quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Die staakten een tijdje geleden toch?
Ik weet niet hoe het met andere bonden zit, maar deze zijn naar. Als je nog geen lid bent op het moment dat een nieuwe deal ingaat, heb je 30 dagen de tijd om lid te worden (is verplicht). Anders zijn er wel uitzonderingsmogelijkheden maar echt aantrekkelijk zijn die niet. Een dergelijke deal geldt voor alle schrijvers die in de VS wonen. Op het moment dat er besloten wordt dat er een staking is en je wil wel werken, dan mag dat niet: alle contracten worden opgeschort en ze hadden een speciale internetpagina waarop je "zwartwerkende" collega's kon aangevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Je mag het vast niet zeggen, maar volgens mij zijn al dat soort instellingen hufters.... zeker in Amerika
Dan krijg je geen werk, of in elk geval niet lang. Leuk he? Enige optie die dan overblijft is om niet in de VS te gaan wonen, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
He dat is wel nasty ja.... ga klikken een beetje bevorderen
Nouja, niet lid worden dus
ik kan er niet bij, hij staat heel laf vooraan!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
als z'n bloed ook grijs is is het volgens mij een alien
prik 'm eens ofzo
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Zonnevlammen?
Ik ken het niet maar ben heel benieuwdFoto?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets dus maar dan met wolk. De hoofdwolk stootte dus steeds zulke dingen uit en dat draaide dan rond, echt mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]$
Het wordt pas interessant als je je bedenkt dat zo'n vlam vaak 10.000-12.000km groot isquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik kan me niet herinneren dat ik dat wel eens gezien heb...
Ik heb ooit een 10 gekregen op de basisschool door ooit een gedicht te maken over "Dieren in de Wolken" waar we eigenlijk een opstel hadden moeten schrijven. De leraar had zelden een tien gegevenquote:Lijkt me wel gaaf, ik ben dol op mooie luchten, gekke wolken, bijzondere lichtval e.d.
Ja ik ben dat dus kwijtgeraaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar dat gedicht
Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een tien is een tien
Oh, trouwens, doet me er opeens aan herinneren dat ik tien jaar geleden ofzo nog met mijn gedicht op tv ben geweest, dat was in een kinderboekenweek ofzoDan werden er elke dag drie door kinderen geschreven en voorgelezen gedichten laten zien op tv, met een tekening als achtergrond, en dan het jonge dichtertje daarvoor. Harstikke spannend was dat allemaal
Het is later ook gebundeld in een dichtboekje van mijn basisschool
Wij gaan zo gourmetten
Je kan ook racecletten op dit dingquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!
Tijdens het college van vanmiddag bedacht ik me dat ik zin heb om weer es te gaan kaasfondueen
Gaat vast heel snelquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je kan ook racecletten op dit ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |