Limburgs Dagblad heb ik ook nagezocht, vanaf donderdag zonder resultaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat heeft ie wel gedaan. Luister 't gesprek nog maar es terug...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt me
Jawel. Heb gezocht in de online-kranten. Dat zijn de papieren edities die één op één online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Ik heb de papieren variant gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Jawel. Zoals al gezegd: de papieren krant staat één op één online en je kunt daarin ook zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat het gaat om een vervroegde rouwadvertentie. Rouwadvertenties staan in de regel toch niet in de online krant?
Of het blijkt Teeuwen te zijn, die weer een belvideo nodig had voor zijn site.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:38 schreef Olep het volgende:
Als straks blijkt dat dit een hoax is, heeft die jongen het wel goed gespeeld!
Eens.. Wie heet er nou Otto (19)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:54 schreef Poeke het volgende:
ik denk dat het een hoax is...
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
http://antiroos.com/angrylog/
Deze discussie wordt dan weer gelinkt in het log van Roosmarijn van 3 FM
dj en muziekredactrice @ 3FM dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie is dat mens en hoe kent ze FOK!
3FM DJ... Ben een 3FM leek dus ken d'r niet
Geloof er geen zak van meer.. Ff gedaan maar nee ???!!!!!1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:24 schreef Frasier het volgende:
Toen ik 't hoorde had ik meteen m'n twijfels en dat heb ik nog steeds.
Ik gok op hoax.. Nieuwshoerige als ik benquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:48 schreef ddx het volgende:
Mag toch hopen dat ze bij 3fm iets meer info gaan/kunnen nachecken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |