abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62170812
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.

Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Aanwezig.
pi_62171182
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:02 schreef BlueByte het volgende:
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.

Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 13:57:24 #205
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62172305
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.

Meer om het absurde. Ook dat stukje over alles doen wat je nooit hebt gedaan, en dan bierdrinken noemen.

Ik zou er alsnog wel om kunnen lachen.
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.
pi_62172339
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.

Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
pi_62172362
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
Ik zeg niet dat dan alles bekend is. Lezen.
Aanwezig.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:00:44 #208
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62172386
dat zou wat zijn, als het een hoax is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:06:51 #209
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62172533
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.

Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
pi_62172540
Wow vaag en bizar zeg.
HAd het hier al gelezen en hoorde het vanochtend ook nog.
Ik weet het niet zo goed eigenlijk maar zoiets verzin je toch niet?
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:17:06 #211
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62172797
ik geloof er geen reet van.
From feudal serf to spender.
pi_62172828
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.

Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.

Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.

Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
pi_62172952
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/

Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Toch is het een beetje vreemd dat niemand een overlijdingsbericht kan traceren. Verder komen natuurlijk niet alle overlijdingsberichten in de telegraaf...(of is telegraaf in dit geval een overkoepeld dagbladorgaan?)

Verder bellen er bijna alleen maar randdebielen naar 3fm tijdens de freaknacht en met de film Simon op tv die avond ga ik ook wel twijfelen inderdaad....hmmm weet iemand al iets meer?
pi_62173026
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt.

Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doen Je wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?

Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)
Love is in the air!
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2008 @ 14:29:28 #215
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62173103
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:23 schreef lola-aap het volgende:
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/

Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Niet, hij houdt een slag om de arm
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:30:55 #216
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62173144
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.

Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.

Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
pi_62173224
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
Maar wat is het probleem dan? Hij heeft dus geen vooruitzichten meer, medicijnen hebben nog veel zin als je nog 10 uur hebt dus laat die jongen zijn biertje drinken.

Ben benieuwd of we nog iets van een rouwadvertentie horen.
pi_62173281
TvP

Wil wel weten of het waar is enzo
Don't think, be sure!
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:54:48 #219
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62173774
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_62173868
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
De jongen klonk toch Limburgs?
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:01:25 #221
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62173950
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De jongen klonk toch Limburgs?
Ja. Maar er staat een bericht op internet (youtube ofzo?) waarin de buurvrouw van Otto bevestigd dat het waar is. En die dame woont in Zwolle. Maargoed, allemaal ontraceerbaar.
pi_62174038
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
pi_62174057
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies. Ook ik weet er helaas het e.e.a. vanaf, maar ook hij deed gewoon wat hij wilde. Het is klinkklare bullshit om te zeggen dat zelfs wanneer je elk moment de pijp uit kan gaan je nog geen alcohol mag
pi_62174121
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef Rijpie het volgende:
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
Borstkanker is bij mannen erg zeldzaam, en of dat ook op zulke jonge leeftijd voor komt
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:10:13 #225
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62174183
Limburger en Zwolsche krant gecheckt op Mensenlinkq. Alle advertenties aangeklikt, wie weet is Otto een pseudoniem. Niemand gevonden van 19.
pi_62174262
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vorige week zei nog iemand na 4 uur tegen Ekdom: eindelijk na weken proberen kom ik eens een keer in de uitzending.

Het is makkelijker er doorheen te komen bij Beelen dan bij EKdom, Beelen pakt meer luisteraars. Vaak gaat ie ook gewoon over maar word er niet opgepakt. Omdat t op tv is blijven veel mensen hangen en kijken. Er wordt ook veel ge sms t
Ekdom neemt ook vaak de uitzending van te voren op wanneer moveyourass bezig is.
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 15:13:26 #227
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62174270
Kadavers, lees de reactie waar ik in eerste instantie op reageerde
pi_62174282
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:

Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doen Je wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?

Je laatste uren helder meemaken? Voor welk doel? Echt helder ben je sowieso niet als je weet dat je binnen een paar uur dood gaat. Dan ben ik liever flink bezopen tijdens dat ik dood ga dan helder. Dan zijn de angsten wat minder.
Lambo of Rekt
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2008 @ 15:14:16 #229
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62174291
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Ekdom neemt ook vaak de uitzending van te voren op wanneer moveyourass bezig is.
We hebben het over de nacht. Dan issie op tv en radio en gewoon live
pi_62174460
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

We hebben het over de nacht. Dan issie op tv en radio en gewoon live
zelfs dan hoeft het niet live te zijn, 2 weken terug viel hij in voor Eddy Zoey, was allemaal van te voren opgenomen inclusief bellers.

de desbetreffende uitzending was wel live
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2008 @ 15:24:15 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62174556
In de nacht doet Beelen t eerste half uur mee, Ekdom doet zijn laatste half uur mee.
pi_62175335
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:20 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

zelfs dan hoeft het niet live te zijn, 2 weken terug viel hij in voor Eddy Zoey, was allemaal van te voren opgenomen inclusief bellers.

de desbetreffende uitzending was wel live
Morpheus. De freaknacht is ALTIJD LIVE.
pi_62175905
TVP dan maar. Blijf het bizar vinden en denk het ene moment dat het echt is en als ik dan weer een stukje verder lees hier, zie ik iets staan en denk ik van tja, misschien ook wel fake?
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:15:22 #234
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62176112
Die eerste advertentie zou overal kunnen staan. Niemand kan alles napluizen toch?
En rouwadvertentie zal morgen of woensdag pas verschijnen. En ook dat kan in elke krant zijn. Alles nalopen dus en niet alleen kijken naar een Otto, gezien dat dus een pseudoniem kan zijn.
Elke advertentie openen en checken of het iemand van 19 is.

En dan nog weet je het niet zeker. Denk niet dat iemand ooit te weten komt of het echt is.
pi_62176170
quote:
Ekdom baalt van commotie

AMSTERDAM - Radio-dj Gerard Ekdom is er klaar mee. Tijdens het programma Freaknacht belde de 19-jarige Otto. Hij vertelde dat hij nog maar tien uur te leven had. Gerard: „En nu wordt door sommigen gezegd dat wij het proberen uit te buiten!”

Hij vervolgt: „Ik heb geen idee of het echt is of niet. Het is ook niet aan mij om daar achteraan te gaan. We hadden een beller, hebben een gesprek gehad, een verzoeknummer gedraaid en dat was het. Klaar. En ja, door het verhaal van Otto is het mooie radio geworden. Dat je dan meteen reacties krijgt dat het een opzetje is om publiciteit te krijgen, begrijp ik echt niks van”, zegt Gerard verontwaardigd.

De dj heeft na de uitzending geen contact meer gehad met familie of vrienden van de beller. „Als het waar is en Otto leeft nu niet meer, was het fijn geweest als we nog wat hadden gehoord. Dan wens ik iedereen veel sterkte. Als het niet waar is, voel ik mij belazerd, maar heeft het fragment er wel voor gezorgd dat we er even bij stil hebben gestaan. Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”
pi_62176293
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]
Groot gelijk, hoe hadden ze dan moeten reageren: door het niet serieus te nemen?
Dan zou in de media ook weer gesproken worden over dat ze zich lomp gedroegen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:18:52 #237
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62178036
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Stephe het volgende:

Ik vind dat Giel Beelen ontslagen moet worden. Hij heeft lang genoeg daar gezeten met al die vage fratsen van 'm. Uit de uitzending blijkt dat hij totaal geen respect heeft voor kankerpatienten.
zijn vader is vorig jaar overleden aan kanker. en als je vaker 3fm luistert, weet jij met hoeveel respect hij daar mee is omgegaan.
dus jouw opmerkingen raken echt kant noch wal.

[ Bericht 0% gewijzigd door evert op 06-10-2008 17:36:20 ]
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:21:19 #238
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62178104
dubbelpost

[ Bericht 97% gewijzigd door evert op 06-10-2008 17:35:58 ]
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:29:37 #239
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_62178311
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef evert het volgende:

[..]

zijn vader is vorig jaar overleden aan kanker. en als je vaker 3fm luistert, weet jij met hoeveel respect hij daar mee is omgegaan.
dus jouw opmerkingen slaan echt kant noch wal.
Dit dus.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:32:15 #240
78498 classpc
I don't like change
pi_62178389
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:07:46 #241
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_62179335
Dit moet wel een hoax zijn...
familieberichten kun je ook zondags doorgeven, dan had het vandaag in de krant gestaan.
Aangezien wij Nederlanders op dit soort momenten over het algemeen, door iedereen zielig gevonden willen worden, had dit allang gebeurd moeten zijn

Toch moet ik zeggen da het wel erg overtuigend over kwam.
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:09:50 #242
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62179377
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:07 schreef insomaniak het volgende:
Dit moet wel een hoax zijn...
familieberichten kun je ook zondags doorgeven, dan had het vandaag in de krant gestaan.
Aangezien wij Nederlanders op dit soort momenten over het algemeen, door iedereen zielig gevonden willen worden, had dit allang gebeurd moeten zijn

Toch moet ik zeggen da het wel erg overtuigend over kwam.
Bij de Telegraaf moet het vrijdag voor 16u gebeuren voor plaatsing op zondag/maandag
pi_62179413
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:18 schreef evert het volgende:

[..]

dus jouw opmerkingen raken echt kant noch wal.
Als het zijn vader is is het een ander verhaal he beetje raar als je daar de draak mee gaat steken.
Maar gieltje is ook wel zo, dat als het een ver van z`n bed show is, dat ie daar rustig grapjes over maakt.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:35:41 #244
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_62180037
Nu @ RTL Boulevard.
pi_62180231
De grote zoektocht naar aanwijzingen over de waarheid van deze mysterieuze beller is dus geopend.

Om eerlijk te zijn geloof ik weinig van het verhaal. Ik heb het fragment een aantal keer afgeluisterd, en bij iedere keer dat ik het vaker luister krijg ik meer bedenkingen bij de echtheid van het verhaal.

Wel interessant om even te blijven volgen in ieder geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62180385
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Die eerste advertentie zou overal kunnen staan. Niemand kan alles napluizen toch?En rouwadvertentie zal morgen of woensdag pas verschijnen. En ook dat kan in elke krant zijn. Alles nalopen dus en niet alleen kijken naar een Otto, gezien dat dus een pseudoniem kan zijn.
Elke advertentie openen en checken of het iemand van 19 is.

En dan nog weet je het niet zeker. Denk niet dat iemand ooit te weten komt of het echt is.
Half Nederland wil weten of het echt of nep is.. Geloof me, als er een advertentie is, komt deze in de publiciteit.
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 18:54:40 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_62180505
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu @ RTL Boulevard.
Gemist.

Samenvatting?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_62180577
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De grote zoektocht naar aanwijzingen over de waarheid van deze mysterieuze beller is dus geopend.

Om eerlijk te zijn geloof ik weinig van het verhaal. Ik heb het fragment een aantal keer afgeluisterd, en bij iedere keer dat ik het vaker luister krijg ik meer bedenkingen bij de echtheid van het verhaal.

Wel interessant om even te blijven volgen in ieder geval.
Dan ga ik hopen, voor de potentiele nabestaande, dat het nep is. Je zal dat boulevard tuig of SBS schorem maar op je stoep krijgen.
pi_62180794
Op Youtube meent iemand te hebben ontdekt dat de persoon die zich voordeed als Otto bekend is onder het profiel mrceriel op Youtube en wel vaker dergelijke prankcalls heeft geplaatst op Youtube.

Bijvoorbeeld deze:

Hij kan in ieder geval goed acteren. Maar oordeel zelf.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62180918
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Op Youtube meent iemand te hebben ontdekt dat de persoon die zich voordeed als Otto bekend is onder het profiel mrceriel op Youtube en wel vaker dergelijke prankcalls heeft geplaatst op Youtube.

Bijvoorbeeld deze:

Lijkt wel op de (rustige) stem van 'Otto'....
Love is in the air!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:12:24 #251
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_62181029
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:

Bijvoorbeeld deze:

Wat een mongool .
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:15:50 #252
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62181143
Ja zeker dat hij het is.

Wat een gek!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:16:52 #253
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62181170
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wat een mongool .
http://www.youtube.com/user/mrceriel

Coldplay - Viva la vida staat bij zijn video's
------------------
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:18:05 #254
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_62181207
'Otto'

1 ding weet ik zeker, hij spookt (nog) niet rond.
Wat zijn we aan het doen ???
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:20:47 #255
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62181292
------------------
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:26:01 #256
148823 znarch
ondertitel
pi_62181455
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:26:08 #257
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_62181460
Wordt nu ook op RTL Boulevard gemeld.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:27:34 #258
12646 Oom_Agent
pi_62181501
quote:
Nee dit is hem niet. Hoewel ik wel begrijp waarom de link wordt gelegd naar deze jongen. (telefoonprank Efteling en Viva la Vida)

Later deze week zullen jullie misschien wel meer horen.
pi_62181512
wordt nu wel heel erg verdacht, begin ook te geloven dat het grap is, na de reactie bij rtl boulevard...
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:29:20 #260
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_62181558
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef jantaeke het volgende:
wordt nu wel heel erg verdacht, begin ook te geloven dat het grap is, na de reactie bij rtl boulevard...
wat was de reactie dan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:30:07 #261
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_62181579
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Nee dit is hem niet. Hoewel ik wel begrijp waarom de link wordt gelegd naar deze jongen. (telefoonprank Efteling en Viva la Vida)

Later deze week zullen jullie misschien wel meer horen.
Weet jij meer dan
pi_62181583
HOAX?

Zou het wel een heel groot minpunt vinden.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_62181641
Is dit de doorbraak?
pi_62181652
TVP...

heftig man
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:32:40 #265
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62181659
HOOFDSTUK II. ZORGVULDIGHEIDSEISEN

Artikel 2

1. De zorgvuldigheidseisen, bedoeld in artikel 293, tweede lid, Wetboek van Strafrecht, houden in dat de arts:
1. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt,
2. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt,
3. de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten,
4. met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was,
5. ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen a tot en met d, en
6. de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij kan je nog niet zeggen dat hij binnen 10 uur opeens ondragelijk aan het lijden was...
dus kan je niet zeggen over 10 uur maken ze er een eind aan..
dat doen ze echt pas als het niet anders kan...
hij kon nog gewoon praten en drugs nemen dus zo slecht was hij er nog niet aan toe denk ik

( bij mn opa hebben ze het laats passief gedaan (euthanasie), die kon bijna niet meer ademen van de uitzaaiingen in zn nek ed)

bron
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_62181769
Het is gewoon een grap... dat hoor je , dat merk je en nu komen de feiten daarvan ook....
Love is in the air!
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:37:55 #267
12646 Oom_Agent
pi_62181835
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Weet jij meer dan
Hoi Roel, ik ken die persoon idd voor 99%. Later in de week weet ik meer. Ik ga het hier even bij houden.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:38:59 #268
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62181871
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:36 schreef Landgeld het volgende:
Het is gewoon een grap... dat hoor je , dat merk je en nu komen de feiten daarvan ook....
grap
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:40:37 #269
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_62181933
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Hoi Roel, ik ken die persoon idd voor 99%. Later in de week weet ik meer. Ik ga het hier even bij houden.
Owkiedokie. Thnx . We wachten ff af.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:43:59 #270
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62182041
ceriel amersfoort, slechts een hyver met ook het efteling filmpje...
pi_62182094
Blijft een slechte grap dan gewoon natuurlijk.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:49:30 #272
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62182220
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef evert het volgende:
ceriel amersfoort, slechts een hyver met ook het efteling filmpje...
Ceriel?
Je kunt 'm beter labiel noemen
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:54:35 #273
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62182413
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ik hoop ten zeerste dat je gelijkt hebt, anders is het gewoon een zieke grap..
------------------
pi_62182508
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:

[..]

volgens Oom_Agent is ie (nog) niet dood:
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
'Otto'

1 ding weet ik zeker, hij spookt (nog) niet rond.
vreemd verhaal
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:00:26 #275
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_62182604
Die Ceriel probeert zich een brabants accent aan te meten.

De Otto faket zijn accent zo te horen niet hoor.

Ik denk niet dat hij het is!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_62182667
Hm, zou wel erg ziek zijn hoor. Ik weet niet wat ik moet geloven..
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:02:50 #277
12646 Oom_Agent
pi_62182669
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2008 @ 20:03:45 #278
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62182700
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij kan je nog niet zeggen dat hij binnen 10 uur opeens ondragelijk aan het lijden was...
dus kan je niet zeggen over 10 uur maken ze er een eind aan..
dat doen ze echt pas als het niet anders kan...
hij kon nog gewoon praten en drugs nemen dus zo slecht was hij er nog niet aan toe denk ik
Mijn buurman heeft samen met de huisarts 2 weken voor zijn dood een datum gepland en we hebben op de avond dat het zou gebeuren nog samen een biertje gedronken voordat de dokter met hem aan de slag ging dus zou niet weten waarom je het niet kan plannen op een datum die jij wilt.
pi_62182721
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ik reageer hier toch nog even op. Die Otto is iemand met pseudologia phantastica (liegen en zelf geloven) en die 'Otto' ken ik. Ik wil nog even benadrukken dat die jongen op Youtube en Boulevard (cerielm) het niet is.
hoezo, die ken ik?
pi_62182737
RTL Boulevard sprak ook over de filmpje op youtube, daarin gaven zij de reactie dat het sterk begon te lijken op een grap. Waardeloze grap...
pi_62182759
quote:

[..]

quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:26 schreef Landgeld het volgende:
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt of iemand die psychisch niet in orde is.

Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)
Love is in the air!
pi_62182763
quote:

[..]

ben jij het....
pi_62182838
quote:

[..]

Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordt kan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem
Love is in the air!
pi_62182843
quote:

[..]

Ben jij een 'collega' van hem? In dat geval geloof ik je niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:12:58 #285
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_62183019
Als je goed luistert en vergelijkt is het die Ceriel niet hoor.

Ken ook iemand met pseudologia phantastica en moest meteen hieraan denken toen ik het fragment van 3fm hoorde.

Het zou mij niets verbazen als Oom Agent het bij het juiste eind heeft.

Ik ben erg benieuwd!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:16:34 #286
12646 Oom_Agent
pi_62183150
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Of jij bent zelf die cerielm (of een kennis) en wilt niet dat hij 'gesnapt' wordt kan natuurlijk ook. Want als blijkt dat cerielm het is, dan heeftie denk ik een probleem
Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.
pi_62183160
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:18:29 #288
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62183232
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als Oom Agent nou eens namen en rugnummers geeft.
of het is ook een staaltje aandacht trekken en interessant doen....
pi_62183313
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Nee, ik ken pas sinds 1 uur een cerielm en dat is vanwege de aandacht die er hier aan wordt geschonken.
Het is ook geen collega van me maar iemand die in een hulpverleningstraject zit. Ik kan daar, op dit moment verder ook niets over zeggen. Later in de week spreek ik deze persoon en wordt er mogelijk meer duidelijk.
wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht? Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:23:09 #290
12646 Oom_Agent
pi_62183418
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Pietmans het volgende:

[..]

wat ben jij een trieste vent. Een beetje heel FOK! lekker maken met je verhalen, maar als het puntje bij het paaltje komt verschuil je je ergens achter. Lekker he, die aandacht? Als je het niet zeker weet wat er is, of je mag er niets over zeggen, moet je helemaal niets zeggen..
Helaas ik wist dat ik dat deze reacties kon verwachten.
pi_62183491
Mja, wellicht kwam mijn vorige reactie wat direct over, excuus daarvoor. Maar wat ik er mee bedoel te zeggen: Stel, je bent iemand die mensen onderzoekt/behandelt voor je beroep, dan zou het toch niet slim zijn er uberhaubt over te beginnen? En zeker niet op FOK lijkt me.
pi_62183592
Inderdaad, interessant-doenerij van Oom_Agent.

Hij werkt zeker in de gezondheidszorg en denkt dat één van de patiënten in een instelling waar hij werkt heeft gebeld ofzo, vermoed ik.

Maar er zijn zoveel mensen met pseudologia phantastica, hoezo denk je het zo zeker te weten? Als je het zo zeker denkt te weten kun je er ook geen buil aan vallen om nu al man en paard te noemen, en als je beroepsgeheim hebt dan had je uberhaupt niets moeten zeggen en moeten melden dat je later meer weet.
pi_62183653
Het word nog boeiend
pi_62183708
Ceriel van Amersfoort heeft overigens ook een profiel op Fok.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:46:02 #295
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62184261
Natuurlijk was dat niet echt,erg voorspelbaar
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:56:28 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62184652
quote:

[..]

pseudologia phantastica is zo'n geweldige aandoening

Je zal het maar hebben "IK HEB KANKER" *zichzelf van kant maakt.

En later blijkt dat het allemaal tussen de oren zat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62184963
fake.
"ik zit hier met 10 vrienden"
"laat ze is horen"
"nee"
4 8 15 16 23 42
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:05:37 #298
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_62184994
maar goed.. nu moet ondertussen toch wel iemand de advertentie gevonden hebben?
pi_62185271
Niemand heeft nog enige advertenties kunnen vinden...
misschien morgen nog, anders begint het toch op een misselijke grap te lijken...
pi_62185292
als iemand overlijdt staat er niet meteen noodzakelijk een advertentie in de media, maar op RTL boulevard werd gezegd dat het waarschijnlijk een grap was

er zullen vast nog veel grappen volgen

EDIT: hier kun je verder vertellen hoe walgelijk je het allemaal vindt:
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel3)

[ Bericht 34% gewijzigd door Manono op 06-10-2008 22:28:22 ]
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')