Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me dus niet. Wel wanneer het einde nadert door de ziekte zelf, maar niet wanneer je besluit er zelf een einde aan te maken. Het zal heus beladen zijn, dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat je alvast in het zwart zit te rouwen. Maar goed, misschien zit ik ernaast en is het hardstikke echt allemaal.

Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me in het geval van een 19-jarige jongen geen reden tot een feestje, of wel?

Maar goed, ik neem aan dat in de loop van de week Otto's moeder wel contact opneemt met de VARA om te bedanken voor het inwilligen van zijn laatste wens. En dat Giel een rouwkaartje krijgt en een foto van Otto. Zeker nu de familie ziet wat t losmaakt in de media.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is in elke situatie anders lijkt me, ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n kamer stil blijft op dat moment.

Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Otto zei dat hij de laatste 10 uur doorbracht met zn familie en vrienden. Dat is toch een afscheidsfeestje? Niet elk feest heeft slingers.

Je zegt t zelf, om t op een feest te doen lijken. Dat gaat dan ook op voor dit. Iedereen snapt dat er niet wordt gehost en gedanst. Maar verder heeft Otto zn vrienden en familie en zuipt zich klem en experimenteert met van alles en nog wat. En ze luisteren en kijken naar 3Fm. Soort van feest dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want elk moment dat je doorbrengt met familie en vrienden is een feest?~
Mijn zusje heeft ongeveer een jaar geleden te horen gekregen dat ze kanker had en op de dag dat we dat te horen kregen heeft mijn moeder al haar vriendinnen uitgenodigt en genoeg voedsel gehaald om het op een feest te doen lijken, toch is er geen moment een feest gaande geweest, en dat alleen omdat feest duidelijk gedefinieerd wordt door "vermaak".

Er speelt ook al iemand zijn opa die het weer voorleest, je kunt alles faken.quote:De dj is er zeker van dat de 19-jarige Otto de waarheid sprak. "Zoiets kun je niet spelen", zegt hij tegenover Novum Nieuws.

Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...

Je wenst nu iemand dood?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef downthedrain het volgende:
die jongen is/was 19 jaar, geen bejaarde zonder sociale contacten.
er moeten toch mensen zijn die hem herkennen of dat men advertenties vind in de krant.
landelijke media aandacht en ontzettend veel lui op fora die ernaar zoeken maar niemand vind wat?
ik vind het heel erg vaag.
ik had tranen in mijn ogen toen ik dat fragment zag, mag hopen dat het geen zieke grap was...

Vergeet DWDD en Evers staat op niet!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Mailtjes sturen naar HvNL, shownieuws, RTL boulevard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |