Otto was mijn motto..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:01 schreef Leonos het volgende:
Otto was mijn vader.
Alles wat hij zei was waar.
Het gaat je goed pa!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnen
O ja, die holocaust, dat weet ik nog. Dat was tijdens 40's Request.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moest eens weten. De Joden hebben zelfs een hele holocoust verzonnen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
O ja, die holocaust, dat weet ik nog. Dat was tijdens 40's Request.
Verkopen die ook oto'squote:Op zondag 5 oktober 2008 23:03 schreef Dodecahedron het volgende:
Vast een zieke stunt van Otto om Wehkamp in de wielen te rijden.
Aangezien iemand op de telegraafsite beweert dat ze zn buurvrouw uit Zwolle isquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij klonk Limburgs, of trickt mijn mind me?
Of de familie wil niet dat die op Mensenlinq komt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Als ie echt in Zwolle woont moet de advertentie hier staan
http://www.destentor.nl/partner/mensenlinq/
Dat zegt niet veel. Hij kan verhuisd zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij klonk Limburgs, of trickt mijn mind me?
Ehmz, hoe stel jij je zo'n *advertentie* voorquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Beelen__.html?p=1,2
[..]
En op basis waarvan meent De Telegraaf die conclusie te kunnen trekken![]()
Zolang geen advertentie in de krant gevonden is, kun je er vanuit gaan dat het om een misplaatste grap gaat. Of dat dezelfde methode als de roddelbladen hanteerden met clown Bassie: "Omdat we niemand konden bereiken om het te verifiëren, plaatsen we het maar."
quote:Hallo allemaal,
Middels deze advertentie wil ik iedereen ff laten weten dat ik de 4e ga klooien met drugs en drank en de 5e om13.30 dood ben? Iedereen nog bedankt voor alles hé!
Groetjes van Otto
Een overlijdensbericht?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ehmz, hoe stel jij je zo'n *advertentie* voor
[..]
Maar hij was nog niet dood.quote:
De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nu wel als het klopt.
Maar dat lees je dan pas morgen. Of Dinsdag.
Eerder zei hij dus moet de *advertentie* toch iets van *hai, overmorgen om xx>xx ben ik dood* zijn geweest en ik weet zeker dat geen enkele krant zoiets vaags plaatst dus ik geloof *Otto* ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De advertentie stond er al vrijdag of eerder, als je Otto mag geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |