Dat gerucht gaat over elke shoarmaboer in elke willekeurige stadquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef whoops het volgende:
Ik heb het gerucht al 2 keer gehoord... Heb je ergens een bron Canisfire?
Ik hoorde zaterdag op een verjaardag dat het in de krant had gestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat over elke shoarmaboer in elke willekeurige stadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik moet wel zeggen dat een lachmachoen (ok, wie weet hoe je het schrijft?) met doner onder invloed van alcohol een stuk beter smaakt als waarneer je nuchter bent. Wat een vette hap is het danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar is een vriend van me zowat in uitgegleden!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had net voor dat beeld lopen nekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb inderdaad ook gehoord dat het in de krant stond, en het zou ook op SBS6 geweest zijn...
Op de site staat er ook niets over...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
hahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar ik vind het niet gek dat het niet op de site staatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Om het verhaal geloofwaardiger te maken, figureren de Keuringsdienst van Waren, de Inspectiedienst (van de gemeente?), de politie, de dokter in het ziekenhuis en vooral de krant als autoriteit. Navraag bij zowel de Keuringsdienst van Waren als in de ziekenhuiswereld leerde echter dat een dergelijk geval nog nooit is voorgekomen. Ook navraag bij diverse krantenarchieven leverde geen bericht op dat het verhaal zou kunnen bevestigen.
quote:De verhaalversie waarin een hele emmer wordt meegenomen wordt om die reden des te ongeloofwaardiger. Als de Keuringsdienst van Waren een monster neemt uit de saus, wordt deze onder de microscoop gelegd. Wanneer het zaad nog zou leven (wat niet waarschijnlijk is), zou men dus enige beweging moeten detecteren in het monster. Als alternatief kan nog worden gekeken naar de samenstelling van de saus, maar aangezien knoflooksaus bestaat uit eiwit, vocht en vet, en sperma uit eiwit en vocht, is het niet aannemelijk dat het sperma door middel van deze test gevonden wordt.
quote:Het laboratorium van de Keuringsdienst van Waren zoekt sowieso niet als routineklus naar mannelijk zaad in de monsters, en is zeker niet uitgerust om ingewikkeld en duur DNA-onderzoek uit te voeren om het aantal verschillende mannen te achterhalen (in sommige versies van het verhaal kan de saus wel zaad van 72 verschillende mannen bevatten!).
Is die op zondag ook open? en hebben ze dan vers brood?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:35 schreef piepster het volgende:
En voor de rest van het eten naar het winkeltje in de moskee bij het postkantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop