Ik moet me altijd inhouden als ik Torn hoor om niet deze bewegingen erbij te doenquote:
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Als je weet hoevaak er echt grapjassen aan de lijn hangen 's nachts dan zou je 't snappen. De gekste wacko's bellen er 's nachts.. Veel gewoon in het kader van aandachtstrekkerij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.
snachts bellen alleen maar dronkenlappen en halve garen...meestal dan...ik vind het niet raar dat ze eerst zo reageren hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:57 schreef Resco het volgende:
[..]
Vind ze wel vrij lomp reageren in het begin.
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
Zo, fragment geknipt en op Youtube gegooid (ik moest eerst nog even uitzoeken hoe ik DVR-MS kon converteren en importeren in Adobe Premiere Elements). Ik weet niet of het echt waar is, maar mij lijkt het toch wel zo te zijn...
Same here... holy shitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvel![]()
Aan zijn accent te horen komt hij hier ergens uit de buurt (Venlo), ik zal eens rondvragen hier vanavond of iemand weet hoe of wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik die jongen zo hoor kan ik me niet voorstellen dat dit nep is.... kippenvel![]()
Damn.......quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Stil in mij.... ik ben nog even onder de indruk van het euthanasie-fragment...
Jeetje.... idd.......quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Half 5 vanmorgen, dus ik denk van welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje.... idd.......![]()
Hoe laat was dat? Zou ie al... you know... gegaan zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |