Nee, wel bij die kerk, maar dan de Smedenstraatquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef ToT het volgende:
In dat straatje met die kerk en die speelgoedwinkel? (Bart Smit of Intertoys)
google en gij zult vinden...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:39 schreef Bob_Saget het volgende:
Is er in Deventer ook een club, café of loungebar of iets dergelijks? Waar je ¤10,- voor een baco'tje betaald?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm redelijk. De woonkamer is redelijk in orde zo, maar ik wil nog wat halfdoorzichtige gordijnen ophangen voor de sfeer en tegen de inkijk.
Er moet alleen nog wel veel gebeuren aan de rest van het huis voor het naar mijn smaak is. Daarnaast moet ik met name boven echt veel aan geluidsisolatie doen; het is hier echt vreselijk gehorig, en dat voor een huis met betonnen muren!
Je ken skaatsen op de singelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Houniet het volgende:
Is er tegenwoordig nog wat spannends te beleven in Deventer? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest.
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:02 schreef Sylvana het volgende:
-- alleen na afloop zijn er wel vaak problemen op de Brink helaas.
Alleen als de luxor weer een bubbling feestje ofzo heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?
Ja, vorig weekend geloof ik nog 2 portieren in elkaar geslagen/bedreigd en wat kleine vechtpartijtjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toen ik er best vaak was maakte ik dat ook altijd mee. Is dat nog steeds zo?
is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Het zit vooral in de hoek bij de Luxor en de Boemel. Het publiek wat bij de Luxor komt heeft een geduchte reputatie inmiddels. Daarbij hebben ze nogal een apart deurbeleid..
Dat was de 1e keer dat ik er naar toe ging!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
hahahahaha
tsja ga dan ook niet naar dat soort plekken toe man!
maar eh zoveel marokkanen zijn er toch niet in deventer? meer turken toch?
Nee, nog bijna elke week staan er berichten in de krant over vechtpartijen op de Brink. En da's doorgaans wel in die hoek ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
is dat ook niet voor een gedeelte door de schietpartij van vele jaren terug? ik wil geen advocaat van de duivel spelen, maar het lijkt me toch dat dat er ook wat mee te maken hebben.
Want ze weten dat je dat toch niet doetquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef ToT het volgende:
Apart deurbeleid ja....
"Hee je hebt sportschoenen aan!"
- "Ehhh tja je kunt ze als sportschoenen zien. Ze zijn donkerbruin, maar goed..."
"Met sportschoenen kom je er niet in!"
- "Waarom niet?"
"Omdat als er heibel komt, dat altijd komt door Marokkaanse jongeren met sportschoenen en petjes! Ga maar eerst naar huis toe en doe andere schoenen aan, dan kom je er wel in."Logica!
(En ik ben autochtoon, blauwe ogen en blond haar.)
Zover ik weet mogen er geen discotheeks worden geopend in de binnenstad onder het mom van het bestemmingsplan geloof ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen. De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
Je vergeet de cola in de hand.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Luxoren dat zeg ik als 18jarige
Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
Ik meen afgelopen weekend in de stad opgevangen te hebben dat ze binnenkort ergens een club/cafe achtig iets gaan bouwen/openen. Kan alleen niet meer op de naam/lokatie komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef Houniet het volgende:
Het is jammer dat er niet gewoon een lekkere club of discotheek is. Het zijn alleen maar van die "kroegen".
Gewoon een goede plek voor 21 jaar en ouder zal goed doen. De stad kan het best hebben, op basis van haar inwoners.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Want ze weten dat je dat toch niet doet
Bij de Joffer is volgens mij ook het officiele beleid dat je niet met sportschoenen binnen komt.
Ik ben nog nooit geweigerd en draag uitsluitend sportschoenen.
Wollah, tasje? Ik dacht dat echt zo 2008 was!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Luxoren dat zeg ik als 18jarige
Bij Luxor Komen alleen van die Turken die denken dat ze Stoer zijn. met hun broek op half 6 en met zo'n tasje om de nek
wie is dat? loopt ie mank, heeft ie stoppels, (in het nabije verleden vaak) een bluetoothheadset op en hangt ie vaak u-ren bij oliebollententen en frietkramen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
loopt die gangsta turk nog rond in deventer, mustafa ?
Ja, en die bedoelt hij niet.quote:
oh die gast ja.. in mijn 4,5 jaar dat ik in Deventer heb gewoond heb ik hem slechts één a twee keer (op die manier) gezien en dat was beide keren in de zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ja, en die bedoelt hij niet.
Het is de BMW-vlag-dragende-past-niet-meer-op-zijn-scooter-immer-toeterende-dikke-vetklep. En die leeft nog.
Oh, hijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef scarefreak het volgende:
Die tijdens het EK ook gewoon met de BMW vlag blijft zwaaien op de brink ja
Dacht dat die dood was, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Och, hij heeft in ieder geen seks met dieren zoals Lammert Grofsmidquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat vinden jullie van Vrolijke Toon (veerkampsgewijs dagelijks bij man bijt hond)?
Is dat nou raclame of moeten we ons schamen?
Ja dat kan kloppen, rond die tijd gingen we bij El Popo weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:55 schreef PteV het volgende:
Kan het zijn dat ik jou gisteravond rond 8 uur zag lopen Syl? Vanaf de Brink richting jouw huis?
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:48 schreef scarefreak het volgende:
Brink21 is een mooie plek om een hippe club te openen verdeeld over 4 verdiepingen
In mijn voormalige straatquote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef Sylvana het volgende:
Hier in Deventer heeft het niet echt tot problemen geleid, in Zwolle zijn er wel vechtpartijen geweest en hebben ze een aantal hooligans aangehouden en vastgezet tot na de wedstrijd.
Vanavond komt Piet Paulusma naar Deventer om zijn weerpraatje hier op te nemen. Dus als je tv-ambities hebt, kun je daar heen en erbij zijn
welk parkquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
3 politie auto's en een ambulance in het park, wat zal er gebeurd zijn?
Nope, ik heb er ook niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef Sylvana het volgende:
Nou, er stond niks over in de Stentor vandaag, dus het zal wel niets ernstigs geweest zijn dan.
Ja maar nu er alleen nog een christelijke studievereniging in zit, zal het pandje snel verkocht gaan worden gok ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ware het niet dat het pand nu van IJssellanden is geloof ik, en het dus wel andere bestemmingsplannen heeft.
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
En die Koen? Die alcoholische zwerver met Gilles de la Tourette? Is daar nog wat bekend over?
Nee, Koen is echt een heel ander type. En volgens mij dood of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Is dat die lange slungel met dat blondige haar die altijd wat verdwaasd rondslentert?
Doe 's effe wat foto's uploaden danquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef PteV het volgende:
Heftig ongeluk net op de Zutphenseweg, kon het precies zien vanuit m'n kantoortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |