorlijk in elkaar gestampt. Dat kon ik opmaken uit het volgende "gesprek":
-kindje nummer 1: JIJ HEBT ME IN MIJN BUIK GESCHOPT!!!
-kindje nummer 2: JA MAAR JIJ HEBT ME KEIHARD AAN MIJN HAREN GETROKKEN!!
-kindje nummer 1: EN JIJ DAN?! JIJ DUWT ME ZOMAAR VAN DAT MUURTJE AF!! JIJ BENT BEGONNEN!!
-kindje nummer 2: NIETES!! JIJ BENT BEGONNEN!!!
[enzovoorts]

Vervolgens gingen de twee vaders zich ook nog eens mengen in deze discussie, waardoor het er niet beter op werd. Dit alles gebeurde dus in een behoorlijk vol restaurant.
Mensen stopten met eten. Mensen waren muisstil. Mensen keken met open mond naar het tafereel, en het enige wat nog te horen was, was de "discussie" en Mexicaanse achtergrondmuziek (ik werk bij een Mexicaans restaurant).

Op een gegeven moment vond ik het wel welletjes, en ik vroeg op mijn vriendelijkste toon aan de vader van het kindje wat net binnenkwam:
"Meneer, ik begrijp dat u het belangrijk vindt om dit allemaal even uit te praten, maar ik zou u toch willen vragen om dat buiten te doen. Mensen hebben namelijk nogal last van de discussie die hier gevoerd wordt" (ofzoiets zei ik)
Waarop die eikel doodleuk antwoord: "Ja dit is inderdaad belangrijk ja en als mensen er last van hebben dan gaan ze maar naar huis."

Nou goed, daar was dus weinig aan te beginnen (ik kan moeilijk een glas kapot slaan en die tegen de keel van die gast zetten ), en gelukkig gingen ze redelijk snel weer weg. Daarna heb ik nog wel even mijn verontschuldigingen aangeboden voor de mensen die aanwezig waren. Natuurlijk kon ik er weinig aan doen, maar ik schaamde me toch dood om de een of andere reden. Gelukkig waren dat wél redelijke mensen, ze vonden die gast ook maar een eikel dat hij me zo afsnauwde.

Tot zo ver Jerry Springer. Take care of yourself and eachother.
Guanine en Cytosine! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 november 2008 @ 22:09:47 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62894463
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het ligt gewoon niet logisch, denk ik. Het staat dus in de schappen onder de pannenkoekmix en zo, maar veel mensen zoeken het in de pastagang.
paneermeel in de gang van de pasta??
ow dus... dan zoek ik altijd onlogisch
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_62894495
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Van de andere kant: veel klanten zijn half-blind. Het eerste wat je ziet als je binnenkomt is de soep, maar daar krijg ik ook altijd wel vragen over.
'Waar staat de kippensoep?'
'In de eerste gang mevrouw, ik zal het u even wijzen.'
*wijst aan
'Oh gut, daar zo. Helemaal overheen gekeken.'
'Volkomen begrijpelijk mevrouw.'
Luiaards bestaan altijd natuurlijk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')