abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62170176
In het begin komt de jongen op mij over als vastberaden een liedje aan te vragen, weigert zijn vrienden te laten horen. Daarna wordt hij emotioneel en als de DJ's hem eenmaal echt serieus nemen vertelt hij zijn verhaal heel goed.

Ik weet het gewoon niet eigenlijk, het is verleidelijk om te denken dat het nep is, maar eigenlijk vind ik het ook wel een mooi verhaal, of het nou nep is of niet...
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2008 @ 13:00:01 #202
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62170771
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Op youtube was er iemand die "claimde" zijn nichtje te zijn.
Op telegraaf.nl was iemand zn buurvrouw.
pi_62170812
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.

Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Aanwezig.
pi_62171182
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:02 schreef BlueByte het volgende:
Eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet.

Dat is raar, normaal is er rond deze tijd al veel meer informatie bekend. Ik weet niet of ik die ''Otto'' wel moet geloven..
Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 13:57:24 #205
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62172305
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.

Meer om het absurde. Ook dat stukje over alles doen wat je nooit hebt gedaan, en dan bierdrinken noemen.

Ik zou er alsnog wel om kunnen lachen.
Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.
pi_62172339
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als je kanker hebt mag je geen bierdrinken of andere alcoholische dranken ivm medicatie.

Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
pi_62172362
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja, normaal hoor je over iemand die dood gaat echt alles een dag of 3 later
Ik zeg niet dat dan alles bekend is. Lezen.
Aanwezig.
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:00:44 #208
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62172386
dat zou wat zijn, als het een hoax is
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:06:51 #209
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62172533
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als er echt geen vooruitzichten meer zijn maakt dat ook niet meer uit hoor.
Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.

Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
pi_62172540
Wow vaag en bizar zeg.
HAd het hier al gelezen en hoorde het vanochtend ook nog.
Ik weet het niet zo goed eigenlijk maar zoiets verzin je toch niet?
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:17:06 #211
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62172797
ik geloof er geen reet van.
From feudal serf to spender.
pi_62172828
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee want als er geen vooruitzichten meer zijn krijg je heeeeelemaal geen medicijnen meer toegedient.
Wel dus, in de periode dat je ziek bent mag je GEEN alcoholische dranken tot je nemen, je krijgt vloeistoffen in je systeem die niet goed renderen met alcohol gecombineerd, en ook als je geen vooruitzichten meer hebt moet je nog steeds een hoeveelheid medicijnen tot je nemen. Otto claimt dat hij 4 jaar kanker heeft en 4 jaar geen alcohol tot zich heeft genomen is conform de normale gang van zaken als je kanker hebt.

Bovendien zegt Otto in het filmpje dat ze recentelijk pas uitzaaiingen hebben gevonden en daardoor waarschijnlijk een maand geleden ofwat nog toekomstperspectief had.
Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.
Je MOET dus niks als er geen vooruitzichten meer zijn.

Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Zin een biertje, ook al is het je allerlaatste? Geen probleem.
Wil je nog even roken als een schoorsteen? Geen probleem.
Wil je je voleten met de grootste rotzooi? Geen probleem.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.

Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Maar mij is echt niet bekend dat alcohol dan absoluut verboden is.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
pi_62172952
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/

Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Toch is het een beetje vreemd dat niemand een overlijdingsbericht kan traceren. Verder komen natuurlijk niet alle overlijdingsberichten in de telegraaf...(of is telegraaf in dit geval een overkoepeld dagbladorgaan?)

Verder bellen er bijna alleen maar randdebielen naar 3fm tijdens de freaknacht en met de film Simon op tv die avond ga ik ook wel twijfelen inderdaad....hmmm weet iemand al iets meer?
pi_62173026
Volgens mij is het gewoon een depressieve kerel die na een paar whiskeys (volgens mij had hij wel dingen gedronken) 3FM ging bellen en dit verhaal ophangt.

Ook raar dat je 10 uur voor je overlijden dingen gaat proberen terwijl je dat ook een week eerder had kunnen doen Je wilt je laatste uren toch wel helder meemaken neem ik aan, en niet met een kater op bed liggen?

Nogmaals; mijn voorspelling is een (bezopen) kerel die niet grappig probeert te doen, maar 'depressief'/emotioneel is en dit verhaal 'verzint', als een soort fantasie o.i.d. Dat hij er op kickt om zo'n dramatisch verhaal op te hangen en zodoende iedereen in de maling neemt (wat denk ik niet zijn intentie is)
Love is in the air!
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2008 @ 14:29:28 #215
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62173103
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:23 schreef lola-aap het volgende:
http://gerard41.hyves.nl/(...)reaknacht_ooit/AOv3/

Ekdom meld nog wel op zijn blog dat het waar is....
Niet, hij houdt een slag om de arm
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:30:55 #216
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62173144
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vaak als er geen vooruitzichten zijn word met een hoop medicatie die alleen maar belastend is om in te nemen gestopt, als de patient dat wil.

Ik vraag me af hoe jij bij je wijsheden komt, maar ben mijn moeder op veel te jonge leeftijd verloren aan kanker, en toen ze op haar einde was moest niks, ALLES mocht.
Het enige wat nog telt, is kwaliteit van leven en dat bereik je niet met alsnog vanalles niet mogen.

Verder werk in de thuiszorg en heb regelmatig met patienten te maken die kanker hebben, en die roken bv vaak gewoon door tijdens de chemothearpie, dat ze alcohol dronken heb ik niet echt gezien maar daar zal ivm de misselijkheid ook niet zo de behoefte naar zijn.
Je mag bij deze mensen vaak al blij zijn als ze iets binnenkrijgen, want de trek is er vaak helemaal niet.
Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
pi_62173224
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik weet dit omdat mijn zusje het afgelopen jaar kanker heeft gehad en alles nog vers in mijn geest staat en tot op de dag van vandaag nog ons gezinsleven beheerst! En ondanks dat mijn zusje "schoon" verklaard is, ze nog steeds geen alcohol tot zich mag nemen omdat dit zeer en zeer slecht is voor het lichaam, herstelproces en de combinatie met de medicatie. Als er geen vooruitzichtten meer zijn dan kun je lak hebben aan dit alles zoals Otto stelt, en hij stelt ook dat hij al 5 jaar geen biertje meer heeft gehad en dat was het punt, want dit alles is wel conform de gestelde "normale" behandeling van een (terminale) kankerpatient.
Maar wat is het probleem dan? Hij heeft dus geen vooruitzichten meer, medicijnen hebben nog veel zin als je nog 10 uur hebt dus laat die jongen zijn biertje drinken.

Ben benieuwd of we nog iets van een rouwadvertentie horen.
pi_62173281
TvP

Wil wel weten of het waar is enzo
Don't think, be sure!
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:54:48 #219
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62173774
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_62173868
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb 1 Zwolsche krant bekeken met rouwadvertenties. Op dat Mensenlinq gedoe is niks te vinden, maargoed.
Niemand die in Zwolle woont en de kranten kan napluizen?
De jongen klonk toch Limburgs?
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:01:25 #221
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62173950
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De jongen klonk toch Limburgs?
Ja. Maar er staat een bericht op internet (youtube ofzo?) waarin de buurvrouw van Otto bevestigd dat het waar is. En die dame woont in Zwolle. Maargoed, allemaal ontraceerbaar.
pi_62174038
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
pi_62174057
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies. Ook ik weet er helaas het e.e.a. vanaf, maar ook hij deed gewoon wat hij wilde. Het is klinkklare bullshit om te zeggen dat zelfs wanneer je elk moment de pijp uit kan gaan je nog geen alcohol mag
pi_62174121
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef Rijpie het volgende:
misschien is het wel een grote publiciteitsstunt voor het hele Pink Ribbon gebeuren.
Borstkanker is bij mannen erg zeldzaam, en of dat ook op zulke jonge leeftijd voor komt
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:10:13 #225
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_62174183
Limburger en Zwolsche krant gecheckt op Mensenlinkq. Alle advertenties aangeklikt, wie weet is Otto een pseudoniem. Niemand gevonden van 19.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')