abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64791094
In dat straatje met die kerk en die speelgoedwinkel? (Bart Smit of Intertoys)
pi_64791579
Is er in Deventer ook een club, café of loungebar of iets dergelijks? Waar je ¤10,- voor een baco'tje betaald?
pi_64791951
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef ToT het volgende:
In dat straatje met die kerk en die speelgoedwinkel? (Bart Smit of Intertoys)
Nee, wel bij die kerk, maar dan de Smedenstraat
pi_64792112
Ow okee. Ja gen idee of daar wat verbouwd wordt; ik ben al weer een poosje niet in Deventer geweest.
pi_64792242
Daar in het straatje bij de kerk en de Bart Smit hebben ze idd boven de schoenenwinkel een aantal appartementen gebouwd. Maar bij mij naast is gewoon een winkel zelf die van binnen aan het verbouwen is. Erg irritant als je uit kunt slapen, zoals in de kerstvakantie en je dus elke ochtend wakker wordt van de herrie.

Al een beetje gewend in je huisje in the middle of nowhere?
pi_64792907
Hmmm redelijk. De woonkamer is redelijk in orde zo, maar ik wil nog wat halfdoorzichtige gordijnen ophangen voor de sfeer en tegen de inkijk.
Er moet alleen nog wel veel gebeuren aan de rest van het huis voor het naar mijn smaak is. Daarnaast moet ik met name boven echt veel aan geluidsisolatie doen; het is hier echt vreselijk gehorig, en dat voor een huis met betonnen muren!
pi_64802529
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef Bob_Saget het volgende:
Is er in Deventer ook een club, café of loungebar of iets dergelijks? Waar je ¤10,- voor een baco'tje betaald?
google en gij zult vinden...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_64819945
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm redelijk. De woonkamer is redelijk in orde zo, maar ik wil nog wat halfdoorzichtige gordijnen ophangen voor de sfeer en tegen de inkijk.
Er moet alleen nog wel veel gebeuren aan de rest van het huis voor het naar mijn smaak is. Daarnaast moet ik met name boven echt veel aan geluidsisolatie doen; het is hier echt vreselijk gehorig, en dat voor een huis met betonnen muren!

Dat is wel minder dat er nog zoveel moet gebeuren en dat het zo gehorig is. Succes met klussen dan!
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:23:26 #160
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64822117
Is er tegenwoordig nog wat spannends te beleven in Deventer? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64839310
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Houniet het volgende:
Is er tegenwoordig nog wat spannends te beleven in Deventer? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Je ken skaatsen op de singel
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_64847105
Ligt eraan waarin je geïntresseerd bent in Deventer.

Op het gebied van politiek is het best spannend nu, met discussie over bv. het nieuwe stadskantoor en Park Zandweerd.
Verder blijkt dat de kredietcrisis niet goed is voor de herstructurering van de Rivierenwijk en dat veel mensen en instituties daardoor een beetje problemen krijgen.
Inderdaad, veel meren, sloten e.d. in Deventer zijn bevroren waardoor je er op kan lopen of schaatsen. Best apart om midden op de Singel te staan.
En ja, wat gebeurt er verder.... defestival laten nog ff op zich wachten.
Kijk maar eens af en toe op www.burgerweeshuis.nl of www.destentor.nl/regio/deventer of www.vvvdeventer.nl of www.deventer.nl en daar vind je dan weer links naar andere instanties en websites. Altijd wel wat gaande hier.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 00:28:23 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64873910
Het ging meer over het stappen etc .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64887632
Stappen is goed te doen in deventer! veel leuke kleine dansgelegenheden.
Zelf ben ik wel eens te vinden in, persee, brink29, burgerweeshuis, fred en douwe.
in de toekomst komt er nog een semi discotheek bij in het oude stentorgebouw, met wat meer house muziek en doelgroep van boven de 21.

Deventer heeft de gezelligheid die je mag verwachten bij een kleine studentenstad
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_64889776
Voor ieders muzieksmaak is er wel een café in Deventer, ik ben zelf meer van de alternatieve muziek, dus zit vaak bij Midtown of de Elegast. Uitgaan zelf is meestal wel gezellig, alleen na afloop zijn er wel vaak problemen op de Brink helaas.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:57:32 #166
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64891658
Ik ging vroeger echt elke week naar de Elegast, vanaf m'n 16e tot m'n 21e was dat mn tweede huiskamer in het weekend
Helaas sinds ik op kamers buiten Deventer woon ben ik er nog maar sporadisch te vinden.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:33:22 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64894636
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:02 schreef Sylvana het volgende:
-- alleen na afloop zijn er wel vaak problemen op de Brink helaas.
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?
pi_64919831
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:

[..]

Alleen als de luxor weer een bubbling feestje ofzo heeft
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_64922539
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja, vorig weekend geloof ik nog 2 portieren in elkaar geslagen/bedreigd en wat kleine vechtpartijtjes.

Is niet alleen bij Luxor, gebeurt bij wel meer cafés tegenwoordig.
pi_64943750
Het zit vooral in de hoek bij de Luxor en de Boemel. Het publiek wat bij de Luxor komt heeft een geduchte reputatie inmiddels. Daarbij hebben ze nogal een apart deurbeleid..
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:43:18 #171
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64945115
Tijdje geleden was er zelfs een opstootje in de Elegast. Ook wel een uniekum.
pi_64954645
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Het zit vooral in de hoek bij de Luxor en de Boemel. Het publiek wat bij de Luxor komt heeft een geduchte reputatie inmiddels. Daarbij hebben ze nogal een apart deurbeleid..
is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.
pi_64961805
Apart deurbeleid ja....
"Hee je hebt sportschoenen aan!"
- "Ehhh tja je kunt ze als sportschoenen zien. Ze zijn donkerbruin, maar goed..."
"Met sportschoenen kom je er niet in!"
- "Waarom niet?"
"Omdat als er heibel komt, dat altijd komt door Marokkaanse jongeren met sportschoenen en petjes! Ga maar eerst naar huis toe en doe andere schoenen aan, dan kom je er wel in."

Logica!
(En ik ben autochtoon, blauwe ogen en blond haar.)
pi_64965124
hahahahaha
tsja ga dan ook niet naar dat soort plekken toe man!

maar eh zoveel marokkanen zijn er toch niet in deventer? meer turken toch?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_64965717
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
hahahahaha
tsja ga dan ook niet naar dat soort plekken toe man!

maar eh zoveel marokkanen zijn er toch niet in deventer? meer turken toch?
Dat was de 1e keer dat ik er naar toe ging!

idd @ meer turken, maar op de Brink schijnt het regelmatig zondag mot te zijn tussen die 2 bevolkingsgroepen. Een paar jaar geleden is een keer op zondagavond de Brink helemaal afgezet en zijn er ladingen politieagenten op af gestuurd om een massale knokpartij tussen die 2 bevolkingsgroepen uit elkaar te krijgen.
pi_64981172
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef ghizzer het volgende:

[..]

is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.
Nee, nog bijna elke week staan er berichten in de krant over vechtpartijen op de Brink. En da's doorgaans wel in die hoek ja.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:32 #177
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64987091
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef ToT het volgende:
Apart deurbeleid ja....
"Hee je hebt sportschoenen aan!"
- "Ehhh tja je kunt ze als sportschoenen zien. Ze zijn donkerbruin, maar goed..."
"Met sportschoenen kom je er niet in!"
- "Waarom niet?"
"Omdat als er heibel komt, dat altijd komt door Marokkaanse jongeren met sportschoenen en petjes! Ga maar eerst naar huis toe en doe andere schoenen aan, dan kom je er wel in."

Logica!
(En ik ben autochtoon, blauwe ogen en blond haar.)
Want ze weten dat je dat toch niet doet
Bij de Joffer is volgens mij ook het officiele beleid dat je niet met sportschoenen binnen komt.
Ik ben nog nooit geweigerd en draag uitsluitend sportschoenen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:19:38 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64987344
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen . De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:21:52 #179
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64989523
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen . De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
Zover ik weet mogen er geen discotheeks worden geopend in de binnenstad onder het mom van het bestemmingsplan geloof ik.
De enige club die echt een beetje op een club lijkt is Fred en Douwe, maar daar is het zo druk in het weekend dat het ook niet bepaald de moeite waard is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinker op 13-01-2009 14:37:42 ]
pi_64991657
Tja ongeveer iedereen onder de 35 klaagt er over dat er over dat er geen goede uitgaansgelegenheid is daar. Zodra de naam Luxor valt, wordt het meestal herhaald, met nadruk op het woord "GOEDE".
pi_64997788
En het Burgerweeshuis? Elke vrijdag concert, elke zaterdagavond dansavond. De helft van de dansavonden is 21+, dus geen jonkies over de vloer.
pi_64998402
Luxor en dat zeg ik als 18jarige

Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:59:20 #183
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64998446
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:

Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
Je vergeet de cola in de hand.
pi_64998611
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Ik meen afgelopen weekend in de stad opgevangen te hebben dat ze binnenkort ergens een club/cafe achtig iets gaan bouwen/openen. Kan alleen niet meer op de naam/lokatie komen
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_64999939
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Blinker het volgende:

[..]

Want ze weten dat je dat toch niet doet
Bij de Joffer is volgens mij ook het officiele beleid dat je niet met sportschoenen binnen komt.
Ik ben nog nooit geweigerd en draag uitsluitend sportschoenen.

Normaal is dat ook geen probleem, maar ik was een x met een half-tunesische maat van mij daar, maar het tintje icm zijn pikzwarte haar en zijn nikes was voor de portier reden genoeg ons niet binnen te laten.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:40 #186
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65000966
Dat is wel lastig ja, moet zeggen dat ik met mijn half-Marokkaanse vriend nooit problemen heb gehad.
Iemand toevallig ook al bekend met het fenomeen Vrolijke Toon bij Man Bijt Hond ?
pi_65006194
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:

Wollah, tasje? Ik dacht dat echt zo 2008 was!
pi_65006966
loopt die gangsta turk nog rond in deventer, mustafa ?
pi_65022318
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
loopt die gangsta turk nog rond in deventer, mustafa ?
wie is dat? loopt ie mank, heeft ie stoppels, (in het nabije verleden vaak) een bluetoothheadset op en hangt ie vaak u-ren bij oliebollententen en frietkramen?
pi_65024483
Da's toch de stationschef?
pi_65025270
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:07 schreef piepster het volgende:
Da's toch de stationschef?
Ja, en die bedoelt hij niet.

Het is de BMW-vlag-dragende-past-niet-meer-op-zijn-scooter-immer-toeterende-dikke-vetklep. En die leeft nog.
burgerweeshuis
pi_65027678
Die tijdens het EK ook gewoon met de BMW vlag blijft zwaaien op de brink ja
pi_65028974
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ja, en die bedoelt hij niet.

Het is de BMW-vlag-dragende-past-niet-meer-op-zijn-scooter-immer-toeterende-dikke-vetklep. En die leeft nog.
oh die gast ja.. in mijn 4,5 jaar dat ik in Deventer heb gewoond heb ik hem slechts één a twee keer (op die manier) gezien en dat was beide keren in de zomer.
pi_65036317
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef scarefreak het volgende:
Die tijdens het EK ook gewoon met de BMW vlag blijft zwaaien op de brink ja
Oh, hij
Ja, dat is wel een echte BAAS.
pi_65044931
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
pi_65046592
Ik heb hem al ff niet meer gehoord
pi_65089868
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie van Vrolijke Toon (veerkampsgewijs dagelijks bij man bijt hond)?
Is dat nou raclame of moeten we ons schamen?
pi_65089905
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Dacht dat die dood was, maar weet het niet zeker.
pi_65090724
Vanavond lekker met een vriend uit eten geweest bij El Popo Blijft lekker daar en ik had de mixed fajitas, alleen dan zonder zalm, en toen verwachtte ik dus eigenlijk gewoon alleen de kip en de biefstuk te krijgen, maar toen hadden ze er ipv zalm gewoon gestoofd vlees bij gedaan, was erg lekker En lekker bijgekletst enzo, dus leuke avond gehad
pi_65097010
Koen dood? Hmmm ja ik heb hem ook al een paar jaar niet meer gezien, dat zou idd kunnen.

El Popo? Dat mexicaanse restaurant? Echt een aanrader!
"We willen graag bij de keuken zitten."
- "Oh? Dus u heeft hier al vaker gegeten?"

(Het is daar altijd een vrolijke bende als er eentje het restaurant in komt stormen met een hete pan of zo.)

Lekker brutaal personeel dat zo inhaakt op wat je tegen elkaar zegt, en met name 1 zeer flamboyante overduidelijk homosexuele medewerker daar is HE-LE-MAAL geweldig! Die laat je NIET gaan voordat je het duurste toetje besteld hebt!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:30:06 #201
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65098648
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie van Vrolijke Toon (veerkampsgewijs dagelijks bij man bijt hond)?
Is dat nou raclame of moeten we ons schamen?
Och, hij heeft in ieder geen seks met dieren zoals Lammert Grofsmid
Ik vind het wel lachen. Zondag ga ik naar GAE - FC Zwolle, kijken of ik hem kan spotten in het publiek
pi_65105719
Kan het zijn dat ik jou gisteravond rond 8 uur zag lopen Syl? Vanaf de Brink richting jouw huis?
pi_65105829
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef PteV het volgende:
Kan het zijn dat ik jou gisteravond rond 8 uur zag lopen Syl? Vanaf de Brink richting jouw huis?
Ja dat kan kloppen, rond die tijd gingen we bij El Popo weg.

Maar ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, dus

@ToT, ik heb Koen een paar maanden geleden geloof ik nog wel gehoord, dus zolang zal hij nog niet dood zijn dan.
pi_65106652
Haha, ik wist het ook niet zeker maar ergens kwam je me vaag bekend van voor en toen schoot het me weer te binnen, ik liep met 4 eieren, een pak cakemix en een klein pakje melk in m'n handen
pi_65106767
Tja, ik heb niet echt op andere mensen gelet, dus kan het me niet herinneren
pi_65123254
erg zonde. ik lees in De Stentor van vandaag dat Michos nou ook al stopt met bestaan. Zo blijft helaas van het knusse Deventer studentenleven niets meer over. Ik ben blij dat ik er in die tijd altijd van kon genieten, want de donderdagdavonden bij de Michos zullen me nog lang heugen.
pi_65135764
Brink21 is een mooie plek om een hippe club te openen verdeeld over 4 verdiepingen
pi_65142223
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 10:48 schreef scarefreak het volgende:
Brink21 is een mooie plek om een hippe club te openen verdeeld over 4 verdiepingen
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_65158556
Straks even de stad in. (:
pi_65165122
Benieuwd of Zwolle-GAE nog tot problemen gaat leiden dan...
pi_65203927
Hier in Deventer heeft het niet echt tot problemen geleid, in Zwolle zijn er wel vechtpartijen geweest en hebben ze een aantal hooligans aangehouden en vastgezet tot na de wedstrijd.

Vanavond komt Piet Paulusma naar Deventer om zijn weerpraatje hier op te nemen. Dus als je tv-ambities hebt, kun je daar heen en erbij zijn
  maandag 19 januari 2009 @ 13:17:16 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65205292
Lim Duan is een hoerenjonk

Wat waren ze gefrustreerd bij Olle
pi_65295188
3 politie auto's en een ambulance in het park, wat zal er gebeurd zijn?
Fiets
pi_65295627
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Sylvana het volgende:
Hier in Deventer heeft het niet echt tot problemen geleid, in Zwolle zijn er wel vechtpartijen geweest en hebben ze een aantal hooligans aangehouden en vastgezet tot na de wedstrijd.

Vanavond komt Piet Paulusma naar Deventer om zijn weerpraatje hier op te nemen. Dus als je tv-ambities hebt, kun je daar heen en erbij zijn
In mijn voormalige straat
pi_65297920
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
3 politie auto's en een ambulance in het park, wat zal er gebeurd zijn?
welk park
pi_65298931
Fiets
pi_65299426
Ik heb er niks van gemerkt toen ik van sportschool terugkwam om kwart over 9. Lees het morgen wel in krant
pi_65310191
Nou, er stond niks over in de Stentor vandaag, dus het zal wel niets ernstigs geweest zijn dan.
pi_65331313
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Nou, er stond niks over in de Stentor vandaag, dus het zal wel niets ernstigs geweest zijn dan.
Nope, ik heb er ook niets meer over gehoord.
Fiets
pi_65331470
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.
Ja maar nu er alleen nog een christelijke studievereniging in zit, zal het pandje snel verkocht gaan worden gok ik.
Zo'n duur historisch pand op het duurste plein van deventer... en dan maar 1 klein groepje mensen, terwijl er eigelijk 5 in hadden moeten zitten

Dat wordt goed feesten over een paar jaar...
pi_65332066
In de Stentor stond er van de week een heel stuk over in. Saxion huurt het nu en het huurcontract is nog tot 2013. Saxion wil er nu gewoon andere activiteiten gaan organiseren. Studenten willen wel activiteiten/feesten organiseren maar niet officieel in een bestuur zitten.

Dus verwacht maar niet dat er voor 2013 wat anders in komt.
pi_65517615
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65527569
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?
Nee, Koen is echt een heel ander type. En volgens mij dood of zo.

De overjarige hippie met snor en soms een baard, kleren die hij uit de vuilnisbak gevonden heeft en een soort zwevende stap woont ergens vlak bij de Tobbe, en ik heb geen idee hoe hij heet.
burgerweeshuis
pi_65527681
Heftig ongeluk net op de Zutphenseweg, kon het precies zien vanuit m'n kantoortje
pi_65532828
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef PteV het volgende:
Heftig ongeluk net op de Zutphenseweg, kon het precies zien vanuit m'n kantoortje
Doe 's effe wat foto's uploaden dan
pi_65533429
Zijn wel veel ongelukken laatste tijd, toen ik zondagavond samen met Peter naar het station ging was er op de kruising voor het station een fietser onder een auto gekomen.

En vannacht is een oud schoolgebouw aan de Ramelaarstraat uitgebrand
pi_65538569
woeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh!!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:29:32 #228
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_65562658
Koekstad
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_65565041
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:29 schreef nijnja het volgende:
Koekstad
Alleen vinnik de koek (bijtjes) nou niet echt lekker...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:47:34 #230
164018 nijnja
pi_65565208
Haha ik ook niet, gore dingen Maar ik dacht het is hier wel een klein beetje dood dus laat ik wat roepen
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_65565399
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef nijnja het volgende:
Haha ik ook niet, gore dingen Maar ik dacht het is hier wel een klein beetje dood dus laat ik wat roepen
Wij krijgen ze elke vrijdag van de baas bij de koffie, we hebben er ooit wel eens me staan honkballen op de gang..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:55:13 #232
164018 nijnja
pi_65565473
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wij krijgen ze elke vrijdag van de baas bij de koffie, we hebben er ooit wel eens me staan honkballen op de gang..
Pics ??

Haha dat is wel briljant. Ik vind die uitvinding ook wel briljant, deventerkoek, alleen het is niet te kanen
pi_65566336
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:

[..]

Pics ??

Haha dat is wel briljant. Ik vind die uitvinding ook wel briljant, deventerkoek, alleen het is niet te kanen
Toen ik een homerun bij de chef door de deur lelde zijn we er maar mee opgehouden.... Wij krijgen volgens mij de voor half-geld ingekochte meuk, die je in het koekhuisje kan kopen zijn meestal wel wat verser.... Maar dan nog ben ik er niet echt wild van..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:19:39 #234
164018 nijnja
pi_65566477
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Toen ik een homerun bij de chef door de deur lelde zijn we er maar mee opgehouden.... Wij krijgen volgens mij de voor half-geld ingekochte meuk, die je in het koekhuisje kan kopen zijn meestal wel wat verser.... Maar dan nog ben ik er niet echt wild van..
Ik vind het sowieso gore dingen, dus voor mij sowieso niet, maargoed .
Leef je eigenlijk in deventer of alleen werk? Of juist werk elders ?
pi_65566633
Woon en werk er alweer bijna 10 jaar, en ga binnenkort verhuizen, uiteraard binnen Deventer..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:25:21 #236
164018 nijnja
pi_65566709
Haha waarom verhuizen dan? Te klein, of..?
pi_65567617
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:25 schreef nijnja het volgende:
Haha waarom verhuizen dan? Te klein, of..?
Yep, we gaan van mijn 2-kamer vrijgezellen-appartement naar een vrijstaand huis.. Dus mooier, meer privacy, tuin, gezellige open haard, meer ruimte etc etc...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:07:32 #238
164018 nijnja
pi_65568205
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Yep, we gaan van mijn 2-kamer vrijgezellen-appartement naar een vrijstaand huis.. Dus mooier, meer privacy, tuin, gezellige open haard, meer ruimte etc etc...
Vrijstaand huis is wel mooi ja, mag ik vragen welke wijk ;D?
pi_65570602
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef nijnja het volgende:

[..]

Vrijstaand huis is wel mooi ja, mag ik vragen welke wijk ;D?
In de zandweerd, ongeveer 1 straat achter de IJssel..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:52:08 #240
164018 nijnja
pi_65572047
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

In de zandweerd, ongeveer 1 straat achter de IJssel..
Ik leef daar ook Of nouja eigenlijk is het al zwolse wijk, maarja
pi_65581449
Hmmm ik heb 3 straten achter de IJssel gewoond, ook Zandweerd.
pi_65591227
Haha, het lijkt ons iig een gezellige buurt..
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:42:40 #243
164018 nijnja
pi_65598388
Is het an sich ook wel, maar ik vind bepaalde delen net niet begaanbaar
pi_65599892
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
Is het an sich ook wel, maar ik vind bepaalde delen net niet begaanbaar
Nee, we hebben ons net even over de van Vlotenlaan geworsteld, aan het begin, bij de IJssel, is het echt retesmal, vooral als iemand nog een auto op de weg parkeert om een andere auto met startkabels te helpen..
pi_65601145
Pffff ja veel van die straatjes daar zijn bagger smal: kort, smal, aan beide kanten wordt er geparkeerd enz.
pi_65615178
Nog een nieuwe Deventernaar hier op forum fok
pi_65616953
Mocht iemand deze kat zien, graag contact met me opnemen.

Roepnaam: Peer
Kleur: Grijs met witte bef en witte sokjes
Leeftijd: 14
Vermist sinds: dinsdag 27 januari
Plaats van vermissing: Molenstraat (buurt: Welle/Centrum)
  zondag 1 februari 2009 @ 16:07:15 #248
164018 nijnja
pi_65627048
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, we hebben ons net even over de van Vlotenlaan geworsteld, aan het begin, bij de IJssel, is het echt retesmal, vooral als iemand nog een auto op de weg parkeert om een andere auto met startkabels te helpen..
Precies
  zondag 1 februari 2009 @ 16:07:32 #249
164018 nijnja
pi_65627053
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:53 schreef JohnDDD het volgende:
Mocht iemand deze kat zien, graag contact met me opnemen.

[ afbeelding ]

Roepnaam: Peer
Kleur: Grijs met witte bef en witte sokjes
Leeftijd: 14
Vermist sinds: dinsdag 27 januari
Plaats van vermissing: Molenstraat (buurt: Welle/Centrum)
Sterkte ermee, ik zal uit mn doppen kijken
pi_65629476
Zo, dan ga je er wel goed op vooruit fruityloop! veel succes met verhuizen dan

Ik moet voor stage altijd bij het wijkcentrum op de Lange Zandstraat zijn, das ook altijd erg smal en helemaal nu ze er zoveel aan het werk zijn.

En Deventer koek is idd niet te eten nee
pi_65631364
Tja ook leuk: waar je ook in het land bent, als je zegt dat je uit Deventer komt, is het meteen van: "Oh, breng je de volgende keer Deventer koek mee?"

Pffff......
pi_65631718
Deventer koek is toch vaak van dat ontbijtkoek
  zondag 1 februari 2009 @ 18:42:48 #253
164018 nijnja
pi_65631719
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef ToT het volgende:
Tja ook leuk: waar je ook in het land bent, als je zegt dat je uit Deventer komt, is het meteen van: "Oh, breng je de volgende keer Deventer koek mee?"

Pffff......
Dat is inderdaad waar, in de vakantie had ik vakantiewerk in Haarlem, liepen ze dr ook om te zeiken
  zondag 1 februari 2009 @ 18:43:06 #254
164018 nijnja
pi_65631730
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef Woussie1987 het volgende:
Deventer koek is toch vaak van dat ontbijtkoek
Ja, die gore troep
pi_65631941
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ja, die gore troep
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:08:27 #256
164018 nijnja
pi_65632455
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.
Haha maar het is toch ook gewoon zo... ik bedoel, waar is de lekkere smaak gebleven van ontbijtkoek, zelfs die smaak is weg
pi_65641959
die ene keer dat ik in de koekwinkel was, lag er alleen maar ontbijtkoek
pi_65645753
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:29:45 #259
164018 nijnja
pi_65650076
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.
Dat is goed nieuws!! En inderdaad, een vriend van me praat altijd met zijn kat, die zegt dan brrr brr (kan niet zo goed miauwen ) en dan snapt hij hem ( ), kan je het je kat niet vragen

Nee maar mooi dat hij terug is!!
pi_65652531
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
  maandag 2 februari 2009 @ 12:47:44 #261
164018 nijnja
pi_65652728
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...
_!
pi_65654670
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef nijnja het volgende:

[..]

_!
I know, maar ik kon het even niet laten...
  maandag 2 februari 2009 @ 13:46:35 #263
164018 nijnja
pi_65654754
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

I know, maar ik kon het even niet laten...
Tis wel een goeie
pi_65660152
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hahahahahaaaa !!!
Dat is een goeie !

Verder, ik heb ook een kat die tegen me terugpraat maar deze toevallig niet.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:41:14 #266
164018 nijnja
pi_65661201
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Hahahahahaaaa !!!
Dat is een goeie !

Verder, ik heb ook een kat die tegen me terugpraat maar deze toevallig niet.
Ah oke, jammer dattie het niet wil vertellen, misschien ligt het gevoelig en heeft het tijd nodig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65661270
volgens mijn moeder (ik woon inmiddels niet meer daar) stond hij vannacht om half 5 luid miauwend voor haar slaapkamerdeur. daarna week hij niet meer van haar zijde.
schattig toch??
  maandag 2 februari 2009 @ 16:43:59 #268
164018 nijnja
pi_65661308
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mijn moeder (ik woon inmiddels niet meer daar) stond hij vannacht om half 5 luid miauwend voor haar slaapkamerdeur. daarna week hij niet meer van haar zijde.
schattig toch??
Dat is inderdaad best lief ja
pi_65682074
Poekies zijn lief, helaas ben ik er wat allergisch voor..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:36:09 #270
164018 nijnja
pi_65683163
Nijn heeft iets heel ergs gedaan
pi_65683899
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:36 schreef nijnja het volgende:
Nijn heeft iets heel ergs gedaan
Wat dan?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:15:47 #272
164018 nijnja
pi_65684050
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 06:45 schreef nijnja het volgende:
Top 100 van maandag 2 februari 2009

Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1054 nijnja

Oeps
pi_65685340
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:15 schreef nijnja het volgende:

[..]

Sorry, dat zegt me niet zoveel.. Heb je 1 van de fok! doodzondes begaan?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:16:54 #274
164018 nijnja
pi_65687686
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Sorry, dat zegt me niet zoveel.. Heb je 1 van de fok! doodzondes begaan?
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezet
pi_65688172
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezet
Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:39:57 #276
164018 nijnja
pi_65688372
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..
normaal is het al veel als je op 300 staat maar ik had gewoon zin om een keer veel te posten inderdaad
pi_65690273
Omg, das wel heel veel hoor

Ik internet de laatste tijd echt een stuk minder, veel te druk met andere dingen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:32:07 #279
164018 nijnja
pi_65696640
Haha ja ik moest gewoon Dr gingen op dat moment gister avond, tussen 11 en 12 geloof ik 3 topics doorheen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:33:51 #280
164018 nijnja
pi_65696705
PUB PUB SC [3152] Met een kusje van SuperNijn! 2 3 4 5 6 7 Noortje. 300 718 02/02 23:58 - Seam

PUB PUB SC [3151] Waar Nijn het gaat redden! 2 3 4 5 6 7 Lauriette91 300 744 02/02 23:40 - nijnja

PUB PUB SC [3150] Haha maak er maar wat leuks van. 2 3 4 5 6 7 -SG- 300 876 02/02 23:11 - nijnja
pi_65722889
Da's vlot ja, ik zou dan liever van de Deventer binnenstad gaan genieten, maar daar is het weer ook niet echt naar..
pi_65794066
Met dat weer van gisteren (koud en nat) kun je ook weinig anders dan Fok! onderspammen...

(de meeste mensen hebben trouwens gewoon werk of school... )
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:35:40 #283
164018 nijnja
pi_65796201
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:30 schreef Eveli het volgende:
Met dat weer van gisteren (koud en nat) kun je ook weinig anders dan Fok! onderspammen...

(de meeste mensen hebben trouwens gewoon werk of school... )
Klopt, maar ik heb toetsweek en geen toetsen, dus ja
pi_65974758
burgerweeshuis
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:11:41 #285
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_65981014
Goed van ze
Ik had ergens gelezen dat het een paar honderd miljoen ging kosten
pi_65981298
Oh de ufo-landingsplaats komt er wel hoor. Alleen nu nog even niet. Werkelijk iedereen van het college van B&W waren akkoord, of de inwoners van Deventer er nou mee eens waren of niet. En op eens krijgt de Partij van de Achterstand de kriebels en veroorzaken een politieke rel.

Aan de andere kant is het stampvoeten als een klein kind van de wethouder. Hij krijgt zijn zin niet, zijn rapportage rammelt al jaren aan alle kanten dus stapt hij direct op. Beetje kleinzerig is het wel.

Het gebouw is echt mooi, maar niet op het Grote Kerkhof. Wel op het industrie terrein.
burgerweeshuis
pi_65981789
De laatste extra berekeningen gingen uit van een niet ongebruikelijke overschrijding van de bouw etc met een jaar, wat ~30 miljoen extra zou kosten, bovenop de 70 miljoen die begroot is. Dus in totaal zou het ~104 miljoen zijn. Echter kost pappen en nathouden ook 56 miljoen volgens de gemeente, en dat is nog zonder een herziene berekening door dat adviesbureau zoals voor het nieuwe stadskantoor.

Ik vindt het slap van de PvDA, ze waren voorstanders al sinds het begin, en er was al een handreiking naar ze gedaan door alles opnieuw te laten doorrekenen, maar zij bluften een keer te vaak, en gokten er op dat ze ook de Leeuwenbrug opnieuw konden laten berekenen oid, en toen had het College er genoeg van..
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:48:46 #288
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65982398
Onze stad is weer fijn in het nieuws...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_65984755
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
De laatste extra berekeningen gingen uit van een niet ongebruikelijke overschrijding van de bouw etc met een jaar, wat ~30 miljoen extra zou kosten, bovenop de 70 miljoen die begroot is. Dus in totaal zou het ~104 miljoen zijn. Echter kost pappen en nathouden ook 56 miljoen volgens de gemeente, en dat is nog zonder een herziene berekening door dat adviesbureau zoals voor het nieuwe stadskantoor.

Ik vindt het slap van de PvDA, ze waren voorstanders al sinds het begin, en er was al een handreiking naar ze gedaan door alles opnieuw te laten doorrekenen, maar zij bluften een keer te vaak, en gokten er op dat ze ook de Leeuwenbrug opnieuw konden laten berekenen oid, en toen had het College er genoeg van..
De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Fiets
pi_65984909
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

De PvdA is er toch niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Wat ik van de site van de Stentor begreep was de fractie met 6 voor 4 tegen verdeelt oid, en bleven ze maar miepen en draaien, en op een gegeven moment trek je dan het fundament onder alles weg, en dat is blijkbaar gebeurd.
pi_65984991
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
pi_65985199
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik ook geen voorstander van de huidige plannen, ze gaan maar in een normaal/betaalbaar kantoorpand zitten aan de rand van de stad, de Deventer binnenstad trekt genoeg toeristen, en de huidige trouwlocatie is mooi zat. Het geld kunnen ze wel voor betere dingen gebruiken lijkt me..
Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.
Of de boreel waarin al tien jaar geplande winkeltjes zitten
Fiets
pi_65985382
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef fruityloop het volgende:
precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.
burgerweeshuis
pi_65986755
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:09 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

precies. Loketten voor de burgers in de Leeuwenbrug, het kantoor bij de oude ijsbaan. Zet die ufo daar dan neer.
Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:15:38 #295
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_65987454
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Niks ufo, ze moeten maar gewoon iets functioneels bouwen voor de helft van het geld, dat kunnen ze wel aan belangrijker dingen uitgeven wat mij betreft.. Politici zijn overal hetzelfde, ze bouwen bruggen waar er geen water is..
Niet alleen politicie, heel veel andere bestuurders doen dat ook...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_66010420
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Blinker het volgende:
Goed van ze
Ik had ergens gelezen dat het een paar honderd miljoen ging kosten
Beetje kortzichtig. Ik denk dat er alleen maar vertraging zal zijn en uiteindelijk duurder dan de 80 a 100 miljoen die nu begroot was. Zonde want ik vond het een mooi gebouw
pi_66010539
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

De PvdA is er toch o.a. niet mee akkoord gegaan omdat de kosten te onduidelijk bleven?
Niet helemaal waar, de PvdA wou een onderzoek naar de kosten en dat vond B+W OK, maar ze wouden ook een doorrekening van de Leeuwenbrug. Omdat het locatiebesluit (we bouwen iets aan het Grote Kerkhof) al 2 a 3 jaar geleden is genomen met goedkeuring van diezelfde PvdA fractie, trad B+W af met bestuurlijke en politieke chaos tot gevolg.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:24:28 #298
164018 nijnja
pi_66014668
Ik kan hier niet over mee praten heb het niet echt gevolgd enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66048855
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, bij de oude ijsbaan ligt al jaren een stuk grond braak.
Of de boreel waarin al tien jaar geplande winkeltjes zitten
Neeee, op het oude ijsbaanterrein moet nou eindelijk eens die hoogbouw gebouwd gaan worden!! Maar dan niet dat plan van BAM (de 2e 'winnaar'). Ze hebben nog steeds geen definitief besluit genomen over wie er mag gaan bouwen en wanneer, maar er móet hoogbouw komen. (raak er gefrustreerd over dat het niet opschiet...)

En daarbij helpt de val van het college dus ook niet mee denk ik. Want alleen de gemeenteraad moest de knoop nog doorhakken (wel of geen BAM) maar die hebben nu ook wat anders aan hun hoofd. Volgende week gaan ze kijken welke onderwerpen er nog behandeld gaan worden op korte termijn. Hopelijk ook Park Zandweerd, want dat is een veel gaver project dan dat stadskantoor. Die laatste mogen ze van mij bv. wel naast de Scheg of het nieuwe ziekenhuis zetten.
pi_66049507
Ach het gaat zo vaak mis in Deventer: huizen opkopen om te slopen om nieuwbouw te plaatsen en vervolgens wel geld hebben om het te slopen, maar niet om het puin te laten opruimen en al HELEMAAL niet om er nieuwbouw neer te zetten, dus laten ze het voorlopig allemaal nog maar ff staan tot er meer geld in het laatje is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')