Och, hij heeft in ieder geen seks met dieren zoals Lammert Grofsmidquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie van Vrolijke Toon (veerkampsgewijs dagelijks bij man bijt hond)?
Is dat nou raclame of moeten we ons schamen?
Ja dat kan kloppen, rond die tijd gingen we bij El Popo weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef PteV het volgende:
Kan het zijn dat ik jou gisteravond rond 8 uur zag lopen Syl? Vanaf de Brink richting jouw huis?
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:48 schreef scarefreak het volgende:
Brink21 is een mooie plek om een hippe club te openen verdeeld over 4 verdiepingen
In mijn voormalige straatquote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Sylvana het volgende:
Hier in Deventer heeft het niet echt tot problemen geleid, in Zwolle zijn er wel vechtpartijen geweest en hebben ze een aantal hooligans aangehouden en vastgezet tot na de wedstrijd.
Vanavond komt Piet Paulusma naar Deventer om zijn weerpraatje hier op te nemen. Dus als je tv-ambities hebt, kun je daar heen en erbij zijn
welk parkquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
3 politie auto's en een ambulance in het park, wat zal er gebeurd zijn?
Nope, ik heb er ook niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Nou, er stond niks over in de Stentor vandaag, dus het zal wel niets ernstigs geweest zijn dan.
Ja maar nu er alleen nog een christelijke studievereniging in zit, zal het pandje snel verkocht gaan worden gok ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Nee, Koen is echt een heel ander type. En volgens mij dood of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?
Doe 's effe wat foto's uploaden danquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef PteV het volgende:
Heftig ongeluk net op de Zutphenseweg, kon het precies zien vanuit m'n kantoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |