^^,quote:
quote:
Dans le bibliothèque, je pense.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je ne sais pas
Oú as-tu le déposé?
Ouais, ça va bien! Et toi?quote:
C'est shit en Anglaisquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef B.ertha het volgende:
Merde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:46 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, LB. Had je die stomme cliënt niet eens even de waarheid willen vertellen? Ze moet niet zo zeiken. Doen ze in Afrika ook niet, daar hebben ze niet eens rolstoelen.
In Afrika hebben ze alleen honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd voor een tuk.
Nimwegen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he wyccie, ik weet niet of je het hier wel eens gemeld hebt (en of dat wilt), maar aan welke Uni studeer je? Groningen?
hmmm, een vriendin van me studeert ook geneeskunde in Nijmegen. Ze is ook naar Afrika geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat?!
Dat is mijn tekst.![]()
[..]
Nimwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |