Jawel. Zoals al gezegd: de papieren krant staat één op één online en je kunt daarin ook zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat het gaat om een vervroegde rouwadvertentie. Rouwadvertenties staan in de regel toch niet in de online krant?
Of het blijkt Teeuwen te zijn, die weer een belvideo nodig had voor zijn site.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:38 schreef Olep het volgende:
Als straks blijkt dat dit een hoax is, heeft die jongen het wel goed gespeeld!
Eens.. Wie heet er nou Otto (19)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:54 schreef Poeke het volgende:
ik denk dat het een hoax is...
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
http://antiroos.com/angrylog/
Deze discussie wordt dan weer gelinkt in het log van Roosmarijn van 3 FM
dj en muziekredactrice @ 3FM dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!
3FM DJ... Ben een 3FM leek dus ken d'r niet
Geloof er geen zak van meer.. Ff gedaan maar nee ???!!!!!1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:24 schreef Frasier het volgende:
Toen ik 't hoorde had ik meteen m'n twijfels en dat heb ik nog steeds.
Ik gok op hoax.. Nieuwshoerige als ik benquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:48 schreef ddx het volgende:
Mag toch hopen dat ze bij 3fm iets meer info gaan/kunnen nachecken ?
Als je net je zoon hebt laten gaan heb je wel iets anders aan je kop dan 3fm bellen dat de euthanasie van een leien dakje is gegaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als die familie erbij zat gisternacht dan hadden ze denk ik wel iets laten horen vandaag.
Zeker aan 3fm, aangezien dat zijn hoogtepunt was.![]()
Hoax totdat anders wordt bewezen.
Op de FP, niet het forumquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
http://antiroos.com/angrylog/
Deze discussie wordt dan weer gelinkt in het log van Roosmarijn van 3 FM
Mooi streven, maar iemand kan dit wel degelijk als geintje zo brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Laat ik maar uitgaan van het goede in de mens, dat iemand dit niet als geintje zo kan brengen.
3fm kan natuurlijk ook bellen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je net je zoon hebt laten gaan heb je wel iets anders aan je kop dan 3fm bellen dat de euthanasie van een leien dakje is gegaan
Wel eens van acteren gehoord?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:58 schreef anoniemm het volgende:
Dit is dus wel echt, anders reageer je niet zo en hoor je het..
Misschien omdat het twee mensen betreft die wellicht van slag kunnen zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel eens van acteren gehoord?
Waarom blijft die jingen niet even hangen en vragen ze onder de muziek even naar de moeder
Misschien omdat ze dat misschien wel gedaan hebben maar kun jij dat niet horen tijdens de muziek? OHJA.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel eens van acteren gehoord?
Waarom blijft die jingen niet even hangen en vragen ze onder de muziek even naar de moeder
Dan had Ekdom daar in z'n blog hierover wel iets gezegd. Dat doet ie niet en hij geeft zelfs aan dat hij ook niet weet of 't wel of niet echt is...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dat misschien wel gedaan hebben maar kun jij dat niet horen tijdens de muziek? OHJA.
IIDquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
inderdaad erg zieke hoax. ernstige misselijke grap.
De emotie in zijn stem doet me het verhaal wel echt geloven...quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:04 schreef Earry het volgende:
hoax:
1) waarom waren die vrienden zo stil? goeie vraag
2) waar is de advertentie? is gewoon nog niet gevonden
3) hij verspreekt zich aan het eind 'tot de volgende keer' ik denk dat je zelf niet helemaal helder meer ben in zo'n positie
Beeld en geluidquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:11 schreef Olep het volgende:
Jonathon, is dat nog ergens te beluisteren?
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste bericht, met die Engelse presentator.quote:
Die emotie deed mij ook twijfelen maar dat kan hij makkelijk gespeeld hebben. Ik denk overigens dat hij nog prima helder was aangezien hij er heeeeeeel erg rustig onder was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:10 schreef Jonathon het volgende:
[..]
De emotie in zijn stem doet me het verhaal wel echt geloven...
Ik heb ff zitten googlen maar niks kunnen vindenquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat laatste bericht, met die Engelse presentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |