Zo te horen lag die jongen niet in het ziekenhuis dus heeft een ziekenhuis er niks mee te maken. Het zal waarschijnlijk gaan om een huisarts, daar is een hele procedure voor en als die zorgvuldig wordt doorlopen kan dat in Nederland. Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:11 schreef TheGame het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Waarom zou je in godsnaam euthanasie willen plegen als je nog niet aan ondragelijke pijn lijdt. Elke dag dat je zonder (al te veel) pijn door kan gaan is toch nog mooi meegenomen. Ik vraag me ook af of ziekenhuizen überhaubt wel euthanasie toestaan in zo'n geval.
is die webcam van vannacht nog ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:27 schreef chelsepels het volgende:
Heb het vannacht gezien/gehoord, in het begin werd er idd lollig (lullig) gedaan, maar toen ze eenmaal door hadden dat het geen grapje was zag je werkelijk de gezichten van Gerard en Giel wit wegtrekken. Vanaf dat moment werd er ook zeer respectvol met die jongen gesproken. Uiteraard werd zijn wens vervuld en de resterende uitzending is niet meer geworden wat het normaal is, Gerard heeft de uitzending aan deze jongen opgedragen en er kwamen veel reacties van kijkers en luisteraars, veel smsjes onder in het beeld. Heftig hoor..
Edit- Dat dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is die webcam van vannacht nog ergens terug te zien?
Ach, je kan beter één keer te veel ergens in trappen dan dat je één keer te vaak iemand niet gelooft terwijl het wel waar was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:54 schreef SHE het volgende:
Ik zat ook alweer te snikken achter mijn computer, waarop mijn lief me geirriteerd zij dat ik overal in trap
Ik moest meteen aan Astronaut van Spinvis denken
Ik heb mijn twijfels al klonk het erg seriues. Maar dat verhaal van die advertentie vind ik erg vreemd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, je kan beter één keer te veel ergens in trappen dan dat je één keer te vaak iemand niet gelooft terwijl het wel waar was.
Als het een hoax is is die gozer toch wel echt ziek (maar dan in zijn hoofd) ... Verder kan ik niks terug vinden in de media. ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb het ook even beluisterd en hij is wel erg overtuigend moet ik zeggen. Of het is iemand met een uitgebreidde fantasie-wereld, of het is echt zo.
dang.quote:Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM.
Inderdaad, misschien dan toch een hoax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:22 schreef SCH het volgende:
Als hij een advertentie in de krant heeft laten zetten, waarschijnlijk gisteren of eergisteren dan moeten we daar toch achter kunnen komen.
Hij heet Otto, een plaatsnaam is volgens mij niet genoemd. Voor FOK! blijft toch nooit iets verborgen?
Aan de slag mensen, sla het regionale of lokale sufferdje er eens op na.
als een gesprek met Giel Beelen mijn hoogste doel in het leven was zou ik het ook niet droog kunnen houden hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dan toch een hoax.
Hoewel hij meerdere malen bijna in huilen uit leek te barsten.
Dacht dat ie vertelde dat er al een advertentie in de krant had gestaan ??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit met euthenasie, maar het kan best zijn dat iemand een paar uur vantevoren kan beslissen wanneer hij ertoe wilt overgaan.
Natuurlijk is ruim vantevoren al het een en ander vastgelegd en besproken met een arts of meerdere artsen, maar welke dag en welk tijdstip kan misschien best op het laatst geregeld worden.
Dus het zou best kunnen dat het pas dinsdag in de krant staat.
2000 hits op Otto, succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:42 schreef downthedrain het volgende:
nou, is hij nog niet via hyves gevonden?
Hij zei dat ze al reacties hadden ontvangen naar aanleiding van het plaatsen ervan in de krant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit met euthenasie, maar het kan best zijn dat iemand een paar uur vantevoren kan beslissen wanneer hij ertoe wilt overgaan.
Natuurlijk is ruim vantevoren al het een en ander vastgelegd en besproken met een arts of meerdere artsen, maar welke dag en welk tijdstip kan misschien best op het laatst geregeld worden.
Dus het zou best kunnen dat het pas dinsdag in de krant staat.
Als je zo'n beslissing genomen hebt ben je over je angst heen (en ziet het al een verlichting). Een leven met pijn en geen vooruitzicht is redelijk kut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
Ik zal echt bang zijn en niet meer kalm naar 3 FM kunnen bellen.
Thnx to sirolf dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Dat zegt niet zoveel he..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
http://otttttttttto.hyves.nl/
Otto, ledenlijst van de Vrijdag Freaknacht Hyves.....
Nee dat zegt helemaal niks. Maar ik zoek in ieder geval.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel he..En bedankt voor de video Sirolf!
Limburgs Dagblad heb ik ook nagezocht, vanaf donderdag zonder resultaat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt mequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de edities van het Eindhovens Dagblad, Dagblad de Limburger/Limburgs Dagblad en Brabants Dagblad is de afgelopen week niets onder 'Otto' terug te vinden...
Gezocht in het zuiden, omdat ie gezien z'n accent en taalgebruik ('zo'n' in combinatie met een meervoudsvorm) uit 't zuiden lijkt te komen.
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat heeft ie wel gedaan. Luister 't gesprek nog maar es terug...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:34 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zal komende week er wel inkomen dan. Je gaat geen advertentie plaatsen vóórdat je doodgaat lijkt me
Jawel. Heb gezocht in de online-kranten. Dat zijn de papieren edities die één op één online staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Ik heb de papieren variant gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zegt op zich natuurlijk niet veel. Niet alles uit de krant zal ook online staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |