quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:32 schreef Darklight het volgende:
Wie heet er trouwens Otto, verzin dan een normale naam
quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:32 schreef Darklight het volgende:
Wie heet er trouwens Otto, verzin dan een normale naam
En op basis waarvan meent De Telegraaf die conclusie te kunnen trekkenquote:Het lijkt vooralsnog niet te gaan om een misplaatste grap.
Je moet 2 artsen raadplegen, van alles op papier laten zetten en als ik me niet vergis is er ook nog een 'bedenktijd'. Dus nee, 'zomaar' even een pilletje/spuitje halen zit er niet in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je zomaar even euthenasie regelen? Da's normaal toch iets wat flink wat tijd in beslag neemt om allemaal te regelen en op papier te laten zetten?
Met dezelfde achterlijke fout. Ben er maar trots op.quote:
Juist, dat is de reden dat ik denk dat het nep is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:52 schreef kevin85 het volgende:
TVP! ..
Ook het feit dat uitgerekend de film Simon die avond op tv was doet mij toch wel twijfelen..
Je kunt dat idd niet "zo even" regelen, maar als je het eenmaal geregeld hebt dan ben je niet verplicht om het op het aangegeven tijdstip uit te voeren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens spits had de jongen een paar dagen eerder besloten over te gaan op euthenasie en experimenteerde hij nu met drugs?
Kun je zomaar even euthenasie regelen? Da's normaal toch iets wat flink wat tijd in beslag neemt om allemaal te regelen en op papier te laten zetten?
Ehm, misschien toch een heel flauwe grap van iemand die zelf behoorlijk onder invloed is van het een en ander?
Misschien horen we meer als die persoon en z'n vrienden uit hun roes zijn.
Ik vroeg me hetzelfde af, maar die jongens overkwam het ook maar, die dachten op dat moment ook niet verder na misschien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:03 schreef Jonathon het volgende:
mazaru heeft daar zeker een punt...
en dan nog:
Waarom heeft Gerard of Giel niet later wat meer gevraagd, of even met zijn ouders gesproken?
Maar iedereen kent toch wel de zin 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.'?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Omdat niemand Gerard Ekdom kent en Giel Beelen wel.
Dat vond ik dus ook opvallend. Mensen roepen meestal gelijk i.p.v. toestemming te vragen aan de beller.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
Beweerde die jongen ook niet dat hij omringd was door familie/vrienden terwijl hij belde ? En toen
ze in de studio zeiden : laat je eens hooooren ! het angstvallig stil bleef ? Ook omdat Otto zei dat
hij dat liever niet had.. we wachten wel af, zal toch wel een keer duidelijkheid over
komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |