quote:Audities voor figuranten Dickens
woensdag 05 november 2008 | 05:55
DEVENTER - Voor het eerst zijn er dit jaar audities voor figuranten die willen meedoen aan het Dickens Festijn in Deventer.
Het Theaterschip in Deventer gaat volgend weekeinde middels audities 85 mensen selecteren voor korte acts tijdens het evenement.
Het gaat alleen om mensen die zich voor de acts van het Theaterschip aanmelden. Bewoners en ondernemers uit het Bergkwartier en reguliere deelnemers aan het Dickens Festijn worden via een andere weg gecoacht en hoeven geen auditie te doen.
In totaal worden tijdens het festijn ruim 900 personages uit de Victoriaanse tijd 'tot leven gebracht' door professionele en amateuracteurs, muzikanten, koren en toneel- en muziekverenigingen. Het Theaterschip heeft de afgelopen jaren deelgenomen met zo'n honderd figuranten. De belangstelling voor deelname is groot en lijkt ook dit jaar nog weer verder te groeien. Daarom heeft het Theaterschip in overleg met de VVV en Emmy Strik besloten tot de audities. De audities duren twintig minuten en worden gehouden op 15 en 16 november. In die twintig minuten wordt groepjes gegadigden (vier tot zes deelnemers per auditie) gevraagd enkele kleine spelopdrachten uit te voeren.
Opgeven kan via het downloaden van een inschrijfformulier van de website www.theaterschip.nl.
Alsof je er anders wel bent, belhamelquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef Blinker het volgende:
Bah, met Dickens Festijn ontwijk ik de binnenstad altijd.
Wat een tyfusdrukte dan altijd zeg.
Waar jij woont valt het wel te ontwijken hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:47 schreef Sylvana het volgende:
Ja, das wel een nadeel ja, maarja, als je in de binnenstad woont, zoals ik, valt er weinig te ontwijken helaas
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ecequote:Op donderdag 6 november 2008 12:15 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het in Deventer? Oud-bewoner van binnenstad/voorstand represent.
Lol, valt niet op ofzo neequote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)ullenbak-mislukt.ece
Nog steeds gezellig bij een waterig zonnetje, maar nog wel fris
wtf.. gaan er richting Almelo zoveel treinen rijden? welke lijn komt er dan bij? ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, valt niet op ofzo nee
Vandaag met de bus naar stage gegaan en dat bevalt toch een stuk beter dan dat takke-eind fietsen
Lang leve de kwartiersregeling
En dan over een maand ook nog 6 keer per uur een trein richting Almelo, ben ik helemaal tevreden
tering, wat extreem.. ik kon een jaar terug vanaf Rijssen maar eens per uur naar Deventer, dat wordt nu dus 4x zoveel. wat een omslag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:
De stoptrein vanuit Apeldoorn wordt doorgetrokken naar Enschede en gaat 4 keer per uur rijden. En daarnaast dus nog gewoon 2 keer de intercity richting Enschede.
okeuj.. jij liever dan ik. Tukkers zijn prima mensen, maar ik vind de steden daar zo ***.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het wel relaxed, kan ik op ieder moment zowat naar mn schatje toe
OMG, net gebeld voor afspraak om mn verstandskiezen te laten verwijderen, kan pas 27 maart 2009 terecht![]()
![]()
Hopen dus dat ze voor die tijd niet doorkomen, want daar is dus geen plek voor...
mokayquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Sylvana het volgende:
tja, maar heb net het ziekenhuis in Almelo gebeld ( ben ik toch al vaker geweest) en daar hebben ze 6 januari al plek. Dus dan ga ik toch mooi daar heen hoor.
Aan: de leljkste kerel van het feest der feestenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Aan:
Zwaaibaai
Van:
Mij
Deventer, 04-11-2008
Weledele Zwaaibaai,
Aangezien het al november is, is er al iets bekend over het beste feest van Deventer op 31-12-2008 ?
Kusjes,
Je fan
ex-deventenaren for the win! hier ook een ex-deventenaar. 4,5 jaar er gewoond. kom overigens nog steeds graag in het o-zo-mooie historische centrum waar ik heel wat herinneringen heb liggen. wil ooit wel weer terug naar die kant van NL (alleen dan waarschijnlijk niet meer naar Deventer).quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef ToT het volgende:
Zo, sinds een week ben ik een ex-Deventenaar.
Ik woon nu in een veel ruimer huis, uitzicht op mooie hobbellende paardjes in de weide, veel betere isolatie..........maar wel extreem slechte ventilatie waardoor de muren erg vochtig zijn en afbrokkelen!
Ik moet enorme delen van het stucwerk vervangen en daarvoor moet de verwarming zelfs uit de woonkamer worden gehaald!
Wat ben je toch af en toe een klootzak ook he?:')quote:Op donderdag 20 november 2008 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aan: de leljkste kerel van het feest der feesten
van: De geweldigste beheerder van de lokatie van het feest der feesten.
Deventer, 20-11-2008
Geachte matt,
Op het vervolg van mijn vorig schrijven:
Thema: 1001 nacht
Schade: 50 euro.
En ik doe niet aan vrijkaartjes.
met vriendelijke groet,
Baai, Z.
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtige stad. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
i agree. 4,5 jaar gewoond. het was dat een maat van mij in Zwolle woonde en een vriendencluppie had, maar voor de rest ook behoorlijk eenzaam daar. en inderdaad, een prachtig centrum. dat mis ik hier in Tilburg zeker wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb tot ong. een jaar geleden mijn verblijf van meer dan een decennium in Deventer afgesloten. Ik heb er ongeveer 12 jaar gewoond, van mijn 9e tot mijn 22e, en nooit heb ik zo'n enorme eenzaamheid ervaren als daar. Overigens een prachtige stad wat het centrum betreft.
bij mij was het meer dat ik weinig huisgenoten had en dat er (in het 2de huis) niet echt veel samen gedaan werd. Ook gingen mensen na afronden van studie weer terug naar plek van herkomst. Voor de rest een prima knusse stad. Ik denk als ik er geboren was en opgegroeid dat ik het er prima naar me zin zou hebben gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb de middelbare school en een stuk van de basisschool in deventer gedaan en ik vind het jammer om te zeggen maar ik heb er ook geen enkele vriend meer wonen, helemaal niemand. als ik er nog mensen kenden dan zijn die inmiddels verhuisd naar nijmegen of omstreken, en met de mensen die er wellicht nog wonen heb ik geen contact meer.
Ik voel eenzaamheid in Amsterdamquote:Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef zwaaibaai het volgende:
Ach, het is ieder zijn eigen ervaring. Ik heb in Utrecht gestudeerd en in Den Haag. Daar heb ik weer eenzaamheid gevoeld en mee gemaakt in de zogenaamde bruisende randstad..
welke plaatst/streek/provincie heb je voor deventer ingeruild, als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 december 2008 09:07 schreef ToT het volgende:
Ja de binnenstad mis ik wel nu ik er weg ben. Ik had vaste winkeltjes waar ik regelmatig binnen liep.
same here. woon ook nabij (ongeveer 10km) in Gelderland van de Duitse grens. tenminste, daar kom ik vandaan (ben er nog elk weekend, als ik niet in Tilburg zit).quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef ToT het volgende:
Gelderland, waar ik vandaan kom.Ik zit nu tegen de Duitse grens aan.
Saai? ik vind het hier reuze gezellig in de binnenstad hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Bob_Saget het volgende:
Wow een topic over Deventer!Woon sinds vorige week in Deventer!! Wooo Hooo!
Wel erg saai hier in de binnenstad..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |