Dat is inderdaad waar, in de vakantie had ik vakantiewerk in Haarlem, liepen ze dr ook om te zeikenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef ToT het volgende:
Tja ook leuk: waar je ook in het land bent, als je zegt dat je uit Deventer komt, is het meteen van: "Oh, breng je de volgende keer Deventer koek mee?"
Pffff......

Ja, die gore troepquote:Op zondag 1 februari 2009 18:42 schreef Woussie1987 het volgende:
Deventer koek is toch vaak van dat ontbijtkoek

haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.quote:

Haha maar het is toch ook gewoon zo... ik bedoel, waar is de lekkere smaak gebleven van ontbijtkoek, zelfs die smaak is wegquote:Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha vet dat velen dat hier roepen. Ik woonde al ruim 3 jaar in Deventer voordat ik voor het eerst Deventer koek at en ook ik vond het niet bepaald lekker om me even zacht uit te drukken.

Dat is goed nieuws!! En inderdaad, een vriend van me praat altijd met zijn kat, die zegt dan brrr brr (kan niet zo goed miauwenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.

Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...quote:Op maandag 2 februari 2009 07:50 schreef JohnDDD het volgende:
Kat is trouwens weer thuis, en dat na 6 dagen! Ik had er bijna niet meer op gehoopt. Hij was nóch vies nóch mager, je gaat je toch afvragen wat er dan met zo'n beestje gebeurd is in zoveel dagen.

quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...

I know, maar ik kon het even niet laten...quote:

Tis wel een goeiequote:Op maandag 2 februari 2009 13:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
I know, maar ik kon het even niet laten...

Hahahahahaaaa !!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hij moest schijten, en tsja, dat doe je als Deventenaar natuurlijk het liefste op/in Zwolle.. Heeftie nog vlot gedaan vinnik...

Ah oke, jammer dattie het niet wil vertellen, misschien ligt het gevoelig en heeft het tijd nodigquote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hahahahahaaaa !!!![]()
Dat is een goeie !
Verder, ik heb ook een kat die tegen me terugpraat maar deze toevallig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D

Dat is inderdaad best lief jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mijn moeder (ik woon inmiddels niet meer daar) stond hij vannacht om half 5 luid miauwend voor haar slaapkamerdeur. daarna week hij niet meer van haar zijde.
schattig toch??

Wat dan?quote:

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 06:45 schreef nijnja het volgende:
Top 100 van maandag 2 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1054 nijnjaOeps

Sorry, dat zegt me niet zoveel..quote:

Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sorry, dat zegt me niet zoveel..Heb je 1 van de fok! doodzondes begaan?

Dat is best wel veel ja, maar goed, als je er de tijd voor hebt..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb in 1 dag 1054 posts op fok gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |