abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 15:11:01 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62147897
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe plant je de dood precies?
Je spreekt met de arts af hoelaat de spuit in je infuus gaat.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 15:12:29 #82
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62147924
Dat lijkt me in het geval van een 19-jarige jongen geen reden tot een feestje, of wel?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 15:14:18 #83
163650 Greys
pi_62147960
Ja zo gaat dat inderdaad, dat zag je ook bij 'Over mijn Lijk' destijd, die jongen die in bed lag te wachten tot de dokter kwam voor zijn euthanasie en zijn moeder die in de tussentijd nog maar even ging strijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62147963
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 15:18:25 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62148028
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me in het geval van een 19-jarige jongen geen reden tot een feestje, of wel?
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 15:20:21 #86
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62148057
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.
Maar goed, ik neem aan dat in de loop van de week Otto's moeder wel contact opneemt met de VARA om te bedanken voor het inwilligen van zijn laatste wens. En dat Giel een rouwkaartje krijgt en een foto van Otto. Zeker nu de familie ziet wat t losmaakt in de media.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 15:24:21 #87
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62148125
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~

Mijn zusje heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze kanker had en op de dag dat we dat te horen kregen heeft mijn moeder al haar vriendinnen uitgenodigt en genoeg voedsel gehaald om het op een feest te doen lijken, toch is er geen moment een feest gaande geweest, en dat alleen omdat feest duidelijk gedefinieerd wordt door "vermaak".
pi_62148181
tvp
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 15:32:04 #89
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62148266
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~

Mijn zusje heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze kanker had en op de dag dat we dat te horen kregen heeft mijn moeder al haar vriendinnen uitgenodigt en genoeg voedsel gehaald om het op een feest te doen lijken, toch is er geen moment een feest gaande geweest, en dat alleen omdat feest duidelijk gedefinieerd wordt door "vermaak".
Je zegt t zelf, om t op een feest te doen lijken. Dat gaat dan ook op voor dit. Iedereen snapt dat er niet wordt gehost en gedanst. Maar verder heeft Otto zn vrienden en familie en zuipt zich klem en experimenteert met van alles en nog wat. En ze luisteren en kijken naar 3Fm. Soort van feest dus.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 15:38:51 #90
138438 crew  Pizzakoppo
pi_62148416
In ieder geval was de stilte an sich zeer opmerkelijk nadat Giel het vroeg, of hij was in een andere kamer gaan zitten of hij was alleen.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 16:09:04 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62149102
DAG
Bellende kankerpatiënt shockeert Giel Beelen

Giel Beelen kreeg vrijdagnacht in zijn radioprogramma Freaknacht een telefoontje van een jonge kankerpatiënt die meldde enkele uren later euthanasie te gaan plegen.

De dj is er zeker van dat de 19-jarige Otto de waarheid sprak. "Zoiets kun je niet spelen", zegt hij tegenover Novum Nieuws.

Aanvankelijk dachten Beelen en collega-dj Gerard Ekdom dat het om een grap ging, toen de jongen in de show aankondigde dat hij nog maar tien uur te leven had. "Nog maar tien uur te leven? Laat me raden: je wilt Metallica horen", zei Ekdom gekscherend. "Hoe weet je dat je nog tien uur te leven hebt? Wordt het echt een euthanasiezaakje?", voegde Beelen daaraan toe.

Gebroken stem

Toen Otto met gebroken stem vertelde over zijn slepende ziekte en zijn naderende dood, vielen de dj's even stil. Beelen heeft geen spijt van de wijze waarop hij en zijn collega de tiener aanvankelijk behandelden. "Helemaal niet. Je belt naar een entertainmentprogramma vol gekkigheid", stelt de radiomaker. "Ik ben wel blij dat ik hem heb teruggehaald in de uitzending, want Gerard wilde hem wegdrukken."

De terminaal zieke jongen belde met de dj's om het liedje 'Viva la vida' van de Britse band Coldplay aan te vragen. "Eigenlijk kon dat niet, want we zitten in een week met muziek uit de jaren negentig", zegt Beelen. "Maar nood breekt wet." Na een gesprek van bijna acht minuten werd het nummer ingezet.

Beelen heeft na de uitzending geen contact meer gehad met Otto of diens familie. "Als zij de behoefte voelen om met mij contact op te nemen, dan weten ze me te vinden", stelt hij. "Maar ik ga niet zelf als een ramptoerist contact zoeken."
pi_62149179
Hebben we al iet concreets?
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2008 @ 16:14:31 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62149244
quote:
De dj is er zeker van dat de 19-jarige Otto de waarheid sprak. "Zoiets kun je niet spelen", zegt hij tegenover Novum Nieuws.
Er speelt ook al iemand zijn opa die het weer voorleest, je kunt alles faken.
pi_62150663
TVP
pi_62151167
tvp
pi_62152544
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.

er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.

landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?

ik vind het heel erg vaag.

ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
pi_62153185
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:

er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.

landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?

ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 18:32:55 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62153330
Pffff, wat een uitzending.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62153367
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:

Je wenst nu iemand dood?
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:03:25 #100
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62153980
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef F04 het volgende:

[..]

Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?
Vergeet DWDD en Evers staat op niet!
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')