Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.
Morgen zal er wel duidelijkheid komen, dan draait alles weer.
Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hij is best grof die Hans Teeuwen, en grapjes over dingen maken kan ie als de beste, maar dit is wel een drempel lager...zou ie zo grof kunnen zijn terwijl hij ook wel weet dat Giel pas zn pa heeft verloren aan kanker, en Gerard zn moeder?
Qua stem leek het er in de verste verte niet op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vonden jullie dat nou echt Hans Teeuwen?![]()
Het is idd geeneens een grappige hoax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is de mensheid zo ziek dat men dit gaat hoaxen?
http://restyle.3fm.nl/page/3fm_frequentiesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Morgenochtend voor de verandering maar eens naar die Giel luisteren
Waarop is die zender te ontvangen @ Zuid Holland?
Je moest eens weten waar mensen allemaal toe in staat zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn Sc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Het ga je goed daar jongen, waar je ook bent!
Nou ja das ook kort door de bochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |