De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nu wel als het klopt.
Maar dat lees je dan pas morgen. Of Dinsdag.
Eerder zei hij dus moet de *advertentie* toch iets van *hai, overmorgen om xx>xx ben ik dood* zijn geweest en ik weet zeker dat geen enkele krant zoiets vaags plaatst dus ik geloof *Otto* ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.
Dan is het hulp bij zelfdoding of zelfs moord en dat is strafbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarom moet je zoiets officieel aanvragen, genoeg te regelen om dat sneller te doen of is dan de begrafenis ineens minder sjiek?
Zo heel vaag is dat nou ook weer niet. Het is raar, maar als je het goed verwoord denk ik wel dat kranten het zouden plaatsen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerder zei hij dus moet de *advertentie* toch iets van *hai, overmorgen om xx>xx ben ik dood* zijn geweest en ik weet zeker dat geen enkele krant zoiets vaags plaatst dus ik geloof *Otto* ook niet.
Misschien zitten die vrienden even in een andere ruimte. Of zijn ze gewoon heel erg aangeslagen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:57 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat ik trouwens zat te denken he, tijdens het hele gesprek hoor je aan de kant van Otto geen enkel geluidje.
- Niet iemand die in z'n koffiekopje roert
- Geen deur die open of dichtgaat
- Geen hoesten of kuchen
- Geen voetstappen
Het is er echt helemaal stil, terwijl hij daar wel met een groep vrienden zei te zitten.
Ik probeer het verhaal te blijven geloven (hoe ontzettend triest het ook is voor deze jongen), maar krijg ergens toch ook steeds meer twijfels... ook door wat ik hier in dit topic lees.
Hij zei volgens mij: "ik zit hier met een groep vrienden"quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Misschien zitten die vrienden even in een andere ruimte. Of zijn ze gewoon heel erg aangeslagen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
T maakt niet uit welk nummer je aanvraagt van Coldplay
Op youtube was er iemand die "claimde" zijn nichtje te zijn. Ik heb haar netjes gecondoleerd en gevraagd naar de des betreffende advertentiequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:19 schreef Pietmans het volgende:
Hm, ben benieuwd of de FOK speurders nog iets kunnen achterhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |