Op telegraaf.nl was iemand zn buurvrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op youtube was er iemand die "claimde" zijn nichtje te zijn.
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 laterquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:02 schreef BlueByte het volgende:
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.
Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.
Meer om het absurde. Ook dat stukje over alles doen wat je nooit hebt gedaan, en dan bierdrinken noemen.![]()
Ik zou er alsnog wel om kunnen lachen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.
Ik zeg niet dat dan alles bekend is. Lezen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.
Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
Niet, hij houdt een slag om de armquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:23 schreef lola-aap het volgende:
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/
Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.
Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.
Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Maar wat is het probleem dan? Hij heeft dus geen vooruitzichten meer, medicijnen hebben nog veel zin als je nog 10 uur hebtquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
De jongen klonk toch Limburgs?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
Ja. Maar er staat een bericht op internet (youtube ofzo?) waarin de buurvrouw van Otto bevestigd dat het waar is. En die dame woont in Zwolle. Maargoed, allemaal ontraceerbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De jongen klonk toch Limburgs?
Precies. Ook ik weet er helaas het e.e.a. vanaf, maar ook hij deed gewoon wat hij wilde. Het is klinkklare bullshit om te zeggen dat zelfs wanneer je elk moment de pijp uit kan gaan je nog geen alcohol magquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.
Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.
Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Borstkanker is bij mannen erg zeldzaam, en of dat ook op zulke jonge leeftijd voor komtquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef Rijpie het volgende:
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |