Nee, die afbeeldingen zijn niet van mij. Had het ook al in de vorige OP gezien, vandaar dat ik ze er ook uit had gehaald...dan moeten we deze maar snel vol posten en bij het nieuwe topic de OP even opfrissenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef piepster het volgende:
@Zwaaibaai: als je de wiki kopieert en in je OP plakt, doen de afbeeldingen het, en staat deel 14 er ook bij.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Deventer
Alleen zijn de eerste 2 afbeeldingen stuk.
@PteV : Zijn die afbeeldingen van jou? Zou je ze weer ergens kunnen uploaden?
quote:Date: Tue, 7 Oct 2008 11:25:10 +0200
From: /////////////
To: /////////////
Aan het Bestuur van De IJsel
T.a.v. de secretaris
Batenburg 225
7423 XN DEVENTER
t.a.v. dhr. L. v.d. Berg (8903783)
Datum 06-10-2008 Contactpersoon /////////////
Kenmerk LF/wp E-mail /////////////
Doorkiesnummer /////////////
Onderwerp: Klacht CA-000326/TU2008-254
Geachte heer V.d. Berg,
De Tuchtcommissie bereikte een klacht van het istrict II betreffende uw gedrag tijdens de wedstrijd: 12026 S.G. De Hof 5 - De IJsel 1, gespeeld op: 28-09-2008.
Wij sluiten hierbij: 1 kopie van het wedstrijdformulier
1 kopie van de scheidsrechtersverklaring
In afwachting van behandeling is aan u geen voorlopige straf opgelegd.
U kunt zich, naar eigen keuze, mondeling en/of schriftelijk verweren.
Een verweerschrift dient uiterlijk 14-10-2008 vóór 12.00 uur in het bezit te zijn van /////////////
Houdt u rekening met vertraging in de postbezorging; indien u twijfelt of uw verweer tijdig is bezorgd, dan kunt u op de dag van de zitting op het bovenstaande nummer informeren of uw verweer ontvangen is. Wij wijzen u tevens op de mogelijkheid uw verweer te e-mailen.
Het is belangrijk om in uw verweerschrift alle relevante feiten te vermelden zodat daar bij de beoordeling door de Tuchtcommissie direct rekening mee gehouden kan worden.
Bij mondeling verweer dient u aanwezig te zijn op de zitting van de Tuchtcommissie c.q. Commissie van Onderzoek des avonds op 14-10-2008 in het Bondsbureau, Wattbaan 31-49 te Nieuwegein.
U gelieve bovendien het Bondsbureau uiterlijk 2 dagen voor de desbetreffende zitting van uw komst op de hoogte te stellen, waarna u van Bondsbureau zijde geïnformeerd wordt omtrent het tijdstip van de behandeling van uw tuchtzaak.
Wij adviseren u daags na de zitting van de Tuchtcommissie het Bondsbureau over de uitspraak te bellen. Ook kunt u 1 of 2 dagen na de zitting de verkorte uitspraak op de website van de KNZB (www.knzb.nl) terugvinden.
Hierdoor wordt voorkomen dat door fouten in de postbezorging u het risico loopt ongerechtigd deel te nemen aan een waterpolowedstrijd.
Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE ZWEMBOND
/////////////
Administratief medewerker
quote:Rapportage wangedrag
I Rapport van scheidsrechter Hendriksen , W.G.E.
Omtrent wangedrag bij de wedstrijd: S.G. De Hof 5 tegen De IJsel 1
afdeling: D2.H4E
Gespeeld op (dd-mm-jjjj): 28/9/2008
Wedstrijdnummer: 12026
Betreft (naam beklaagde): L. van den Berg
Vereniging: De IJsel
Startnummer: 8903783
speler / capnr: zwart 10
Straf naamgeving: UMV UMV4
(((uit met vervanging)))
II Beschrijving wangedrag
(aankruisen wat van toepassing is)
Fysiek)
slaan hand poging tot slaan
vuist
trappen poging tot trappen
kopstoot poging tot kopstoot
elleboogstoot poging tot elleboogstoot
onbesuisd spel
wangedrag jegens scheidsrechter
anders: vrije bal vol op het hoofd van de tegenstander gegooid
Bovengenoemde vormen van wangedrag zijn in combinatie met elkaar mogelijk.
Beschrijving:
- Wie werd geraakt: wit 11 M Melleman
wel / geen letsel
wel / geen schade
- Was beklaagde reeds eerder lastig tijdens de wedstrijd'
ja / nee
- Werd wangedrag uitgelokt/reactie:
ja / nee
- Wat ging aan het wangedrag vooraf:
toekennen van een vrije bal aan blauw 10 veroorzaakt door wit 11
- Concrete beschrijving wangedrag:
na het toekennen van een vrije bal aan blauw 10, verlegde ik mn blik naar de rest van hetspel/veld op dat moment zie ik in mn ooghoek dat de vrije bal genomen word en hoor een kreet , zie vervolgens de bal terug stuiteren van het hoofd van wit 11 , M Mellema. Blauw 10 hierop met een UMV uit het water gestuurd.het spel heeft vervolgens enige minuten stil gelegen , omdat wit van mening was dat blauw 10 met UMV 5 meter, 4 minuten verwijderd had moeten worden. rest van de wedstrijd zonder problemen uitgefloten en na de wedstrijd de ploegen en spelers uitleg/ toelichting gegeven op mijn beslissing. partijen zijn daarna rustig naar de douches gegaan en ik hen daarna een prettige wedstrijd gefloten met collega Hijink, die ook tijdens deze wedstrijd aanwezig was.
((teamgenoot. secretares van de vereniging))quote:kleine toelichting
Van: //////////
Contactpersoon toevoegen
Verzonden:dinsdag 7 oktober 2008 16:49:38
Aan: //////////
CC: //////////
Hoi Leon,
Misschien kan het toch geen kwaad om even 'verweerschrift' te schrijven. Gewoon even alles opschrijven wat er gebeurt is: het trappen van je tegenstander etc.. Dan weet men dat jij het niet zonder reden hebt gedaan, of wel je grenzen met opzet zijn op gezocht.
Tja, wie zou niet de man van de wedstrijd op non aktief willen zetten!
Als je hulp nodig hebt dan laat het maar even weten!
Groeten Mathieu
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:33 schreef Eveli het volgende:
teeveepee
dat gebeurt toch standaard bij waterpoloquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:00 schreef nijnja het volgende:
Een kerel trapte me dus de hele tijd in mn balletje balletje, en dat liet ik dus op een gegeven moment zien aan de scheids, kreeg ik een vrij bal, zwom die nog even langs en gaf me nog een trap, dus toen nam ik die vrije bal, op 1 meter, vast in zn gezicht gegooid. Maar de scheids heeft dus een rapport opgemaakt, daarin stond dat ik dus verder de wedstrijd niet vervelend was en dat de reactie was uitgelokt. Dus ik zie het niet heel zwaar wegen.
Ja het hoort bij het spel ja, dan flip ik ook niet, maar deze deed het echt continu, normaal gebeurt het 'wel eens', maar bij deze man dus niet, dus ik zei al van, does normaal... Naja even later begon hij dus eerst te praten tegen mij, omdat wij zo aan het zeuren waren, 'wordt dat jullie geleerd ofzo' zei hij. Dus ik reageerde dr niet op... Toen zei hij dus: zeg eens wat, praat ik spaans ofzo....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef PteV het volgende:
[..]
dat gebeurt toch standaard bij waterpolo![]()
Zoiets denk ik...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Eveli het volgende:
Wat een ass die kerel dan, kan zeker niet tegen zn verlies.
quote:Aan: Mevr. van ’t Foort
Onderwerp: Klacht CA-000326/TU2008-254
Geachte mevrouw van ’t Foort,
Ik heb uw brief over de klacht ontvangen. Ik wil mij bij dezen schriftelijk verweren. Dit zal ik doen door de wedstrijdsituatie uit te leggen.
Het was de eerste wedstrijd en ik had er erg veel zin in. Gewoon een lekker potje poloën. In het water trof ik echter een persoon die –naar mijn mening- deze gedachte niet met mij deelde. Er was continu lichamelijk contact tussen ons, van zijn kant. Dit hoort bij waterpolo, mede daarom heb ik voor deze sport gekozen. Bij deze persoon sloeg naar mijn idee dit lichamelijk contact wel erg door. Ook wanneer de bal niet in de buurt was werden mijn handen en/of andere delen van mijn lichaam vastgehouden (hierbij betrokken dat mijn positie mid-achter was en mijn tegenstander mid-voor lag).
Als de bal in de buurt kwam, werd ‘het gevecht’ om de bal, als ik dit zo mag noemen, heviger, ook een bekend fenomeen in de waterpolosport. Tijdens deze ‘gevechten’ incasseren beide partijen wel eens rake klappen. Ook hier sta ik niet van te kijken. Wat mij echter opviel, was dat ik vaak (meer dan 5 keer) ben geraakt op een plek die bij ons mannen uiterst gevoelig is.
Als dit in een ‘gevecht’ om de bal gebeurt, weet ik dat het bij de sport hoort. Als deze situatie zich echter vaker afspeelt komen er bij mij twijfels over de onschuldigheid van deze pijnlijke ervaring.
De ervaring van mij en het gevolg hierop
De persoon in kwestie kreeg een –slechte- pass. Deze bal wist ik, als mid-achter, te onderscheppen en hiermee weg te zwemmen. Omdat ik wegzwom van deze persoon, wilde deze mij inhalen, begrijpelijk in deze sport. De bewuste man probeerde dit echter door aan mijn benen te gaan hangen. Dit werd opgemerkt door de scheidsrechter, die op zijn beurt mij een vrije bal toe kende. Ik ging goed liggen om een pass te geven op een teamgenoot, wanneer de man in kwestie langs mij heen zwom. Terwijl deze man langs mij heen zwom, kreeg ik een opzettelijke voet tussen mijn benen, wederom op een zeer gevoelige plek. De man zei hierbij woorden tegen mij, die ik als intimiderend ondervond. (Ik weet niet meer wat de persoon in kwestie zei, enkel dat ik het als intimiderend ondervond, alsof ik de wedstrijd aan het verzieken was.) Toen de bewuste tegenspeler dit zei knapte er iets in mij. Ik heb de bal opzettelijk tegen het hoofd van deze persoon gegooid. Ik zag geen andere uitweg, omdat deze man mij de gehele wedstrijd al zat te irriteren (wat ik hierboven heb proberen uit te leggen).
Ik had dit niet moeten doen en heb spijt van mijn actie. Ik heb vernomen dat de persoon in kwestie ongedeerd is gebleven en hier ben ik blij om.
Hopende hierbij de situatie verduidelijkt te hebben,
Met vriendelijke groet,
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zoiets denk ik...
Maargoed, dat was de eerste wedstrijd, heb er nu 3 gehad en we staan bovenaan. 9 punten, doelsaldo van +18
.
Mijn verweerschrift:
[..]
schetst naar mijn idee de situatie gewoonquote:
Kinderen vinden die kabouters gewoon leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:36 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag trouwens met mn broertje naar de bios geweest, is best een mooie bios, alleen we gingen dus naar Radeloos (kinderfilm) en voor de film heb je altijd van die reclames, en nou was er ook een reclame van die smartshop in de Nieuwstraat![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Kabouterpadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kinderen vinden die kabouters gewoon leuk
Deventer mist jou niet, nep amsterdommerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Deventer mist jou niet, nep amsterdommer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:22 schreef Blinker het volgende:
Nog eventjes volhouden, ik gok dat ik over een jaartje weer in Demtah woon!
Maak de winkel dan vastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:43 schreef Blinker het volgende:
Wat mij vooral opviel is woorden die ik hier als normaal achtte, in de randstad niet normaal is.
Ik noem een:
- Wanneer is die winkel los?
- Doe even wat drinken in.
Iemand nog meer van die prachtige voorbeelden?
Daar gebruiken ze gewoon beroerde scharnierenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
"los" is ook meer Twents achtig dan Deventers. In Almelo zegt iedereen het raam/de deur staat los enzo
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze gewoon beroerde scharnieren
Wat een onzin, het word gewoon veel in Deventer gebruikt, ik gebruik het oa ook, Blinker dus ook en ik kan je garanderen dat we geen van 2en uit twente komen. Het is gewoon iets uit het oosten, en dat twente dan toevallig ook in het oosten ligt laten we maar even voor zoals het is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
"los" is ook meer Twents achtig dan Deventers. In Almelo zegt iedereen het raam/de deur staat los enzo
Ik hoorde het ook heel veel mensen zeggen in deventer, twello enzo, maar die hebben het dankzij mij allemaal afgeleerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Wat een onzin, het word gewoon veel in Deventer gebruikt, ik gebruik het oa ook, Blinker dus ook en ik kan je garanderen dat we geen van 2en uit twente komen. Het is gewoon iets uit het oosten, en dat twente dan toevallig ook in het oosten ligt laten we maar even voor zoals het is.
saaiquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:42 schreef Blinker het volgende:
Ik was er ookHet was echt helemaal geweldig
Naast me zat wel een vrouw en die zat de hele voorstelling met haar armen over elkaar en heeft geen enkele keer gelachen of geklapt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef ToT het volgende:
Ow crap, had ik dat maar geweten zeg! Bert Visscher HEERSCHT!
Ikzelf ga zo hier naar toe: http://www.luxorlive.nl/programma/$id_410
quote:Mededeling: Helaas gaat het optreden van Heidevolk, wegens een gescheurde enkelband van de drummer, niet door.
Dat is Luxor in Arnhemquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef Blinker het volgende:
Goh, ik wist niet dat Luxor ook zulke muziek had
Ik ken Luxor alleen maar van kansloze turken die in een hoekje cola drinken en vrouwen uitschelden voor hoer.
Laat het niet weer gebeuren, want de volgende keer schakel ik een moderator in!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef ToT het volgende:
idd @ Heidevolk. Wel jammer.
Anyway, de avond is ongelooflijk geslaagd!Wat een geweldige optredens!
LOL Sorry Blinker!
Steakhouse op de Brink vind ik ook erg goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef PteV het volgende:
Iemand nog een tip voor een goed restaurant? Ga vanavond met wat vrienden eten. El popo ben ik al eens geweest en de tapas bar ook, nog andere leuke suggesties?
Edit: Inmiddels is er meer bekendquote:Lijk gevonden in Vijfhoek
DEVENTER - In een watergang langs de Lucas van Leydenweg in Spikvoorde in de Deventer wijk De Vijfhoek is een stoffelijk overschot van een man gevonden.
De vondst is donderdag aan het begin van de middag gedaan. De politie moet het stoffelijk overschot nog bergen en kan in dit stadium niets over de doodsoorzaak zeggen.
De straat is inmiddels afgezet en de technische recherche is ter plaatse voor onderzoek. Onduidelijk is wie het lijk ontdekt heeft.
De Stentor
quote:Lichaam gevonden in water in Deventer
Uitgegeven: 30 oktober 2008 18:27
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2008 18:27
DEVENTER - In een sloot achter een school aan de Lucas van Leydenweg in Deventer hebben kinderen donderdagmiddag het stoffelijk overschot van een man aangetroffen.
Na onderzoek bleek dat de man zelfmoord had gepleegd, meldde de politie.
Lichaam
De kinderen zagen het lichaam vermoedelijk door een raam vanuit het klaslokaal drijven. Slachtofferhulp is ingeschakeld om de geschrokken kinderen bij te staan, aldus de politie.
nu.nl
quote:Audities voor figuranten Dickens
woensdag 05 november 2008 | 05:55
DEVENTER - Voor het eerst zijn er dit jaar audities voor figuranten die willen meedoen aan het Dickens Festijn in Deventer.
Het Theaterschip in Deventer gaat volgend weekeinde middels audities 85 mensen selecteren voor korte acts tijdens het evenement.
Het gaat alleen om mensen die zich voor de acts van het Theaterschip aanmelden. Bewoners en ondernemers uit het Bergkwartier en reguliere deelnemers aan het Dickens Festijn worden via een andere weg gecoacht en hoeven geen auditie te doen.
In totaal worden tijdens het festijn ruim 900 personages uit de Victoriaanse tijd 'tot leven gebracht' door professionele en amateuracteurs, muzikanten, koren en toneel- en muziekverenigingen. Het Theaterschip heeft de afgelopen jaren deelgenomen met zo'n honderd figuranten. De belangstelling voor deelname is groot en lijkt ook dit jaar nog weer verder te groeien. Daarom heeft het Theaterschip in overleg met de VVV en Emmy Strik besloten tot de audities. De audities duren twintig minuten en worden gehouden op 15 en 16 november. In die twintig minuten wordt groepjes gegadigden (vier tot zes deelnemers per auditie) gevraagd enkele kleine spelopdrachten uit te voeren.
Opgeven kan via het downloaden van een inschrijfformulier van de website www.theaterschip.nl.
Alsof je er anders wel bent, belhamelquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Blinker het volgende:
Bah, met Dickens Festijn ontwijk ik de binnenstad altijd.
Wat een tyfusdrukte dan altijd zeg.
Waar jij woont valt het wel te ontwijken hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Sylvana het volgende:
Ja, das wel een nadeel ja, maarja, als je in de binnenstad woont, zoals ik, valt er weinig te ontwijken helaas
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ecequote:Op donderdag 6 november 2008 12:15 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het in Deventer? Oud-bewoner van binnenstad/voorstand represent.
Lol, valt niet op ofzo neequote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ece
Nog steeds gezellig bij een waterig zonnetje, maar nog wel fris
wtf.. gaan er richting Almelo zoveel treinen rijden? welke lijn komt er dan bij? ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, valt niet op ofzo nee
Vandaag met de bus naar stage gegaan en dat bevalt toch een stuk beter dan dat takke-eind fietsen
Lang leve de kwartiersregeling
En dan over een maand ook nog 6 keer per uur een trein richting Almelo, ben ik helemaal tevreden
tering, wat extreem.. ik kon een jaar terug vanaf Rijssen maar eens per uur naar Deventer, dat wordt nu dus 4x zoveel. wat een omslag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:
De stoptrein vanuit Apeldoorn wordt doorgetrokken naar Enschede en gaat 4 keer per uur rijden. En daarnaast dus nog gewoon 2 keer de intercity richting Enschede.
okeuj.. jij liever dan ik. Tukkers zijn prima mensen, maar ik vind de steden daar zo ***.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het wel relaxed, kan ik op ieder moment zowat naar mn schatje toe
OMG, net gebeld voor afspraak om mn verstandskiezen te laten verwijderen, kan pas 27 maart 2009 terecht![]()
![]()
Hopen dus dat ze voor die tijd niet doorkomen, want daar is dus geen plek voor...
mokayquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Sylvana het volgende:
tja, maar heb net het ziekenhuis in Almelo gebeld ( ben ik toch al vaker geweest) en daar hebben ze 6 januari al plek. Dus dan ga ik toch mooi daar heen hoor.
Aan: de leljkste kerel van het feest der feestenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Aan:
Zwaaibaai
Van:
Mij
Deventer, 04-11-2008
Weledele Zwaaibaai,
Aangezien het al november is, is er al iets bekend over het beste feest van Deventer op 31-12-2008 ?
Kusjes,
Je fan
ex-deventenaren for the win! hier ook een ex-deventenaar. 4,5 jaar er gewoond. kom overigens nog steeds graag in het o-zo-mooie historische centrum waar ik heel wat herinneringen heb liggen. wil ooit wel weer terug naar die kant van NL (alleen dan waarschijnlijk niet meer naar Deventer).quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef ToT het volgende:
Zo, sinds een week ben ik een ex-Deventenaar.
Ik woon nu in een veel ruimer huis, uitzicht op mooie hobbellende paardjes in de weide, veel betere isolatie..........maar wel extreem slechte ventilatie waardoor de muren erg vochtig zijn en afbrokkelen!
Ik moet enorme delen van het stucwerk vervangen en daarvoor moet de verwarming zelfs uit de woonkamer worden gehaald!
Wat ben je toch af en toe een klootzak ook he?:')quote:Op donderdag 20 november 2008 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aan: de leljkste kerel van het feest der feesten
van: De geweldigste beheerder van de lokatie van het feest der feesten.
Deventer, 20-11-2008
Geachte matt,
Op het vervolg van mijn vorig schrijven:
Thema: 1001 nacht
Schade: 50 euro.
En ik doe niet aan vrijkaartjes.
met vriendelijke groet,
Baai, Z.
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtige stad. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtig centrum. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
bij mij was het meer dat ik weinig huisgenoten had en dat er (in het 2de huis) niet echt veel samen gedaan werd. Ook gingen mensen na afronden van studie weer terug naar plek van herkomst. Voor de rest een prima knusse stad. Ik denk als ik er geboren was en opgegroeid dat ik het er prima naar me zin zou hebben gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb de middelbare school en een stuk van de basisschool in deventer gedaan en ik vind het jammer om te zeggen maar ik heb er ook geen enkele vriend meer wonen, helemaal niemand. als ik er nog mensen kenden dan zijn die inmiddels verhuisd naar nijmegen of omstreken, en met de mensen die er wellicht nog wonen heb ik geen contact meer.
Ik voel eenzaamheid in Amsterdamquote:Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef zwaaibaai het volgende:
Ach, het is ieder zijn eigen ervaring. Ik heb in Utrecht gestudeerd en in Den Haag. Daar heb ik weer eenzaamheid gevoeld en mee gemaakt in de zogenaamde bruisende randstad..
welke plaatst/streek/provincie heb je voor deventer ingeruild, als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 december 2008 09:07 schreef ToT het volgende:
Ja de binnenstad mis ik wel nu ik er weg ben. Ik had vaste winkeltjes waar ik regelmatig binnen liep.
same here. woon ook nabij (ongeveer 10km) in Gelderland van de Duitse grens. tenminste, daar kom ik vandaan (ben er nog elk weekend, als ik niet in Tilburg zit).quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef ToT het volgende:
Gelderland, waar ik vandaan kom.Ik zit nu tegen de Duitse grens aan.
Saai? ik vind het hier reuze gezellig in de binnenstad hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Bob_Saget het volgende:
Wow een topic over Deventer!Woon sinds vorige week in Deventer!! Wooo Hooo!
Wel erg saai hier in de binnenstad..!
Nee, wel bij die kerk, maar dan de Smedenstraatquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef ToT het volgende:
In dat straatje met die kerk en die speelgoedwinkel? (Bart Smit of Intertoys)
google en gij zult vinden...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef Bob_Saget het volgende:
Is er in Deventer ook een club, café of loungebar of iets dergelijks? Waar je ¤10,- voor een baco'tje betaald?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm redelijk. De woonkamer is redelijk in orde zo, maar ik wil nog wat halfdoorzichtige gordijnen ophangen voor de sfeer en tegen de inkijk.
Er moet alleen nog wel veel gebeuren aan de rest van het huis voor het naar mijn smaak is. Daarnaast moet ik met name boven echt veel aan geluidsisolatie doen; het is hier echt vreselijk gehorig, en dat voor een huis met betonnen muren!
Je ken skaatsen op de singelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Houniet het volgende:
Is er tegenwoordig nog wat spannends te beleven in Deventer? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:02 schreef Sylvana het volgende:
-- alleen na afloop zijn er wel vaak problemen op de Brink helaas.
Alleen als de luxor weer een bubbling feestje ofzo heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?
Ja, vorig weekend geloof ik nog 2 portieren in elkaar geslagen/bedreigd en wat kleine vechtpartijtjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?
is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Het zit vooral in de hoek bij de Luxor en de Boemel. Het publiek wat bij de Luxor komt heeft een geduchte reputatie inmiddels. Daarbij hebben ze nogal een apart deurbeleid..
Dat was de 1e keer dat ik er naar toe ging!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
hahahahaha
tsja ga dan ook niet naar dat soort plekken toe man!
maar eh zoveel marokkanen zijn er toch niet in deventer? meer turken toch?
Nee, nog bijna elke week staan er berichten in de krant over vechtpartijen op de Brink. En da's doorgaans wel in die hoek ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.
Want ze weten dat je dat toch niet doetquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef ToT het volgende:
Apart deurbeleid ja....
"Hee je hebt sportschoenen aan!"
- "Ehhh tja je kunt ze als sportschoenen zien. Ze zijn donkerbruin, maar goed..."
"Met sportschoenen kom je er niet in!"
- "Waarom niet?"
"Omdat als er heibel komt, dat altijd komt door Marokkaanse jongeren met sportschoenen en petjes! Ga maar eerst naar huis toe en doe andere schoenen aan, dan kom je er wel in."Logica!
(En ik ben autochtoon, blauwe ogen en blond haar.)
Zover ik weet mogen er geen discotheeks worden geopend in de binnenstad onder het mom van het bestemmingsplan geloof ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen. De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
Je vergeet de cola in de hand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Luxoren dat zeg ik als 18jarige
Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
Ik meen afgelopen weekend in de stad opgevangen te hebben dat ze binnenkort ergens een club/cafe achtig iets gaan bouwen/openen. Kan alleen niet meer op de naam/lokatie komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen. De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Want ze weten dat je dat toch niet doet
Bij de Joffer is volgens mij ook het officiele beleid dat je niet met sportschoenen binnen komt.
Ik ben nog nooit geweigerd en draag uitsluitend sportschoenen.
Wollah, tasje? Ik dacht dat echt zo 2008 was!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Luxoren dat zeg ik als 18jarige
Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
wie is dat? loopt ie mank, heeft ie stoppels, (in het nabije verleden vaak) een bluetoothheadset op en hangt ie vaak u-ren bij oliebollententen en frietkramen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
loopt die gangsta turk nog rond in deventer, mustafa ?
Ja, en die bedoelt hij niet.quote:
oh die gast ja.. in mijn 4,5 jaar dat ik in Deventer heb gewoond heb ik hem slechts één a twee keer (op die manier) gezien en dat was beide keren in de zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja, en die bedoelt hij niet.
Het is de BMW-vlag-dragende-past-niet-meer-op-zijn-scooter-immer-toeterende-dikke-vetklep. En die leeft nog.
Oh, hijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef scarefreak het volgende:
Die tijdens het EK ook gewoon met de BMW vlag blijft zwaaien op de brink ja
Dacht dat die dood was, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Och, hij heeft in ieder geen seks met dieren zoals Lammert Grofsmidquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie van Vrolijke Toon (veerkampsgewijs dagelijks bij man bijt hond)?
Is dat nou raclame of moeten we ons schamen?
Ja dat kan kloppen, rond die tijd gingen we bij El Popo weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef PteV het volgende:
Kan het zijn dat ik jou gisteravond rond 8 uur zag lopen Syl? Vanaf de Brink richting jouw huis?
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:48 schreef scarefreak het volgende:
Brink21 is een mooie plek om een hippe club te openen verdeeld over 4 verdiepingen
In mijn voormalige straatquote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Sylvana het volgende:
Hier in Deventer heeft het niet echt tot problemen geleid, in Zwolle zijn er wel vechtpartijen geweest en hebben ze een aantal hooligans aangehouden en vastgezet tot na de wedstrijd.
Vanavond komt Piet Paulusma naar Deventer om zijn weerpraatje hier op te nemen. Dus als je tv-ambities hebt, kun je daar heen en erbij zijn
welk parkquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
3 politie auto's en een ambulance in het park, wat zal er gebeurd zijn?
Nope, ik heb er ook niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Nou, er stond niks over in de Stentor vandaag, dus het zal wel niets ernstigs geweest zijn dan.
Ja maar nu er alleen nog een christelijke studievereniging in zit, zal het pandje snel verkocht gaan worden gok ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Nee, Koen is echt een heel ander type. En volgens mij dood of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?
Doe 's effe wat foto's uploaden danquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef PteV het volgende:
Heftig ongeluk net op de Zutphenseweg, kon het precies zien vanuit m'n kantoortje
Alleen vinnik de koek (bijtjes) nou niet echt lekker...quote:
Wij krijgen ze elke vrijdag van de baas bij de koffie, we hebben er ooit wel eens me staan honkballen op de gang..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef nijnja het volgende:
Haha ik ook niet, gore dingenMaar ik dacht het is hier wel een klein beetje dood dus laat ik wat roepen
Picsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wij krijgen ze elke vrijdag van de baas bij de koffie, we hebben er ooit wel eens me staan honkballen op de gang..
Toen ik een homerun bij de chef door de deur lelde zijn we er maar mee opgehouden....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pics??
Haha dat is wel briljant. Ik vind die uitvinding ook wel briljant, deventerkoek, alleen het is niet te kanen
Ik vind het sowieso gore dingen, dus voor mij sowieso niet, maargoedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Toen ik een homerun bij de chef door de deur lelde zijn we er maar mee opgehouden....Wij krijgen volgens mij de voor half-geld ingekochte meuk, die je in het koekhuisje kan kopen zijn meestal wel wat verser....
Maar dan nog ben ik er niet echt wild van..
Yep, we gaan van mijn 2-kamer vrijgezellen-appartement naar een vrijstaand huis..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef nijnja het volgende:
Haha waarom verhuizen dan? Te klein, of..?
Vrijstaand huis is wel mooi ja, mag ik vragen welke wijk ;D?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Yep, we gaan van mijn 2-kamer vrijgezellen-appartement naar een vrijstaand huis..Dus mooier, meer privacy, tuin, gezellige open haard, meer ruimte etc etc...
In de zandweerd, ongeveer 1 straat achter de IJssel..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vrijstaand huis is wel mooi ja, mag ik vragen welke wijk ;D?
Ik leef daar ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
In de zandweerd, ongeveer 1 straat achter de IJssel..
Nee, we hebben ons net even over de van Vlotenlaan geworsteld, aan het begin, bij de IJssel, is het echt retesmal, vooral als iemand nog een auto op de weg parkeert om een andere auto met startkabels te helpen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
Is het an sich ook wel, maar ik vind bepaalde delen net niet begaanbaar
Preciesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, we hebben ons net even over de van Vlotenlaan geworsteld, aan het begin, bij de IJssel, is het echt retesmal, vooral als iemand nog een auto op de weg parkeert om een andere auto met startkabels te helpen..
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:53 schreef JohnDDD het volgende:
Mocht iemand deze kat zien, graag contact met me opnemen.
[ afbeelding ]
Roepnaam: Peer
Kleur: Grijs met witte bef en witte sokjes
Leeftijd: 14
Vermist sinds: dinsdag 27 januari
Plaats van vermissing: Molenstraat (buurt: Welle/Centrum)
Dat is inderdaad waar, in de vakantie had ik vakantiewerk in Haarlem, liepen ze dr ook om te zeikenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef ToT het volgende:
Tja ook leuk: waar je ook in het land bent, als je zegt dat je uit Deventer komt, is het meteen van: "Oh, breng je de volgende keer Deventer koek mee?"
Pffff......
Ja, die gore troepquote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef Woussie1987 het volgende:
Deventer koek is toch vaak van dat ontbijtkoek
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.quote:
Haha maar het is toch ook gewoon zo... ik bedoel, waar is de lekkere smaak gebleven van ontbijtkoek, zelfs die smaak is wegquote:Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.
Dat is goed nieuws!! En inderdaad, een vriend van me praat altijd met zijn kat, die zegt dan brrr brr (kan niet zo goed miauwenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...quote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
I know, maar ik kon het even niet laten...quote:
Tis wel een goeiequote:Op maandag 2 februari 2009 13:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
I know, maar ik kon het even niet laten...
Hahahahahaaaa !!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
Ah oke, jammer dattie het niet wil vertellen, misschien ligt het gevoelig en heeft het tijd nodigquote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hahahahahaaaa !!!![]()
Dat is een goeie !
Verder, ik heb ook een kat die tegen me terugpraat maar deze toevallig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat is inderdaad best lief jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mijn moeder (ik woon inmiddels niet meer daar) stond hij vannacht om half 5 luid miauwend voor haar slaapkamerdeur. daarna week hij niet meer van haar zijde.
schattig toch??
Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 06:45 schreef nijnja het volgende:
Top 100 van maandag 2 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1054 nijnjaOeps
Sorry, dat zegt me niet zoveel..quote:
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sorry, dat zegt me niet zoveel..Heb je 1 van de fok! doodzondes begaan?
Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezet
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..
Klopt, maar ik heb toetsweek en geen toetsen, dus jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Eveli het volgende:
Met dat weer van gisteren (koud en nat) kun je ook weinig anders dan Fok! onderspammen...
(de meeste mensen hebben trouwens gewoon werk of school...)
De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
De laatste extra berekeningen gingen uit van een niet ongebruikelijke overschrijding van de bouw etc met een jaar, wat ~30 miljoen extra zou kosten, bovenop de 70 miljoen die begroot is. Dus in totaal zou het ~104 miljoen zijn. Echter kost pappen en nathouden ook 56 miljoen volgens de gemeente, en dat is nog zonder een herziene berekening door dat adviesbureau zoals voor het nieuwe stadskantoor.
Ik vindt het slap van de PvDA, ze waren voorstanders al sinds het begin, en er was al een handreiking naar ze gedaan door alles opnieuw te laten doorrekenen, maar zij bluften een keer te vaak, en gokten er op dat ze ook de Leeuwenbrug opnieuw konden laten berekenen oid, en toen had het College er genoeg van..
Wat ik van de site van de Stentor begreep was de fractie met 6 voor 4 tegen verdeelt oid, en bleven ze maar miepen en draaien, en op een gegeven moment trek je dan het fundament onder alles weg, en dat is blijkbaar gebeurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De PvdA is er toch niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.
Niet alleen politicie, heel veel andere bestuurders doen dat ook...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..
Beetje kortzichtig. Ik denk dat er alleen maar vertraging zal zijn en uiteindelijk duurder dan de 80 a 100 miljoen die nu begroot was. Zonde want ik vond het een mooi gebouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Blinker het volgende:
Goed van ze![]()
Ik had ergens gelezen dat het een paar honderd miljoen ging kosten
Niet helemaal waar, de PvdA wou een onderzoek naar de kosten en dat vond B+W OK, maar ze wouden ook een doorrekening van de Leeuwenbrug. Omdat het locatiebesluit (we bouwen iets aan het Grote Kerkhof) al 2 a 3 jaar geleden is genomen met goedkeuring van diezelfde PvdA fractie, trad B+W af met bestuurlijke en politieke chaos tot gevolg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Neeee, op het oude ijsbaanterrein moet nou eindelijk eens die hoogbouw gebouwd gaan worden!! Maar dan niet dat plan van BAM (de 2e 'winnaar'). Ze hebben nog steeds geen definitief besluit genomen over wie er mag gaan bouwen en wanneer, maar er móet hoogbouw komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.
Of de boreel waarin al tien jaar geplande winkeltjes zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |