quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze gewoon beroerde scharnieren
Wat een onzin, het word gewoon veel in Deventer gebruikt, ik gebruik het oa ook, Blinker dus ook en ik kan je garanderen dat we geen van 2en uit twente komen. Het is gewoon iets uit het oosten, en dat twente dan toevallig ook in het oosten ligt laten we maar even voor zoals het is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
"los" is ook meer Twents achtig dan Deventers. In Almelo zegt iedereen het raam/de deur staat los enzo
Ik hoorde het ook heel veel mensen zeggen in deventer, twello enzo, maar die hebben het dankzij mij allemaal afgeleerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Wat een onzin, het word gewoon veel in Deventer gebruikt, ik gebruik het oa ook, Blinker dus ook en ik kan je garanderen dat we geen van 2en uit twente komen. Het is gewoon iets uit het oosten, en dat twente dan toevallig ook in het oosten ligt laten we maar even voor zoals het is.
saaiquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:42 schreef Blinker het volgende:
Ik was er ookHet was echt helemaal geweldig
Naast me zat wel een vrouw en die zat de hele voorstelling met haar armen over elkaar en heeft geen enkele keer gelachen of geklapt
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef ToT het volgende:
Ow crap, had ik dat maar geweten zeg! Bert Visscher HEERSCHT!
Ikzelf ga zo hier naar toe: http://www.luxorlive.nl/programma/$id_410
quote:Mededeling: Helaas gaat het optreden van Heidevolk, wegens een gescheurde enkelband van de drummer, niet door.
Dat is Luxor in Arnhemquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:23 schreef Blinker het volgende:
Goh, ik wist niet dat Luxor ook zulke muziek had
Ik ken Luxor alleen maar van kansloze turken die in een hoekje cola drinken en vrouwen uitschelden voor hoer.
Laat het niet weer gebeuren, want de volgende keer schakel ik een moderator in!quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef ToT het volgende:
idd @ Heidevolk. Wel jammer.
Anyway, de avond is ongelooflijk geslaagd!Wat een geweldige optredens!
LOL Sorry Blinker!
Steakhouse op de Brink vind ik ook erg goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef PteV het volgende:
Iemand nog een tip voor een goed restaurant? Ga vanavond met wat vrienden eten. El popo ben ik al eens geweest en de tapas bar ook, nog andere leuke suggesties?
Edit: Inmiddels is er meer bekendquote:Lijk gevonden in Vijfhoek
DEVENTER - In een watergang langs de Lucas van Leydenweg in Spikvoorde in de Deventer wijk De Vijfhoek is een stoffelijk overschot van een man gevonden.
De vondst is donderdag aan het begin van de middag gedaan. De politie moet het stoffelijk overschot nog bergen en kan in dit stadium niets over de doodsoorzaak zeggen.
De straat is inmiddels afgezet en de technische recherche is ter plaatse voor onderzoek. Onduidelijk is wie het lijk ontdekt heeft.
De Stentor
quote:Lichaam gevonden in water in Deventer
Uitgegeven: 30 oktober 2008 18:27
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2008 18:27
DEVENTER - In een sloot achter een school aan de Lucas van Leydenweg in Deventer hebben kinderen donderdagmiddag het stoffelijk overschot van een man aangetroffen.
Na onderzoek bleek dat de man zelfmoord had gepleegd, meldde de politie.
Lichaam
De kinderen zagen het lichaam vermoedelijk door een raam vanuit het klaslokaal drijven. Slachtofferhulp is ingeschakeld om de geschrokken kinderen bij te staan, aldus de politie.
nu.nl
quote:Audities voor figuranten Dickens
woensdag 05 november 2008 | 05:55
DEVENTER - Voor het eerst zijn er dit jaar audities voor figuranten die willen meedoen aan het Dickens Festijn in Deventer.
Het Theaterschip in Deventer gaat volgend weekeinde middels audities 85 mensen selecteren voor korte acts tijdens het evenement.
Het gaat alleen om mensen die zich voor de acts van het Theaterschip aanmelden. Bewoners en ondernemers uit het Bergkwartier en reguliere deelnemers aan het Dickens Festijn worden via een andere weg gecoacht en hoeven geen auditie te doen.
In totaal worden tijdens het festijn ruim 900 personages uit de Victoriaanse tijd 'tot leven gebracht' door professionele en amateuracteurs, muzikanten, koren en toneel- en muziekverenigingen. Het Theaterschip heeft de afgelopen jaren deelgenomen met zo'n honderd figuranten. De belangstelling voor deelname is groot en lijkt ook dit jaar nog weer verder te groeien. Daarom heeft het Theaterschip in overleg met de VVV en Emmy Strik besloten tot de audities. De audities duren twintig minuten en worden gehouden op 15 en 16 november. In die twintig minuten wordt groepjes gegadigden (vier tot zes deelnemers per auditie) gevraagd enkele kleine spelopdrachten uit te voeren.
Opgeven kan via het downloaden van een inschrijfformulier van de website www.theaterschip.nl.
Alsof je er anders wel bent, belhamelquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Blinker het volgende:
Bah, met Dickens Festijn ontwijk ik de binnenstad altijd.
Wat een tyfusdrukte dan altijd zeg.
Waar jij woont valt het wel te ontwijken hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Sylvana het volgende:
Ja, das wel een nadeel ja, maarja, als je in de binnenstad woont, zoals ik, valt er weinig te ontwijken helaas
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ecequote:Op donderdag 6 november 2008 12:15 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het in Deventer? Oud-bewoner van binnenstad/voorstand represent.
Lol, valt niet op ofzo neequote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ece
Nog steeds gezellig bij een waterig zonnetje, maar nog wel fris
wtf.. gaan er richting Almelo zoveel treinen rijden? welke lijn komt er dan bij? ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, valt niet op ofzo nee
Vandaag met de bus naar stage gegaan en dat bevalt toch een stuk beter dan dat takke-eind fietsen
Lang leve de kwartiersregeling
En dan over een maand ook nog 6 keer per uur een trein richting Almelo, ben ik helemaal tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |