Eh... WW I?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar ging het over?
I knowquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goh, echt over WO I....?
Da's idd wat ruim van opzet. Zat meer aan een specifieke locatie denken oid.
Voor een verjaardag? Of gewoon voor de zomaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga naar het noorden om ouders op te bezoeken
En je hebt nog wel een OVquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor een verjaardag? Of gewoon voor de zomaar?![]()
Ik ga veel te weinig bij familie op bezoek.
Voor door de week. M'n weekend-OV heb ik niet meer.quote:
Maar je kunt ook een dagje zonder Sven op bezoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor door de week. M'n weekend-OV heb ik niet meer.![]()
En toen ik hem nog wel had wilde Sven hoe dan ook toch met de auto.
Als ik familiebezoek leuk zou vinden wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je kunt ook een dagje zonder Sven op bezoek
(nee, dit is geen guilt trip post)
Ohja, gedeelde smart is dubbele smartquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik familiebezoek leuk zou vinden wel.Nu moet hij delen in de elende van het bezoek.
![]()
Dat is ook relaxquote:Ligt er ook een beetje aan welke familieleden natuurlijk.En eigenlijk was tot nu toe elk weekend te druk om even op en neer te reizen. Dit is het eerste weekend sinds tijden dat ik niks moet.
En daarna ruzie maken over wat de familie van de ander nu weer fout heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, gedeelde smart is dubbele smart
Het is zeker ook niet zoiets waar je extra vroeg weg kunt sneaken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Like all the time
gala was echt oersaai
elke keer heb ik er weer zin in en altijd valt het weer tegen
En bekvechten waarom de ander zich zo "stom gedragen heeft bij mijn familie, wat moeten ze nu wel niet denken?"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarna ruzie maken over wat de familie van de ander nu weer fout heeft gedaan
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, ze heeft haar huisgenoot eruit getrapt om samen te kunnen wonen
Nou! Overigens valt het me mee/tegen dat het 18 uur is nuquote:
Niet echt nee. Nu ken ik de jongen in kwestie zelf niet persoonlijk maar zijn broer. En die is er natuurlijk al een tijdje stuk van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Dat zijn geen berichten die je mee wilt krijgen als je zelf ook zo iemand kent nee...
Bah... zo'n naar besef. Voor die jongen is het blijkbaar de beste keus, maar als familie blijf je achter ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nu ken ik de jongen in kwestie zelf niet persoonlijk maar zijn broer. En die is er natuurlijk al een tijdje stuk van.
Die jongen is even oud geloof ik(19) en heeft vanavond een soort afscheids"feest"(het is mijn woordkeuze niet) met vrienden en familie. Over een paar dagen is het over.
3 tweepersoons bedden vullenquote:
Niks concreetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, gaat B. nou gewoon op kamers of gaan zij en Sheep samenwonen?
Chique hoor.. tussen 10000 andere debielen voor de deur gaan staan wachten, om in een bak te mogen graaien tegen een paar procent kortingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijenkorf is ook niet goedkoop, wel chique. En tijdens de dwaze dagen proberen mensen chiqueheid te kopen voor minder geld
Jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit zijn nou trieste berichten: Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Ik dacht te weten om wie het ging want ik ken een soortgelijk geval dat ook dit moment speelt en ik schrok wel even.
Beelen vind ik al zo'n flapdrol dus dat hielp niet mee
Gelukkig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zeker ook niet zoiets waar je extra vroeg weg kunt sneaken?
Morgen maar weer gewoon frituren dus ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een nieuwe aflevering van "Tim vraagt zich af hoe ranzig het echt is": Struik boerenkoolstamppot. Dit is een stamppot met rookworst die je buiten de koeling kan bewaren en in dit geval tenminste houdbaar is tot augustus 2009.
GAD-VER-DAMME! De stamppot zelf valt nog wel mee, smaakt een beetje naar andere magnetronstamppot. Het haalt het dus bij lange na niet bij zelfgemaakte, maar in geval van haast of luiheid is het nog wel weg te werken. Zeker als je er wat mosterd bij doet. Maar dan die rookworst... dat was echt een van de smerigste die ik ooit gegeten heb. Ik vind rookworsten heerlijk, maar dit was echt smerig. Stel je de smaak voor van een knakworst die je op zondag onder de bank vindt terwijl je op donderdag een blik worsten open had gemaakt en je er al eentje niet kon vinden en dat komt in de buurt.
Doe het niet!
Voor morgen had ik pannenkoeken gepland, maar misschien dat ik zo alsnog op zoek ga naar een open supermarkt om wat anders te halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen maar weer gewoon frituren dus ?
Dat heb ik me dus ook al afgevraagdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik denk dat als je de hele dag in de winkel hebt gestaan jij ook sterk ruikt. En dat voorbijgangers dan ook iets hebben van: bweuuuuuuuuuuuuh![]()
Mehehe point takenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik denk dat als je de hele dag in de winkel hebt gestaan jij ook sterk ruikt. En dat voorbijgangers dan ook iets hebben van: bweuuuuuuuuuuuuh![]()
![]()
Heb het in elk geval wel bij van die taarten die een halve fles parfum opdoen.
Nog niet echt plannen, wil wel naar een Ierse pub hier in de buurt, maar dan moet ik iemand zo gek krijgen om te gaan rijden, het is geen weer om te fietsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de avondplannen van de menschen?
1e helft psv kijken, dan naar een verjaardag, dan naar de kroeg, en daarna zie ik wel waar ik terecht komquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Oei, ik zie net buienradarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog niet echt plannen, wil wel naar een Ierse pub hier in de buurt, maar dan moet ik iemand zo gek krijgen om te gaan rijden, het is geen weer om te fietsen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, ik zie net buienradar
Ik ga zo nog ergens een biertje doen maar ik wilde gaan lopen. Ik moet me nog even bedenken of ik dat ga doen
Ik kan naar Miss Montreal, schijnt de muziek bij een Slankie-reclame te hebben gemaakt die ik niet heb gezien... schijnt singer/songwriter achtig te zijn en dat vind ik stiekem al vrij snel zeurmuziekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wie heeft er in je haar zitten snuffelen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe point takenhad laatst wel een reactie dat iemand zei dat ik veel te sterk rook
maar bij mij zit het eigenlijk vooral in mijn haar. Bovendien ruik ik liever naar zeep dan naar zweet
+1 scherpquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie heeft er in je haar zitten snuffelen?![]()
Die jongen van je studie toevallig?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:13 schreef Soempie het volgende:
Heb geen idee waar ik zin in heb. In elk geval geen zin om nog de deur uit te gaan.
Ik ga denk ik zo eerst afwassen, dan douchen en dan met een boek op de bank kruipen.![]()
Het is waarschijnlijker dat ik de hele avond achter internet zit en m'n mage naar level 50 breng.
Ik zat laatst tegenover iemand in de trein die een world of warcraft strategy boek zat te lezenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:13 schreef Soempie het volgende:
Heb geen idee waar ik zin in heb. In elk geval geen zin om nog de deur uit te gaan.
Ik ga denk ik zo eerst afwassen, dan douchen en dan met een boek op de bank kruipen.![]()
Het is waarschijnlijker dat ik de hele avond achter internet zit en m'n mage naar level 50 breng.
Zulke mensen hebben echt te veel vrije tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ken ook mensen met van die boeken. Die levelen zo snel mogelijk naar 70.
Ex is nu aan het koken en dan gaan we zo met een groep eten. En dan stappenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Nu nog aan het koken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ex is nu aan het koken en dan gaan we zo met een groep eten. En dan stappen
Mijn exquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wie heeft er in je haar zitten snuffelen?![]()
Die jongen van je studie toevallig?
Een goed lijf, dus een goed leven? Die? Vind dat muziekje bij de reclame wel tofquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan naar Miss Montreal, schijnt de muziek bij een Slankie-reclame te hebben gemaakt die ik niet heb gezien... schijnt singer/songwriter achtig te zijn en dat vind ik stiekem al vrij snel zeurmuziek. Denk dus niet dat ik dat ga doen, maar heb nog geen contrete andere plannen. Als ik geen nieuwe plannen krijg wordt het internetten, gamen (Megaman 9!) of filmpje/tv kijken
Pics!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een goed lijf, dus een goed leven? Die? Vind dat muziekje bij de reclame wel tof
Ik heb echt geshopt als een malle vandaag
Oh en MM, pas op, ik heb morgen vanaf 10 uur rijles
Die jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een goed lijf, dus een goed leven? Die? Vind dat muziekje bij de reclame wel tof
Feestwinkel geplunderd?quote:Ik heb echt geshopt als een malle vandaag
Op zondag?quote:Oh en MM, pas op, ik heb morgen vanaf 10 uur rijles
Coolquote:
Nee dusquote:Feestwinkel geplunderd?
quote:Op zondag?
Iets beters dan pijnstillers tot je bij de dokter langs kan kan ik niet verzinnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:15 schreef Nesle het volgende:
iemand hier die iets weten tegen oorpijn?
ik ga echt kapot van de pijn aan beide kanten, de tranen staan me in de ogen![]()
woensdag begon ik met keelpijn en nu lig ik met keel en oorpijn op de bank, niet normaal die pijn
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hou je smerige opmerkingen bij je, aap!
Wtf, ik heb echt een kutbaantje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef MaJo het volgende:
net lekker gewerkt, was een goede dagtoeslag omdat het zaterdag is en bonus omdat we de target gehaald hebben.
Wat doe je ook alweer voor werk? Denk wel dat ik geluk heb jaquote:
Dat is toch ook wel eens lekker? Gewoon niet jezelf forceren en heeeeerlijk languit op de bank/bed relaxenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer voor werk? Denk wel dat ik geluk heb ja
in plaats van stappen nu mijn bed ingedoken. Ben veel te moe om nog iets te ondernemen
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik werk ook in een winkel.
Waarom krijg jij een toeslag op zaterdag terwijl dat juist de meest normale dag is om te werken? Hoeveel procent krijg je dan wel niet op een zondag?
Oh, je werkt bij de McDonalds ballenbak?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het trouwens niet erg vinden om een toeslag te krijgen voor het moeten aanhoren van al dat gekrijs van kinderen op de zaterdag.
Echt iets voor wyccie lijkt me dat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je werkt bij de McDonalds ballenbak?
Nee, bij de Ikea ballenbak.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je werkt bij de McDonalds ballenbak?
Ik zie jou wel voor me met op elke knie een koter.quote:
Alleen als ze hun klep dicht houden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Soempie het volgende:
Ik zie jou wel voor me met op elke knie een koter.
Huh?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu met Nes gaat....
Olie in oor ken ik alleen om oorsmeer op te lossen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Nes had helse oorpijnen...
Het enige middeltje dat ik tegen oorpijn weet is olie in je oor gieten en dan een watje erin proppen. Maar als Nes het over steken heeft, is het misschien gewoon bij-pijn van een flinke (ver)kou(dheid).
Was dus bijna al te laat, maar vannochtend vroeg de snoeischaar ter hand genomen en de welriekende geuren van deze plant domineren nu huize MM...quote:Dit is een lied over een plant
Een groene plant
Een mooie plant
Een welriekende plant
Een grote en sterke
Ja een nuttige plant
Het gaat over de Cannabis Sativa
Hollandica
Oftewel nederwiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
Ja ja nederwiedewiedewiet
2x
We beginnen bij het zaad
Het goede zaad is van een plant
Die al minstens drie generaties
In Nederland groeit en bloeit
Sommige mensen zeggen zeven
Maar dat is een kwestie van geloof
Geloof ik
Dat mag je dus zelf weten
Goed, het goede zaad doe je in
Maart april mei in de grond
Geen gedoe met voorkiemen en zo
Dat is allemaal maar haastige spoed
Het plantje weet zelf wel het beste
Wanneer het op moet komen
Dus laat maar gaan
Dat gaat wel goed
Dat wordt prachtige
Nederwiedewiedewiedewiedewiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
2x
Net zo goed als Coco
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja jah jaay
En nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus
Dan wordt het groter
En groter en groter
En het wordt zelfs nog
Groter en groter en groter
En dan wordt het dikker
En dan is het september
En tijd voor de oogst
De vrouwtjes met de zaadjes
En/of de bloemetjes haal je binnen
Je legt ze op de grond of
Hangt ze met de voetjes aan het plafond
En dan wacht je 1 2 3
Drie en een halve maand
Tot het droog is
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis Sativa Hollandica
Het uitzoeken
want de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg weg weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en/of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan wordt je niet draaierig
Maar daarvan wordt je zo high
Als een Vlaamse papagaai
Dat is onze eigen
wiedewiedewiedewiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
2x
Net zo goed als Coco
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja jah jaay
nederwiet
Daarvoor hoeft niemand in
Verre vreemde landen in
De bak te zitten
Nederwiet
Nederwiet nederwiet
En verder gaat dit lied niet
Ja, News Cafe is ook niet mijn favoriet.... te hippe mensen en te dure drankjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
zo wat gaan jullie hard ineens![]()
ik ben gisteren wezen stappen in Groningeneen vriend was jarig, en die had een zooi andere vrienden uitgenodigd. Was erg geslaagd
zijn begonnen in een Ierse pub (O'Ceallaigh aan het Gedempte Kattendiep. Weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt
) daar was een Finse band (Ants in the Pants ofzo
) en dat was erg gezellig. Toen wat gegeten bij een kebabzaak, en we zijn uiteindelijk beland in het News Cafe. Wat een kaktent
waren om 4u weer thus ofzo (of eigenlijk bij die vriend thuis, daar hebben we geslapen)
ik was de bob, en dan gaan ze allemaal Guinness drinken en dan staat mijn colaatje daar zielig naastdikke storm trouwens toen we weer terug reden
ging hard te keer vannacht!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het van de week nog over zo'n dag waarin je van alles wil doen maar je doet het niet en loopt alleen maar heen en weer....vandaag is zo'n dag
geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
wat moet die man dan bij het vrijgezellenfeest van zn vriendin?? stouououut.....
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook minder productief dan gisteravond.... ik verzand in leuke dingetjes doorkijken, andere zaken regelen etc etc...
Misschien had 'ie geen vrienden om ZIJN vrijgezellenfeest mee te houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:wat moet die man dan bij het vrijgezellenfeest van zn vriendin?? stouououut.....
opvallend was wel dat bij de vriendin allemaal vriendinnen mee waren en bij de vriend óók een hoop damesquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien had 'ie geen vrienden om ZIJN vrijgezellenfeest mee te houden
Dat was het originele topic alquote:
Oh, en waarom is die speciaal voor mij? Puur door de titel ( vlees/voedsel 's nachts)? Of omdat het horror is?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Filmtip voor Wyccie: The Midnight Meat Train naar een boek van Clive Barker
Niet gewoon als O'kelly?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
in een Ierse pub (O'Ceallaigh aan het Gedempte Kattendiep. Weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt![]()
Er zitten lekkere gore stukken in de filmquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, en waarom is die speciaal voor mij? Puur door de titel ( vlees/voedsel 's nachts)? Of omdat het horror is?![]()
Ja anders worden ze nurksquote:Reclame op IMDb: "Vergeet niet je poes te verwennen".![]()
Klinkt logischquote:
Ik vandaag eens een keer niet, want ik moest werken, redelijk druk gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het van de week nog over zo'n dag waarin je van alles wil doen maar je doet het niet en loopt alleen maar heen en weer....vandaag is zo'n dag
euhquote:
Newscafe werkt het vriendje van BVquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, News Cafe is ook niet mijn favoriet.... te hippe mensen en te dure drankjes
Die ierse pub is wel erg gezelligheb er wel eens gezeten bij zo'n kleine jamsessie, echt
Zondag is hier wel de leukste dag in de kroeg over het algemeen.. Weet niet of dat in A-dam ook zo is overigens... maar dan is het niet zo achterlijk druk en vaak beter sfeertje dan zaterdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga ik braaf met mijn klas mee discobowlen (!) (al is bowlen wel grappig,...) en pannekoeken eten (ik houd niet van pannekoeken èn het is dan mijn derde keer in deze week dat ik die dingen eet, geteld vanaf donderdag), krijg ik alsong allemaal beledigde reacties dat ik niet mee uit ga. Kan het dan nooit es genoeg zijn?En het is zondag, for godsake...
Ik niet. Ik heb net op discovery gezien hoe iemand het sap uit verse koeienpoep knijpt en drinkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, eindelijk weer eens een fatsoenlijk televisie avondje gehad.
- 3 op reis
- top gear
- expeditie robinson
ik heb al tijden geen WoW meer gespeeldquote:
Heb het nog nooit gezien. Vind het wel een goeie tip.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoopte er beelden over het eiland Amstedam in te zien, maar zover zijn ze nog niet. Ze zijn onderweg over land, eerst naar Turkije en daarna verder het midden oosten in. Volgende week maar weer kijken. Misschien dat er dan beelden in zitten. Verder nog een item over New England.
Het betekent dat ik vandaag en gister veel te veel heb gespeeld.quote:
Ik had ook al in tijden niet gespeeld, daarom heel veel rested XP.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb al tijden geen WoW meer gespeelden Pitt gaat waarschijnlijjk z'n account stoppen
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
Vet goed bezig geweest vandaagEerst gechilled met Asmo en daarna mijn twee kamers helemaal omgegooid
Mijn kleine kamer is nu studeerkamer en mijn grote kamer slaapkamer
Wilde het al heel lang veranderen maar vandaag dan eindelijk gedaan
Nu de komende tijd eens alle zooi uitmesten, en nog een paar dingetjes veranderen (van mijn schouw make up gedeelte maken
)
Was de film zo saai of was je gewoon zo moe?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij de film.
Na drie pogingen nog steeds niet een film kunnen uitkijken is best stom.![]()
Misschien neem ik morgen een voorbeeld aan MaJo en ga mijn kamer ook uitmesten.
Dat betekent niet dat ik dingen heb weggegooidquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk rigoreus voor een hamster
Tja, je hoeft minder in de gaten te hoduen waar je je zooi gelaten hebtquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik dingen heb weggegooidVind het alleen wel heel wat dat ik dingen heb veranderd, ik stel altijd eeuwig dingen uit
![]()
Maar merk wel dat het gelijk rustiger in mijn hoofd wordt als het allemaal wat meer geordend is.
Beetje van beide. Ik ben nog niet op het punt dat ik echt in het verhaal zit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Was de film zo saai of was je gewoon zo moe?
quote:
Gewoon op een stoel gaan zitten val je ook niet in slaapquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij de film.
Na drie pogingen nog steeds niet een film kunnen uitkijken is best stom.![]()
Misschien neem ik morgen een voorbeeld aan MaJo en ga mijn kamer ook uitmesten.
Ik ben een meisjes meisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom op, 's nachts een vent 's morgens een vent
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een meisjes meisjehoewel ik wel kan autorijden en boeren als een vent
![]()
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kan mijn spullen nooit vinden, kijk er zo overheen![]()
en hoe bevalt je nieuwe kamer? Heb ook in mijn nieuwe kamer geslapenschrok een paar keer wakker van waar ben ik
![]()
Jij hebt in jouw post het begin van de quote gemist.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
ik kan nooit boeren als ik dat wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]voor de rest wel, draag graag rokjes en jurkjes en ben altijd aan het tutten
maar voel me ook thuis bij een groep mannen, flauwe films kijken, pizza eten en boerwedstrijden houden
Jahoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje LB wat een hekswel vervelend dat er ook dat soort mensen tussen zitten
maar de meeste cliënten zijn wel tof toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Die staakten een tijdje geleden toch?
Ik weet niet hoe het met andere bonden zit, maar deze zijn naar. Als je nog geen lid bent op het moment dat een nieuwe deal ingaat, heb je 30 dagen de tijd om lid te worden (is verplicht). Anders zijn er wel uitzonderingsmogelijkheden maar echt aantrekkelijk zijn die niet. Een dergelijke deal geldt voor alle schrijvers die in de VS wonen. Op het moment dat er besloten wordt dat er een staking is en je wil wel werken, dan mag dat niet: alle contracten worden opgeschort en ze hadden een speciale internetpagina waarop je "zwartwerkende" collega's kon aangevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag het vast niet zeggen, maar volgens mij zijn al dat soort instellingen hufters.... zeker in Amerika
Dan krijg je geen werk, of in elk geval niet lang. Leuk he? Enige optie die dan overblijft is om niet in de VS te gaan wonen, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
He dat is wel nasty ja.... ga klikken een beetje bevorderen
Nouja, niet lid worden dus
ik kan er niet bij, hij staat heel laf vooraan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
als z'n bloed ook grijs is is het volgens mij een alien
prik 'm eens ofzo
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Zonnevlammen?
Ik ken het niet maar ben heel benieuwdFoto?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets dus maar dan met wolk. De hoofdwolk stootte dus steeds zulke dingen uit en dat draaide dan rond, echt mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]$
Het wordt pas interessant als je je bedenkt dat zo'n vlam vaak 10.000-12.000km groot isquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik kan me niet herinneren dat ik dat wel eens gezien heb...
Ik heb ooit een 10 gekregen op de basisschool door ooit een gedicht te maken over "Dieren in de Wolken" waar we eigenlijk een opstel hadden moeten schrijven. De leraar had zelden een tien gegevenquote:Lijkt me wel gaaf, ik ben dol op mooie luchten, gekke wolken, bijzondere lichtval e.d.
Ja ik ben dat dus kwijtgeraaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar dat gedicht
Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een tien is een tien
Oh, trouwens, doet me er opeens aan herinneren dat ik tien jaar geleden ofzo nog met mijn gedicht op tv ben geweest, dat was in een kinderboekenweek ofzoDan werden er elke dag drie door kinderen geschreven en voorgelezen gedichten laten zien op tv, met een tekening als achtergrond, en dan het jonge dichtertje daarvoor. Harstikke spannend was dat allemaal
Het is later ook gebundeld in een dichtboekje van mijn basisschool
Wij gaan zo gourmetten
Je kan ook racecletten op dit dingquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!
Tijdens het college van vanmiddag bedacht ik me dat ik zin heb om weer es te gaan kaasfondueen
Gaat vast heel snelquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je kan ook racecletten op dit ding
lolbroekquote:
^^,quote:
quote:
Dans le bibliothèque, je pense.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je ne sais pas
Oú as-tu le déposé?
Ouais, ça va bien! Et toi?quote:
C'est shit en Anglaisquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef B.ertha het volgende:
Merde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, LB. Had je die stomme cliënt niet eens even de waarheid willen vertellen? Ze moet niet zo zeiken. Doen ze in Afrika ook niet, daar hebben ze niet eens rolstoelen.
In Afrika hebben ze alleen honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor een tuk.
Nimwegen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he wyccie, ik weet niet of je het hier wel eens gemeld hebt (en of dat wilt), maar aan welke Uni studeer je? Groningen?
hmmm, een vriendin van me studeert ook geneeskunde in Nijmegen. Ze is ook naar Afrika geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat?!
Dat is mijn tekst.![]()
[..]
Nimwegen.
En hoe was het gourmetten?quote:
C'était chouette!quote:
Ik geloof niet dat ik een vriendin van jou ben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, een vriendin van me studeert ook geneeskunde in Nijmegen. Ze is ook naar Afrika geweest.
Ik denk niet dat jij dat bent![]()
Bon! Zullen we maar weer Nederlands praten?quote:
Lijkt me een uitstekend idee. Frans heb ik het niet zo opquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bon! Zullen we maar weer Nederlands praten?
woon in Den Bosch. Ze is zich aan het specialiseren (voor huisarts) (zo noem je dat toch? ). Van haar jaar zijn er een behoorlijk aantal naar Afrika geweest .quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een vriendin van jou ben.Waar woon jij ook weer?
Nijmeegse geneeskundestudenten zijn redelijk reislustig, en Afrika is natuurlijk het ideale continent om je skills uit te proberen.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
woon in Den Bosch. Ze is zich aan het specialiseren (voor huisarts) (zo noem je dat toch? ). Van haar jaar zijn er een behoorlijk aantal naar Afrika geweest .
Geen nieuwe bands maar de laatste tijd zijn er veel albums uitgekomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
Welke dan, MaJo?
Wordt weer eens tijd dat ik wat nieuwere muziek leer kennen.
Een bandquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:37 schreef wyccie het volgende:
Is Shout Out Louds een band of titel?
Ah, je hebt jezelf niet verzopen aan de drank?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:21 schreef MadMaster het volgende:![]()
Heb de Drie Doldwaze dagen (niet bij de Bijenkorf) overleefd...
De kans dat ik dat doe is vrij klein, hoewel ik vanavond wel weer een whisky proeverij heb...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, je hebt jezelf niet verzopen aan de drank?
Dan is mijn leven erg ongeregeld...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elke dag dronken is ook een geregeld leven...
Family Guy gekeken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Haven't you heard????
Maar in artikel 45b staatquote:Indien de arbeid, in dienst van een ander verricht, bestaat in het vervaardigen van bepaalde werken van letterkunde, wetenschap of kunst, dan wordt, tenzij tusschen partijen anders is overeengekomen, als de maker van die werken aangemerkt degene, in wiens dienst de werken zijn vervaardigd.
Tel je als schrijver in dienst van een omroep nou als maker of niet?quote:2.
Onverminderd het in de artikelen 7 en 8 bepaalde worden als de makers van een filmwerk aangemerkt de natuurlijke personen die tot het ontstaan van het filmwerk een daartoe bestemde bijdrage van scheppend karakter hebben geleverd.
Hier staat dat de opdrachtgever de maker is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand die dit kan verduidelijken? In de Auteurswet staat in artikel 7 het volgende:
[..]
Maar in artikel 45b staat
Als ik het goed lees dan wordt een schrijver als één van de makers aangemerkt. Maar ook de cameraman bijvoorbeeld. In het geval van "in dienst zijn van..." dus. Het gaat hier dan ook specifiek om een filmwerk.quote:Tel je als schrijver in dienst van een omroep nou als maker of niet?
Heb het al gevondenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat dat de opdrachtgever de maker is.
[..]
Als ik het goed lees dan wordt een schrijver als één van de makers aangemerkt. Maar ook de cameraman bijvoorbeeld. In het geval van "in dienst zijn van..." dus. Het gaat hier dan ook specifiek om een filmwerk.
-edit- bij nader inzien zou de cameraman daar wel eens NIET onder kunnen vallen.
Scheppend wordt denk ik bedoeld als diegenen die met het idee komen en dat uitwerken.
Het voetwerk(cameraman bijvoorbeeld) valt dan denk ik niet onder want die luistert eigenlijk alleen maar naar de director etc. Hij heeft behalve wat artistieke vrijheid geen invloed op het verhaal bijvoorbeeld.
Een tekstschrijver wel.
Ik vond het een van de mindere. Het dansje was wel leuk maar het duurde toch wel erg lang en kwam ook vrij vaak terug.quote:
Totdat je hem openmaakt en hij blijkt niet meer te zuipen te zijn...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
Hoe lang is een geopende fles rode wijn (ongekoeld) houdbaar?
Ik dacht een weekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totdat je hem openmaakt en hij blijkt niet meer te zuipen te zijn...![]()
Volgens mij is daar geen vaste richtlijn voor, maar ik ben geen vinoloog...
Geen idee, ik drink niet zo veel wijn. En als ik wijn voor mezelf koop is dat meestal toch glühweinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
Dat hangt volgens mij heel erg af van de wijn. De zoete troep die wij op shabbat voor rituelen gebruiken is weken, zoniet maanden houdbaar. Maar dat kan misschien ook zijn omdat ie sowieso niet te zuipen isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:29 schreef wyccie het volgende:
En dat is dan weer de reden dat 'ie voor rituelen gebruikt wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat hangt volgens mij heel erg af van de wijn. De zoete troep die wij op shabbat voor rituelen gebruiken is weken, zoniet maanden houdbaar. Maar dat kan misschien ook zijn omdat ie sowieso niet te zuipen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |