Ik ben een meisjes meisjequote:Op maandag 6 oktober 2008 09:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom op, 's nachts een vent 's morgens een vent
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben een meisjes meisjehoewel ik wel kan autorijden en boeren als een vent
![]()
Dat had ik kunnen schrijvenquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan vaak mijn spullen terugvinden in een complete stapel papier. Het wordt voor mij pas lastig als het ergens speciaal neergelegd is zodat ik het niet kwijtrijk
Ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wil jij dan niet een leuk polo'tje om in te scheuren?
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:23 schreef MaJo het volgende:
Ik kan mijn spullen nooit vinden, kijk er zo overheen![]()
en hoe bevalt je nieuwe kamer? Heb ook in mijn nieuwe kamer geslapenschrok een paar keer wakker van waar ben ik
![]()
Jij hebt in jouw post het begin van de quote gemist.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij niet echt een meisje meisje meer hoor
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
ik kan nooit boeren als ik dat wilquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]voor de rest wel, draag graag rokjes en jurkjes en ben altijd aan het tutten
maar voel me ook thuis bij een groep mannen, flauwe films kijken, pizza eten en boerwedstrijden houden
Jahoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
Jeetje LB wat een hekswel vervelend dat er ook dat soort mensen tussen zitten
maar de meeste cliënten zijn wel tof toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |