abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62829379
Treurig nieuws
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_62832666
Echt wel ja.

Vrolijker nieuws: ik heb 13 verhuisdozen en een hele hoop losse meuk in mijn auto zitten! Ik sluit nu af en ga het koopcontract van mijn huisje BUITEN Deventer ondertekenen!
pi_62832824
Gefeliciteerd ToT! En succes met verhuizen
pi_62833356
Dan mag je niet meer in dit topic komen hoor ToT!
pi_62848702
Thx Sylvana!

LOL @ Evil Eveli!
pi_62948265
Aan:

Zwaaibaai

Van:

Mij

Deventer, 04-11-2008

Weledele Zwaaibaai,

Aangezien het al november is, is er al iets bekend over het beste feest van Deventer op 31-12-2008 ?

Kusjes,

Je fan
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:11:13 #82
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62948412
Ik hou mijzelf aanbevolen
pi_62961216
De voorbereidingen zijn al in vol gang. Ik weet niet of ik al wat mag verklappen.
pi_62962089
Aan: MattttPUNTnl

van: zwaaibaai

Onderwerp: feestje?

Geachte heer Matttt,

In antwoord op uw email, het volgende:

Ja.

Met vriendelijke groet,

Zwaaibaai, beheer locatie Beste Feest van Deventer.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_62967613
Lol Lekker geheimzinnig nog dus
pi_62970744
Gaan er nog mensen meedoen aan het Dickens Festijn?
pi_62971281
Nee, één keer meegedaan als Little Dorrit en toen vond ik het wel weer mooi geweest.
Zo'n loden kogel is trouwens kei-zwaar. Wat ga jij doen?
pi_62971478
Hier kan je je opgeven als figurant trouwens:
quote:
Audities voor figuranten Dickens
woensdag 05 november 2008 | 05:55

DEVENTER - Voor het eerst zijn er dit jaar audities voor figuranten die willen meedoen aan het Dickens Festijn in Deventer.

Het Theaterschip in Deventer gaat volgend weekeinde middels audities 85 mensen selecteren voor korte acts tijdens het evenement.

Het gaat alleen om mensen die zich voor de acts van het Theaterschip aanmelden. Bewoners en ondernemers uit het Bergkwartier en reguliere deelnemers aan het Dickens Festijn worden via een andere weg gecoacht en hoeven geen auditie te doen.

In totaal worden tijdens het festijn ruim 900 personages uit de Victoriaanse tijd 'tot leven gebracht' door professionele en amateuracteurs, muzikanten, koren en toneel- en muziekverenigingen. Het Theaterschip heeft de afgelopen jaren deelgenomen met zo'n honderd figuranten. De belangstelling voor deelname is groot en lijkt ook dit jaar nog weer verder te groeien. Daarom heeft het Theaterschip in overleg met de VVV en Emmy Strik besloten tot de audities. De audities duren twintig minuten en worden gehouden op 15 en 16 november. In die twintig minuten wordt groepjes gegadigden (vier tot zes deelnemers per auditie) gevraagd enkele kleine spelopdrachten uit te voeren.

Opgeven kan via het downloaden van een inschrijfformulier van de website www.theaterschip.nl.

(van destentor.nl)
pi_62974810
Ik ben er nu 2 keer geweest, gewoon om te kijken, en ga me zeker niet opgeven als figurant. Denk zelf dat ik nu niet eens ga kijken, weet nu wel hoe het is
pi_62978563
Ook al zou ik willen, dat weekend zit ik in Berlijn, dus het zal niet gaan. (de smiley geldt voor Berlijn, vind het wel jammer dat ik Dickens Festijn mis)
  woensdag 5 november 2008 @ 20:24:20 #91
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62980243
Bah, met Dickens Festijn ontwijk ik de binnenstad altijd.
Wat een tyfusdrukte dan altijd zeg.
pi_62981044
Ja, das wel een nadeel ja, maarja, als je in de binnenstad woont, zoals ik, valt er weinig te ontwijken helaas
pi_62983859
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Blinker het volgende:
Bah, met Dickens Festijn ontwijk ik de binnenstad altijd.
Wat een tyfusdrukte dan altijd zeg.
Alsof je er anders wel bent, belhamel
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_62990385
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Sylvana het volgende:
Ja, das wel een nadeel ja, maarja, als je in de binnenstad woont, zoals ik, valt er weinig te ontwijken helaas
Waar jij woont valt het wel te ontwijken hoor.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_62990447
nou, iedereen liep vorig jaar via mijn straat richting Brink anders :S

was echt druk toen hier hoor.
pi_62995655
Hoe is het in Deventer? Oud-bewoner van binnenstad/voorstand represent.
pi_63000183
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:15 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het in Deventer? Oud-bewoner van binnenstad/voorstand represent.
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ece
Nog steeds gezellig bij een waterig zonnetje, maar nog wel fris
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_63002172
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ece
Nog steeds gezellig bij een waterig zonnetje, maar nog wel fris
Lol, valt niet op ofzo nee

Vandaag met de bus naar stage gegaan en dat bevalt toch een stuk beter dan dat takke-eind fietsen

Lang leve de kwartiersregeling

En dan over een maand ook nog 6 keer per uur een trein richting Almelo, ben ik helemaal tevreden
pi_63022937
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lol, valt niet op ofzo nee

Vandaag met de bus naar stage gegaan en dat bevalt toch een stuk beter dan dat takke-eind fietsen

Lang leve de kwartiersregeling

En dan over een maand ook nog 6 keer per uur een trein richting Almelo, ben ik helemaal tevreden
wtf.. gaan er richting Almelo zoveel treinen rijden? welke lijn komt er dan bij? ik ben benieuwd!
pi_63023848
De stoptrein vanuit Apeldoorn wordt doorgetrokken naar Enschede en gaat 4 keer per uur rijden. En daarnaast dus nog gewoon 2 keer de intercity richting Enschede.
pi_63024088
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:
De stoptrein vanuit Apeldoorn wordt doorgetrokken naar Enschede en gaat 4 keer per uur rijden. En daarnaast dus nog gewoon 2 keer de intercity richting Enschede.
tering, wat extreem.. ik kon een jaar terug vanaf Rijssen maar eens per uur naar Deventer, dat wordt nu dus 4x zoveel. wat een omslag.
pi_63024529
Ik vind het wel relaxed, kan ik op ieder moment zowat naar mn schatje toe

OMG, net gebeld voor afspraak om mn verstandskiezen te laten verwijderen, kan pas 27 maart 2009 terecht

Hopen dus dat ze voor die tijd niet doorkomen, want daar is dus geen plek voor...
pi_63024645
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het wel relaxed, kan ik op ieder moment zowat naar mn schatje toe

OMG, net gebeld voor afspraak om mn verstandskiezen te laten verwijderen, kan pas 27 maart 2009 terecht

Hopen dus dat ze voor die tijd niet doorkomen, want daar is dus geen plek voor...
okeuj.. jij liever dan ik. Tukkers zijn prima mensen, maar ik vind de steden daar zo ***.

dat valt reuzemee. ik heb in juli dit jaar een afspraak gemaakt om op 4 mei 2009 een kroon te krijgen. Zijn totaal overigens 9 consults. Over 3 weken de eerste.
pi_63024939
tja, maar heb net het ziekenhuis in Almelo gebeld ( ben ik toch al vaker geweest) en daar hebben ze 6 januari al plek. Dus dan ga ik toch mooi daar heen hoor.
pi_63025722
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Sylvana het volgende:
tja, maar heb net het ziekenhuis in Almelo gebeld ( ben ik toch al vaker geweest) en daar hebben ze 6 januari al plek. Dus dan ga ik toch mooi daar heen hoor.
mokay
pi_63034475
Vandaag onverwachts ook het nieuwe ziekenhuis hier in Deventer van binnen gezien. Ziet er erg mooi uit hoor, maar was er liever nog niet geweest.

Vanmiddag eerst naar de huisarts geweest omdat ik al bijna 2 maanden griep heb, veel moet hoesten, last van mn keel heb, weinig energie heb, amper slaap en daardoor gewoon helemaal op ben onderhand. Om half 3 had ik mijn afspraak, en de huisarts luisterde met zijn stethoscoop op mijn rug en borst. Toen liep hij snel naar de telefoon, belde het ziekenhuis op en zei dat ik er meteen aankwam om longfoto's en dergelijke te maken. Ik schrok me dood van die snelle actie, normaal duurt het weken voor zo'n onderzoek kan plaatsvinden. Ik dus snel langs huis om mn ponskaartje op te halen en toen snel met de bus naar het nieuwe ziekenhuis.

Eerst even zoeken waar ik moest wezen, en toen ik me had gemeld bij de balie, hoefde ik niet te wachten (terwijl de wachtkamer helemaal vol zat) maar was ik meteen aan de beurt. Ze hebben foto's van mijn longen genomen, een longarts heeft ook weer op allerlei plekken gekeken en gedrukt, en ze zijn met een cameraatje naar binnen gegaan. Maandag of dinsdag krijg ik al de uitslag, dus ik ben blijkbaar erg belangrijk, want normaal gesproken gaat dat echt nooit zo snel. Ik ben benieuwd dus, maar ben wel erg geschrokken. Dat worden dus een paar spannende dagen...
pi_63038656
Oeffff dat klinkt zorgwekkend!
Heel erg veel sterkte gewenst!
Niemand heeft ook gezegd wat ze vermoeden? Het klinkt niet als zomaar een longontstekinkje...
pi_63050564
Sterkte!
pi_63053866
thnx en nee, ze hebben niet gezegd waar ze aan dachten, maar lijkt me niet dat ze met een "gewone" longontsteking gelijk allemaal van die onderzoeken doen.
pi_63056942
sterkte
pi_63109001
Thnx, vandaag uitslag gehad, zware longontsteking. Antibiotica die ik nu heb slaat niet echt aan, dus vanaf morgen nieuwe kuur van 10 dagen. Dan zit ik zowat 2 weken aan de antibiotica als die afgelopen is, dus hopen dat het dan over is.

"gelukkig" dus een longontsteking, en niet wat ergers
pi_63112407
Poeh, da's een opluchting. Ff doorbijten en je bent er van af. Van een longontsteking kan je je trouwens flink beroerd voelen. Beterschap!
pi_63113464
thnx
pi_63126019
Ook namens mij veel beterschap en sterkte Sylvana!
pi_63126040
thnx
pi_63270639
Zo, sinds een week ben ik een ex-Deventenaar.

Ik woon nu in een veel ruimer huis, uitzicht op mooie hobbellende paardjes in de weide, veel betere isolatie..........maar wel extreem slechte ventilatie waardoor de muren erg vochtig zijn en afbrokkelen!
Ik moet enorme delen van het stucwerk vervangen en daarvoor moet de verwarming zelfs uit de woonkamer worden gehaald!
pi_63273729
Jeetje, das wel balen zeg ToT

Het zit je niet echt mee he.

Hier is de longontsteking gelukkig al weer zo goed als over, antibiotica heeft goed zn werk gedaan
pi_63274374
Ah, da's fijn te horen! En sowieso fijn dat het niet iets ergers is dan dat.
pi_63378497
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Aan:

Zwaaibaai

Van:

Mij

Deventer, 04-11-2008

Weledele Zwaaibaai,

Aangezien het al november is, is er al iets bekend over het beste feest van Deventer op 31-12-2008 ?

Kusjes,

Je fan
Aan: de leljkste kerel van het feest der feesten

van: De geweldigste beheerder van de lokatie van het feest der feesten.

Deventer, 20-11-2008

Geachte matt,

Op het vervolg van mijn vorig schrijven:

Thema: 1001 nacht

Schade: 50 euro.

En ik doe niet aan vrijkaartjes.

met vriendelijke groet,

Baai, Z.
burgerweeshuis
pi_63379534
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef ToT het volgende:
Zo, sinds een week ben ik een ex-Deventenaar.

Ik woon nu in een veel ruimer huis, uitzicht op mooie hobbellende paardjes in de weide, veel betere isolatie..........maar wel extreem slechte ventilatie waardoor de muren erg vochtig zijn en afbrokkelen!
Ik moet enorme delen van het stucwerk vervangen en daarvoor moet de verwarming zelfs uit de woonkamer worden gehaald!
ex-deventenaren for the win! hier ook een ex-deventenaar. 4,5 jaar er gewoond. kom overigens nog steeds graag in het o-zo-mooie historische centrum waar ik heel wat herinneringen heb liggen. wil ooit wel weer terug naar die kant van NL (alleen dan waarschijnlijk niet meer naar Deventer).
pi_63381860
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Aan: de leljkste kerel van het feest der feesten

van: De geweldigste beheerder van de lokatie van het feest der feesten.

Deventer, 20-11-2008

Geachte matt,

Op het vervolg van mijn vorig schrijven:

Thema: 1001 nacht

Schade: 50 euro.

En ik doe niet aan vrijkaartjes.

met vriendelijke groet,

Baai, Z.
Wat ben je toch af en toe een klootzak ook he?:')

Maar het was mij al bekend, en dat vrijkaartje kun je in den anus stoppen..

Tabbee en tot dan,

Ik
pi_63758612
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63759710
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtige stad. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.
pi_63759714
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtig centrum. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.
pi_63759943
ik heb de middelbare school en een stuk van de basisschool in deventer gedaan en ik vind het jammer om te zeggen maar ik heb er ook geen enkele vriend meer wonen, helemaal niemand. als ik er nog mensen kenden dan zijn die inmiddels verhuisd naar nijmegen of omstreken, en met de mensen die er wellicht nog wonen heb ik geen contact meer.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63760571
True @ eenzaamheid in Deventer. Op het laatst had ik gelukkig wel heel goed contact met een relatief nieuwe buurman, maar voor de rest? Ja ooit hier en daar wat vrienden gehad daar, maar die heb ik ook in geen jaren meer gezien.
pi_63760944
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb de middelbare school en een stuk van de basisschool in deventer gedaan en ik vind het jammer om te zeggen maar ik heb er ook geen enkele vriend meer wonen, helemaal niemand. als ik er nog mensen kenden dan zijn die inmiddels verhuisd naar nijmegen of omstreken, en met de mensen die er wellicht nog wonen heb ik geen contact meer.
bij mij was het meer dat ik weinig huisgenoten had en dat er (in het 2de huis) niet echt veel samen gedaan werd. Ook gingen mensen na afronden van studie weer terug naar plek van herkomst. Voor de rest een prima knusse stad. Ik denk als ik er geboren was en opgegroeid dat ik het er prima naar me zin zou hebben gehad.
pi_63848301
Woon hier al mn hele leven en altijd vrienden gehad hier in de stad en de gemeente. Alleen nu is dat contact wat minder omdat iedereen is gaan studeren. Maar ongezellig is het hier niet.
pi_63850910
Ach, het is ieder zijn eigen ervaring. Ik heb in Utrecht gestudeerd en in Den Haag. Daar heb ik weer eenzaamheid gevoeld en mee gemaakt in de zogenaamde bruisende randstad..
burgerweeshuis
pi_63970268
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_64000649
Woon sinds kort ook in Deventer. Gezellige binnenstad, alleen jammer dat ik er zo weinig mensen ken.
pi_64001495
Ja de binnenstad mis ik wel nu ik er weg ben. Ik had vaste winkeltjes waar ik regelmatig binnen liep.
  zondag 14 december 2008 @ 13:18:04 #133
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64004387
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef zwaaibaai het volgende:
Ach, het is ieder zijn eigen ervaring. Ik heb in Utrecht gestudeerd en in Den Haag. Daar heb ik weer eenzaamheid gevoeld en mee gemaakt in de zogenaamde bruisende randstad..
Ik voel eenzaamheid in Amsterdam
pi_64004442
quote:
Op zondag 14 december 2008 09:07 schreef ToT het volgende:
Ja de binnenstad mis ik wel nu ik er weg ben. Ik had vaste winkeltjes waar ik regelmatig binnen liep.
welke plaatst/streek/provincie heb je voor deventer ingeruild, als ik vragen mag?
pi_64007781
Gelderland, waar ik vandaan kom. Ik zit nu tegen de Duitse grens aan.
pi_64008050
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef ToT het volgende:
Gelderland, waar ik vandaan kom. Ik zit nu tegen de Duitse grens aan.
same here. woon ook nabij (ongeveer 10km) in Gelderland van de Duitse grens. tenminste, daar kom ik vandaan (ben er nog elk weekend, als ik niet in Tilburg zit).
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:05:54 #137
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_64502614

Wie o wie heeft er 1 kaartje voor het Achtung Fluor 80 feest in het havenkwartier op 31 dec. die ik mag overkopen?
Ik heb wel zin in een feestje, maar helaas geen kaartje.
pi_64503256
Whaaahaaa, die avatar!
  dinsdag 30 december 2008 @ 18:50:21 #139
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_64504039
welke? die van mij?
pi_64504117
ja!
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:02:56 #141
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_64504224
dank u, maar ik moet deze weer aanpassen, kerst is alweer voorbij.
pi_64578762
Goed 2009 Deventer en Deventernaren!
pi_64579064
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar!

Hoe is de jaarwisseling in Deventer gegaan? Ik was in Almelo nl.

Morgen jarig
pi_64596356
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Geen idee, ik was in Apeldoorn.
pi_64765216
Nog gefeliciteerd Sylvana!

Ik ben vandaag jarig.
pi_64780885
Dank je wel en jij ook gefeliciteerd dan

Ik ben vandaag ff door het park gelopen bij het station, leuke foto's gemaakt van het ijs/sneeuw Vanavond of morgen komen ze wel op mn weblog denk ik
pi_64789072
Wow een topic over Deventer! Woon sinds vorige week in Deventer!! Wooo Hooo!

Wel erg saai hier in de binnenstad..!
pi_64789524
Ach de binnenstad vond ik juist erg leuk: die mis ik nu juist nu ik verhuisd ben.
De Woestijnroos, Secrets Of Asia, De Stoelendans en nog een esotherisch winkeltje achter de V&D waarvan ik de naam nooit geweten heb....
pi_64790537
Hmm, daar vertel je me wat hé! De Woestijnroos ! Wat een gemis, ga er morgen gelijk heen. Even lekker koekeloeren . Helaas staan de openingstijden van de winkel niet op de website , dus op hoop van zegen naar buiten.......
pi_64790895
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Bob_Saget het volgende:
Wow een topic over Deventer! Woon sinds vorige week in Deventer!! Wooo Hooo!

Wel erg saai hier in de binnenstad..!
Saai? ik vind het hier reuze gezellig in de binnenstad hoor

Alleen de verbouwing van de winkel naast me mag wel eens ophouden, elke ochtend om 7 uur word ik wakker van het kabaal van spullen die in containers worden gegooid enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')