Dat is uber jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
Mooie OP.
Deventer op steltenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is uber jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen ik 10 was gingen we erheen. Toen hadden ze van die draken, ik was bangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is prachtig inderdaad. Druk, mooi gezicht. Groots.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.
voor deze keer wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:04 schreef maikelsp het volgende:
Gemeente Deventer ook goed? DIEPENVEEN
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Joffer natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afgelopen jaar waren ze nummer 5quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Deventer was trouwens weer genomineerd voor 'evenementenstad van het jaar'..
Over 2 weken 'Deventer op stelten'.. En wie is er nou niet een keer naar het Dickensfestijn, 'Op Den Berghe' of de grootste boekenmarkt van Europa geweest
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel allachtonen etc.
Ook vind ik er de vrouwen wat tegenvallen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, de vorige keer waren het er aardig watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
want?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:59 schreef Domenica het volgende:
Paupers zijn het zeker jaa!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor jou is er een ander topicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef WEST het volgende:
Deventerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zwolle Rulz
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik *eis* van je Messenga dat je de OP aanpast.. 'pauperstad'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop