Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als het waar is, dat het dan meer een wake dan een feest is.
Ik denk juist het tegenovergestelde, als dit waar is dan stond duidelijk vast wanneer het einde nabij was, je zou letterlijk minuten kunnen tellen en geforceerd proberen te genieten van elke minuut, juist dit gegeven maakt dat er nooit een feestelijke sfeer oid zou kunnen hangen. Bij een natuurlijk overlijden van een persoon is elke minuut een gewonnen minuut en is er een percentage hoop dat er nog een dag bij komt, en nog één, en nog één etc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me in het geval van een 19-jarige jongen geen reden tot een feestje, of wel?
Maar goed, ik neem aan dat in de loop van de week Otto's moeder wel contact opneemt met de VARA om te bedanken voor het inwilligen van zijn laatste wens. En dat Giel een rouwkaartje krijgt en een foto van Otto. Zeker nu de familie ziet wat t losmaakt in de media.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.
Je zegt t zelf, om t op een feest te doen lijken. Dat gaat dan ook op voor dit. Iedereen snapt dat er niet wordt gehost en gedanst. Maar verder heeft Otto zn vrienden en familie en zuipt zich klem en experimenteert met van alles en nog wat. En ze luisteren en kijken naar 3Fm. Soort van feest dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~
Mijn zusje heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze kanker had en op de dag dat we dat te horen kregen heeft mijn moeder al haar vriendinnen uitgenodigt en genoeg voedsel gehaald om het op een feest te doen lijken, toch is er geen moment een feest gaande geweest, en dat alleen omdat feest duidelijk gedefinieerd wordt door "vermaak".
Er speelt ook al iemand zijn opa die het weer voorleest, je kunt alles faken.quote:De dj is er zeker van dat de 19-jarige Otto de waarheid sprak. "Zoiets kun je niet spelen", zegt hij tegenover Novum Nieuws.
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
Je wenst nu iemand dood?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
Vergeet DWDD en Evers staat op niet!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?
Publieke omroep dus de nummers zijn er niet om winst te maken. kost dus (bijna) nietsquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:04 schreef Suga_Mama het volgende:
Volgens mij huilde die jongen net niet toen hij daar aan de lijn hing. Wat dat trouwens wel niet heeft moeten kosten, acht minuten bellen naar een 0900 nummer van 3FM.
Onzin Sunchaser. Weet jij hoeveel mensen er aan de lijn hangen op de 4 lijnen in de studio? Tot ca 4:00 is het inderdaad redelijk druk maar daarna gaat het HEEL snel omlaag. Er zijn genoeg momenten dat er maar 1 hangt. Behalve als Gerard 'wat lijntjes' pakt zijn alle 4 vaak even bezet omdat mensen er doorheen willen komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef SunChaser het volgende:
25 cent per minuut (+ de kosten van je eventuele mobiele telefoon)
Het is trouwens lastig om er doorheen te komen. Soms nemen ze op en hang je een tijdje in de wacht en drukken ze je alsnog weg. Vaak is t gewoon bezet
Vorige week zei nog iemand na 4 uur tegen Ekdom: eindelijk na weken proberen kom ik eens een keer in de uitzending.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:15 schreef jmac het volgende:
[..]
Onzin Sunchaser. Weet jij hoeveel mensen er aan de lijn hangen op de 4 lijnen in de studio? Tot ca 4:00 is het inderdaad redelijk druk maar daarna gaat het HEEL snel omlaag. Er zijn genoeg momenten dat er maar 1 hangt. Behalve als Gerard 'wat lijntjes' pakt zijn alle 4 vaak even bezet omdat mensen er doorheen willen komen.
Maargoed, als je het over andere uren hebt dan heb je wel gelijk ja.
Ja en besides, als je dood wil en gaat.. who gives a fuck over hoe duur je telefoonrekening dan wel niet zal zijn om even 10 minuten met 3FM te bellen!quote:
Wellicht is het handiger voor dagbladen om die Otto, diens familie en/of de genoemde advertentie eens proberen te achterhalen in plaats van dramatische verhalen over Giel en Gerard te plaatsen... Als 't niet waar blijkt te zijn, slaat dit soort artikelen he-le-maal nergens op...quote:Giel Beelen en Gerard Ekdom 'compleet stuk
Gerard Ekdom en zijn radiocollega Giel Beelen zitten 'compleet stuk'. Een 19-jarige luisteraar vertelde dat hij nog slechts tien uur zou leven. De twee maakten hun ’heftigste nacht ooit’ mee.
Klik hier voor het fragment
Gerard: "We dachten dat een of andere dronken luisteraar een bizarre grap met ons uithaalde. Daarom sprongen we er in eerste instantie redelijk laconiek mee om. Totdat we erachter kwamen dat het bittere ernst was…”
De 30-jarige dj: "Otto had een ongeneeslijke vorm van kanker. Artsen hadden hem opgegeven. Omdat hij alle bijbehorende ellende niet wilde meemaken, had hij besloten euthanasie te gaan plegen. Die zou tien uur later worden gepleegd. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM, vertelde hij. Hij wilde Viva la vida van Coldplay horen. Dat nummer hebben we uiteraard na afloop van dit bizarre gesprek gedraaid.”
Hij vervolgt over de Vrijdag Freaknacht: "Giel en ik waren compleet stuk van wat ons, live op de radio, was overkomen. De rest van de nacht heb ik opgedragen aan Otto. Als hij de waarheid heeft gesproken, is hij dus inmiddels overleden. Of het waar is of niet: het was een zeer, zeer bijzondere nacht die ik mij voor altijd zal blijven herinneren. Otto, rest in peace!”
Binnen een week weten we wel wat er is gebeurd voorspel ikquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
Ik geloof er wel in...
Toch tvp voor als er nog wat boven water komt..
quote:marielle32 (8 uur geleden)
Even voor allemaal Dit is geen grapje. Otto is mijn neefje. En hij wilde dit heel graag. Sorry mannen van 3 FM dat het zo koud op jullie dak kwam.
quote:bastje (8 hours ago)
Gecondoleert met je neef...
toen ik het filmpje zag wist ik in het begin even niet hoe het zat, ik zat meteen al met de conclusie van wat een klootzakken op 3fm....
maar zij dachten uiteraard dat het een grap was..
ik heb met jullie te doen.
groetjes, Bas
Zou t deze zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=F6xpCtKjLGs&fromurl=/watch%3Fv%3DF6xpCtKjLGs
[..]
Hmmquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zou t deze zijn?
http://www.babybytes.nl/vip-reacties/marielle32
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Hmm
Er staat echt helemaal niets over haar neef op dat profiel...
http://manuelle32.hyves.nl/quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:22 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Hmm
Er staat echt helemaal niets over haar neef op dat profiel...
Het is dezelfde vrouw als bij PF en dat babyforumquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
http://manuelle32.hyves.nl/
Hier ook niet, als dit de goeie is.
Dan noem je ook een sitequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ik kan me voorstellen dat je dergelijke dingen niet meteen in je hyves, partyflock of wat dan ook voor profiel zet. Niet iedereen blogt dagelijks, gelukkig. En iedereen kan ook reacties zetten op TT. Op GS heb ik al 4 mensen gezien die beweren Otto te zijn
Die kon je verwachten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Op GS heb ik al 4 mensen gezien die beweren Otto te zijn
Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan hem denken, met die belvideos.
Morgen zal er wel duidelijkheid komen, dan draait alles weer.
Als het Teeuwen zou zijn, dan zou het denk ik niet met die reden zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hij is best grof die Hans Teeuwen, en grapjes over dingen maken kan ie als de beste, maar dit is wel een drempel lager...zou ie zo grof kunnen zijn terwijl hij ook wel weet dat Giel pas zn pa heeft verloren aan kanker, en Gerard zn moeder?
Qua stem leek het er in de verste verte niet op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vonden jullie dat nou echt Hans Teeuwen?![]()
Het is idd geeneens een grappige hoax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is de mensheid zo ziek dat men dit gaat hoaxen?
http://restyle.3fm.nl/page/3fm_frequentiesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef onlogisch het volgende:
Morgenochtend voor de verandering maar eens naar die Giel luisteren
Waarop is die zender te ontvangen @ Zuid Holland?
Je moest eens weten waar mensen allemaal toe in staat zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn Sc.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zo over de mensheid denkt moet je misschien zelf maar eens gaan euthanasieën!
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Het ga je goed daar jongen, waar je ook bent!
Nou ja das ook kort door de bochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze is de buurvrouw maar weet niet waar hij ligt opgebaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |