Dat is inderdaad waar, in de vakantie had ik vakantiewerk in Haarlem, liepen ze dr ook om te zeikenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef ToT het volgende:
Tja ook leuk: waar je ook in het land bent, als je zegt dat je uit Deventer komt, is het meteen van: "Oh, breng je de volgende keer Deventer koek mee?"
Pffff......
Ja, die gore troepquote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef Woussie1987 het volgende:
Deventer koek is toch vaak van dat ontbijtkoek
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.quote:
Haha maar het is toch ook gewoon zo... ik bedoel, waar is de lekkere smaak gebleven van ontbijtkoek, zelfs die smaak is wegquote:Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.
Dat is goed nieuws!! En inderdaad, een vriend van me praat altijd met zijn kat, die zegt dan brrr brr (kan niet zo goed miauwenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...quote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
I know, maar ik kon het even niet laten...quote:
Tis wel een goeiequote:Op maandag 2 februari 2009 13:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
I know, maar ik kon het even niet laten...
Hahahahahaaaa !!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
Ah oke, jammer dattie het niet wil vertellen, misschien ligt het gevoelig en heeft het tijd nodigquote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hahahahahaaaa !!!![]()
Dat is een goeie !
Verder, ik heb ook een kat die tegen me terugpraat maar deze toevallig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dat is inderdaad best lief jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mijn moeder (ik woon inmiddels niet meer daar) stond hij vannacht om half 5 luid miauwend voor haar slaapkamerdeur. daarna week hij niet meer van haar zijde.
schattig toch??
Wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 06:45 schreef nijnja het volgende:
Top 100 van maandag 2 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1054 nijnjaOeps
Sorry, dat zegt me niet zoveel..quote:
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sorry, dat zegt me niet zoveel..Heb je 1 van de fok! doodzondes begaan?
Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezet
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..
Klopt, maar ik heb toetsweek en geen toetsen, dus jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Eveli het volgende:
Met dat weer van gisteren (koud en nat) kun je ook weinig anders dan Fok! onderspammen...
(de meeste mensen hebben trouwens gewoon werk of school...)
De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
De laatste extra berekeningen gingen uit van een niet ongebruikelijke overschrijding van de bouw etc met een jaar, wat ~30 miljoen extra zou kosten, bovenop de 70 miljoen die begroot is. Dus in totaal zou het ~104 miljoen zijn. Echter kost pappen en nathouden ook 56 miljoen volgens de gemeente, en dat is nog zonder een herziene berekening door dat adviesbureau zoals voor het nieuwe stadskantoor.
Ik vindt het slap van de PvDA, ze waren voorstanders al sinds het begin, en er was al een handreiking naar ze gedaan door alles opnieuw te laten doorrekenen, maar zij bluften een keer te vaak, en gokten er op dat ze ook de Leeuwenbrug opnieuw konden laten berekenen oid, en toen had het College er genoeg van..
Wat ik van de site van de Stentor begreep was de fractie met 6 voor 4 tegen verdeelt oid, en bleven ze maar miepen en draaien, en op een gegeven moment trek je dan het fundament onder alles weg, en dat is blijkbaar gebeurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De PvdA is er toch niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.
Niet alleen politicie, heel veel andere bestuurders doen dat ook...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..
Beetje kortzichtig. Ik denk dat er alleen maar vertraging zal zijn en uiteindelijk duurder dan de 80 a 100 miljoen die nu begroot was. Zonde want ik vond het een mooi gebouwquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Blinker het volgende:
Goed van ze![]()
Ik had ergens gelezen dat het een paar honderd miljoen ging kosten
Niet helemaal waar, de PvdA wou een onderzoek naar de kosten en dat vond B+W OK, maar ze wouden ook een doorrekening van de Leeuwenbrug. Omdat het locatiebesluit (we bouwen iets aan het Grote Kerkhof) al 2 a 3 jaar geleden is genomen met goedkeuring van diezelfde PvdA fractie, trad B+W af met bestuurlijke en politieke chaos tot gevolg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Neeee, op het oude ijsbaanterrein moet nou eindelijk eens die hoogbouw gebouwd gaan worden!! Maar dan niet dat plan van BAM (de 2e 'winnaar'). Ze hebben nog steeds geen definitief besluit genomen over wie er mag gaan bouwen en wanneer, maar er móet hoogbouw komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.
Of de boreel waarin al tien jaar geplande winkeltjes zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |