quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
Belt naar Giel om het aan te kondigen.
Over 10 uur is ie er niet meer.
Wordt euthanasie en zijn ouders zullen er bij zijn.
Hij lijdt te veel pijn momenteel. Zijn ouders nemen dit gesprek op.
Zijn mooiste herinering of laatste wens was bij Drie FM op de radio te komen om zijn favo plaat aan te vragen.
Weird ze namen hem eerst niet serieus maar het bleek dat het wel degelijk serieus is.
Erg vreemd om naar te luisteren.
edit op verzoek:
Hier is een link naar het programma. Op ongeveer 23 minuten is het bewuste stuk te beluisteren:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nacht/laatste-04.wma
En hier beelden vanuit de studio tijdens het gesprek.
Omdat die beller Terry Watts heettequote:Op zondag 5 oktober 2008 02:37 schreef Jonathon het volgende:
ik dacht echt dat het langer geleden was, en hoe ik bij Watt of Watts kom? weet ik nu ff niet..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:57 schreef Hukkie het volgende:
Als het een hoax is, dan zou ik dat behoorlijk smakeloos vinden.
dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:57 schreef Hukkie het volgende:
Als het een hoax is, dan zou ik dat behoorlijk smakeloos vinden. Dan vind ik de hoax van Bassie een stuk leuker.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:47 schreef Jonathon het volgende:
Linkje naar Gerard Ekdom zijn blog van die nacht
http://gerardekdom.nl/ang(...)+freaknacht+ooit.../
quote:De heftigste freaknacht ooit...
Door Gerard Ekdom, zaterdag 4 oktober om 19 49
Ik heb al een boel vreemde, aparte, leuke, melige en bijzondere freaknachten meegemaakt. Maar die van afgelopen nacht spant absoluut de kroon. Het is 90's request, dus had ik de hele vrijdagmiddag in mijn cd-kasten gehangen op zoek naar te gekke muziek uit de jaren 90. Ik had er echt zin in. Vannacht om 4 uur begon 'Ekdom in de nacht' zoals vanouds op een melige en gezellige manier. Maar daar kwam al na 20 minuten abrupt een einde aan. Aan de telefoon hing Otto. Hij vertelde dat hij nog 10 uur te leven zou hebben.
Giel en ik waren in een redelijk melige sfeer en dachten aanvankelijk te maken te hebben met een of andere dronken luisteraar die een bizarre grap met ons probeerde uit te halen. We sprongen er redelijk laconiek mee om, totdat we erachter kwamen dat het bittere ernst was. Otto is een jongen van slechts 19 jaar en hij had een ongeneeslijke vorm van kanker. Artsen hadden hem opgegeven. Omdat hij alle bijbehorende ellende niet wilde meemaken had hij besloten euthanasie te gaan plegen en dat zou op dat moment over 10 uur plaatsvinden. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM. Daar heeft hij zijn hele leven met veel plezier naar geluisterd. Hij wilde "Viva la vida" van Coldplay horen. Die hebben we uiteraard na afloop van dit bizarre gesprek opgezet. Giel en ik waren compleet stuk van wat ons zojuist, live op de radio, was overkomen. De rest van de nacht heb ik opgedragen aan Otto. Als Otto de waarheid sprak is hij dus inmiddels overleden. Of het waar is of niet: het was een zeer, zeer bijzondere nacht die ik voor altijd zal blijven herinneren. Otto, rest in peace!
T maakt niet uit welk nummer je aanvraagt van Coldplayquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:50 schreef Asanovic het volgende:
dat er mensen zijn die Viva la Vida aanvragen, überhaubt een nummer van koudspel, voordat ze euthenasie plegen
Een van mij gecopieerd berichtquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op Spitsnieuws/GeenStijl speculeren ze ook.
jij geilt echt op jezelf hequote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:32 schreef Darklight het volgende:
Wie heet er trouwens Otto, verzin dan een normale naam
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:32 schreef Darklight het volgende:
Wie heet er trouwens Otto, verzin dan een normale naam
En op basis waarvan meent De Telegraaf die conclusie te kunnen trekkenquote:Het lijkt vooralsnog niet te gaan om een misplaatste grap.
Je moet 2 artsen raadplegen, van alles op papier laten zetten en als ik me niet vergis is er ook nog een 'bedenktijd'. Dus nee, 'zomaar' even een pilletje/spuitje halen zit er niet in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je zomaar even euthenasie regelen? Da's normaal toch iets wat flink wat tijd in beslag neemt om allemaal te regelen en op papier te laten zetten?
Met dezelfde achterlijke fout. Ben er maar trots op.quote:
Juist, dat is de reden dat ik denk dat het nep is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:52 schreef kevin85 het volgende:
TVP! ..
Ook het feit dat uitgerekend de film Simon die avond op tv was doet mij toch wel twijfelen..
Je kunt dat idd niet "zo even" regelen, maar als je het eenmaal geregeld hebt dan ben je niet verplicht om het op het aangegeven tijdstip uit te voeren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens spits had de jongen een paar dagen eerder besloten over te gaan op euthenasie en experimenteerde hij nu met drugs?
Kun je zomaar even euthenasie regelen? Da's normaal toch iets wat flink wat tijd in beslag neemt om allemaal te regelen en op papier te laten zetten?
Ehm, misschien toch een heel flauwe grap van iemand die zelf behoorlijk onder invloed is van het een en ander?
Misschien horen we meer als die persoon en z'n vrienden uit hun roes zijn.
Ik vroeg me hetzelfde af, maar die jongens overkwam het ook maar, die dachten op dat moment ook niet verder na misschien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef Jonathon het volgende:
mazaru heeft daar zeker een punt...
en dan nog:
Waarom heeft Gerard of Giel niet later wat meer gevraagd, of even met zijn ouders gesproken?
Maar iedereen kent toch wel de zin 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.'?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Omdat niemand Gerard Ekdom kent en Giel Beelen wel.
Dat vond ik dus ook opvallend. Mensen roepen meestal gelijk i.p.v. toestemming te vragen aan de beller.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
Beweerde die jongen ook niet dat hij omringd was door familie/vrienden terwijl hij belde ? En toen
ze in de studio zeiden : laat je eens hooooren ! het angstvallig stil bleef ? Ook omdat Otto zei dat
hij dat liever niet had.. we wachten wel af, zal toch wel een keer duidelijkheid over
komen ?
Tjah.. wat moeten ze inderdaad zeggen..quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
ik lees ook ff mee ..
Beweerde die jongen ook niet dat hij omringd was door familie/vrienden terwijl hij belde ? En toen
ze in de studio zeiden : laat je eens hooooren ! het angstvallig stil bleef ? Ook omdat Otto zei dat
hij dat liever niet had.. we wachten wel af, zal toch wel een keer duidelijkheid over
komen ?
edit: net het stukje op GS gelezen en daar werd dezelfde vraag gesteld: waarom zeiden die
mensen niks ? Maar goed, wat moet je zeggen natuurlijk...
Als je met z'n allen gezellig een potje aan het kaarten bent wil er wel een collectief "HHHEEeeeuuuuuuu!!" klinken, maar zoiets doe je volgens mij niet als je bij een van je beste vrienden aan 't sterfbed zit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook opvallend. Mensen roepen meestal gelijk i.p.v. toestemming te vragen aan de beller.
Nee, dat weten alleen 3FM fanboys, die gasten die ook de hele tijd DIE LUCHT roepen of SPANNEND MUZIEKJE.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar iedereen kent toch wel de zin 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.'?
Dat is wel weer waar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ekdom kennen mensen van de Arbeidsvitaminen wellicht of het glazen huis, maar mensen die NIET naar 3FM luisteren weten wel wie Giel Beelen is.
Het zegt mij in ieder geval niks..quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar iedereen kent toch wel de zin 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.'?
Ja, en het is de titel van het net gereleasede boek van Ekdom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Het zegt mij in ieder geval niks..
Dat is een gevleugelde uitspraak van Gerard Ekdom?
Ekdom: 'Als mensen mijn boek kut vinden, vinden ze mijn leven kut'quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ja, en het is de titel van het net gereleasede boek van Ekdom.
In dit interview zegt hij iets heel anders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom zichzelf een beetje overschat
quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
ik lees ook ff mee ..
komen ?
edit: net het stukje op GS gelezen en daar werd dezelfde vraag gesteld: waarom zeiden die
mensen niks ? Maar goed, wat moet je zeggen natuurlijk...
Misschien omdat ze niet zo'n zin hadden om te gaan zitten schreeuwen aangezien die jongen over een aantal uur dood zou zijn? (mits waar etc),quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook opvallend. Mensen roepen meestal gelijk i.p.v. toestemming te vragen aan de beller.
Tja, ik weet niet, ik heb de indruk dat je dan het idee hebt dat men alvast om het graf heen zit, terwijl ze volgens het verhaal meer een soort afscheidsfééstje hadden. Dus een 'hoi' hadden ze wel laten horen, naar mijn idee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Misschien omdat ze niet zo'n zin hadden om te gaan zitten schreeuwen aangezien die jongen over een aantal uur dood zou zijn? (mits waar etc),
Misschien dat niemand durfde te roepen/joelen, omdat het misplaatst zou zijn door het onderwerp?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me dus niet misplaatst. Het is geen vervroegde rouwstoet, maar een afscheidsfeest. Dus roepen kan toch best, denk ik dan? En dat doen mensen vrij automatisch ook, volgens mij. Maar goed, misschien vergis ik me.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat niemand durfde te roepen/joelen, omdat het misplaatst zou zijn door het onderwerp?
Ik gok ook maar wat hoor. Maar het blijft een gek verhaal.
Kinderlijke conclusie, vriend van me belde ook eens na het uitgaan voor de grap naar giel en kwam er gewoon doorheen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden ook zin om de hele nacht te bellen naar de radiostudio,
Hoe kom je erbij dat het een afscheidsfeest is?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me dus niet misplaatst. Het is geen vervroegde rouwstoet, maar een afscheidsfeest. Dus roepen kan toch best, denk ik dan? En dat doen mensen vrij automatisch ook, volgens mij. Maar goed, misschien vergis ik me.
Nou ja, dat is het dan toch? Een soort laatste samenzijn met veel bier en andere experimenten? Kan me niet voorstellen dat dan iedereen al in het zwart zit, maar goed, misschien heb ik teveel Over Mijn Lijk gekeken of zo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een afscheidsfeest is?
Ik denk dat er met een moment van samenzijn zoals zij die (wellicht) hebben gehad geen moment een "vrolijke" "feestelijke" sfeer heeft en kan hebben gehangen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het dan toch? Een soort laatste samenzijn met veel bier en andere experimenten? Kan me niet voorstellen dat dan iedereen al in het zwart zit, maar goed, misschien heb ik teveel Over Mijn Lijk gekeken of zo.
Ik denk dat als het waar is, dat het dan meer een wake dan een feest is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het dan toch? Een soort laatste samenzijn met veel bier en andere experimenten? Kan me niet voorstellen dat dan iedereen al in het zwart zit, maar goed, misschien heb ik teveel Over Mijn Lijk gekeken of zo.
In Simon was t ook een soort feestje waarbij ze op t strand waren en er een mooie dag van maakten voordat de spuit erin ging.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als het waar is, dat het dan meer een wake dan een feest is.
Ik denk juist het tegenovergestelde, als dit waar is dan stond duidelijk vast wanneer het einde nabij was, je zou letterlijk minuten kunnen tellen en geforceerd proberen te genieten van elke minuut, juist dit gegeven maakt dat er nooit een feestelijke sfeer oid zou kunnen hangen. Bij een natuurlijk overlijden van een persoon is elke minuut een gewonnen minuut en is er een percentage hoop dat er nog een dag bij komt, en nog één, en nog één etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me in het geval van een 19-jarige jongen geen reden tot een feestje, of wel?
Maar goed, ik neem aan dat in de loop van de week Otto's moeder wel contact opneemt met de VARA om te bedanken voor het inwilligen van zijn laatste wens. En dat Giel een rouwkaartje krijgt en een foto van Otto. Zeker nu de familie ziet wat t losmaakt in de media.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.
Je zegt t zelf, om t op een feest te doen lijken. Dat gaat dan ook op voor dit. Iedereen snapt dat er niet wordt gehost en gedanst. Maar verder heeft Otto zn vrienden en familie en zuipt zich klem en experimenteert met van alles en nog wat. En ze luisteren en kijken naar 3Fm. Soort van feest dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~
Mijn zusje heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze kanker had en op de dag dat we dat te horen kregen heeft mijn moeder al haar vriendinnen uitgenodigt en genoeg voedsel gehaald om het op een feest te doen lijken, toch is er geen moment een feest gaande geweest, en dat alleen omdat feest duidelijk gedefinieerd wordt door "vermaak".
Er speelt ook al iemand zijn opa die het weer voorleest, je kunt alles faken.quote:De dj is er zeker van dat de 19-jarige Otto de waarheid sprak. "Zoiets kun je niet spelen", zegt hij tegenover Novum Nieuws.
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
Je wenst nu iemand dood?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
Vergeet DWDD en Evers staat op niet!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?
Publieke omroep dus de nummers zijn er niet om winst te maken. kost dus (bijna) nietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Suga_Mama het volgende:
Volgens mij huilde die jongen net niet toen hij daar aan de lijn hing. Wat dat trouwens wel niet heeft moeten kosten, acht minuten bellen naar een 0900 nummer van 3FM.
Onzin Sunchaser. Weet jij hoeveel mensen er aan de lijn hangen op de 4 lijnen in de studio? Tot ca 4:00 is het inderdaad redelijk druk maar daarna gaat het HEEL snel omlaag. Er zijn genoeg momenten dat er maar 1 hangt. Behalve als Gerard 'wat lijntjes' pakt zijn alle 4 vaak even bezet omdat mensen er doorheen willen komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef SunChaser het volgende:
25 cent per minuut (+ de kosten van je eventuele mobiele telefoon)
Het is trouwens lastig om er doorheen te komen. Soms nemen ze op en hang je een tijdje in de wacht en drukken ze je alsnog weg. Vaak is t gewoon bezet
Vorige week zei nog iemand na 4 uur tegen Ekdom: eindelijk na weken proberen kom ik eens een keer in de uitzending.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Onzin Sunchaser. Weet jij hoeveel mensen er aan de lijn hangen op de 4 lijnen in de studio? Tot ca 4:00 is het inderdaad redelijk druk maar daarna gaat het HEEL snel omlaag. Er zijn genoeg momenten dat er maar 1 hangt. Behalve als Gerard 'wat lijntjes' pakt zijn alle 4 vaak even bezet omdat mensen er doorheen willen komen.
Maargoed, als je het over andere uren hebt dan heb je wel gelijk ja.
Ja en besides, als je dood wil en gaat.. who gives a fuck over hoe duur je telefoonrekening dan wel niet zal zijn om even 10 minuten met 3FM te bellen!quote:
Wellicht is het handiger voor dagbladen om die Otto, diens familie en/of de genoemde advertentie eens proberen te achterhalen in plaats van dramatische verhalen over Giel en Gerard te plaatsen... Als 't niet waar blijkt te zijn, slaat dit soort artikelen he-le-maal nergens op...quote:Giel Beelen en Gerard Ekdom 'compleet stuk
Gerard Ekdom en zijn radiocollega Giel Beelen zitten 'compleet stuk'. Een 19-jarige luisteraar vertelde dat hij nog slechts tien uur zou leven. De twee maakten hun ’heftigste nacht ooit’ mee.
Klik hier voor het fragment
Gerard: "We dachten dat een of andere dronken luisteraar een bizarre grap met ons uithaalde. Daarom sprongen we er in eerste instantie redelijk laconiek mee om. Totdat we erachter kwamen dat het bittere ernst was…”
De 30-jarige dj: "Otto had een ongeneeslijke vorm van kanker. Artsen hadden hem opgegeven. Omdat hij alle bijbehorende ellende niet wilde meemaken, had hij besloten euthanasie te gaan plegen. Die zou tien uur later worden gepleegd. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM, vertelde hij. Hij wilde Viva la vida van Coldplay horen. Dat nummer hebben we uiteraard na afloop van dit bizarre gesprek gedraaid.”
Hij vervolgt over de Vrijdag Freaknacht: "Giel en ik waren compleet stuk van wat ons, live op de radio, was overkomen. De rest van de nacht heb ik opgedragen aan Otto. Als hij de waarheid heeft gesproken, is hij dus inmiddels overleden. Of het waar is of niet: het was een zeer, zeer bijzondere nacht die ik mij voor altijd zal blijven herinneren. Otto, rest in peace!”
Binnen een week weten we wel wat er is gebeurd voorspel ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik geloof er wel in...
Toch tvp voor als er nog wat boven water komt..
quote:marielle32 (8 uur geleden)
Even voor allemaal Dit is geen grapje. Otto is mijn neefje. En hij wilde dit heel graag. Sorry mannen van 3 FM dat het zo koud op jullie dak kwam.
quote:bastje (8 hours ago)
Gecondoleert met je neef...
toen ik het filmpje zag wist ik in het begin even niet hoe het zat, ik zat meteen al met de conclusie van wat een klootzakken op 3fm....
maar zij dachten uiteraard dat het een grap was..
ik heb met jullie te doen.
groetjes, Bas
Zou t deze zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=F6xpCtKjLGs&fromurl=/watch%3Fv%3DF6xpCtKjLGs
[..]
Hmmquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zou t deze zijn?
http://www.babybytes.nl/vip-reacties/marielle32
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Hmm
Er staat echt helemaal niets over haar neef op dat profiel...
http://manuelle32.hyves.nl/quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Hmm
Er staat echt helemaal niets over haar neef op dat profiel...
Het is dezelfde vrouw als bij PF en dat babyforumquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
http://manuelle32.hyves.nl/
Hier ook niet, als dit de goeie is.
Dan noem je ook een sitequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ik kan me voorstellen dat je dergelijke dingen niet meteen in je hyves, partyflock of wat dan ook voor profiel zet. Niet iedereen blogt dagelijks, gelukkig. En iedereen kan ook reacties zetten op TT. Op GS heb ik al 4 mensen gezien die beweren Otto te zijn
Die kon je verwachten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Op GS heb ik al 4 mensen gezien die beweren Otto te zijn
Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.
Morgen zal er wel duidelijkheid komen, dan draait alles weer.
Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hij is best grof die Hans Teeuwen, en grapjes over dingen maken kan ie als de beste, maar dit is wel een drempel lager...zou ie zo grof kunnen zijn terwijl hij ook wel weet dat Giel pas zn pa heeft verloren aan kanker, en Gerard zn moeder?
Qua stem leek het er in de verste verte niet op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vonden jullie dat nou echt Hans Teeuwen?![]()
Het is idd geeneens een grappige hoax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is de mensheid zo ziek dat men dit gaat hoaxen?
http://restyle.3fm.nl/page/3fm_frequentiesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Morgenochtend voor de verandering maar eens naar die Giel luisteren
Waarop is die zender te ontvangen @ Zuid Holland?
Je moest eens weten waar mensen allemaal toe in staat zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn Sc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Het ga je goed daar jongen, waar je ook bent!
Nou ja das ook kort door de bochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?
Otto was mijn motto..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:01 schreef Leonos het volgende:
Otto was mijn vader.
Alles wat hij zei was waar.
Het gaat je goed pa!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnen
O ja, die holocaust, dat weet ik nog. Dat was tijdens 40's Request.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
O ja, die holocaust, dat weet ik nog. Dat was tijdens 40's Request.
Verkopen die ook oto'squote:Op zondag 5 oktober 2008 23:03 schreef Dodecahedron het volgende:
Vast een zieke stunt van Otto om Wehkamp in de wielen te rijden.
Aangezien iemand op de telegraafsite beweert dat ze zn buurvrouw uit Zwolle isquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij klonk Limburgs, of trickt mijn mind me?
Of de familie wil niet dat die op Mensenlinq komt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Als ie echt in Zwolle woont moet de advertentie hier staan
http://www.destentor.nl/partner/mensenlinq/
Dat zegt niet veel. Hij kan verhuisd zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij klonk Limburgs, of trickt mijn mind me?
Ehmz, hoe stel jij je zo'n *advertentie* voorquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=1,2
[..]
En op basis waarvan meent De Telegraaf die conclusie te kunnen trekken![]()
Zolang geen advertentie in de krant gevonden is, kun je er vanuit gaan dat het om een misplaatste grap gaat. Of dat dezelfde methode als de roddelbladen hanteerden met clown Bassie: "Omdat we niemand konden bereiken om het te verifiëren, plaatsen we het maar."
quote:Hallo allemaal,
Middels deze advertentie wil ik iedereen ff laten weten dat ik de 4e ga klooien met drugs en drank en de 5e om13.30 dood ben? Iedereen nog bedankt voor alles hé!
Groetjes van Otto
Een overlijdensbericht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ehmz, hoe stel jij je zo'n *advertentie* voor
[..]
Maar hij was nog niet dood.quote:
De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nu wel als het klopt.
Maar dat lees je dan pas morgen. Of Dinsdag.
Eerder zei hij dus moet de *advertentie* toch iets van *hai, overmorgen om xx>xx ben ik dood* zijn geweest en ik weet zeker dat geen enkele krant zoiets vaags plaatst dus ik geloof *Otto* ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.
Dan is het hulp bij zelfdoding of zelfs moord en dat is strafbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarom moet je zoiets officieel aanvragen, genoeg te regelen om dat sneller te doen of is dan de begrafenis ineens minder sjiek?
Zo heel vaag is dat nou ook weer niet. Het is raar, maar als je het goed verwoord denk ik wel dat kranten het zouden plaatsen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerder zei hij dus moet de *advertentie* toch iets van *hai, overmorgen om xx>xx ben ik dood* zijn geweest en ik weet zeker dat geen enkele krant zoiets vaags plaatst dus ik geloof *Otto* ook niet.
Misschien zitten die vrienden even in een andere ruimte. Of zijn ze gewoon heel erg aangeslagen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat ik trouwens zat te denken he, tijdens het hele gesprek hoor je aan de kant van Otto geen enkel geluidje.
- Niet iemand die in z'n koffiekopje roert
- Geen deur die open of dichtgaat
- Geen hoesten of kuchen
- Geen voetstappen
Het is er echt helemaal stil, terwijl hij daar wel met een groep vrienden zei te zitten.
Ik probeer het verhaal te blijven geloven (hoe ontzettend triest het ook is voor deze jongen), maar krijg ergens toch ook steeds meer twijfels... ook door wat ik hier in dit topic lees.
Hij zei volgens mij: "ik zit hier met een groep vrienden"quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Misschien zitten die vrienden even in een andere ruimte. Of zijn ze gewoon heel erg aangeslagen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
T maakt niet uit welk nummer je aanvraagt van Coldplay
Op youtube was er iemand die "claimde" zijn nichtje te zijn. Ik heb haar netjes gecondoleerd en gevraagd naar de des betreffende advertentiequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef Pietmans het volgende:
Hm, ben benieuwd of de FOK speurders nog iets kunnen achterhalen.
Op telegraaf.nl was iemand zn buurvrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op youtube was er iemand die "claimde" zijn nichtje te zijn.
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 laterquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:02 schreef BlueByte het volgende:
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.
Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.
Meer om het absurde. Ook dat stukje over alles doen wat je nooit hebt gedaan, en dan bierdrinken noemen.![]()
Ik zou er alsnog wel om kunnen lachen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.
Ik zeg niet dat dan alles bekend is. Lezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.
Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
Niet, hij houdt een slag om de armquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:23 schreef lola-aap het volgende:
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/
Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.
Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.
Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Maar wat is het probleem dan? Hij heeft dus geen vooruitzichten meer, medicijnen hebben nog veel zin als je nog 10 uur hebtquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
De jongen klonk toch Limburgs?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
Ja. Maar er staat een bericht op internet (youtube ofzo?) waarin de buurvrouw van Otto bevestigd dat het waar is. En die dame woont in Zwolle. Maargoed, allemaal ontraceerbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De jongen klonk toch Limburgs?
Precies. Ook ik weet er helaas het e.e.a. vanaf, maar ook hij deed gewoon wat hij wilde. Het is klinkklare bullshit om te zeggen dat zelfs wanneer je elk moment de pijp uit kan gaan je nog geen alcohol magquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.
Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.
Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Borstkanker is bij mannen erg zeldzaam, en of dat ook op zulke jonge leeftijd voor komtquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef Rijpie het volgende:
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
Ekdom neemt ook vaak de uitzending van te voren op wanneer moveyourass bezig is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vorige week zei nog iemand na 4 uur tegen Ekdom: eindelijk na weken proberen kom ik eens een keer in de uitzending.
Het is makkelijker er doorheen te komen bij Beelen dan bij EKdom, Beelen pakt meer luisteraars. Vaak gaat ie ook gewoon over maar word er niet opgepakt. Omdat t op tv is blijven veel mensen hangen en kijken. Er wordt ook veel ge sms t
Je laatste uren helder meemaken? Voor welk doel? Echt helder ben je sowieso niet als je weet dat je binnen een paar uur dood gaat. Dan ben ik liever flink bezopen tijdens dat ik dood ga dan helder. Dan zijn de angsten wat minder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doenJe wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?
We hebben het over de nacht. Dan issie op tv en radio en gewoon livequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom neemt ook vaak de uitzending van te voren op wanneer moveyourass bezig is.
zelfs dan hoeft het niet live te zijn, 2 weken terug viel hij in voor Eddy Zoey, was allemaal van te voren opgenomen inclusief bellers.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We hebben het over de nacht. Dan issie op tv en radio en gewoon live
Morpheus. De freaknacht is ALTIJD LIVE.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zelfs dan hoeft het niet live te zijn, 2 weken terug viel hij in voor Eddy Zoey, was allemaal van te voren opgenomen inclusief bellers.
de desbetreffende uitzending was wel live
quote:Ekdom baalt van commotie
AMSTERDAM - Radio-dj Gerard Ekdom is er klaar mee. Tijdens het programma Freaknacht belde de 19-jarige Otto. Hij vertelde dat hij nog maar tien uur te leven had. Gerard: „En nu wordt door sommigen gezegd dat wij het proberen uit te buiten!”
Hij vervolgt: „Ik heb geen idee of het echt is of niet. Het is ook niet aan mij om daar achteraan te gaan. We hadden een beller, hebben een gesprek gehad, een verzoeknummer gedraaid en dat was het. Klaar. En ja, door het verhaal van Otto is het mooie radio geworden. Dat je dan meteen reacties krijgt dat het een opzetje is om publiciteit te krijgen, begrijp ik echt niks van”, zegt Gerard verontwaardigd.
De dj heeft na de uitzending geen contact meer gehad met familie of vrienden van de beller. „Als het waar is en Otto leeft nu niet meer, was het fijn geweest als we nog wat hadden gehoord. Dan wens ik iedereen veel sterkte. Als het niet waar is, voel ik mij belazerd, maar heeft het fragment er wel voor gezorgd dat we er even bij stil hebben gestaan. Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”
Groot gelijk, hoe hadden ze dan moeten reageren: door het niet serieus te nemen?quote:
zijn vader is vorig jaar overleden aan kanker. en als je vaker 3fm luistert, weet jij met hoeveel respect hij daar mee is omgegaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Stephe het volgende:
Ik vind dat Giel Beelen ontslagen moet worden. Hij heeft lang genoeg daar gezeten met al die vage fratsen van 'm. Uit de uitzending blijkt dat hij totaal geen respect heeft voor kankerpatienten.
Dit dus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef evert het volgende:
[..]
zijn vader is vorig jaar overleden aan kanker. en als je vaker 3fm luistert, weet jij met hoeveel respect hij daar mee is omgegaan.
dus jouw opmerkingen slaan echt kant noch wal.
Bij de Telegraaf moet het vrijdag voor 16u gebeuren voor plaatsing op zondag/maandagquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef insomaniak het volgende:
Dit moet wel een hoax zijn...
familieberichten kun je ook zondags doorgeven, dan had het vandaag in de krant gestaan.
Aangezien wij Nederlanders op dit soort momenten over het algemeen, door iedereen zielig gevonden willen worden, had dit allang gebeurd moeten zijn
Toch moet ik zeggen da het wel erg overtuigend over kwam.
Als het zijn vader is is het een ander verhaal hequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef evert het volgende:
[..]
zijn vader is vorig jaar overleden aan kanker. en als je vaker 3fm luistert, weet jij met hoeveel respect hij daar mee is omgegaan.
dus jouw opmerkingen raken echt kant noch wal.
Half Nederland wil weten of het echt of nep is.. Geloof me, als er een advertentie is, komt deze in de publiciteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Die eerste advertentie zou overal kunnen staan. Niemand kan alles napluizen toch?En rouwadvertentie zal morgen of woensdag pas verschijnen. En ook dat kan in elke krant zijn. Alles nalopen dus en niet alleen kijken naar een Otto, gezien dat dus een pseudoniem kan zijn.
Elke advertentie openen en checken of het iemand van 19 is.
En dan nog weet je het niet zeker. Denk niet dat iemand ooit te weten komt of het echt is.
Dan ga ik hopen, voor de potentiele nabestaande, dat het nep is. Je zal dat boulevard tuig of SBS schorem maar op je stoep krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De grote zoektocht naar aanwijzingen over de waarheid van deze mysterieuze beller is dus geopend.
Om eerlijk te zijn geloof ik weinig van het verhaal. Ik heb het fragment een aantal keer afgeluisterd, en bij iedere keer dat ik het vaker luister krijg ik meer bedenkingen bij de echtheid van het verhaal.
Wel interessant om even te blijven volgen in ieder geval.
Lijkt wel op de (rustige) stem van 'Otto'....quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Op Youtube meent iemand te hebben ontdekt dat de persoon die zich voordeed als Otto bekend is onder het profiel mrceriel op Youtube en wel vaker dergelijke prankcalls heeft geplaatst op Youtube.
Bijvoorbeeld deze:
Hij kan in ieder geval goed acteren. Maar oordeel zelf.
Wat een mongoolquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Op Youtube meent iemand te hebben ontdekt dat de persoon die zich voordeed als Otto bekend is onder het profiel mrceriel op Youtube en wel vaker dergelijke prankcalls heeft geplaatst op Youtube.
Bijvoorbeeld deze:
Hij kan in ieder geval goed acteren. Maar oordeel zelf.
Nee dit is hem niet. Hoewel ik wel begrijp waarom de link wordt gelegd naar deze jongen. (telefoonprank Efteling en Viva la Vida)quote:
wat was de reactie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef jantaeke het volgende:
wordt nu wel heel erg verdacht, begin ook te geloven dat het grap is, na de reactie bij rtl boulevard...
Weet jij meer danquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee dit is hem niet. Hoewel ik wel begrijp waarom de link wordt gelegd naar deze jongen. (telefoonprank Efteling en Viva la Vida)
Later deze week zullen jullie misschien wel meer horen.
Hoi Roel, ik ken die persoon idd voor 99%. Later in de week weet ik meer. Ik ga het hier even bij houden.quote:
grapquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:36 schreef Landgeld het volgende:
Het is gewoon een grap... dat hoor je , dat merk je en nu komen de feiten daarvan ook....
Owkiedokie. Thnxquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hoi Roel, ik ken die persoon idd voor 99%. Later in de week weet ik meer. Ik ga het hier even bij houden.
Ceriel?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef evert het volgende:
ceriel amersfoort, slechts een hyver met ook het efteling filmpje...
Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hoi Roel, ik ken die persoon idd voor 99%. Later in de week weet ik meer. Ik ga het hier even bij houden.
volgens Oom_Agent is ie (nog) niet dood:quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..
vreemd verhaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
'Otto'
1 ding weet ik zeker, hij spookt (nog) niet rond.
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..
Mijn buurman heeft samen met de huisarts 2 weken voor zijn dood een datum gepland en we hebben op de avond dat het zou gebeuren nog samen een biertje gedronken voordat de dokter met hem aan de slag ging dus zou niet weten waarom je het niet kan plannen op een datum die jij wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij kan je nog niet zeggen dat hij binnen 10 uur opeens ondragelijk aan het lijden was...
dus kan je niet zeggen over 10 uur maken ze er een eind aan..
dat doen ze echt pas als het niet anders kan...
hij kon nog gewoon praten en drugs nemen dus zo slecht was hij er nog niet aan toe denk ik
hoezo, die ken ik?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt of iemand die psychisch niet in orde is.
Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doenJe wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?
Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)
ben jij het....quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ben jij een 'collega' van hem? In dat geval geloof ik je niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordtkan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem
of het is ook een staaltje aandacht trekken en interessant doen....quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.
wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.
Helaas ik wist dat ik dat deze reacties kon verwachten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Pietmans het volgende:
[..]
wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht?Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |