Huh?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu met Nes gaat....
Olie in oor ken ik alleen om oorsmeer op te lossen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Nes had helse oorpijnen...
Het enige middeltje dat ik tegen oorpijn weet is olie in je oor gieten en dan een watje erin proppen. Maar als Nes het over steken heeft, is het misschien gewoon bij-pijn van een flinke (ver)kou(dheid).
Was dus bijna al te laat, maar vannochtend vroeg de snoeischaar ter hand genomen en de welriekende geuren van deze plant domineren nu huize MM...quote:Dit is een lied over een plant
Een groene plant
Een mooie plant
Een welriekende plant
Een grote en sterke
Ja een nuttige plant
Het gaat over de Cannabis Sativa
Hollandica
Oftewel nederwiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
Ja ja nederwiedewiedewiet
2x
We beginnen bij het zaad
Het goede zaad is van een plant
Die al minstens drie generaties
In Nederland groeit en bloeit
Sommige mensen zeggen zeven
Maar dat is een kwestie van geloof
Geloof ik
Dat mag je dus zelf weten
Goed, het goede zaad doe je in
Maart april mei in de grond
Geen gedoe met voorkiemen en zo
Dat is allemaal maar haastige spoed
Het plantje weet zelf wel het beste
Wanneer het op moet komen
Dus laat maar gaan
Dat gaat wel goed
Dat wordt prachtige
Nederwiedewiedewiedewiedewiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
2x
Net zo goed als Coco
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja jah jaay
En nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus
Dan wordt het groter
En groter en groter
En het wordt zelfs nog
Groter en groter en groter
En dan wordt het dikker
En dan is het september
En tijd voor de oogst
De vrouwtjes met de zaadjes
En/of de bloemetjes haal je binnen
Je legt ze op de grond of
Hangt ze met de voetjes aan het plafond
En dan wacht je 1 2 3
Drie en een halve maand
Tot het droog is
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis Sativa Hollandica
Het uitzoeken
want de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg weg weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en/of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan wordt je niet draaierig
Maar daarvan wordt je zo high
Als een Vlaamse papagaai
Dat is onze eigen
wiedewiedewiedewiet
Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
2x
Net zo goed als Coco
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja jah jaay
nederwiet
Daarvoor hoeft niemand in
Verre vreemde landen in
De bak te zitten
Nederwiet
Nederwiet nederwiet
En verder gaat dit lied niet
Ja, News Cafe is ook niet mijn favoriet.... te hippe mensen en te dure drankjesquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
zo wat gaan jullie hard ineens![]()
ik ben gisteren wezen stappen in Groningeneen vriend was jarig, en die had een zooi andere vrienden uitgenodigd. Was erg geslaagd
zijn begonnen in een Ierse pub (O'Ceallaigh aan het Gedempte Kattendiep. Weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt
) daar was een Finse band (Ants in the Pants ofzo
) en dat was erg gezellig. Toen wat gegeten bij een kebabzaak, en we zijn uiteindelijk beland in het News Cafe. Wat een kaktent
waren om 4u weer thus ofzo (of eigenlijk bij die vriend thuis, daar hebben we geslapen)
ik was de bob, en dan gaan ze allemaal Guinness drinken en dan staat mijn colaatje daar zielig naastdikke storm trouwens toen we weer terug reden
ging hard te keer vannacht!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het van de week nog over zo'n dag waarin je van alles wil doen maar je doet het niet en loopt alleen maar heen en weer....vandaag is zo'n dag
geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
wat moet die man dan bij het vrijgezellenfeest van zn vriendin?? stouououut.....
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook minder productief dan gisteravond.... ik verzand in leuke dingetjes doorkijken, andere zaken regelen etc etc...
Misschien had 'ie geen vrienden om ZIJN vrijgezellenfeest mee te houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:wat moet die man dan bij het vrijgezellenfeest van zn vriendin?? stouououut.....
opvallend was wel dat bij de vriendin allemaal vriendinnen mee waren en bij de vriend óók een hoop damesquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien had 'ie geen vrienden om ZIJN vrijgezellenfeest mee te houden
Dat was het originele topic alquote:
Oh, en waarom is die speciaal voor mij? Puur door de titel ( vlees/voedsel 's nachts)? Of omdat het horror is?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Filmtip voor Wyccie: The Midnight Meat Train naar een boek van Clive Barker
Niet gewoon als O'kelly?quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
in een Ierse pub (O'Ceallaigh aan het Gedempte Kattendiep. Weet nog steeds niet hoe je het uitspreekt![]()
Er zitten lekkere gore stukken in de filmquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, en waarom is die speciaal voor mij? Puur door de titel ( vlees/voedsel 's nachts)? Of omdat het horror is?![]()
Ja anders worden ze nurksquote:Reclame op IMDb: "Vergeet niet je poes te verwennen".![]()
Klinkt logischquote:
Ik vandaag eens een keer niet, want ik moest werken, redelijk druk gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik het van de week nog over zo'n dag waarin je van alles wil doen maar je doet het niet en loopt alleen maar heen en weer....vandaag is zo'n dag
euhquote:
Newscafe werkt het vriendje van BVquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, News Cafe is ook niet mijn favoriet.... te hippe mensen en te dure drankjes
Die ierse pub is wel erg gezelligheb er wel eens gezeten bij zo'n kleine jamsessie, echt
Zondag is hier wel de leukste dag in de kroeg over het algemeen.. Weet niet of dat in A-dam ook zo is overigens... maar dan is het niet zo achterlijk druk en vaak beter sfeertje dan zaterdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga ik braaf met mijn klas mee discobowlen (!) (al is bowlen wel grappig,...) en pannekoeken eten (ik houd niet van pannekoeken èn het is dan mijn derde keer in deze week dat ik die dingen eet, geteld vanaf donderdag), krijg ik alsong allemaal beledigde reacties dat ik niet mee uit ga. Kan het dan nooit es genoeg zijn?En het is zondag, for godsake...
Ik niet. Ik heb net op discovery gezien hoe iemand het sap uit verse koeienpoep knijpt en drinkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, eindelijk weer eens een fatsoenlijk televisie avondje gehad.
- 3 op reis
- top gear
- expeditie robinson
ik heb al tijden geen WoW meer gespeeldquote:
Heb het nog nooit gezien. Vind het wel een goeie tip.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoopte er beelden over het eiland Amstedam in te zien, maar zover zijn ze nog niet. Ze zijn onderweg over land, eerst naar Turkije en daarna verder het midden oosten in. Volgende week maar weer kijken. Misschien dat er dan beelden in zitten. Verder nog een item over New England.
Het betekent dat ik vandaag en gister veel te veel heb gespeeld.quote:
Ik had ook al in tijden niet gespeeld, daarom heel veel rested XP.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb al tijden geen WoW meer gespeelden Pitt gaat waarschijnlijjk z'n account stoppen
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
Vet goed bezig geweest vandaagEerst gechilled met Asmo en daarna mijn twee kamers helemaal omgegooid
Mijn kleine kamer is nu studeerkamer en mijn grote kamer slaapkamer
Wilde het al heel lang veranderen maar vandaag dan eindelijk gedaan
Nu de komende tijd eens alle zooi uitmesten, en nog een paar dingetjes veranderen (van mijn schouw make up gedeelte maken
)
Was de film zo saai of was je gewoon zo moe?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij de film.
Na drie pogingen nog steeds niet een film kunnen uitkijken is best stom.![]()
Misschien neem ik morgen een voorbeeld aan MaJo en ga mijn kamer ook uitmesten.
Dat betekent niet dat ik dingen heb weggegooidquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch behoorlijk rigoreus voor een hamster
Tja, je hoeft minder in de gaten te hoduen waar je je zooi gelaten hebtquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik dingen heb weggegooidVind het alleen wel heel wat dat ik dingen heb veranderd, ik stel altijd eeuwig dingen uit
![]()
Maar merk wel dat het gelijk rustiger in mijn hoofd wordt als het allemaal wat meer geordend is.
Beetje van beide. Ik ben nog niet op het punt dat ik echt in het verhaal zit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Was de film zo saai of was je gewoon zo moe?
quote:
Gewoon op een stoel gaan zitten val je ook niet in slaapquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij de film.
Na drie pogingen nog steeds niet een film kunnen uitkijken is best stom.![]()
Misschien neem ik morgen een voorbeeld aan MaJo en ga mijn kamer ook uitmesten.
Ik ben een meisjes meisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom op, 's nachts een vent 's morgens een vent
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een meisjes meisjehoewel ik wel kan autorijden en boeren als een vent
![]()
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kan mijn spullen nooit vinden, kijk er zo overheen![]()
en hoe bevalt je nieuwe kamer? Heb ook in mijn nieuwe kamer geslapenschrok een paar keer wakker van waar ben ik
![]()
Jij hebt in jouw post het begin van de quote gemist.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
ik kan nooit boeren als ik dat wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]voor de rest wel, draag graag rokjes en jurkjes en ben altijd aan het tutten
maar voel me ook thuis bij een groep mannen, flauwe films kijken, pizza eten en boerwedstrijden houden
Jahoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje LB wat een hekswel vervelend dat er ook dat soort mensen tussen zitten
maar de meeste cliënten zijn wel tof toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Die staakten een tijdje geleden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |